Sev par lieli pārsteigumu netīšām konstatēju, ka no janvāra ar AirBaltic var nopirkt tiešos reisus uz Prāgu. Acīmredzot, nolēmuši iedzīt pēdējo naglu CSA zārkā. Nekāda super duper cena nav, apmēram 105 lati turp-atpakaļ bez bagāžas; ar čehiem ir 115 ls ar bāgāžu un bezmaksas cepumu lidojuma laikā .
Smieklīgi, ka lidojumi jau pēc mēneša, bet nav nekādas info, lidojumu sarakstā Prāgas joprojām nav (online variantā PRG nemaz nevar ierakstīt, PDF formātā arī nav, zemo cenu kalendārā nav), bet biļetes nopirkt var. Atrast var tikai netīšām. Kaut kas ar mērketingu klibo.
Starp citu, nupat lidoju ar CSA, lidmašīnā bija ap 40 cilvēku (120-vietīgs B737-500). Turklāt reisu skaitu viņi ir samazinājuši no kādreizējiem 14 resiem nedēļā uz trijiem. Izskatās pēc agonijas. Nav jau ar viņiem uz kurieni vairs lidot, tālo reisu (ASV, Kanāda) sen vairs nav, no lidojumu kartes pazudušas arī Sofija, Belgrada, Zagreba, Ļubļana, Sarajeva, Skopje u.t.t... Par Lielbritānijas un Īrijas galu nerunājot, tur lētie ieliek vienos vārtos.
Tātad vēl 5 galamērķi jāatklāj!
Upd. Šodien jau var ierakstīt Prāgu zemo cenu kalendārā, lidojumi 3x nedēļā otrdienās, ceturtdienās un sestdienās (bet dažas sestdienas nezkāpēc izlaistas) ar bombardieri. Lidojumu sarakstā Prāgas gan joprojām nav. Lidojumi jau no 1. janvāra.
Interesanti, ka zemo cenu kalendāra lapā AirBaltic piedāvā 10 EUR atlaidi pērkot biļeti abos virzienos (jebkuram virzienam). Parksē gan es to atlaidi nekādi nespēju ieraudzīt, un bieži iznāk lētāk pirkt atsevišķi.
Upd. Šodien jau var ierakstīt Prāgu zemo cenu kalendārā, lidojumi 3x nedēļā otrdienās, ceturtdienās un sestdienās (bet dažas sestdienas nezkāpēc izlaistas) ar bombardieri. Lidojumu sarakstā Prāgas gan joprojām nav. Lidojumi jau no 1. janvāra.
Interesanti, ka zemo cenu kalendāra lapā AirBaltic piedāvā 10 EUR atlaidi pērkot biļeti abos virzienos (jebkuram virzienam). Parksē gan es to atlaidi nekādi nespēju ieraudzīt, un bieži iznāk lētāk pirkt atsevišķi.
Pag. nedeļā bija baumas par vienu no tiem 5 galamerkiem – it ka planots jauns vidusjuras virziens no vasaras sakuma.
Upd. II. Neļauj nopirkt biļeti tikai atpakaļ. lai dabūtu labāko cenu. Rāda, ka cenas mainījušās, bet tabulā tā pati vecā cena. Mēģinot vēlreiz, tas pats, turklāt neiet arī ar dārgāko ekonomiskās klases cenu. Turp-atpakaļ aiziet bez problēmām, bet par 12 EUR dārgāk. Labi, ka esmu tik prātīgs un sāku pirkšanu ar atpakaļceļu, citādi iesprūstu Prāgā !
Upd. III beigās tomēr atļāva nopirkt atpakaļceļu atsevišķi. Tādējādi turp atpakaļ sanāca 95 Ls pamata klasē (februārī). Vienā biļetē būtu gandrīz 105 Ls.
Man ir arī papildinājums - ČSA pātrauc lidojumus uz Baltiju un veido codeshare ar BT. Es pat nezinu vai tas ir slikti vai labi, varētu būt ka vairāk neveidosies labi savienojumi ar DL caur PRG ka tas bija lidz šim US lidojumiem.
