Rīcība atcelta lidojuma gadījumā

36 atbildes [Pēdējā ziņa]
llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Sveiki visiem! Šovakar (12.12.) saņēmu sms no ryanair, ka mans 13.12. rīta lidojums no Stanstedas uz Rīgu ir atcelts. Gribēju samainīt uz citu, bet tuvākais datums, ko online man piedāvā, ir 21.decembris, kas, protams, ir daudz par vēlu. Esmu naktsmītnē un nesaprotu, kas man ir rīt jādara, lai tiktu mājās. Mēģināju sakontaktēt Ryanair, bet nesekmīgi. Rīt mēģināšu atkal. Apskatījos opcijas uz RIX no citām lidostām - ir vairāki varianti ar pārsēšanos un potenciālu nakšņošanu viesnīcā. Vai bez sazināšanās ar Ryanair es varu uz savu galvu pirkt lidojumu, ko pati atrodu, t.i., vai viņi man apmaksās nakšņošanu nākamās dienas Londonā vai citur pa ceļam uz mājām un šos jaunos lidojumus? Man iepriekš nekad nav bijusi šāda situācija, tāpēc šobrīd jūtos pamatīgi apmulsusi un nedaudz arī izmisusi. 

Who lives sees, but who travels sees more. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 58 min
Kur:

Es pirktu kaut ko saprātīgās robežās, un pēc tam piedzītu no Ryanair. Kādreiz viņiem tas pat mājaslapā bija rakstīts, ka pasažieris drīkst izmantot citu aviokompāniju reisus atcelta reisa gadījumā, un viņi atmaksās. Nezinu gan, vai joprojām tas kaut kur ir, bet pēc noteikumiem ir jāapmaksā.

Rezervācijas sistēmā ir redzams, ka līdz 20. decembrim Ryanair tiešajos reisos vietu nav, tā kā droši vien arī neko nepiedāvās. Ja nu vāja cerība uz savienotajiem reisiem, it kā reizēm viņi kaut ko tur kombinē ar savām lidmašīnām. Bet citu aviokompāniju reisus paši nepirks.

Ja sanāk pirkt ko ļoti dārgu (piemēram airBaltic rīt ir biznesa klase), tad drošāk uztaisi skrīnšotu, lai ir skaidrs, ka lētāk nebija. Var arī skrīnšotu no Ryanair lapas, kur viss izpārdots vismaz nedēļu uz priekšu.

P.S. Jā, un te arī spīd 400€ kompensācija; diez vai viņi šobrīd jau var atrunāties ar sliktu laiku vai ko tamlīdzīgu.

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Paldies par ieteikumiem! Skatījos SAS rīt 15:35 caur Oslo, bet nu 500+ eur, kas droši vien neskaitās saprātīga cena. Lai gan nekā saprātīgi lēta vispār nav. Daudzi grib mājās, ne tikai es. :) Man gan ir arī Swedbank zelta kredītkarte, varbūt tad drīzāk uz to var paļauties, ka atmaksās. Galvenais, lai vismaz kāds pēc tam atdod to naudu par jaunu lidojumu. Ēšanas/dzeršanas izdevumus laikam arī var prasīt atmaksāt. Reāli stulbi, ka šādi notiek. Kā iemeslu e-pastā viņi norāda icy conditions, bet tas bišk bullshit šķiet, jo iegāju Stansted lidostas mājas lapā un daudzi citi lidojumi notiek. Rīgā arī viss notiek. Abu lidostu lapās uztaisīju screen recordings par šo. Uztaisīšu arī ieteiktos skrīnšotus. Jo nu skaidrs, ka es nevaru gaidīt šeit nekādu 20. decembri un arī bezgalīgi gaidīt, kamēr kāds pacels tel. vai pieslēgsies live chat un akceptēs manu vēlmi pašai pirkt lidojumus no citām aviokompānijām, nevaru. 

Who lives sees, but who travels sees more. 

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4763
Manīts: pirms 40 min

Lido 7.45 uz Viļņu ar Ryanair par 132 GBP. Tu vari lūgt lai tev piešķir šo biļeti.

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4763
Manīts: pirms 40 min

Ja tā biļete ir nopērkama, es būtu pircis to par naudu un steidzies uz lidostu. Ar Ryanair cīnītos vēlāk. Biļete tak tikai viena un lidojums pēc 4 stundām.

propers
Nav tiešsaistē
Kopš: 19/06/2014
Ziņas: 4763
Manīts: pirms 40 min

Esi palikusi Londonā? Esi jau izdomājusi mājupceļu?

