Man tāda īpatnēja situācija ar Wizzair. Biju caur edreams.it iegādājusies biļetes uz lidojumu 19. jūnijā (MXP>TGD). Tagad skatos, ka lidojums pārcelts uz 20. jūniju. Nekādu info par šo, šķiet, neesmu saņēmusi. Kāds varētu būt tālākais rīcības plāns, zinot, ka mēs vēl līdz galam neesam izdomājuši, vai lidot šo posmu vai ne.
Checkmytrip joprojām rādās 19. jūnijs...
Kāds varētu būt tālākais rīcības plāns, zinot, ka mēs vēl līdz galam neesam izdomājuši, vai lidot šo posmu vai ne.
Ļoti grūti ieteikt ko darīt, nezinot, ko vēlies panākt.
Jā, smags gadījums ...
Vienīgais loģiskais risinājums ir nedarīt neko vismaz tik ilgi, kamēr izlemsiet, gribat lidot vai nē.
Bet, ja nu paliek tā, ka neviens Jūs neinformēs, ir labs iemesls paprasīt kompensāciju.
Jā, smags gadījums ...
Vienīgais loģiskais risinājums ir nedarīt neko vismaz tik ilgi, kamēr izlemsiet, gribat lidot vai nē.
Bet, ja nu paliek tā, ka neviens Jūs neinformēs, ir labs iemesls paprasīt kompensāciju.
Jā, gadījums tiešām smags
Biļetes ir nopirktas 9 cilvēkiem, un izskatās, ka puse varētu lidot šajā laikā, bet otra puse gribētu tikt uz Melnkalni ātrāk. Tā kā biļetes bija pirktas par smiekla naudu, zaudējumu nevienam nekādu.
Es laikam gribēju saprast, kuram vajadzētu mūs informēt - Wizz vai edreams - un cik ilgu laiku iepriekš. Un kurš ir tas brīdis, pēc kura mums pienāktos kompensācija.
Ja nepaziņos vismaz 2 nedēļas iepriekš, tad pienāksies.
Regula uzliek to par pienākumu aviokompānijai, nevis biļešu pārdevējam. Strīdus gadījumā aviokompānijai jāspēj pierādīt, ka Jūs esat informēti.
9 x 250€ = 2250€... Daudzsološi!
Ja nepaziņos vismaz 2 nedēļas iepriekš, tad pienāksies.
Regula uzliek to par pienākumu aviokompānijai, nevis biļešu pārdevējam. Strīdus gadījumā aviokompānijai jāspēj pierādīt, ka Jūs esat informēti.
Paldies par info!
9 x 250€ = 2250€... Daudzsološi!
Jā - it sevišķi tāpēc, ka biļetes visiem 9 kopā iepirktas pa 1 eiro. Gandrīz vai jāuztver šis kā loterijas biļete.
Bet ir vēl iespēja šo rezervējumu pārcelt uz citiem (uz no citas valsts)lidojumiem 14 dienas pirms un 30 dienas pēc paredzētā lidojuma. Pats pirms nedēļas tā samainīju jūlija rezervējumu ar izlidošanu no Viļņas uz izlidošanu no Rīgas un citiem datumiem.
Bet ir vēl iespēja šo rezervējumu pārcelt uz citiem (uz no citas valsts)lidojumiem 14 dienas pirms un 30 dienas pēc paredzētā lidojuma. Pats pirms nedēļas tā samainīju jūlija rezervējumu ar izlidošanu no Viļņas uz izlidošanu no Rīgas un citiem datumiem.
Paldies arī par šo! Tas varētu pavērt nudien labas iespējas.
Man tāda īpatnēja situācija ar Wizzair. Biju caur edreams.it iegādājusies biļetes uz lidojumu 19. jūnijā (MXP>TGD). Tagad skatos, ka lidojums pārcelts uz 20. jūniju. Nekādu info par šo, šķiet, neesmu saņēmusi. Kāds varētu būt tālākais rīcības plāns, zinot, ka mēs vēl līdz galam neesam izdomājuši, vai lidot šo posmu vai ne.
Checkmytrip joprojām rādās 19. jūnijs...
