nav īsti skaidrs kā pins punktus var saņemt rezervējot viesnīcas booking.com caur pins e-pelnīšanas veikalu. http://eshops.pinsforme.com/loyrewards/earnmall/lv/earnMallSearch?search...
kur booking.com var redzēt detalizētu info-paldies par padalīšanos ar pieredzi
Vienreizēja balva, var būt nepieciešams minimālais pirkuma apjoms un līguma ilgums, un var tikt piemēroti citi nosacījumi. Lūdzu, skatiet piegādātāja vispārīgos vai konkrētajam produktam paredzētos noteikumus un nosacījumus.
nu caur pins linku ieej un rezervē, pins pienāk pēc palikšanas... vienu šādu uzbukēju, bet tikai janvārī varēs secināt, vai tā notiek - nekur nekādu pierādījumu man nav...
Kas jadara ir skaidrs, nav zinami visi nosacijumi . AIzsutiju pieprasijumu booking.com.
694 pins par 1paliksanu viesnica nebutu slikti
nosacījumus jau gan uzliek pins, acīmredzot.
eksistē jau arī PINS pēcreģistrēšana.. vismaz lidojumiem taču tā ir. piezīme no pašiem piniem: Lūdzam ņemt vērā, ka PINS piešķiršanas un pēcreģistrēšanas pieteikumu pieņemšanas laiks dažādiem partneriem var būt atšķirīgs.
te gan diez vai runa var būt par jebkādu pēcreģistrēšanu, jo pins iegūšanas priekšnoteikums ir rezervācija caur pins linku, kas izslēdz piem. to, ka piem. rezervē vienkārši iekš booking.com un pēc tam kaut ko no pins pieprasa.
Nesaprotu, laikam esmu par vecu modernajām tehnoloģijām. Man ir izveidots booking.com profils, un iestatījumos norādīts: valoda - angļu (UK), valūta - viesnīcas valūta. Turklāt bookings atcerās manus datus, un ja vien atveru lapu no sava datora es uzreiz tieku savā profilā - līdzīgi kā ceļakājā.
Neskatoties uz to, mani iestatījumi mēdz regulāri patvaļīgi ''pārlekt'', visbiežāk uz latviešu valodu (kādu reizi bijis arī uz krievu) un fiksētu valūtu, visbiežāk EUR vai USD, reizēm GBP.
Nu, bet ieejot bookingā caur PINS linku, man tas vispār atveras itāļu valodā un EUR valūtā. Kā modernie programmētāji šito dabū gatavu? Bookings nebūt nav vienīgais saits, kas absolūti neklausa maniem uzstādījumiem, līdzīgas problēmas bijušas arī ar google produktiem, WeatherUnderground.com un vairākiem citiem.
Turklāt man nav pārliecības, ka ieejot caur PINS linku un samainot valodu uz sev saprotamāku, bookings ''atcerēsies'' mani kā PINS klientu, jo vismaz vizuāli sākotnējā saite, kas satur norādēs uz (domājams) PINS, būtiski izmainās. Es gan neesmu programmētājs un nezinu kā tas praktiski strādā, var ja būt, ka nav būtiski.
Man ir gluži tas pats, kas orsons21 - visu laiku, tik līdz pieslēdzos ar savu profilu, lec ārā www.booking.com krievu valodā, vakar mēģināju iet caur PINS, bet diemžēl tik un tā prasa maksāt par viesnīcu ar bankas maksājumu karti un uzkrātos PINS es iekš www.booking.com nevaru izmantot. Liec kādus iestatījumus gribi - ar PINS maksāt šai saitā es neprotu.
Es saprotu, ka bookingā PINS var tikai pelnīt, ne jau tērēt! Nu, un teorētiski viņiem vajadzētu ienākties kaut kad pēc palikšanas, protams, ja rezervēts caur PINS linku. Būtu diezgan dīvaini, ja PINS varētu arī tērēt, ņemot vērā, ka bookinga klienti maksā pa tiešo viesnīcai (arī priekšapmaksas gadījumos bookings naudu no kartes neņem; to dara viesnīca).
Jautājumu par pēcreģistrāciju reiz uzdevu PINS. Atbilde ir- to nevar izdarīt, punktu krāšanai tiek ņemtas vērā vienīgi tās booking.com rezervācijas, kuras veiktas ielogojoties caur Pins e-veikalu. Un vismaz man sanāk katru reizi atkārtoti ielogoties caur to e-veikalu
Jautājumu par pēcreģistrāciju reiz uzdevu PINS. Atbilde ir- to nevar izdarīt, punktu krāšanai tiek ņemtas vērā vienīgi tās booking.com rezervācijas, kuras veiktas ielogojoties caur Pins e-veikalu.
