Tvnet uzreiz ieliek kā galveno ziņu...
Ir jau arī pietiekami svarīga ziņa.
Eh, skumji... Bailes lidot tikai pastiprinās.
ļoti žēl, bailes nepastiprinās.
http://www.aviator.aero/press_releases/22296?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
oficiāla Airbus preses relīze, tikai un vienīgi, kas par lidmašīnu, nolidotās stundas utt. nekas par iemesliem.
Es sekoju The Guardian ziņu plūsmai: http://www.theguardian.com/world/live/2015/mar/24/germanwings-airbus-a32...
Flightradar dati: http://www.flightradar24.com/data/airplanes/d-aipx/#5d42675
vieteja prese raksta ka vieta atrodas Col de Mariaud traversa un sasniedzama tikai ar kajam vai gaisa tehnikas palidzibas, nopulicetas foto no helikoptera.
Kaut kāda kalnu taka tajā mežiem apaugušajā ielejā pie Saint-Pierre ir. Domāju, ka glābēji tur tiek ne tikai ar helehopteriem.
Skumja ziņa, ka arī Eiropas aviokompānijas nav pasargātas no šādām lietām.
Man, kā vienmēr, sirds par bērniem ļoti sāp.
Tikko Panorāmā teica, ka esot atrasta melnā kaste.
Lasu ziņās, ka bojā gājuši 2 darbinieki no uzņēmuma, kas man Barselonā atradās pāri ielai. Tāpat 2 operdziedātāji, viens no tiem Kazahstānas izcelsmes.
Loti zel cilvekus
Vai ir iespejams pie bilesu pasutisanas redzet / noskaidrot ar kadu un cik vecu lidmasinu paredzets lidot ?
Ko tas maina, cik veca lidmašīna ir tā ar kuru tu lido?
Elementārs ieskats- visi BT Boeing ap 17-18 gadus veci, visi Bombardieri ap 4iem gadiem!
Lidošana jebkurā gadījumā ir drošākais pārvietošanās veids.
Daudz kur var redzēt jau pērkot biļeti ar ko lidosi, bet konkrēti kuru lidmašīnu- nē, var gadīties, ka jaunu līdz 5 gadi, var gadīties vecu ap 15 gadiem, jāskatās, kāda kompānijai flote, redzēsi A320, bet 20 gadīga vai 3 gadīga, grūti būs pateikt... un abas būs vienlīdz drošas.
Kas tur galu galā bija ar to AirAsia lidmašīnu, kāpēc viņa nogāzās?
Spāņi atgādina, ka Lufthansai līdzīgs atgadījums, gan ar laimīgām beigām, bijis nesen novembrī reisā Bilbao - Minhene, kad arī neilgi pēc pacelšanās, lidmašīna ārkārtīgi strauji zaudējusi augstumu, pilotiem gan izdevies savākt. Arī Airbus.
Air asia vēl tiek izmeklēta, nekādu oficiālu ziņojumu vēl nav, ja domāji par to, kas decembrī nosēdās pirms skrējceļa.
Tas gadījums Vineta bija arī ar A320?
Airbus 321-200
Nu, es domāju Flight 8501.
Flight 8501, to izmeklē vēl jā
Ja nu kādam vēl interesanti par A321 par ko minēja SuperVineta var palasīt šeit http://avherald.com/h?article=47d74074
Ganjau lidmašīnu paliek vairāk, statistika arī mainās.
Gan jau ka vecums maina tomer kaut ko, ari pirms pasas izlidosanas nav pieejamas informacijas ar ko bus jalido? Jabut tacu kadiem sarakstiem. Protams reali jau neviens ara nesedisies, jo "veca" lidmasina, bet nu tomer informacijai.
Gan jau ka vecums maina tomer kaut ko, ari pirms pasas izlidosanas nav pieejamas informacijas ar ko bus jalido?
ir, ir - paskaties pa geita logu, tur gaisakuģis stāv.
p.s. pasažierim absolūti nav svarīgs gaisakuģa vecums, sevišķi jau izteikts gados (nevis ciklos kā pieņemts aviācijā).
Nu, neviens jau ar varu lidmašīnā nesēdina, vai ne.
da_ce, nevajag vadīties pēc pieņēmuma, ka aviācijā dara kā daudzās citās jomās — ekspluatē ierīci tik ilgi, līdz kaut kāda detaļa saplīst, un tad nes pie meistara. Tā aviācijā nerīkojas. Ja rīkotos, tad gan varētu domāt, ka vecāka lidmašīna = lielāka iespēja, ka drīz kaut kas lūzīs.
