«Tikai divas dienas – 10. un 11. jūnijā – Swedbank piedāvā iegādāties ceļojuma apdrošināšanas polisi internetbankā ar 30% atlaidi.»
http://www.swedbank.lv/lp/celojuma_piedavajums
(Izlasot padomāju, ka reklāmā ielikuši atsauksmi no manis ('Juris no Rīgas'), jo kaut ko ļoti līdzīgu atbildēju, kad pēc apdrošināšanas gadījuma viņi atzvanīja un jautāja, vai pēc tā incidenta ieteiktu šo apdrošināšanu citiem. Kaut gan teksts diezgan vispārējs un tikpat labi var būt kāda mārketinga cilvēka izdomāts.)
Tev jāparasa papildus atlaide!
Man ar pēc apdrošināsanas gadījuma zvanīja un izjautāja, vai es paliku apmierināts un arī to pašu tekstu beigās pajautāja, vai ieteiktu citiem, teicu, ka noteikti. Tākā var jaubūt, ka Tu esi tieši Tas Juris no Rīgas
Njā, es pēdējā laikā pārsvarā ''apdrošinos'' Swedbankā, bet neko tādu, kā Juris saņēmis neesmu, kaut gan bijuši arī veiksmīgi atrisināti apdrošināšanas gadījumi un pretenzijas ''cēlis'' neesmu
Paldies, Juri, jāiegādājas nākošās apdrošināšanas.
Stilistiski "izklausās" pēc Tevis, tā kā gan jau, ka Tava atsauksme tā arī ir
bet nu vispār tās atsauksmes dīvainas, piemēram:
"Ērti noslēgt apdrošināšanas līgumu. Zinu – ja iestāsies apdrošināšanas gadījums, saņemšu apdrošināšanas prēmiju."
kā zināms "apdrošināšanas prēmija" ir tas ko klients maksā iegādājoties apdrošināšanas pakalpojumu... es saprotu, ka tauta tā runā, bet nu ko tādu publicēt :?
Tas tikai norāda, ka šoreiz varētu būt ielikuši vairāk vai mazāk reālas atbildes (arī Jura), nevis tikai mārketinga speciālistu izdomātus tekstiņus.
Atlaide iedarbināta. Salīdzināju ar cenām, ko rādīja vakar — ir godīgi 30% nost.
Vakar tiesi aizmirsu parbaudit cenas planotajam septembra celojumam, lai salidzinatu ko sodien raada
Bet ja saki ka ir pa godigo 30% nos tad bus janem jau laicigi.
If paskatijos ka man interesejosie segumi 17dienam ar vinu majaslapa doto atlaidi ir ap 52eur un swed sodien ap 35eur. Taa ka abiem standartaa ir lidzigas cenas tad izskatas ka tie 30% ari sanaak nost.
Mazliet offtopiks, bet lai nu iet!
Pastāstiet, lūdzu, pēc pieredzes, kā būtu jārīkojas ja iestājas ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'', piemēram, šādā situācijā.
Ir divi nesavienotie lidojumi, starp kuriem ir, piemēram, divas stundas. Pirmais lidojums ierodas ar smagu nokavēšanos, kā dēļ sanāk nokavēt arī otro lidojumu. Aviokompānija neuzņemas nekādu atbildību. Bet palīdzēt var apdošināšana, jo šis risks ir iekļauts. Kāda ir procedūra? Kā notiek nākamo lidojumu pirkšana? Pimēram konkrētajā dienā tiešo reisu uz galamērķi vairs nav. Paliek savienotie lidojumi. Pirmajam iespējamajam savienojuma variantam cena, piemēram, EUR 300, nākamajam 400 utt. ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'' apdrošināšanas atlīdzība piem. 1000 EUR. Vai klients šādā situācijā var izvēlēties jebkuru lidojumu, kas iekļaujas šajā summā, vai arī jāņem pats lētākais, kaut arī tas, piemēram, ir visneizdevīgākais savienojuma variants (ilga gaidīšana utt.)?
Mazliet offtopiks, bet lai nu iet!
Pastāstiet, lūdzu, pēc pieredzes, kā būtu jārīkojas ja iestājas ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'', piemēram, šādā situācijā.
