Pratt & Whitney jauna dzineju serija kas paredzeta Airbus 320neo un Bombardier CS lidmasinam pec WSJ zinam testos nav izturejusas dzineja detalas sadragajot nevien dzineja apvalku bet ari sabojajot lidmasinu.
Diezgan bēdīgi, jo tas paredz, ka cs300 bombardier lidmašīnas priekš airBaltic piegāde noteikti, ka atliksies, jo viņi tieši ar šiem motorirm bija paredzējuši.
Pagaidām visa cs100 flote ir uz zemes un nav zināms, kad tā būs gaisā, airBaltic plānoja uz piegādēm 2015 gadā, bet jau tagad pirmajai cs100 lidmašīnai nodošanai pircējama ir atlikta uz 2015 q4 tā kā labākajā gadījumā pēc maniem pieņēmumiem no RIX lidosim ar jaunajām lidmašinām ne ātrāk kā 2016 gada beigās.
Nu vienīgais pozitīvais, ka varbūt BT uzlabos savu bilanci pateicoties soda sankcijām par lidmašīnu laicīgu nepiegādi.
Cerams ka nebus tik traki, jo airbus A320NEO ari rudeni gribeja uzsakt tesus, ta ka cerams drizuma ari pirmie sarazotie CS300 vares atsakt testa lidojumus, zel ka Bombardier nav alternativo dzinej piegadataju un viss likts uz vienu tehnologiski jaunizstradatu dzineja modeli.
1. CS300 pirmais pašlaik ir tikai tapšanas stadijā (zborkas ) un rudenī tikai plānojas pirmais lidojums, reģ nr FTV005-BBD301
2. CS100 tie motori, ir noņemti pašlaik, un no svētdienas ir sākta problēmas meklēšana
3. Par A320Neo tur tā problēma ir mazāka, Airbus piedāvā izvēlēties kā PW, GE un RR motorus šim modelim, visdrīzāk testi netiks sākti ar PW, jo pašlaik ir problēmas
Informācija nedaudz sīkāka http://aviationweek.com/commercial-aviation/engine-taken-cseries-ftv-1-i...
tā kā gaidāms, ka pirmie lidojumi vēl atliksies uz laiku
Intreses pēc, ja kādam interessē - kura lidmašīna, kādiem testiem domāta
1. CS300 pirmais pašlaik ir tikai tapšanas stadijā (zborkas ) un rudenī tikai plānojas pirmais lidojums, reģ nr FTV005-BBD301
......
tā kā gaidāms, ka pirmie lidojumi vēl atliksies uz laiku
Vai tas nozīmē ka CS300 ari tikpat stundas ka CS100 tiks testēts?
Pēdējas ziņass eso ka sprādzienu dzinēja izraisīja kompresijas telpā iekļuvusi nokļuvusi eļļa un līdzās zemes testiem, kas netika pārtraukti, atsāksies lidojumi. a350 esot veicis pirmos 12 stundu lidojumus ar visiem pasazieriem un driz sākšot plānveida lidostu aplidojumu testus. arī a380 pastāv reāla iespēja palikt tikai ar R&R pāris reiz sprāgušajiem dzinēju piegadātājiem.
Līdz ar A320neo P&W jauno dzinēju gaida arī Mitsubishi Regional Jet, Embraer E2-Serie
CS300 ir uz pusi mazāks testēšanas plāns, jo tā ir CS100 strech versija, kur tikai viena fizelāžas sekcija pievienota aizspārna, tādēl daudz mazākas prasības, tāpēc jau taisa A320 kā bāzi un 319 un 318 versija ir izrauta katrā pa vienai sekcijai, un 321 pievienota, atkrīt daudz testi bet daļa tāpat jāveic.
Dzinējiem atrastas problēmas, tās bija zema spiediena turbīnās, tuvākajā laikā sola novērst, un pozitīvas ziņas, ka visi pārējie dzinēji uzstādītie pārbaudes izturējuši
Zemāk, var palasīties, ja kādam interesē sīkāk kas un kā
http://www.fliegerfaust.com/low-pressure-turbine-failed-in-580709328.html
http://leehamnews.com/2014/06/06/low-pressure-turbine-failed-in-cseries-...
http://cseries.com/cseries-commences-engine-runs-in-mirabel-quebec/
Pēc pēdējās informācijas, PW ir atradis vainu dzinējos un to izlabojis, tā kā tuvāko nedēļu laikā Cseries atkal lidos un būs pakļauts sertificēšanai lidojumiem ar pasažieriem.
