Sen nebiju neko pircis ar Ryanair, tur tik daudz reklāmu, ka nojauca man galvu. Pirku divus pieaugušos, un vienu bērnu kas vecāks par 2 gadi. Kad prasīja ievadīt vārdus, nekur neredzēju ka būtu izcelts kurā laukā tieši bērns jāvada, ievadīju acīm redzot nepareizi, jo nu man confirmation epastā ir rakstīts sievai iekavās (CHD) un man ar dēlu ir (ADT). Biļešu cenas vienādas, bet vai šāda lieta būs problēma? Kad ryanair saitā atver to booking kodu, tur nekur nerāda kurš ir bērns, tur visi vienādi kā pasažieri, bez norādes par bērnu, tas ir tikai tajā epastā. Ir kāds eksperts? Es ceru nenāksies maksāt par kaut kādu vārdu maiņu vai ko, jo vārdi ir pareizi.
t.i. ir pareizi nopirkts, divi pieaugušie un viens bērns, bet sievas vārdam ir uzlikts tas "child". vārdi pareizi, biļešu cenas vienādas visiem trim. tas radīs problēmas?
es reiz pērkot māsai biju norādijis pie tautības "Itāliete", neviens pat nepamanīja un nevienu tas neuztrauca. reāli jau viņi tikai skatās vai ir īstais vārds/uzvārds un vai pareizais reiss.
Es ceru. Skatījos ārzemju forumos, daudziem ir gadījies bērniem virs 2 gadi nopirkt pieaugušā biļeti, tas itkā ir ok. Vienīgais - kad ir jātaisa Online Checkin kur norāda pases datus. Tur nav kaut kādi ierobežojumi sakarā ar vecumu pēc tā kas norādīts? Moška kāds nesen ir čekojies onlainā
Pavisam nesen pirku Ryanair biletes sev un bērnam 11.gadi. Vai nebija tā, ka vispirms tiek savadīti pieaugušo vārdi, uzvārdi, tad info par bērnu?? Atceros, ka arī man nebija ko izvēlēties no "title", tāpēc savai "jauņuvei" piešķīru Miss )). Domāju, ka nekur nevajadzētu būtu problēmai pases datus savadot, šķiet nekur neko aizdomīgu neredzēju. Galvenais patiešām pareizi vārdi, uzvārdi, tālāk visus pases datus pareizi ievadīt.
Esmu ta lidojusi un pirkusi biletes daudz reizes, jo cena jau nemainas, tadel bernu vadiju ka pie adult, nekadas problemas nav bijusas, bus labi!
Iztērēju 2Eur un pa Skype piezvanīju Ryanair hotline (5 min nācās gaidīt). Apstiprināja, ka ja uz biļetēm būs pareizi vārdi, un sakritīs ar pases datiem, viss būs kārībā, un par to nav jāuztraucas.
No pašas pieredzes - bērnam bija nopirkts kā pieaugušajam un neļāva ievadīt pareizos datus, nācās uztaisīt vecāku par pāris gadiem, lai varētu onlinā iečekoties. Manā variantā pamanīja, ka ir nepareizi dati - neko pabrīdināja un paši kaut ko salaboja sistēmā (tas bija jau pie iekāpšanas lidmašīnā).
cik vecam bērnam? līdz divi gadi ir viens veids, un līdz 16 gadi ir otrs veids. man ir "otrā veida" bērns
arī bija bērns virs 2 gadi. lai varētu onlinā iečekoties ievadīju nepareizu dzimšanas gadu.Kā rakstīju lidostā piefiksēja , bet nubija saprotoši un paši kaut ko salaboja
Jautājums ne par tēmu, bet nekur neatrodu atbildi- esmu nopirkusi biļeti sev, bet izdomāju, ka bērnus varētu paņemt līdzi. Tikai bērnu biļetes, bez pieaugušo biļetes, neatļauj pirkt. Kā būtu, ja bērniem nopirktu pieaugušo biļetes? Pie iekāpšanas problēmām nevajadzētu būt?
Būs gan! Var nopirkt un tad zvanīt uz viņu info telefonu un lūgt, lai pievieno tavai rezervācijai kā child ticket. Ja darīsi to uz vietas lidostā, sanāksies maksāt par atkārtotu boarding pass izdrukāšanu ļoooti smuku naudiņu!!!
Pērkot lētās biļetes mobīlajā app vienā no lidojuma segmentiem nācās paņemt bērnam pieaugušo biļeti, jo child biļete maksāja 3x dārgāk. Ceru ka viss būs ok.