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Es naktī tomēr aizgāju gulēt, lai no rīta sazinātos ar rynair. Viņi apstiprināja, ka nevar paši man neko piedāvāt ātrāk kā 21.12. un akceptēja, ka varu pirkt jaunu lidojumu ar citu aviokompāniju, pēc tam iesniegt izdevumus kompensācijai. Garantēt atmaksu gan negarantēja, jo esot chat operators, nevis kompensāciju nodaļas darbinieks, bet, palasot vispārīgos noteikumus, viņi šajā gadījumā īsti nevarēs atrunāties. Sazvanīju arī Swedbank, tur viss būs ok. Segs to, ko man nenosegs ryanair. Lidošu caur Arlandu ar nakšņošanu, jo tas bija ātrākais, kā varēju nonākt RIX. Tagad gan skatos, ka sliktu laikapstākļu dēļ problēmas ir arī Arlanda lidostā, bet nu es pieņemu, ka šobrīd tā ir SAS problēma, kā mani tad rīt dabūt līdz RIX, ja nu kas. Bet vispār baigi nepatīkami šis viss. Un dārgi. Undecided

Who lives sees, but who travels sees more. 

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4784
Manīts: pirms 1 st

llbb rakstīja:

Un dārgi. Undecided

Pat ļoti. No savas pirmsZS Londonas pieredzes, ko jau tepat blakus tēmā rakstīju, mans ceļš bija ar nakts autobusu uz kontinentu (bonusā man toreiz sanāca vērtīgs Antverpenes apmeklējums) un lidot no turienes (arī nebija lēti, bet ne tik ļoti dārgi, pat ar viesnīcu komplektā). Eirostārs ir dārgs, tad lētāk sanāks lidot uzreiz no UK.

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Vakar veiksmīgu atlidoju uz RIX, nogurums pamatīgs, nauda arī šausmīgi daudz iztērēta, jo lidojums bija dārgs (lai arī viens no lētākajiem pieejamiem vakar, bet 480eur ekonomiskā klase man šķiet kosmoss, nekad mūžā par tādu naudu nebiju lidojusi, kur nu vēl maršrutā Londona - Rīga), bet nu labi, ka bija vismaz kaut kādi varianti tikt atpakaļ ātri. Tagad laikam jāķeras klāt visu skrīnšotu un čeku iesniegšanai un jācer, ka atgūšu iztērēto naudu par lidojumu, viesnīcu un ēšanu. Apsveru gan domu arī to EU kompensàciju palūgt, jo viņu icy conditions, manuprāt, konkrēti manā situācijā, bija nedaudz nepatiess attaisnojums, jo mana lidojuma brīdī citi lidojumi (arī ryanair) no Stanstedas notika, arī Rīgā viss bija ok. Droši vien jau atteiks, bet mēģināts nav zaudēts. 

Who lives sees, but who travels sees more. 

Rihards_007
Lietotāja Rihards_007 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2010
Ziņas: 4537
Manīts: pirms 7 st

llbb rakstīja:

Vakar veiksmīgu atlidoju uz RIX, nogurums pamatīgs, nauda arī šausmīgi daudz iztērēta, jo lidojums bija dārgs (lai arī viens no lētākajiem pieejamiem vakar, bet 480eur ekonomiskā klase man šķiet kosmoss, nekad mūžā par tādu naudu nebiju lidojusi, kur nu vēl maršrutā Londona - Rīga), bet nu labi, ka bija vismaz kaut kādi varianti tikt atpakaļ ātri. Tagad laikam jāķeras klāt visu skrīnšotu un čeku iesniegšanai un jācer, ka atgūšu iztērēto naudu par lidojumu, viesnīcu un ēšanu. Apsveru gan domu arī to EU kompensàciju palūgt, jo viņu icy conditions, manuprāt, konkrēti manā situācijā, bija nedaudz nepatiess attaisnojums, jo mana lidojuma brīdī citi lidojumi (arī ryanair) no Stanstedas notika, arī Rīgā viss bija ok. Droši vien jau atteiks, bet mēģināts nav zaudēts. 