Jāuztraucas par aviosabiedrībām, kas pavirši veic regulārās apskates un detaļu nomaiņas. Tādas ir iekļautas ES melnajā sarakstā un tām aizliegts lidot Eiropā. Līdz šim Lufthansa lepojās, ka viņi lidojumu drošībai pieiet ar vēl lielāku rūpību kā prasa standarti un kā dara citas aviosabiedrības (es gan nezinu, cik Lufthansai un Germanwings apvienotas vai nodalītas tehniskās operācijas).
Varbūt loģiskāk kā uztraukties par vecām lidmašīnām ir piesargāties lidot ar pārāk jaunām, kā piemēram ar Boeing 787 un tā bateriju problēmām, kas par laimi beidzās bez traģiskām sekām.
It kā jau var piekrist tam, ka lidmašīnas vecums nav būtiksk aspekts, bet gribētos gan zināt vai Lufthansas CEO brauc ar 20 gadus vecu mašīnu? Vai Brussels airlines COE brauc ar automašīnu, kas pielīdzināma Avro RJ100? Protams, nevienu ar varu jau lidmašīnā nedzen, bet, ja man katru nedēļu darba dēļ jālido ar to Brussels airlines veco lidmašīnu, tad nu baigi patīkamā sajūta nav. Īpaši jau pēc šāda notikuma
Man arī liekas, ka aviācijā reālākais risks varētu būt lidot ar jaunām lidmašīnām, precīzāk, ar jaunajiem modeļiem. Tur tomēr vienmēr ir kādas tehniskās novitātes, kas galu galā var izraisīt neprognozētas sekas. Pašlaik par jauniem un zināmā mērā riskantiem būtu jāuzskata B787, A380, A350, kā arī BT ''ventilatori - bombardieri''. Galu galā visiem zināms, ka pēdējiem regulāri ir bijušas problēmas ar bagāžas nodalījuma durvīm. Potenciāli tas tomēr ir nopietns drošības risks, tiesa, propelleru lidmašīnās laikam tomēr mazāks nekā reaktīvajās.
Pēc pusotra - diviem gadiem viss BT avioparks būs ieskaitāms riskantajā kategorijā .
Nu nezinu vai par Bombardier Q400 vajadzētu uztraukties, itkā visas bērnu slimības ir jau novērstas, nav jau pirmais modelis arī, ir bijis Q400-300, Q400-400, kas mums pašlaik, Landing gear coolapse ir novērsts, un pēdējā laikā nekādu brīnumu nav bijuši. Visi CEO, ja nelido ar privāto lidmašīnu, domāju droši kāps jebkurā no savām lidmašīnām, ja jau meklē drošāku, tad es meklētu informāciju, kad pēdējoreiz lidmašīnai veikts D-check vai C-check, kad viss ir kārtīgi pārbaudīts, un kā jau Zahuj raksta, galvenais ir cikli, nevis gadi.
BT B373 classic, tad jau var uztaukties par "rudder problems", jo gadus atpakaļ, nokrita trīs, ja nemaldos lidmašīnas, jo no aukstumu stabilizatora stūre iesprūda, bet tas jau sen ir novērsts, un ir izdarīti secinājumi, tāpēc mums tagad, ar tām ir droši lidot.
BT C-series pirmās piegādes ir noteiktas no septembra 2016. gada
Ari taisiba, es protams neesmu ne tuvu eksperts sajos jautajumos. Bet 24 gadi veca nav tas pats kas piemeram smuki iebraukta 5 gadi veca . Gan jau ka tie cikli ari kautka korelejas ar gadu skaitu / vecumu. Bet man jautajums bija vai var redzet un kur ar ko paredzets lidot ? Saprotu ka isti ne. Bet tos checkus D C var redzet ?
Kāpēc ši katastrofa nebeidzās apmēram šādi, ar laimīgām beigām.......
Airbus 320 lidmašīna ar 150 pasažieriem un pieciem apkalpes locekļiem bija pacēlusies no La Guardia lidostas, kad tai pēc sadursmes ar putnu baru radās problēmas ar dzinējiem. Kapteinis Čezlijs "Sallijs" Sallenbergs apzināti un mierīgi pagriezis lidmašīnu aizsalstošās Hudzonas upes virzienā un to nosēdinājis.
Bijušais Gaisa spēku pilots Sallenbergs ar 40 gadu lidošanas pieredzi lidmašīnu līdzās Manhetenai nosēdinājis tā, ka neviens cilvēks nav cietis.