Man ir arī papildinājums - ČSA pātrauc lidojumus uz Baltiju un veido codeshare ar BT. Es pat nezinu vai tas ir slikti vai labi, varētu būt ka vairāk neveidosies labi savienojumi ar DL caur PRG ka tas bija lidz šim US lidojumiem.
Lidoju ar CSA, viniem taču lidmašīna bija gandrīz pilna... Interesanti, kāpēc vini grib pārtraukt lidojumu uz RIX... Jo piem. uz BCN caur PRG cena bija = Airbaltic cena, bet + bezmaksas bagaža.
Lidoju ar CSA, viniem taču lidmašīna bija gandrīz pilna... Interesanti, kāpēc vini grib pārtraukt lidojumu uz RIX... Jo piem. uz BCN caur PRG cena bija = Airbaltic cena, bet + bezmaksas bagaža.
Nekad pēdējā laikā neesmu redzējis CSA Rīgas reisu aizpildītu vairāk kā par trešdaļu. Tu laikam būsi ar kādu futbolkomandu vai kori vienā lidmašīnā patrāpījies
Man ir arī papildinājums - ČSA pātrauc lidojumus uz Baltiju un veido codeshare ar BT.
Biļetes gan vēl čehu lapā uz viņu pašu reisiem nopērkamas līdz pat oktobra beigām.
Nekad pēdējā laikā neesmu redzējis CSA Rīgas reisu aizpildītu vairāk kā par trešdaļu. Tu laikam būsi ar kādu futbolkomandu vai kori vienā lidmašīnā patrāpījies
Lidoju šogad februārī. Varbūt tiešam bija tāds rets gadījums.
DL uz Prāgu nelido kopš 18.novembra.
Airbaltic uz Prāgu laikam dēļ Cipuļa pievienošanās Prāgas Lev komandai
Airbaltic uz Prāgu laikam dēļ Cipuļa pievienošanās Prāgas Lev komandai
Lev, ja nemaldos ir no Popradas Slovākijā. No turienes līdz Prāgai gandrīz kā līdz mēnesim .
Nē, Lev šogad ir pārceļojis uz Prāgu
Šodien paziņoja arī otro jauno maršrutu:
Nākamā gada 4. maijā Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" uzsāks lidojumus no Rīgas uz Hevīzu-Balatonu Ungārijā, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja lidsabiedrībā.
"airBaltic" veiks lidojumus no Rīgas uz Hevīzu-Balatonu vienu reizi nedēļā - sestdienās. Aviokompānija lidojumus veiks ar "Bombardier Q400 Next Gen" lidmašīnu, un tie ilgs aptuveni divas stundas un divdesmit piecas minūtes. Vienvirziena biļešu cena būs no 29 latiem.
Nu gan izdomājuši kārtējo maršrutu - viendienīti!
Varēs uz ungāru kūrortu aizbraukt (ja pareizi saprotu šo galamērķi).
Orson, maldies, un pamatīgi. Šosezon Prāgas Lev spēlē KHL. Taisnība Tev par to attālumu līdz Popradai un mēnesim ir, bet saistības nekādas.
un vuala nākamais maršruts LARNAKA 1x nedēļā 6apr-20oct:
http://www.apollo.lv/zinas/airbaltic-atklas-marsrutu-riga-larnaka/544594
Orson, maldies, un pamatīgi. Šosezon Prāgas Lev spēlē KHL. Taisnība Tev par to attālumu līdz Popradai un mēnesim ir, bet saistības nekādas.
Es jau neko, par sportu īpaši neinteresējos, bet biju gan pa ausu galam dzirdējis, ka no Popradas. Tā iet, ka raksta par lietām, par kurām neko nejēdz . Nu ko, cerēsim, ka Rīgas Dinamo nākamajā sezonā nepārstāvēs Viļņu, vai teiksim Gomeļu!
Orson, maldies, un pamatīgi. Šosezon Prāgas Lev spēlē KHL. Taisnība Tev par to attālumu līdz Popradai un mēnesim ir, bet saistības nekādas.