Sataisī printscreen +/- 2h no tā laika kad bija jālido Tavai lidmašīnai ar citiem reisiem, tas arī parādīs cik kurš reiss kavējis un būs kā pierādījums ka citi lidojuši un Icy conditions ir normāla parādība ziemā un resi var kavēties bet ne atcelti.  Viņi baigie gaišreģi un paredzēja ka pēc 12h vai vairāk viņiem būs icy conditions Smile

FXQuadro
Nav tiešsaistē
Kopš: 06/02/2010
Ziņas: 2840
Manīts: pirms 18 st

llbb rakstīja:

Vakar veiksmīgu atlidoju uz RIX, nogurums pamatīgs, nauda arī šausmīgi daudz iztērēta, jo lidojums bija dārgs (lai arī viens no lētākajiem pieejamiem vakar, bet 480eur ekonomiskā klase man šķiet kosmoss, nekad mūžā par tādu naudu nebiju lidojusi, kur nu vēl maršrutā Londona - Rīga), bet nu labi, ka bija vismaz kaut kādi varianti tikt atpakaļ ātri. Tagad laikam jāķeras klāt visu skrīnšotu un čeku iesniegšanai un jācer, ka atgūšu iztērēto naudu par lidojumu, viesnīcu un ēšanu. Apsveru gan domu arī to EU kompensàciju palūgt, jo viņu icy conditions, manuprāt, konkrēti manā situācijā, bija nedaudz nepatiess attaisnojums, jo mana lidojuma brīdī citi lidojumi (arī ryanair) no Stanstedas notika, arī Rīgā viss bija ok. Droši vien jau atteiks, bet mēģināts nav zaudēts. 

Neuztraucies,

Ryanair atmaksās  visus tēriņus, bet par to 400 eur kompensaciju pēc EU 261 regulas  laikam noteikti meģīnās atrunāties (weather conditions), bet ka cilvēki jau uzrakstīja, ja citi lidoja, tad diezvai izdosies Smile

Around the world
2023: RIX, GDN, ATH

2024: RIX, IST, LIS, FNC, AMS, MLA

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Jā, nu pamēģināšu, paldies par padomiem! Smile Vēl man nav īsti skaidrs, kas man jādara ar to atcelto lidojumu, app joprojām stāv 2 iespējas - pieteikties uz atceltā lidojuma atmaksu vai mainīt lidojumu. Mainīt vairs nav aktuāli, bet, ja prasīšu atmaksu par atcelto, vai nebūs tā, ka man nesegs jaunā lidojuma izmaksas, jo būs jau atdevuši naudu par atcelto? Vai tomēr viņiem ir gan jāatdod nauda par atcelto lidojumu, kurš nenotika, gan jāapmaksā jaunais, kuru pati nopirku ar citu aviokompāniju? 

Who lives sees, but who travels sees more. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 58 min
Kur:

Nē, nu par nesaņemtu pakalpojumu, skaidra lieta, ka nauda ir jāatdod.

Šajā gadījumā droši vien, ka segs starpību starp jaunās un vecās biļetes cenu, bet summa jau nemainās no saskaitāmo kārtības.

No otras puses, lai mierīgāks prāts, naudu atprasīt vienmēr paspēsi, vari tajā Ryanair vietnē nedarīt neko, un sniegt iekšā dokumentus par jauno lidojumu (arī naktsmītni, ja tāda bija) un prasīt 100% atmaksu. 

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Ok, tā arī darīšu, paldies! 

Who lives sees, but who travels sees more. 

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4784
Manīts: pirms 1 st

Neparādīsies kādā brīdī no-show, ja nedarīs neko?

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 58 min
Kur:

Kā var parādīties no show, ja nekāda šova nebija.

Naudu par nenotikušu lidojumu var atprasīt jebkurā laikā, tik daudz taču pat Ryanair vajadzētu saprast. Cik ilgi šāda opcija būs pieejama mājaslapā, ir cits jautājums, bet ir taču arī citi saziņas kanāli. 

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4784
Manīts: pirms 1 st

Skaidrs, kaut kā pārskrēju pāri, ka lidojums atcelts nevis pārcelts un var izvēlēties, uz kuru datumu pārcelties.

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Paga-paga, nevar prasīt atmaksu par lidojumu un cita lidojuma izmaksu kompensāciju. Pēc regulas ir tiesības vai nu uz par atceltā lidojuma samaksātā atmaksu, vai nu uz citu lidojumu - tā ir pasažiera izvēle. Ja piekrīt atmaksai, Ryanair uzskatīs, ka pasažieris izvēlējās pirmo variantu, un citi lidojumi Ryanairam nav jāapmaksā.

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 58 min
Kur:

Šķiet, ka Tev taisnība. Nu bet tēmas autore beigās pie tā arī palika, ka sniegs iekšā rēķinus par jauno lidojumu, un mājaslapā neko neatprasīs.