Pēc tam pastāsti lūdzu, kā gāja!
Cerams, ka paveiksies un to neievēros, bet citādi tas ir pret noteikumiem (Ryanair dažkārt ļoti strikti tos ievēro... nu tas viens no peļņas avotiem). Vēlāk uzraksti, kā gāja un lai noveicās!
Kad bija 0.01LVL cenas un man bija zīdainis, kuram biļete maksāja 1500 reizes dārgāk , ryanair pateica, ka viņam nevar pirkt pieaugušo biļeti.
tagad kad bērni ir pieaugušo grupā, vairs nav 0.01LVL cenu. skarbā dzīve.
Esmu ta lidojusi un pirkusi biletes daudz reizes, jo cena jau nemainas, tadel bernu vadiju ka pie adult, nekadas problemas nav bijusas, bus labi!
Es kaut kā ietekmējoties no ši teikuma, ko agrāk biju lasījis, ari bērniem ērtības pēc nopirku pieaaugušo, tagad pēc tautas viļņošanās nevaru saprast vai Ryanair nebūs uz kļudas rēķina drīzāk nopenījis manu biļešu naudu par neko.
Esam šādi lidojuši pirms vairākiem gadiem no Viļņas. Bērnam jau bija kādi 14 gadi, bet pie geita paskatījās mūsu rezervāciju nr. Katram bija cits, tad nu personāls pats visu salaboja jau pie iekāpšanas un atpakaļ ceļā vairs nebija problēmu. Personāls teica, ka bija jāpieiet pie check in un jāpavaicā lai pieliek bērnu pie manas rezervācijas, ka tas esot viņiem pa velti jādara. To informāciju nepārbaudīju vai bija tādi noteikumi, bet tas gan bija laiks, kad vēl nebija dārgās maksas par check in un boarding pass lidostā. Es laikam izvēlētos pazvanīt un salabot rezervācijas - arī šādi ir darīts, problēmu nebija, pievienoja pie pieaugušo rezervācijas bez kādām extra maksām, bet tas arī bija vairākus gadus atpakaļ.
Ja ir atseviskas rezervacijas teoretiski varetu but problema, jo berns viens pats braukt nevar bet ja taja pasa? Vai kadam ir bijusas problemas ja rezervacija viena bet pie berna varda nav noradits child?
Ja ir atseviskas rezervacijas teoretiski varetu but problema, jo berns viens pats braukt nevar bet ja taja pasa? Vai kadam ir bijusas problemas ja rezervacija viena bet pie berna varda nav noradits child?
čekojoties manīsi problēmu!
Pie FR, ja pirkta biļete bērnam(infant) līdz 2 gadiem, kā ADT, būs slikti!
Lidostas kasē, klāt savai rezervācijai, var piepirkt zīdainim arī pēdējā brīdī.
Varbūt kāds kuram drīzumā reģistrācija var palūkot vai var iečekot adultu ar teiksim 2005 dzimšanas gadu?
Iečekoju bērnu (2001g) kā pieaugušu - nekāda problēma
Paldies par info! es drošības pēc tomēr piezvanīju un samainīju pareizi
LŪGUMS PALĪDZĒT! Tikko nopirku Ryanair biļetes un secināju, ka nepareizajā virzienā. Ātrumā un uztraukumā nevaru atrast, kur varēja rakstīt vai zvanīt, lai situāciju labotu. Vajadzētu samainīt virzienu.
24 h pēc pirkuma kļūdas var labot bez maksas. Lai nav jāzvanās, ērtāk laikam caur live chat.
Liels paldies! Kļūda izlabota!!!
Labdien, lūdzu padomu, pērkot biļetes Viļņa - Malta ar Ryanair nokļūdījos un vienu no bērniem (5gadi) ieliku kā Adult un Pieaugušo kā Child (2-11 gadi) (sajaucu vietām rakstot vārdus / uzvārdus). Visa cilvēki iegādāti vienā rezervācijā.
Vai ir pamats uztraukties un kontaktēt Ryanair, vai ierasties lidostā un tēlot ka neesmu pamanījis?
Liels paldies jau iepriekš!
Lieliski apzināties, ka ne es vienīgā tik gudra... Pirku vairākiem cilvēkiem un protams rezultātā viens bērns ir pieaugušais un viens pieaugušais ir bērns. Pašam to izlabot neļauj, uzrakstīju viņiem, neko neatbild pagaidām...
Saprotu, ka galvenās problēmas būs iečekojoties...
Mana pieredze rāda, ka šādus jautājumus ar Ryanair vislabāk atrisināt ir viņiem piezvanot.