Man nopirktas 2 biļetes uz šo pašu reisu 19.06.2018. rītu (MXP-TGD) un lidojums pārcelts uz 20.06. vēlu pēcpusdienu, kas īsti neder. Šoreiz arī WIZZ Maltas ofiss paziņoja, ka jāvēršas pie aģenta un WIZZ neko nepalīdzēšot. Uzrakstīju "kļauzu" caur WIZZ mājas lapu un to, ka gribu, lai pārliek uz 17.06.2018., bet 10 dienu laika atbildes nav. Tik vien ir kā autoatbildētāja vēstījums, ka žēlaba saņemta un ka "Your complaint will be handled in accordance with our General Conditions of Carriage and the Regulation (EC) No 261/2004 of the European Parliament and of the Council of 11 February 2004 establishing common rules on compensation and assistance to passengers in the event of denied boarding and of cancellation or long delay of flights. Our Customer Relations Representative will contact you in order to settle your complaint."
Laikam tiešām prātīgākais ir pirkt jaunu biļeti kaut vai uz DBV, uz kurieni vairāk reisu nekā uz TGD un, ja WIZZ paziņos par izmaiņām (izlidošana 31 st. vēlāk) un izdarīs to mazāk kā 14 dienas pirms reisa, tad prasīt kompensāciju. Šī brīža cenas uz TGD no citām pilsētām vairs nav sevišķi atraktīvas, jo kaut kas pamainījies šī virziena "džetošanā" (arī MXP-TGD vairs man "nedžetojas"). Arī man šīs 2 biļetes pirktas par 0,99 EUR un summu var atļauties "norakstīt "džetošanas" zaudējumos." Moška kāds zina, kas notiek, ja es neapstiprinu WIZZ ieviestās lidojuma laika izmaiņas...., ja WIZZ vispār paziņos par izmaiņām.
Un e-pasts par lidojuma izmaiņām noteikti nav iekritis spamā? Man wizz diezgan aktīvi sūtīja spamu itāļu valodā, kas vienā brīdī sāka krist mēstulēs.
Vēl paliek variants, ka itāļu sapņi iedevuši wizz nepareizu kontaktinformāciju. Tiesa, manā gadījumā viss bija izdarīts pareizi.
Katrā ziņā nedomāju, ka izlikšanās par beigtu būs labākā stratēģija.
Bet ir vēl iespēja šo rezervējumu pārcelt uz citiem (uz no citas valsts)lidojumiem 14 dienas pirms un 30 dienas pēc paredzētā lidojuma. Pats pirms nedēļas tā samainīju jūlija rezervējumu ar izlidošanu no Viļņas uz izlidošanu no Rīgas un citiem datumiem.
Kā Tev tas izdevās, narfs? Kur un kā pirkta biļete (aviokompānijas mājas lapā vai pie aģenta (OTA-s) un ja OTĀ, tad, kurā OTĀ tieši? ). Un vai vispār ir runa par WIZZAIR. BT un Finnair, piemēram, šai ziņā ir stipri pielaidīgāki, pat tad, ja pirkts pie starpnieka.
Un e-pasts par lidojuma izmaiņām noteikti nav iekritis spamā? Man wizz diezgan aktīvi sūtīja spamu itāļu valodā, kas vienā brīdī sāka krist mēstulēs.
Vēl paliek variants, ka itāļu sapņi iedevuši wizz nepareizu kontaktinformāciju. Tiesa, manā gadījumā viss bija izdarīts pareizi.
Katrā ziņā nedomāju, ka izlikšanās par beigtu būs labākā stratēģija.
Nē, SPAMĀ nekā saistībā ar manu rezervāciju nav ne no WIZZ, ne no EDREAMS.IT. EDREAMS atšķirībā no GOTOGATE un visādiem VOLAGRATIS, LASTMINUTE, BRACOFLY un RUMBO nelieto viņu pašu ģenerētos e-pastus. Ja primārais rezervācijas apstiprinājums ir, tad ar e-pastu viss ir OK.
Un e-pasts par lidojuma izmaiņām noteikti nav iekritis spamā? Man wizz diezgan aktīvi sūtīja spamu itāļu valodā, kas vienā brīdī sāka krist mēstulēs.