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Jā, es iesniedzu pagaidām tikai Ryanair lapā to EU261 kompensācijas formu par kompensējamajiem izdevumiem atceltā lidojuma dēļ. Bet nu es nezinu, tie, kam nav apņēmības un ne pārāk lieli zaudējumi, varētu arī neiesniegt, jo tāds čakars tas izvērtās. Grin Nezinu, vai tas viņiem tur tā azpināti vai vnk man bad luck, bet.. Sākotnēji man neņēma kaut kādā otrajā vai trešajā solī pretī aizpildīto info oriģinālajā online formā. Vnk meta error, ka invalid request un nekur tālāk par pasažieru un lidojuma atķeksēšanu + otra ceļotāja pilnvaras un pases pievienošanu netiku. Gāju uz live chat prasīt, kur citur varu iesniegt visu. Gaidīju garā rindā. Kad tiku pie sava sarunu biedra, man atsūtīja instrukciju, ko darīt, primāri iesakot iet uz oriģinālo EU261 formu caur incognito un google chrome, tad vajadzētu strādāt. Ja nu tomēr nestrādā, tad caur citu - vispārīgo sūdzību formu. Oriģinālā forma tajā pašā solī uzkārās arī caur incognito, tad nu atlika plāns b, kur bija jāraksta paskaidrojums un jāpievieno visi dokumenti un čeki. Sarakstīju visu, pievienoju failus, atkal neņem pretī - par daudz failu esot. Tad nu taisīju kolāžas, lai samazinātu failu skaitu, bet arī 6 viņiem likās par daudz (redzama brīdinājuma par pievienojamo failu skaita limitu nav, var tikai minēt), tad nu dzēsu visu laukā un pārliku uz failiem.lv, un vnk iekopēju paskaidrojumā linku. Un beidzot iesniedzu. Grin Viss vakars vējā, bet nu ceru, ka vismaz rezultāts būs veiksmīgs.

Padalos ar čata meitenes atbildi par to, kā rīkoties, ja jāiesniedz prasība, bet kkas neiet, mazums, vēl kādam noder:

"Could you please try in Incognito mode? Please press Ctrl+Shift+N keys at the same time while using Google Chrome and use the new window that will appear to access a new page and then use the link https://onlineform.ryanair.com/us/en/eu-261 to fill out the compensation form. It should go through.

Or if you still have issues filling out the compensation form, In this case, I suggest you fill out the form using the link  below and please follow these procedures for it to go through successfully:

This is the link: https://help.ryanair.com/hc/en-ie/requests/new

And please follow this procedure, After you fly > Complaints > Payment query> Please fill in the details there and the reason for your refund/Compensation in the description box.​ It will be investigated and you will get a reply regarding it.

Please also upload a screenshot of the error message you got when trying to fill out the compensation form so that it can be dealt with and you will get a reply regarding it."

 

 

Who lives sees, but who travels sees more. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 58 min
Kur:

Nu, tas jau laikam tā būs, ka Ryanair speciāli visu sarežģī un apgrūtina, lai mazāk pasažieru tiktu ar to galā.

 

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Ā, un sāku domāt - kā ir šajā situācijā ar apdrošināšanas gadījumu? Varbūt atceltā lidojuma un neizmantotā autobusa uz lidostu izdevumus es apdrošinātājiem varu prasīt vai tas tomēr nebūtu korekti? 

Plānoju kaut kad nedaudz vēlāk arī prasīt tomēr to morālo kompensāciju, vismaz pamēģināt, jo man ir skrīnšoti, cik smuki tajā rītā notika Ryanair lidojumi uz citām vietām ar visiem icy conditions. Es domāju, ka viņi drīzāk nespēja samenedžēt visus lidojumus 11. un 12. decembra vispārējā haosa dēļ, nevis nevarēja lidot drošības apsvērumu dēļ. Icy conditions jau būtu jābūt tad visā lidostā un jāattiecas uz visiem lidojumiem. Un pa lielam ziemā icy conditions nav nekas neparasts, manuprāt. Bet nu varbūt kļūdos.

Who lives sees, but who travels sees more. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 58 min
Kur:

Kompensāciju pēc regulas, protams, prasi.

Apdrošinātājam arī droši vari prasīt visu, ko nu viņi tur vispār apdrošina. Neizmantoto autobusu noteikti, atcelto lidojumu gan gan īsti laikam nē, jo tas jau būtu jāatmaksā Ryanair. Viesnīcas un ēšanas arī vari prasīt apdrošinātājam.