Ir divi nesavienotie lidojumi, starp kuriem ir, piemēram, divas stundas. Pirmais lidojums ierodas ar smagu nokavēšanos, kā dēļ sanāk nokavēt arī otro lidojumu. Aviokompānija neuzņemas nekādu atbildību. Bet palīdzēt var apdošināšana, jo šis risks ir iekļauts. Kāda ir procedūra? Kā notiek nākamo lidojumu pirkšana? Pimēram konkrētajā dienā tiešo reisu uz galamērķi vairs nav. Paliek savienotie lidojumi. Pirmajam iespējamajam savienojuma variantam cena, piemēram, EUR 300, nākamajam 400 utt. ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'' apdrošināšanas atlīdzība piem. 1000 EUR. Vai klients šādā situācijā var izvēlēties jebkuru lidojumu, kas iekļaujas šajā summā, vai arī jāņem pats lētākais, kaut arī tas, piemēram, ir visneizdevīgākais savienojuma variants (ilga gaidīšana utt.)?
protams, ka pats izvēlas un pats apmaksā un pec tam atgūst... neviens jau nepārbaudīs un nebūtu reāli noskaidrot, kādas tieši tajā brīdī bija cenas citiem.
Mazliet offtopiks, bet lai nu iet!
Pastāstiet, lūdzu, pēc pieredzes, kā būtu jārīkojas ja iestājas ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'', piemēram, šādā situācijā.
Ir divi nesavienotie lidojumi, starp kuriem ir, piemēram, divas stundas. Pirmais lidojums ierodas ar smagu nokavēšanos, kā dēļ sanāk nokavēt arī otro lidojumu. Aviokompānija neuzņemas nekādu atbildību. Bet palīdzēt var apdošināšana, jo šis risks ir iekļauts. Kāda ir procedūra? Kā notiek nākamo lidojumu pirkšana? Pimēram konkrētajā dienā tiešo reisu uz galamērķi vairs nav. Paliek savienotie lidojumi. Pirmajam iespējamajam savienojuma variantam cena, piemēram, EUR 300, nākamajam 400 utt. ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'' apdrošināšanas atlīdzība piem. 1000 EUR. Vai klients šādā situācijā var izvēlēties jebkuru lidojumu, kas iekļaujas šajā summā, vai arī jāņem pats lētākais, kaut arī tas, piemēram, ir visneizdevīgākais savienojuma variants (ilga gaidīšana utt.)?
Pašam nav vēl nācies šādu ekstru izmantot, bet uzzvani uz info telefonu un tad izstāstīs. Tā kā pats izmantoju šādas nesavienotas biļetes (jo lielākoties labās cenas ir no eiropas lielākajām lidostām) tad no Rīgas nākās stiķēt klāt Airbaltic, Norwegian vai kādu citu aviokompāniju. Cik noprotu, gadījumā ja tālāk netiec, tad uzreiz būtu jāzvana apdrošināšanai un jāprasa padoms kā rīkoties, lai nesanāktu kāds pārpratums. Nauda gan nākamajai biļetei, ēšanai u.c. lietām ir jātērē sava un pēc tam apdrošināšana kompensēs.
Ja kas līdzīgs man atgadītos starpkontinentālā lidojumā, tad ietu pie tās aviokompānijas kuru nokavēju lidostas biroju un noskaidrotu vai atpakaļceļa biļete man būs derīga, ja esmu nokavējis turpceļu (kā zināms, tad ja kādu posmu izlaiž, tad pārējā biļete tiek atcelta) un tad zvanītu apdrošināšanai un izstāstītu situāciju un iespējamos variantus un izmaksas. Ja pa tel. apstiprina, ka drīkstu konkrētu biļeti pirkt, tad pērku un turpinu ceļojumu.
Domāju, ka apdrošināšana arī ir ieinteresēta, lai atrāk nonāc galamērķī, jo ja ierodies galamērķī dažas dienas vēlāk, tad viņiem arī būtu jāsedz neizmantotās viesnīcas maksa, zaudētā maksa par autoīri un arī jākompensē ēdināšana tajā laikā.
Kad no Austrālijas atgriezos ledainajā Vācijā tkreklā un Alitalia pazaudēja visas 4 nodotās somas, pazvanīju uz Swedbank tālruni, noskaidroju, kādās summās kompensēs apgērba iegādi un tad veikli iepirkos, lai nenosaltu. Atbildēja pēc būtības un solījumu kompensēt turēja.
