(Iznesu atsevišķā tēmā — Juris)
Izrādās, ka arī ka Delta Airlines ir ieplānojusi savā flotē izmantot vairākas, precīzāk 75 gab. CS 100 Bombardier lidmašīnas, nu lai veicās.
http://www.db.lv/pasaule/delta-air-lines-iegadajas-75-cs-100-bombardier-...
nu jā MD-80 jau kļūst 30 gadu veci, kaut kas ir jādara
Acīmredzot BT ar tiem CSeries pirms dažiem gadiem būs trāpījuši desmitniekā. AC, tagad DL. Jauka kompānijiņa.
Šāds spriedums ne par mata tiesu nav acīmredzams.
Izrādās, ka arī ka Delta Airlines ir ieplānojusi savā flotē izmantot vairākas, precīzāk 75 gab. CS 100 Bombardier lidmašīnas, nu lai veicās.
http://www.db.lv/pasaule/delta-air-lines-iegadajas-75-cs-100-bombardier-lidmasinas-448841
It kā baigi liela atlaide - līdz 75%.
http://www.reuters.com/article/us-delta-air-lines-bombardier-idUSKCN0XP19I
Bombardier C series lēnām kust uz priekšu.
Šeit neliela atskaite par Swiss CS100 pirmo lidojumu ar īstiem pasažieriem (first commercial flight): http://www.airliners.net/forum/viewtopic.php?f=9&t=1338005&sid=0cc170c3b...
CS300 Rīgā sola gada pēdējā ceturtdaļā.
Raksts par CS series Piegādi AirBaltic,
-plānojas reiss uz Abu Dhabi,
-šogad piegādās sešas lidmašīnas,
-būs WIFI, bet ne pirmajai lidmašīnai
http://www.airlinerworld.com/2016/07/c-series-fuels-network-growth-for-a...
Citāts no raksta:
One of the challenges airBaltic gave Bombardier was to enable direct flights between the airline’s Riga base and Abu Dhabi, a journey of 2,338nm (4,333km). At the Farnborough International Airshow, Rob Dewar, Vice President CSeries Aircraft Program, confirmed that the range for airBaltic out of Riga was 2,469nm (4,573km). Amongst the host of new services the airline is looking to introduce are links from Riga to Manchester, Dublin and Reykjavik.
Ak vai, grābekļu kāpšanas čempionāts turpinās! Laikam BT domā, ka nopirkuši brīnumnūjiņu, kas spēj pārvērts nerentablos vai vienkārši konkurences cīņā zaudētos maršrutus par pēkšņi rentabliem un peļņu nesošiem. Nez, vai Hevīzu-Balatonu un Gomeļu neatjaunos ?
Labāk būtu uz Madridi mēģinājuši. Konkurentu kas lidotu pa tiešo nav un no turienes ir daudzi tālie reisi uz Dienvid Ameriku. Vismaz lielākas izredzes pasažierus dabūt.
SWISS nolidojis pirmo mēnesi ar CS100 un bijuši daži mazi starpgadījumi uzsākot jauno lidaparātu programmu. http://m.atwonline.com/airframes/swiss-satisfied-first-30-days-cs100-ope...
Toties BT jau esošie bombardieri atkal turpina iekulties ķibelēs. Pirms kāda laika tikai bagāžas nodalījuma durvis regulāri taisījās vaļā, nu jau arī lidojuma laikā apstājas dzinējs:
http://www.delfi.lv/news/national/politics/airbaltic-lidmasinai-reisa-no...
Man liekas, ka Tu pārāk sabiezini krāsas.
Es jau neko nebiezinu, tikai citēju un pieminu publiski pieejamos datus.
šausmas šausmas... propelleris noteikti overspinoja vai dačiks saplīsa un par to brīdināja un čaļi izslēdza dzinēju... briesmas.....
un sabiezini, pasniedzot to ""turpina iekulties..."
šausmas šausmas... propelleris noteikti overspinoja vai dačiks saplīsa un par to brīdināja un čaļi izslēdza dzinēju... briesmas.....
Īpatnējs sarkasma pielietojums. Dzinējā kaut kas salūzt lidojuma laikā un Tu izsmej cilvēkus, kas par to uztraucās? Vai mēģini teikt, ka tā BT ir ikdienišķa lieta, ko nevajag ņemt galvā? Man ir aizdomas, ka tas ļaudis nenomierinās.
Rīt lidostā atrādīsies CS300. Tā ka ap 15:00, no sētas puses Skultē, jebkurš var paraudzīties kā tas nolaižas un cik liels vai mazs izskatās.
https://www.flightradar24.com/BBA508/b1fcf28
Pieņemu, ka Rīgā būs agrāk kā rīt 15.00. Flightradar twiter kontā ar dota ziņa, ka pa taisno uz RIX lido, pēc kādām 5 stundām jau būs RIX
Nu, šobrīd lažas lejā KEF, gan jau, ka būs pauze. Bet tad jau manīs cikos būs RIX. Vienkārši lidostas insaideri ziņo, ka plānā bija ierašanās trijos no KEF, bet viss var mainīties, tas nav akmenī iekalts.
tiešais reiss no ICT uz RIX ar CS300 nu nekādi nebūtu iespējams, tikai sapņos
@zahuj - bez loada un pakšiem domāju, ka ir iespējams. CS100 (kad bija Rīgā pagājšgad) atpakaļceļā lidoja nonstopā uz Kanādu no ARN.
Kas attiecās uz CS300 - tas šeit tusēs ilgāku laiku, tā saucamais - route proving.
https://www.flightradar24.com/BBA508/b1fcf28
Pieņemu, ka Rīgā būs agrāk kā rīt 15.00. Flightradar twiter kontā ar dota ziņa, ka pa taisno uz RIX lido, pēc kādām 5 stundām jau būs RIX
12.25 pacēlusies no KEF https://www.flightradar24.com/BBA508/b20e793 Pēc kādām trim stundām varētu būt Rīgā.
Sagaidīju, piefiksēju
Smuks kadrs. Pat ar visu logo jau.
logo jau? neba nu šis gaisakuģis stāsies BT flotē.
Šis jau laikam nē, bet acīmredzot netraucē logo uzlikt, ja reiz te ir paredzēts pat zināms darbs. Cik saprotu, tad viņi te izlidos pāris maršrutus uz Viļņu, uz Tallinu uz Abu Dabi varbūt vēl kur kaut kādā mērā testējot arī šo lidostu gatavību pieņemt jaunu gaisa kuģu tipu.
CS300 kopš atlidošanas Rīgā arī neko citu kā smuki izskatīties uz zemes nebija spējīgs, jo... [slepena info] )
Nu vispār jau izskatās, ka lido (pēc Flightradar).
jā, ir salabots un šorīt lido
Tas, ka testa lidaparātam tehniskas ķezas arī saprotams. Labāk tagad, nevis jau piegādātajiem BT eksemplāriem. Lai gan spriežot pēc Swiss pieredzes, teething problems ir gaidāmas un arī būs.
vakar CS300 aizšāva uz AUH, šodien lido atpakaļ.
https://twitter.com/BBD_Aircraft/status/790554997272567808/photo/1
Pirmais CS 300 gatavs priekš BT, reģiastrācijas nr. Latvijā ar zināms YL-CSA
(Pieliku bildes — Juris)