Es jau neko, par sportu īpaši neinteresējos, bet biju gan pa ausu galam dzirdējis, ka no Popradas. Tā iet, ka raksta par lietām, par kurām neko nejēdz . Nu ko, cerēsim, ka Rīgas Dinamo nākamajā sezonā nepārstāvēs Viļņu, vai teiksim Gomeļu!
Hehe, viss kārtībā. Tāpat tas bija tikai joks, nedaudz saistīts ar tēmu.
Šodien paziņoja arī otro jauno maršrutu:
Nākamā gada 4. maijā Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" uzsāks lidojumus no Rīgas uz Hevīzu-Balatonu Ungārijā, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja lidsabiedrībā.
"airBaltic" veiks lidojumus no Rīgas uz Hevīzu-Balatonu vienu reizi nedēļā - sestdienās. Aviokompānija lidojumus veiks ar "Bombardier Q400 Next Gen" lidmašīnu, un tie ilgs aptuveni divas stundas un divdesmit piecas minūtes. Vienvirziena biļešu cena būs no 29 latiem.
Kas tas par dīvainu maršrutu un vel pie tam tikai reizi nedēļā? Ir taču tik daudz citu nozīmīgāku vietu Eiropā uz kurieni varētu mēğināt lidot. Tikai daži piemēri - Madride, Sevilja, Lisabona, Dubrovnika (sezonā)...
RJK nākamais rinda
Destination served (from North Hub Riga) |
Flight frequency |
Start date |
Price *, Basic |
Price*, Business Flex |
Rijeka (Croatia) |
1 flight weekly |
June 6, 2013 |
LVL 39 /55 EUR |
LVL 409 /582 EUR |
Vēl viens jaunais maršuts Olbia (Sardīnija) cenas no 59EUR
http://www.apollo.lv/zinas/airbaltic-atklas-marsrutu-riga-olbija/544995
Kas tas par dīvainu maršrutu un vel pie tam tikai reizi nedēļā? Ir taču tik daudz citu nozīmīgāku vietu Eiropā uz kurieni varētu mēğināt lidot. Tikai daži piemēri - Madride, Sevilja, Lisabona, Dubrovnika (sezonā)...
Uz Sevilja un Lisabona varam necerēt, jo ar esošajām BT Boing 737 lidmašīnām nevar tik tālu aizlidod, nepietiek degvielas tik tālam lidojumam.
Uz Sevilja un Lisabona varam necerēt, jo ar esošajām BT Boing 737 lidmašīnām nevar tik tālu aizlidod, nepietiek degvielas tik tālam lidojumam.
Tā nu gluži nav, AirBaltic tiešām ir tikuši vaļā no B757, bet viņi agrāk lidoja ar B737 uz Taškentu un Dušanbi (Taškenta laikam vēl joprojām ir, tikai vasarā), un tas ir bikucīt tālāk nekā Seviļa vai Lisabona. Kā viņi pamanās B737 tik ilgi noturēt gaisā - nezinu.
Bet vispār tie jaunie virzieni diezgan unikāli, reāli jau acīmredzams, ka vairums būs viendienīši (vai viensezonīši). Kaut kas līdzīgs Ryanair stratēģijai no Kauņas, bet pēdējiem tomēr bāzes cenas zemākas.
Manuprāt tas ir BT izmisuma solis... nekādu garantiju, ka reāli lidos (nebūs pieprasījums, kādu BT gribēja un klusi atcels reisus). Galvenais lai BT izdzīvo jo citādi nauda vējā (tas, ka akcionārs ir valsts nav tik būtiski - bizness ir bizness!)
Es domāju ka tas nav viss Bt izmisuma solis, bet gan solis lai dabūtu maximālo atlaidi no RIX lidostas par lidmašīnu apkalpošanu, jo kaut kur lasīīju ka apkalpošanas cenas aviokompānijām būs atkarīgas arī no tā cik jaunus lidojuma virzienus aviokompānija atvērs. Un protams arī tas ir nedaudz tēmēts Skandināvijas un Somijas klientiem, kā alternatīva nokļūšanai uz šīm vietām.