Ps. airBaltic no 10+10(pasūtītas+plānā) ir pārgājis uz 13+7(pasūtītas+plānā) lidmašīnām no Bombardier (C300)
Pss. Neticu, ka airBaltic laikus saņems savus lidaparātus, iespējams pāris no B737-300 un B737-500 jau tad būs pārsniegušas savus iesmējamos "ciklus" un airBaltic būs spiests samazināt reisu skaitu vai arī īrēt ("wet-lease") pāris lidmašīnas, lai saglabātu līdzšinējo darbību.
CS100 atsāk lidojumus, bet Brathens, kas bija pirmie regularo lidojmu iesaceji atteikušies būt pirmie, ttagad meklē kurš būs pirmais
http://www.ch-aviation.com/portal/news/30805-swedens-malm-aviation-devel...
Ir labāk pat, CS100 jau ir lidojis ar jaunajiem programmatūras atjauninājumiem normal mode "parastā režīmā" (tā ka strādā autopilots un visas automizētās sitēmas, līdz šim ne reiz tas nebija noticis, visu laiku lidoja pilots) domājams arī, ka pirmie, kas Eiropā atklās Cs100 būs Malmo avia, bet par to arī ir šaubas tā kā visi paredz, ka tas būs Swiss air vai Lufthansa regional, varam cerēt pat, ka Cs300 Eiropā prezentēs AirBaltic. Kā arī ir svarīgs fakts, ka jau pus līdz oficiāli ir zināms, ka prezentācijas lidojumi ir atlikti par vairāk kā gadu, attiecīgi no AirBaltic paziņojumiem nu nekādi mēs neigūsim lidmašīnas laikus, man vien paliek neatbildēts jautājums, ar ko mēs lidosim to gadu, pieļauju, ka līgumos ir atrunāts par kompensācijām tādā gadījumā, bet pa lielam visa B737-300 un B737-500 AirBlatic flote prmkārt ir ļoti veca, (kas nav svarīgi) bet ar daudziem cikliem un lidojuma stundām, un liela daļa no lidmašīnām ir īrētas, attiecīgi būs problēmas nodrošināt visus reisus 2015 gada beigās un 2016 gada sākumā, pieļauju, cilvēki ar konkrētākām zināšanām līgumos varētu izskaidrot visu, kas un kā, bet pagaidām kamēr tas nav zināms ir šaubas par reisiem.
un liela daļa no lidmašīnām ir īrēti
loģiski, ka visas ir īrētas... tā arī īrēs turpmāk.
es sapratu, ka desmit no Q400 tā kā pieder BT un divas tiek īrētas(pēdējās divas piegādātās), par B737 neesmu atradis korektu informāciju, bet cik no cilvēkiem esmu sapratis, ka 80% ir īrētas.
es sapratu, ka desmit no Q400 tā kā pieder BT un divas tiek īrētas(pēdējās divas piegādātās), par B737 neesmu atradis korektu informāciju, bet cik no cilvēkiem esmu sapratis, ka 80% ir īrētas.
pieder - tas ir tā, ka nopirka, samaksājot pilnu cenu? vai pieder tā kā LV iedzīvotājiem pieder dzīvokļi (kredītā) vai auto (līzingā)?
tā kā pieder man- mans telefons, kas nav nekādā līzingā vai kredītā, nu tā, lai nerādās, ka esmu turētājs, bet īpašnieks.
Iespējējams es kļūdos par lidmašīnām, vados no publiski pieejamās informācijas, par lidmašīnām
BT nepieder neviena lidmašīna. Tās visas ir līzingā, galvenokārt no amerikāņu avio līzinga kompānijām. Lielākais BT flotes īpašnieks ir Wells Fargo Bank Northwest NA Trustee. Bet tas lielākoties ir visām aviokompānijām...
pārējie īpašnieki - BBAM, Oak Hill Capital, Nordic aviation capital utt.
nu jā, tas nav nekas slikts, tāda ir prakse nozarē, bet nu dīvaini ir iedomāties, ka airBaltic var nopirkt īpašumā gaisakuģus, piemēram šos 20 x CS300 - 764mio USD vērtībā.