Atbilde bijusi ar pieņēmumu, ka viņu tehnoloģijas ir nevainojamas un vienmēr strādās pareizi, kas ir ļoti naivs pieņēmums. Noteikti būs kāds gadījums, kad rezervācija veikta caur Pinu veikalu, bet punlti tomēr neieskaitās. Manuprāt šādiem gadījumiem būtu vajadzīga pēcreģistrācija.
Nav skaidrs, kā šādā gadījumā var pierādīt, ka rezervācija bijusi caur viņu linku. Gandrīz vai jāfilmē viss process no sākuma līdz beigām?
tā sanāk, es it kā vienu veicu caur linku, bet nekāda pārliecība neradās, ka tam ir bijusi kāda pins piesaiste.
nosacījumus jau gan uzliek pins, acīmredzot.
Lūk, kāds paziņojums ir pienācis par vienu rezervāciju bookingā caur PINS e-veikalu:
veicu vēl vienu rezervāciju, bet par to nekas pagaidām nav bijis.
viss izskatās ļoti skaisti- 4200 pins nepieciešami bezmaksas lidojumam ar airBaltic Skandināvijas ietvaros -sešas rezervācijas pa vienai naktij booking.com un biļete rokā.Varbūt kaut kur kļūdos
Tikai dažkārt, teiksim, rezervācijai uz 3 naktīm tiek dota kaut kāda atlaide, savukārt rezervētas pa vienai šīs pašas 3 naktis kopsummā var izmaksāt dārgāk.
Papētīju savus PINus. Autorizējoties http://eshops.pinsforme.com un tālāk ejot uz My Account/ My Shop and Earn Transactions var redzēt savu transakciju vēsturi PINS e-veikalā. Paigaidām man pašai ir bijušas aktivitātes tikai bookingā, par katru stāv punkti ar statusu pending. Interesanti ir tas, ka par katru ir dažāds punktu skaits - 687 un 699. Starpība jau it kā niecīga, bet nu vienalga jocīgi.
Piekrītu teiktajam.Un nav vēl teikts ka booking com katrai rezervācijai dos šos pins-noteikumi un nosacījumi joprojām nav zināmi
Interesanti, izrādās, ka PINS partneru pulkā ir ne tikai bookings, bet daudz kas, par ko man agrāk nebija ne mazakās nojausmas. Ceļotājiem interesanti varētu būt:
1) Hotels.com lv versijā - 6 PINS par 1 EUR (nav slikti, bet nav savietojams ar atlaižu kodiem un kuponiem);
2) Expedia.ie (Īrijas versijā) - 1 PINS par 2 EUR (diez kas nav, bet, cik saprotu, Pinus dabū arī par aviobiletēm un pat par autoīri);
3) Otel.com - 3 PINS par 1EUR;
4) Hotelclub.com - 7 PINS par 1 EUR;
5) Ebookers.com (atveras gan ebookers.fi) - 4 PINS par 1 EUR;
6) Easytobook.com - 3 PINS par 1 EUR;
7) Hotwire.com/uk - 3 PINS par 1 EUR;
8) Laterooms.com - 3 PINS par 1 EUR;
9) Opodo.co.uk - 1 PINS par 2 EUR;
10) vēl vesels lērums viesnīcu tīklu: Accorhotels, Britannia, Intercontinental, Riu, Warner leisure, Radisson Edwardian, Holiday Inn, Hotel Indigo, Days Inn un vēl daudzi citi. Dažus dzirdu pirmo reizi, dažu sanāk izmatot pietiekami bieži.
11) Skype - 12 PINS par 1 EUR. Nav ne jausmas, ko tas nozīme, jo saite vaļā neveras;
12) Lonely Planet - 9 PINS/EUR
+ Eurolines, National Geographis Store, Terravision, Stena Line un vēl lērums citu vietu, kas kādam var izrādīties noderīgas.
P.S. Interesanta ceļakājas reakcija uz astotnieku ar iekavu ! (Palaboju — Juris)
Šodien pārbaudīju savu kontu - man ieskaitījušies PINS par booking.com veiktajām rezervācijām, kaut arī nevienā vēl neesmu palikusi. Bet gan jau, ka viņi nomīnusotu tos punktus, ja kaut ko kancelētu.