Vēl paliek variants, ka itāļu sapņi iedevuši wizz nepareizu kontaktinformāciju. Tiesa, manā gadījumā viss bija izdarīts pareizi.
Katrā ziņā nedomāju, ka izlikšanās par beigtu būs labākā stratēģija.
Tā kā man joprojām pienāk gan wizz, gan sapņu spams, domāju, ka nekas nekur nav pazudis. Bet kurš gan šais laikos to var garantēt.
Redz, mūsu ģimenei - atšķirībā no Viesturs1 - der arī 20. jūnijs. Un draugi, kā jau rakstīju, laikam brauks nedaudz agrāk. Arī atpakaļceļa biļetes vēl nav nopirktas, jo laika mums pietiek un varam improvizēt.
Tāpēc mēs mierīgi varam gan izlikties par beigtu, gan sākt trobelēt, kad izdomāsim, kas mums labāk rentējas.
Ziloņkopējs - Nu jā, bet man ir brīva tikai tā nedēļa no 16.06.-24.06. un atceļam jau nopirktas relatīvi lētas biļetes no Splitas caur Varšavu uz Viļņu. Līdz ar to jāsāk domāt, ko darīt. Es gan nedomāju, ka WIZZ vai aģents ļaus Jums vienas rezervācijas ietvaros dalīties pa vairākiem lidojumiem. Un, ja WIZZ šitā "cūkājas" - pēc mēneša atkal var ko samainīt. Reisu Splita - Varšava par laimi pamainījuši tik par 3 stundām, vismaz neizmainot lidojuma dienu.
Ziloņkopējs - Nu jā, bet man ir brīva tikai tā nedēļa no 16.06.-24.06. un atceļam jau nopirktas relatīvi lētas biļetes no Splitas caur Varšavu uz Viļņu. Līdz ar to jāsāk domāt, ko darīt. Es gan nedomāju, ka WIZZ vai aģents ļaus Jums vienas rezervācijas ietvaros dalīties pa vairākiem lidojumiem. Un, ja WIZZ šitā "cūkājas" - pēc mēneša atkal var ko samainīt. Reisu Splita - Varšava par laimi pamainījuši tik par 3 stundām, vismaz neizmainot lidojuma dienu.
Viestur! Lūdzu nedrupini ceļotāju mierīguma pamatakmeņus. Man sāk rasties aizdomas, ka Tu nevari stresu noķert ikdienā, bet to meklē visāda jocīga kalibra ceļojumos.
Kāds iesācējs-travelers salasīsies šo visu un naktī murgi rādīsies. Nevis parastie, bet jaudīgi apjomīgie.
Davai, kādreiz aizšaujam kaut kur kopā! Kamēr Tu ēdīsi gardu ābolmaizīti ar piemērotu dzērienu, es visu ar smaidu sakārtošu.
(šis nav Valentīndienas piedāvājums!!!)
Es gan nedomāju, ka WIZZ vai aģents ļaus Jums vienas rezervācijas ietvaros dalīties pa vairākiem lidojumiem.
Kāds pamats tā domāt?… Tā ir ierasta situācija, ka izmaiņu gadījumā daži cilvēki rezervācijā izlemj lidot vienā no alternatīvajiem variantiem, citi citā, vēl citi vispār atcelt un saņemt biļetes atmaksu…
Es gan nedomāju, ka WIZZ vai aģents ļaus Jums vienas rezervācijas ietvaros dalīties pa vairākiem lidojumiem.
Kāds pamats tā domāt?… Tā ir ierasta situācija, ka izmaiņu gadījumā daži cilvēki rezervācijā izlemj lidot vienā no alternatīvajiem variantiem, citi citā, vēl citi vispār atcelt un saņemt biļetes atmaksu…
Nu un kuram (WIZZ vai aģentam) šis jautājums būtu jārisina? Pat TK saraksta globālu izmaiņu gadījumā neļāva mainīt lidojuma sākuma un beigu punktu. Vismaz Rīgas birojs to atteicās darīt, kad teicu, ka jaunie lidojumu laiki ne pārāk ērti ielidošanai ARN un ierosināju "pārlikt" IST-ARN uz IST-RIX, jo globāli izmainījās saraksts uz MLE, atstājot divu reisu vietā vienu reisu dienā.
