Francijā nogāzusies Germanwings lidmašīna (reiss 4U9525)

141 atbildes [Pēdējā ziņa]
mataleao
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/11/2011
Ziņas: 340
Manīts: pirms 4 ned
321
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/06/2011
Ziņas: 2270
Manīts: pirms 3 gadi
Kur:

Tvnet uzreiz ieliek kā galveno ziņu...

\m/

SuperVineta
Lietotāja SuperVineta attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 557
Manīts: pirms 4 gadi
Kur: Catalunya

Ir jau arī pietiekami svarīga ziņa.

Komentārs tiek sagatavots elektroniski un tas ir derīgs bez paraksta.

Kairans
Nav tiešsaistē
Kopš: 17/07/2011
Ziņas: 29
Manīts: pirms 1 gads

Eh, skumji... Bailes lidot tikai pastiprinās.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4449
Manīts: pirms 2 st

ļoti žēl, bailes nepastiprinās.

kubis
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/09/2013
Ziņas: 368
Manīts: pirms 1 ned
Kur: RIX

http://www.aviator.aero/press_releases/22296?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

oficiāla Airbus preses relīze, tikai un vienīgi, kas par lidmašīnu, nolidotās stundas utt. nekas par iemesliem.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX
Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX
vkwic
Lietotāja vkwic attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 31/10/2008
Ziņas: 2776
Manīts: pirms 6 gadi
Kur: Carved From Tides – Ceؤ¼akؤپja

vieteja prese raksta ka vieta atrodas Col de Mariaud traversa un sasniedzama tikai ar kajam vai gaisa tehnikas palidzibas, nopulicetas foto no helikoptera.

http://www.laprovence.com/

 

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 1 st
Kur:

Kaut kāda kalnu taka tajā mežiem apaugušajā ielejā pie Saint-Pierre ir. Domāju, ka glābēji tur tiek ne tikai ar helehopteriem.

Skumja ziņa, ka arī Eiropas aviokompānijas nav pasargātas no šādām lietām.

SuperVineta
Lietotāja SuperVineta attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 557
Manīts: pirms 4 gadi
Kur: Catalunya

Man, kā vienmēr, sirds par bērniem ļoti sāp.

Tikko Panorāmā teica, ka esot atrasta melnā kaste.

Komentārs tiek sagatavots elektroniski un tas ir derīgs bez paraksta.

SuperVineta
Lietotāja SuperVineta attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 557
Manīts: pirms 4 gadi
Kur: Catalunya

Lasu ziņās, ka bojā gājuši 2 darbinieki no uzņēmuma, kas man Barselonā atradās pāri ielai. Tāpat 2 operdziedātāji, viens no tiem Kazahstānas izcelsmes.

Komentārs tiek sagatavots elektroniski un tas ir derīgs bez paraksta.

da_ce
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/04/2013
Ziņas: 54
Manīts: pirms 6 gadi

Loti zel cilvekus Frown

Vai ir iespejams pie bilesu pasutisanas redzet / noskaidrot ar kadu un cik vecu lidmasinu paredzets lidot ? 

kubis
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/09/2013
Ziņas: 368
Manīts: pirms 1 ned
Kur: RIX

Ko tas maina, cik veca lidmašīna ir tā ar kuru tu lido?

Elementārs ieskats- visi BT Boeing ap 17-18 gadus veci, visi Bombardieri ap 4iem gadiem!

Lidošana jebkurā gadījumā ir drošākais pārvietošanās veids.

Daudz kur var redzēt jau pērkot biļeti ar ko lidosi, bet konkrēti kuru lidmašīnu- nē, var gadīties, ka jaunu līdz 5 gadi, var gadīties vecu ap 15 gadiem, jāskatās, kāda kompānijai flote, redzēsi A320, bet 20 gadīga vai 3 gadīga, grūti būs pateikt... un abas būs vienlīdz drošas.

Māris
Tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 4 min

Kas tur galu galā bija ar to AirAsia lidmašīnu, kāpēc viņa nogāzās?