Kā parast, zvanīju caur Skype, lai lētāk.
Kad no Austrālijas atgriezos ledainajā Vācijā tkreklā un Alitalia pazaudēja visas 4 nodotās somas, pazvanīju uz Swedbank tālruni, noskaidroju, kādās summās kompensēs apgērba iegādi un tad veikli iepirkos, lai nenosaltu. Atbildēja pēc būtības un solījumu kompensēt turēja.
Kā parast, zvanīju caur Skype, lai lētāk.
Jā, viņi prasīja, kur nogādāt, ja gadījumā atradīs. Ja ielidojot bagāžas nav, jāiet pie bagāžas letes un jāaizpilda papīri, norādot piegādes adresi.
Es uz RIX no FRA devos pēc divām dienām, tieši atrada uz manu izbraukšanu, katra soma bija bezmaz savā terminālī / geitā (pārspīlēju, bet nedaudz)…
Mazliet offtopiks, bet lai nu iet!
Pastāstiet, lūdzu, pēc pieredzes, kā būtu jārīkojas ja iestājas ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'', piemēram, šādā situācijā.
Ir divi nesavienotie lidojumi, starp kuriem ir, piemēram, divas stundas. Pirmais lidojums ierodas ar smagu nokavēšanos, kā dēļ sanāk nokavēt arī otro lidojumu. Aviokompānija neuzņemas nekādu atbildību. Bet palīdzēt var apdošināšana, jo šis risks ir iekļauts. Kāda ir procedūra? Kā notiek nākamo lidojumu pirkšana? Pimēram konkrētajā dienā tiešo reisu uz galamērķi vairs nav. Paliek savienotie lidojumi. Pirmajam iespējamajam savienojuma variantam cena, piemēram, EUR 300, nākamajam 400 utt. ''Neparedzētas izmaiņas ceļojumā'' apdrošināšanas atlīdzība piem. 1000 EUR. Vai klients šādā situācijā var izvēlēties jebkuru lidojumu, kas iekļaujas šajā summā, vai arī jāņem pats lētākais, kaut arī tas, piemēram, ir visneizdevīgākais savienojuma variants (ilga gaidīšana utt.)?
Piem. Swedbankas apdrošināšanas noteikumos ir teikts, ka viņi atlīdzinās "saprātīgus" izdevumus. Praksē tas nozīmē, ka labāk, kā minēja pārējie, saskaņot konkrēto variantu ar viņiem. Savādāk viņi var iebilst, ka maksāt 1000EUR par to, ka aizlidot piem. no Stokholmas uz Rīgu ar konkrēto reisu, nav saprātīgi, un atteikt izmaksu.
Šodien pārbaudīju kāda ir cena bez atlaides un tiešām sanāca tie 30%. Vienīgi nepatīk tendence cenai pieaugt. Paskatījos pagājušā gada nogales apdrošināšanas polises cenu un un tā bija 13 EUR lētāka nekā, ja šogad ņemtu tos pašus datumus un tieši tos pašus limitus konkrētiem segumiem. Ar atlaidi nopirkt ir OK, bet ja bez, tad jāsāk arī izvērtēt citi apdrošinātāji (protams nerunāju par tiem ar B burtu )
Noskaidroju, ka Swed zelta kredītkartē ir visa Swed apdrošināšana tikai nav iekšā daudziem svarīgais NEPAREDZĒTAS IZMAIŅAS CEĻOJUMĀ segums. kartes gada maksa 47EUR, bet lai to dabūtu, jābūt labai kredītvēsturei, algai virs 700EUR katru mēnesi jāienāk kontā u.c. kritēriji.
jo cilvēks paliek vecāks, jo polise dārgāka tas, protams, viens no faktoriem. nupat pirku polisi jaunam pusim un vecmāmiņai, tas sanāca šādi:
divas nedēļas:
jaunēklis 7.49 EUR
vecmāmiņa (dzimusi aizgājušā gadsimta trīsdesmitajos gados) 51.85 EUR
un par "B" - nav bijušas problēmas saņemt kompensāciju no Baltas, savukārt cena dalīta ar divi pret Swed ar atlaidi.
Tieši tā. Personiski man apdrošināšana pret šo risku ir vienīgais iemesls, kāpēc vispār pirkt ceļojuma apdrošināšanu, ja vien nebraucu uz kādu valsti ar absolūti neadekvātām medicīnas pakalpojumu izmaksām (piem. ASV).