Nu un kuram (WIZZ vai aģentam) šis jautājums būtu jārisina? Pat TK saraksta globālu izmaiņu gadījumā neļāva mainīt lidojuma sākuma un beigu punktu...
Viestur, bet kāds sakars Wizz rezervācijai ar TK? Vai ja Tev kādreiz viena meitene ir iedevusi kurvīti, tad Tavuprāt tā dara pilnīgi visas meitenes ?
Es gan biju wizair lapā pircis. Bija pārcelti uz nākošo dienu izlidošanas laiki Viļņa-Bari. Bija opcija, ka varu mainīt lidojumu arī citā virzienā. Samainīju uz Rīga -Bari. Viss ok. Tikai paziņojumi nekādi nebija. Pats apskatījos rezervējumus un tur izmaiņas. Šodien vēl samainīju datumus Rīga-Kutaisi-Rīga. Tur arī izmaiņas. Tā ka šad tad ir jāapskata rezervējumi, jo neviens neko uzreiz neziņo.
Laikam tiešām prātīgākais ir pirkt jaunu biļeti kaut vai uz DBV, uz kurieni vairāk reisu nekā uz TGD un, ja WIZZ paziņos par izmaiņām (izlidošana 31 st. vēlāk) un izdarīs to mazāk kā 14 dienas pirms reisa, tad prasīt kompensāciju. Šī brīža cenas uz TGD no citām pilsētām vairs nav sevišķi atraktīvas, jo kaut kas pamainījies šī virziena "džetošanā" (arī MXP-TGD vairs man "nedžetojas"). Arī man šīs 2 biļetes pirktas par 0,99 EUR un summu var atļauties "norakstīt "džetošanas" zaudējumos." Moška kāds zina, kas notiek, ja es neapstiprinu WIZZ ieviestās lidojuma laika izmaiņas...., ja WIZZ vispār paziņos par izmaiņām.
nu - tu jau pats Wizzairam esi paziņojis, ka esi informēts par izmaiņām, sūtot e-pastu, kurā runā par šīm izmaiņā, zvanot uz Maltas biroju un apspriežot šīs izmaiņas. nedomāju, ka aviokompānijai būtu tevi papildus kaut kā jāinformē, ja reiz esi informēts un aviokompānija to arī var pierādīt. kompensācija dēļ tavas ņemšanās nu jau iet gar degunu.
Jā, to zinu, ka, ja biļete pirkta WIZZAIR mājas lapā, tad diezgan pabrīvi var visu mainīt it īpaši izmaiņu gadījumā. Diemžēl pie aģentiem pirktām biļetēm, kurām rezervējumus WIZZ lapā redz, pats neko izmainīt nevari, jo priekšā ir "ķepiņa" un izmaiņas veikt nav atļauts. Paziņām ar nesen caur aģentiem pirktām biļetēm VNO - Bari ir līdzīgi kā man. Neko izmainīt nav iespējams, bet izlidošnas laiks par vienu dienu ātrāk. Par laimi pārcelts no svētdienas uz sestdienu un tas viņiem der. Ir gan arī papildus neērtības - agrāk jābrauc no RIX uz VNO, jo izlidos agrāk. Ja kādam izdodas pa telefonu ar WIZZAIR kaut ko sarunāt, dodiet ziņu, kuras valsts ofiss ir pretīmnākošāks šādu WIZZAIR veiktu izmaiņu gadījumā. EDREAMS.IT neatrodu nevienu e-pastu, uz kuru rakstīt un jautāt. Ņemot vērā, ka nav piepirkts tas EDREAMS "per tratta e persona ("Rimborso se non puoi viaggiare per qualunque valida ragione Copertura per perdita e ritardo del volo") jebšu atcelšanas (pārcelšanas) garantija, arī paši itāļi par samaksātajiem 0,99 EUR diez vai būs pretimnākoši. Ja kādam ir kāda pozitīva pieredze ar EDREAMS līdzīgā gadījumā, dodiet ziņu. Secinājums - "tripošanai" un "džetošanai" ir arī ēnas puses, ja ievērojami izmainās lidojuma laiks un jaunie laiki neder.
Viestur, Tu visu sajauc tādā putrā, ka grūti saprast, ko atbildēt.