SuperVineta
Lietotāja SuperVineta attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 557
Manīts: pirms 4 gadi
Kur: Catalunya

Spāņi atgādina, ka Lufthansai līdzīgs atgadījums, gan ar laimīgām beigām, bijis nesen novembrī reisā Bilbao - Minhene, kad arī neilgi pēc pacelšanās, lidmašīna ārkārtīgi strauji zaudējusi augstumu, pilotiem gan izdevies savākt. Arī Airbus.

Komentārs tiek sagatavots elektroniski un tas ir derīgs bez paraksta.

kubis
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/09/2013
Ziņas: 368
Manīts: pirms 1 ned
Kur: RIX

Air asia vēl tiek izmeklēta, nekādu oficiālu ziņojumu vēl nav, ja domāji par to, kas decembrī nosēdās pirms skrējceļa.

Tas gadījums Vineta bija arī ar A320?

SuperVineta
Lietotāja SuperVineta attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 557
Manīts: pirms 4 gadi
Kur: Catalunya

Airbus 321-200

Komentārs tiek sagatavots elektroniski un tas ir derīgs bez paraksta.

Māris
Tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 4 min

Nu, es domāju Flight 8501.

kubis
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/09/2013
Ziņas: 368
Manīts: pirms 1 ned
Kur: RIX

Flight 8501, to izmeklē vēl jā

Ja nu kādam vēl interesanti par A321 par ko minēja SuperVineta var palasīt šeit http://avherald.com/h?article=47d74074

Coletya
Lietotāja Coletya attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/03/2013
Ziņas: 662
Manīts: pirms 46 ned
Kur: CPH

Cik BBC saka, lidmašīna drumstalās.

 

321
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/06/2011
Ziņas: 2270
Manīts: pirms 3 gadi
Kur:

Ganjau lidmašīnu paliek vairāk, statistika arī mainās.

\m/

da_ce
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/04/2013
Ziņas: 54
Manīts: pirms 6 gadi

Gan jau ka vecums maina tomer kaut ko, ari pirms pasas izlidosanas nav  pieejamas informacijas ar ko bus jalido? Jabut tacu kadiem sarakstiem. Protams reali jau neviens ara nesedisies, jo "veca" lidmasina, bet nu tomer informacijai.

zahuj
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/10/2009
Ziņas: 4449
Manīts: pirms 2 st

da_ce rakstīja:

Gan jau ka vecums maina tomer kaut ko, ari pirms pasas izlidosanas nav pieejamas informacijas ar ko bus jalido?

ir, ir - paskaties pa geita logu, tur gaisakuģis stāv.

p.s. pasažierim absolūti nav svarīgs gaisakuģa vecums, sevišķi jau izteikts gados (nevis ciklos kā pieņemts aviācijā).

Māris
Tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 4 min

Nu, neviens jau ar varu lidmašīnā nesēdina, vai ne.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

da_ce, nevajag vadīties pēc pieņēmuma, ka aviācijā dara kā daudzās citās jomās — ekspluatē ierīci tik ilgi, līdz kaut kāda detaļa saplīst, un tad nes pie meistara. Tā aviācijā nerīkojas. Ja rīkotos, tad gan varētu domāt, ka vecāka lidmašīna = lielāka iespēja, ka drīz kaut kas lūzīs.

Jāuztraucas par aviosabiedrībām, kas pavirši veic regulārās apskates un detaļu nomaiņas. Tādas ir iekļautas ES melnajā sarakstā un tām aizliegts lidot Eiropā. Līdz šim Lufthansa lepojās, ka viņi lidojumu drošībai pieiet ar vēl lielāku rūpību kā prasa standarti un kā dara citas aviosabiedrības (es gan nezinu, cik Lufthansai un Germanwings apvienotas vai nodalītas tehniskās operācijas).