Man domāt, ka starp nesavienotajiem lidojumiem vajag atstāt vismaz 4h, jo "16.6.1. Apdrošināšanas gadījums iestājas, ja lidojums tiek atlikts par vairāk nekā 4 stundām".
Kad reiz nokavēju savu lidojumu, Latvija bija jau nakts un sazvanīju tik to startautisko numuru, kur no kāda indieša vairāk nesapratu kā sapratu.
Man domāt, ka starp nesavienotajiem lidojumiem vajag atstāt vismaz 4h, jo "16.6.1. Apdrošināšanas gadījums iestājas, ja lidojums tiek atlikts par vairāk nekā 4 stundām".
Nē - risks, kas sedz nesavienoto lidojumu nokavēšanu dēļ iepriekšējo lidojumu kavēšanās ir atsevišķi aprakstīts sadaļā "16.5. Transportlīdzekļa nokavēšana". Sadaļā 16.6. aprakstītais risks ir domāts izmaksām, kas radušās izlidošanas vietā dēļ kavējuma, un ir ierobežots ar 100EUR diennaktī.
Kad vakar skatīju Swedbank, man parādīja ļoti nepievilcīgu ciparu. Tāpēc sliecos uz to, ka izdevīgāk ir paņemt Amex Gold karti komplektā ar apdrošināšanu, kas ietver neparedzētas situācijas. Tā ir BTA apdrošināšana, darbojas visiem ģimenes locekļiem un izmaksātu nedaudz virs 70 EUR gadā. Cik palasīju noteikumus, tad punkts par lidojuma nokavēšanu izklausās pieņemams (starp citu, viņi lieto "Minimum connection time"). Bet nu man arī ir zināmi aizpriedumi attiecībā uz B-kompānijām. Tāpēc jautāju - kādam varbūt ir pieredze ar BTA ceļojumu apdrošināšanu? Varbūt es kaut ko nepareizi esmu sapratusi/ neesmu pamanījusi? - dažkārt gadās izlasīt to, ko gribas izlasīt, bet ne tā, kā ir patiesībā
Nevaru komentēt par BTA, bet man šķiet, ka tā apdrošināšanas summa nesavienoto lidojumu riskam Amex apdrošināšanai nav pietiekama - 250EUR gadā. Turklāt arī jauno biļeti ir jāiegādājās ar Amex karti (kas ne vienmēr būs iespējams). Varbūt, ja lido tikai īsus lidojumus, tad tas ir OK?
Nopirku ceļojuma polisi atlaižu dienās. Šodien skatos cenu- tikai par 1 eur dārgāk! 30% nu nekādīgi nesanāk.
Aizrakstīju bankai, bet nezinu, vai tas līdzēs. Kādam ir bijuši gadījumi, kad cenu pārrēķināja postfactum?
shustrik, taisnība par tiem 250 EUR, šito nebiju pamanījusi.
Balta, laikam ir vienīgā ''B'' kompānija, kura vēl daudz maz atlīdzības maksā, bet nu jau arī Baltu ir nopirkuši poļi PZU, un nu gan visas ''B'' kompānijas būs vienā ''maisā'' - BTA, Baltikums, BAN.
Varu padalīties ar savu gadījumu par neparedzētiem apstākļiem-smaga negadījuma dēļ nonācu slimnīcā un bija nopirkts ceļojums uz Peru-varu pateikt,ka samaksāja visu arī viesnīcu un bija gatavi maksāt Peru tūrfirmai iemaksu,bet to peruāņi atskaitīja atpakaļ paši.Tā kā lai arī cena nedaudz augstāka es personīgi arī turpmāk izmantošu Swedbank-piezīme neesmu saistīta ar Swebanku
(Puspajokam) Vai nebūtu laiks ieviest dzimuma lauku ceļakājā? Man bieži sanāk kļūdīdies, kad kādu sievieti uzrunāju vīrieša kārtā un otrādi, bet te nu galīgi apjucis - Erkils it kā šķiet vīriešu vārds, bet pēc "neesmu saistīta" noprotu, ka tomēr sieviete
Kā? Vai tad ir problēmas?
Man līdzīgi kā normiņam 2 vienā,nav jēgas lietot 2 kontus
Ceru, ka pats četrkājainais Erkils vēl pie labas veselības.