Ja Wizzair piedāvā atceltu reisu vietā lidot uz citurieni (kā narfs stāsta), tad nav nekāda pamata apgalvot (kā Tu darīji), ka viņi liks visiem pasažieriem vienā rezervācijā mainīties uz to pašu galamērķi.
Par Tavu rezervāciju jau runājām agrāk, ja Wizzair nereaģē, raksti PTAC, burtiski 3 teikumi iesniegumā — nocitē attiecīgo pantu; pasaki, ka reiss atcelts, bet aviosabiedrība nepilda regulā noteikto; lūdz piespiest viņus to darīt. It kā caur aģentu pirktām biļetēm ir ierasts, ka tās maina aģents (ja ir rezervēts normāli caur GDS, nevis kā Ryanair, kur aģenta robots pērk Ryanair mājaslapā, imitējot dzīvu pircēju), bet regulā ir noteikts, ka izmaiņas jāveic aviosabiedrībai. Tāpēc ir vērts pamēģināt, ko teiks PTAC. Būs interesants un noderīgs eksperiements nākotnei.
Jā, Turkish un Wizzair pieeja atšķiras. Wizzair nav jārīkojas kā Turkish un Turkish nav jākopē Wizzair.
Laikam tiešām prātīgākais ir pirkt jaunu biļeti kaut vai uz DBV, uz kurieni vairāk reisu nekā uz TGD un, ja WIZZ paziņos par izmaiņām (izlidošana 31 st. vēlāk) un izdarīs to mazāk kā 14 dienas pirms reisa, tad prasīt kompensāciju. Šī brīža cenas uz TGD no citām pilsētām vairs nav sevišķi atraktīvas, jo kaut kas pamainījies šī virziena "džetošanā" (arī MXP-TGD vairs man "nedžetojas"). Arī man šīs 2 biļetes pirktas par 0,99 EUR un summu var atļauties "norakstīt "džetošanas" zaudējumos." Moška kāds zina, kas notiek, ja es neapstiprinu WIZZ ieviestās lidojuma laika izmaiņas...., ja WIZZ vispār paziņos par izmaiņām.
nu - tu jau pats Wizzairam esi paziņojis, ka esi informēts par izmaiņām, sūtot e-pastu, kurā runā par šīm izmaiņā, zvanot uz Maltas biroju un apspriežot šīs izmaiņas. nedomāju, ka aviokompānijai būtu tevi papildus kaut kā jāinformē, ja reiz esi informēts un aviokompānija to arī var pierādīt. kompensācija dēļ tavas ņemšanās nu jau iet gar degunu.
Aviokompānija jau teorētiski varētu paziņot par par izmaiņām arī 15-16 dienas pirms brauciena un atteikties kaut ko mainīt bez aģenta ziņas. Mani vairāk interesē nevis kompensācija, bet kā piespiest aģentu vai WIZZAIR samainīt uz ātrāku laiku. Pērkot 14 dienas iepriekš vasaras lidojumu kaut vai uz to pašu Milānu nebūs nekāda saulainā cena. Ja citi laiki "nespīd", arī lidojums uz Milānu, kurš pirkts iepriekš, būtu jānoraksta. Ja jau pat ziemā lidojums RIX-DBV (uz nākošo/aiznākušo dienu, bet ar pārsēšanos) maksā virs 200 EUR, tad vasarā hipotētiskā kompensācija var pat nenosegt LAST MINUTE lidojuma cenu šai virzienā un laicīgi pirkts lidojums būs jēgpilnākā opcija.
Juris - un kurš tad ir attiecīgais pants regulā. Šiem ir pienākums paziņot ne vēlāk kā 2 nedēļas pirms lidojuma. Lidojums tikai 19.06,. pārcelts uz 20.06. Šiem jau vēl veseli četri mēneši laika to izdarīt un PTAC-am jau noteikti vajadzēs rakstisku atteikumu, kurš nav atsūtīts. Audiofaila sarunai ar WIZZ Maltas ofisu man nav.
Šiem ir pienākums paziņot ne vēlāk kā 2 nedēļas pirms lidojuma.