Varbūt loģiskāk kā uztraukties par vecām lidmašīnām ir piesargāties lidot ar pārāk jaunām, kā piemēram ar Boeing 787 un tā bateriju problēmām, kas par laimi beidzās bez traģiskām sekām.

blow
Nav tiešsaistē
Kopš: 13/08/2009
Ziņas: 81
Manīts: pirms 9 ned

It kā jau var piekrist tam, ka lidmašīnas vecums nav būtiksk aspekts, bet gribētos gan zināt vai Lufthansas CEO brauc ar 20 gadus vecu mašīnu? Vai Brussels airlines COE brauc ar automašīnu, kas pielīdzināma Avro RJ100? Protams, nevienu ar varu jau lidmašīnā nedzen, bet, ja man katru nedēļu darba dēļ jālido ar to Brussels airlines veco lidmašīnu, tad nu baigi patīkamā sajūta nav. Īpaši jau pēc šāda notikuma Frown

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15315
Manīts: pirms 1 st
Kur:

Man arī liekas, ka aviācijā reālākais risks varētu būt lidot ar jaunām lidmašīnām, precīzāk, ar jaunajiem modeļiem. Tur tomēr vienmēr ir kādas tehniskās novitātes, kas galu galā var izraisīt neprognozētas sekas. Pašlaik par jauniem un zināmā mērā riskantiem būtu jāuzskata B787, A380, A350, kā arī BT ''ventilatori - bombardieri''. Galu galā visiem zināms, ka pēdējiem regulāri ir bijušas problēmas ar bagāžas nodalījuma durvīm. Potenciāli tas tomēr ir nopietns drošības risks, tiesa, propelleru lidmašīnās laikam tomēr mazāks nekā reaktīvajās. 

Pēc pusotra - diviem gadiem viss BT avioparks būs ieskaitāms riskantajā kategorijā Smile.

kubis
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/09/2013
Ziņas: 368
Manīts: pirms 1 ned
Kur: RIX

Nu nezinu vai par Bombardier Q400 vajadzētu uztraukties, itkā visas bērnu slimības ir jau novērstas, nav jau pirmais modelis arī, ir bijis Q400-300, Q400-400, kas mums pašlaik, Landing gear coolapse ir novērsts, un pēdējā laikā nekādu brīnumu nav bijuši. Visi CEO, ja nelido ar privāto lidmašīnu, domāju droši kāps jebkurā no savām lidmašīnām, ja jau meklē drošāku, tad es meklētu informāciju, kad pēdējoreiz lidmašīnai veikts D-check vai C-check, kad viss ir kārtīgi pārbaudīts, un kā jau Zahuj raksta, galvenais ir cikli, nevis gadi.

BT B373 classic, tad jau var uztaukties par "rudder problems", jo gadus atpakaļ, nokrita trīs, ja nemaldos lidmašīnas, jo no aukstumu stabilizatora stūre iesprūda, bet tas jau sen ir novērsts, un ir izdarīti secinājumi, tāpēc mums tagad, ar tām ir droši lidot.

BT C-series pirmās piegādes ir noteiktas no septembra 2016. gada Wink

da_ce
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/04/2013
Ziņas: 54
Manīts: pirms 6 gadi

Ari taisiba, es protams neesmu ne tuvu eksperts sajos jautajumos. Bet 24 gadi veca nav tas pats kas piemeram smuki iebraukta 5 gadi veca . Gan jau ka tie cikli ari kautka korelejas ar gadu skaitu / vecumu. Bet man jautajums bija vai var redzet un kur ar ko paredzets lidot ? Saprotu ka isti ne. Bet tos checkus D C var redzet ? 

iman
Nav tiešsaistē
Kopš: 05/04/2012
Ziņas: 74
Manīts: pirms 4 gadi

Kāpēc ši katastrofa nebeidzās apmēram šādi, ar laimīgām beigām.......

Airbus 320 lidmašīna ar 150 pasažieriem un pieciem apkalpes locekļiem bija pacēlusies no La Guardia lidostas, kad tai pēc sadursmes ar putnu baru radās problēmas ar dzinējiem. Kapteinis Čezlijs "Sallijs" Sallenbergs apzināti un mierīgi pagriezis lidmašīnu aizsalstošās Hudzonas upes virzienā un to nosēdinājis.

Bijušais Gaisa spēku pilots Sallenbergs ar 40 gadu lidošanas pieredzi lidmašīnu līdzās Manhetenai nosēdinājis tā, ka neviens cilvēks nav cietis.