Iepriekš minētajam par partneriem vēl var minēt dāmu iecienītākos ārzemju lupatveikalus: asos, dorothyperkins, gap, La Redoute (UK), crocs utt. Faktiski, pērkot jebko internetā, jāpārbauda, vai nevar gūt vēl kādu labumu.
Žēl, ka no rēķinu apmaksas nesanāk nekāds labums... būtu, piemēram, Latvenergo pievienojies PINS partneriem...
Man gan nekādu punktu nav par rezervāciju, ko veicu pirms vairāk kā mēneša, viesnīcā biju pirms divām nedēļām. PINS mājas lapā pie PINS pēcreģistrēšanas tomēr bookings ir atrodams, aizpildīju formu, redzēs, ko šie atbildēs.
PINS par booking lēni nāk, gaidīju trīs nedēļas pēc palikšanas viesnīcā, bet tad viens pēc otra parādījās.
Tiem punktiem vispār ļoti līdzi jāskatās, piemēram tagad aizpildīju holidaycheck atsauksmes, bija jābūt 1000 punktiem, ja aizpilda 5, bet ir tikai 750. Aizpildīju missing points claim, redzēsim, kad būs... par novembri viņi man atbildēja, ka akcija bija tikai no kaut kāda padsmitā datuma, tāpēc tur atstāja 750 punktus...
Šonedēļ PINS mani apbēdināja - nav nekādā statusā nedz booking pēdējā rezervācija, nedz manapolise.lv pirktā apdrošināšana. Booking pēcreģistrāciju jau iesniedzu, savukārt manapolise.lv nav nemaz pēcreģistrācijas formas partneros...
Varu ziņot, ka šodien saņēmu e-pastu no PINS par veiksmīgu punktu pēcreģistrēšanu manam pieteikumam ar booking.com - pretstatā iepriekš apgalvotajam, ka to nemaz nav iespējams izdarīt. E-pastā solīts, ka punkti tiks ieskaitīti; pārbaudot izrādījās, ka tie jau ir kontā, tikai nez kāpēc 697 solīto 718 vietā. Bet laikam jau tādiem sīkumiem nav jāpievērš uzmanība.
Vēl jāpiebilst, ka punkti atšifrēti tikai kā Pins e-shop, vairāk nekā. Ja man tai viņu veikalā būtu daudzi pirkumi, tad galīgi nevarētu saprast, par ko īsti punkti ir ieskaitīti, un par ko nav.
orsons21, Tu biji rezervējis caur PINS saiti, vai pa tiešo pie booking?
Caur PINS, protams.
Dīvani ar tiem PINS. Joprojām punktu nav par pēdējām aktivitātēm, par ko būtu jābūt, toties ir ienākuši par pointsbreak nakti - tāpat joka pēc uz IHG lapu gāju caur PINS e-Shop. Neiztērēju neko, bet atskaitē uzrādās Transaction amount USD 117.42 un ieskaitīti 57 punkti.
Varbūt kādam ir jauna pieredze ar PINS punktiem par Booking rezervācijām?
Man sākotnēji punkti bija aprēķināti un pat ieskaitīti kontā par visām veiktajām rezervācijām (tostarp arī par atceltajām), nu ir anulēti visi - gan par atceltajām (nu tā tā saprotams), gan par jau izmantotajām (vairs nepavisam nav saprotams), gan par tādām, kuras vēl tikai paredzēts izmantot (un arī nav skaidrs vai tad tiks atjaunoti vai nē).
Par dažām rezervācijām savukārt punkti sākotnēji PINS konta pārskatā uzrādījās kā rezervēti, savukāt vēlāk tie pazuda vispār. Vai nu viņiem ir kaut kādas tehniskas dabas problēmas vai jauna politika, saprast īsti nevar. PINS lapā informācija, kas attiecas uz sadarbību ar Booking.com, nav mainījuies.
Vienu vēstuli par pēkšņi pazudušajiem nosūtīju PINS administrācijai pagājušonedēļ, atbildi vēl gaidu. Par anulētajiem punktiem nosūtīju šodien. Visnotaļ interesanti.
Man tas pats- pazuduši iepriekš piešķirtie punkti. Epastu uzrakstīju pirms vairākām nedēļām, bet atbilde joprojām nav saņemta