Tu esi saputrojies. Tādas prasības regulā nav, ne tuvu. Ir sekojoši — atkarībā no tā, cik laicīgi pasažierim tiek paziņots par lidojuma atcelšanu, var pienākties un var nepienākties kompensācija. Ja paziņo vairāk kā 2 nedēļas pirms izlidošanas, tad kompensācija nepienākas.
Jā, paldies, Juris. Par to, ka kompensācija nepienākas, ja šie paziņo vairāk nekā 2 nedēļas iepriekš, es zināju. Biju palaidis garām to piņķerīgo regulas 8.punktu, kurš pat latviski ir grūti saprotams un interpretējams, turklāt 5.punkts, manuprāt, kaut ko prasot 4 mēnešus pirms izlidošanas, it kā "izslēdz" regulas 8.punktā atrunātās tiesības, jo 5. pants nosaka, ka:
1. Ja atceļ lidojumu, attiecīgajiem pasažieriem: a) apkalpojošais gaisa pārvadātājs sniedz atbalstu saskaņā ar 8. pantu, ja vien i) pasažieri nav informēti par atcelšanu vismaz divas nedēļas pirms paredzētā izlidošanas laika.
Tas, ka vēl ir četri mēneši pirms lidojuma, var "sajaukt kārtis". Bet PTAC-am uzrakstīt pamēģināšu. Paziņu gadījumā (lidojums no VNO uz Bari oktobra vidū, izmaiņas viņiem der) laikam prātīgāk gaidīt tās divas nedēļas vai pat līdz lidojumam un tad prasīt kompensāciju, ja WIZZ tomēr nepaziņos par šīm izmaiņām. Paziņas brauc 8 PAX kompānijā un optimistiskajā variantā tie būs 250 reiz 8 =2000 EUR.
Bet vispār izskatās, ka WIZZ ir totāli nobrucis lidojuma laiku izmaiņu paziņošanas mehānisms, ja pat narfs, kurš pircis biļetes WIZZ mājas lapā nav saņēmis ziņu par lidojuma laika izmaiņām. Var jau būt, ka šie paziņo par izmaiņām ļoti vēlu.
Viestur,
varbūt palīdz itāļu e-dreams e-pasts, uz kuru rakstīju par kompensācijām Ryannair reisu sakarā: bookingstatus-it [at] edreams [dot] com
Viestur, kas tad piņķerīgs 8. pantā (Tiesības saņemt atlīdzinājumu vai mainīt maršrutu), tur ir vienkārši vēstīts — ja ir atsauce uz šo pantu, tad Tu kā pasažieris vari izvēlēties, vai nu saņemt atpakaļ naudu par biļeti, vai dabūt vietā citu lidojumu tad, kad Tev ir ērtāk.
… turklāt 5.punkts, manuprāt, kaut ko prasot 4 mēnešus pirms izlidošanas, it kā "izslēdz" regulas 8.punktā atrunātās tiesības, jo 5. pants nosaka, ka:
1. Ja atceļ lidojumu, attiecīgajiem pasažieriem: a) apkalpojošais gaisa pārvadātājs sniedz atbalstu saskaņā ar 8. pantu, ja vien i) pasažieri nav informēti par atcelšanu vismaz divas nedēļas pirms paredzētā izlidošanas laika.
Jēziņ, Viestur, nav tur nekas tāds kā saki! Ja atceļ lidojumu, tad prasība, lai «a) apkalpojošais gaisa pārvadātājs sniedz atbalstu saskaņā ar 8. pantu» ir bez kādiem izņēmumiem un atrunām…
A, nevar ceļakājā iebalsot kādu arhivāru? Pēc situācijām, aviokompānijām? Biezā grāmatā visu fiksē un kad vajag, atšķir un vēsta tautai? (apmaldījušamies lidoņiem)
Non scholae, sed vitae discimus
Viestur,
varbūt palīdz itāļu e-dreams e-pasts, uz kuru rakstīju par kompensācijām Ryannair reisu sakarā: bookingstatus-it [at] edreams [dot] com
Interesanti - ja kompensāciju maksāja pats EDREAMS, vai tad tiešām šie atmaksāja pilno biļetes vērtību vai tikai tik, cik samaksāts EDREAMS. Manā gadījumā tie būtu 0,99 EUR. Jēgpilnāk man būtu ātrāks lidojums.