Šeit var pavisam konkrēti noskaidrot kurš gaisa kuģis no kurienes tiek līzēts http://www.planespotters.net/Airline/Air-Baltic Kā arī izpētēti visiem pārējiem. Interesanti jau patiesībā
airfleets.net cita informācija, grūti ticēt, wikipēdijas variants, ka katrs var papildināt, kā grib, bet planespotteros ticamāk jau izskatās.
Ir kādam informācija, caur kuriem tiek "pirkti" Cs300?
lai arī CS100 dzineju problema bija atrisinata no 15.septembra FTV vareja lidot ar problemam fly by wire programmnodrosinsjums, bet tagad jau 4 FTV lido
airFrance lizings esot pasutijis 40+10 opcijas CS300, tagad jau esot 243 pirceji.
airB tomer uzskata ka CS300 sanems 2015 regularajos reisos un bus pirmie kas ar tam lidos
SWISS gan nav tik optimistiski un gatavo rezerves vriantus CS piegades aizkavesanas gadijuma
Ari kanadas analitiki zino ka FTV skaitu palielinot par 2 lidmasinamizdosiesdubultot menesinolidoto teststundu skaitu un sanemt atlaujas izmantot lidmasinasjau nakosgad.
pieminēsim, ka arī FTV7 tas ir CS300 ir tuvu pirmajiem lidojumiem, kas mums būtu svarīgi, jo CS300 sagaida BT un ceram pāris gadu laikā lidot ar tiem, aizvietojot godīgi sakot novecojušās B737-300 un B737-500 tipu lidmašīnas. Lai sekotu attīstībai līdzi iesaku Twitterī @sylvanfaust, kas regulāri sniedzi informāciju par un ap CS100 un CS300 attīstību. Zināms, ka FTV 1,3,4 ir drošas idojumiem un regulāri ar tām tiek veiktas testēšanas un sertifikācijas.
Interesantikadreiz uzzinat cik lielas ir Bombardier atlaides, ja B787 tas esot ap 45%, bet A350 50-65%
Analize par Delta, Boing un Airbus atlaidem un B787 A350 salidzinajums ar veco B777
CS300 PW1500G Pratt & Whitney dzinējiem sāk testus un solapirmos lidojumus tuvakajās dienās-nedēļās, tiek beigt 2. lidmašīnas montāža.
Pirmais CS300 ir gaisā veicis pirmos lokus, tagad gaidam, kad pēc pāris gadiem arī mēs varēsim regulāri ar BT lidināties tajos
http://www.ch-aviation.com/portal/news/38154-air-baltic-is-cs300-launch-...
CS300 pirmais operators būs mūsu pašu BT
CS testi 85% apmēra veigsmīgi aizvadīti un pirmās sērijveidā ražotās lidmašīnas sākšot testa lidojumus starp Ziemeļamerikas lidostām.
Jauns pircējs Macquarie Air Finance - noslēgts līgums par 40 CS300 iegādi + 10 opcijas.
Kvebeka pašvaldiba iepirkas ar 49,5% (500M) no CSeries programmas, ta ka ceriba ir, jo Airbus nesen nobremze
https://www.flightglobal.com/news/articles/quebec-government-buys-495-stake-in-cseries-418350/
esot parbaudes lidojumi 95% apmera paveikti, bet 5,4 miljardi $ naudas ir iztereti un pec neveiksmigas airbus akcijas pat Gauss skaidro cik pasakums esot ilgtspejigs
http://atwonline.com/airframes/airbaltic-seeks-cseries-reassurances
ja viens cs300 maksa ap 45 m$ bet lizinga kompanijas driz tirgu laidis lidz 10gadus jaunus a320, 330, b737, 767, 777 par 10-60 m$ tad kas butu ilgtspejigaks risinajums?
Problēmas ar jauno P&W dzinēju ir lielākas kā sākuma domāts, tehniski pašlaik A320neo pirms sākt vispār slogot dzinēju pēc pauzes vai ripot patstāvīgi uz skrejceļu ir vismaz 5 minūtes ar pilniem apgriezieniem jādzesē dzinējs, lai atkal kaut kas nenoķīletos un neaizietu pa gaisu. Qatar vispār ar šādu defektu atsakās lidot un Lufthansa paziņoja, ka arī neo ar šo dzinēja defektu vairāk negrib.
Pratt & Whitney A320neo engine suffers new test snag
Ja neo 2 gadus to nemanija un vienīgā alternatīva esot LEAP dzinēji, ja Bombardier CS mokās ar to pašu defektu, tur nav alternatīvas.
airbus tagad lufthansa pat kompensē radītos zaudējumus