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Es ceru, ka man Ryanair atmaksās jaunos lidojumus, viesnīcu un ēšanas. Dubultā jau neprasīšu. Grin Bet, kad zvanīju uz Swedbank, viņi teica, ka šis ir apdrošināšanas gadījums un atmaksāšot gan jauno lidojumu, gan viesnīcu, gan ēšanu, ja Ryanair nemaksās. To zvanu no UK arī samaksāšot. Jautājums tikai, cik ilgi Ryanair čakarēsies ar atbildi/atmaksu un, vai nav kāds limits, cik ilgā laikā man Swedbank ir jāiesniedz prasība, lai viņi man kko maksātu. Reāli līdz šim ar šo visu nebija nācies saskarties, jūtos stulba. Bet nu paralēli divas prasības (gan Ryanair, gan Swedbank) diez vai ir ok sniegt, domās vēl, ka naudu gribu izkrāpt. :D 

Who lives sees, but who travels sees more. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 58 min
Kur:

Pajautā Swedbank, kādu tur laika limiti prasības iesniegšanai. Skaidrs, ka ātri jau Ryanair atbilde nebūs.

Principā, ja Swedbank neuzstāj, lai Tu iesniegtu negatīvu atbildi no Ryanair, tad mierīgi vari visu sniegt iekšā viņiem. Daudzi tā dara, jo ar savu apdrošinātāju parasti ir vieglāk komunicēt, nekā ar aviokompāniju.

Nu, un pēc tam mierīgi prasi visu no Ryanair Smile.

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Hmm, nu jā, uzzvanīšu rīt viņiem pajautāšu par laika limitu un visu pārējo. Paldies! :) 

Who lives sees, but who travels sees more. 

Rabish
Nav tiešsaistē
Kopš: 10/06/2018
Ziņas: 220
Manīts: pirms 4 d

Es laikam Tavā vietā uzreiz visu organizētu caur apdrošinātājiem. Jo tieši tāpēc jau Tu pērc ceļojuma apdrošināšanu, lai nav jātērē savs laiks, jālauza galva un jācīnas ar pārvadātājiem, viesnīcām utt. Lai tad viņi pēc tam paši piedzen no Ryanair, ja vēlas. Tev jau principa vienalga kurš sedz tavus zaudējumus. 

Rabish
Nav tiešsaistē
Kopš: 10/06/2018
Ziņas: 220
Manīts: pirms 4 d

Galu galā, Tu esi samaksājusi lielu summu no savas kabatas, un Tavās intereses ir pēc iespējas ātrāk šo summu dabūt apakaļ.

Ar kompensāciju pēc regulas gan jāiet līdz galam un jāizcīna no Ryanair.

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 37 min

llbb rakstīja:

Jautājums tikai, cik ilgi Ryanair čakarēsies ar atbildi/atmaksu un, vai nav kāds limits, cik ilgā laikā man Swedbank ir jāiesniedz prasība, lai viņi man kko maksātu. Reāli līdz šim ar šo visu nebija nācies saskarties, jūtos stulba. Bet nu paralēli divas prasības (gan Ryanair, gan Swedbank) diez vai ir ok sniegt, domās vēl, ka naudu gribu izkrāpt. :D 

Ryanair ar atmaksu "čakarēsies" ļoti ilgi kā jau vairums aviokompāniju. SWEDBANK atlīdzības pieteikumu var iesniegt gada laikā pēc apdrošināšanas gadījuma. Es gan domāju, ka būtu jāsāk ar SWEDBANK, jo SWEDBANK, manuprāt, ir viena no labākajām apdrošināšanām, kāda Latvijā vispār ir pieejama. Domāju, ka 2 paralēlas prasības arī būs OK, jo SWEDBANK tomēr vajadzētu atmaksāt jauno dārgo lidojumu vai vismaz daļu no tā. Ko tur "samuhļīs" RYANAIR un kad tas būs, HVZ. Man, piemēram, par jaunnopirkto lidojumu LIS-WAW ievērojama savienotā lidojuma kavējuma gadījumā (13,5 stundas!!!) LIS lidostā SWED apdrošināšana 10 - 15 dienu laikā atmaksāja jaunas biļetes vērtību (251 EUR - mīnus 30 EUR pašrisks). TAP Portugal mana žēlaba joprojām stāv bez virzības par kompensāciju un TAXI uz/no viesnīcas atmaksu. Īsā TAP atbilde: "Hello Viesturs, we are verifying the situation. Thank you." Un vēl viena atbilde : "CLAIM COMPLETED". Gan jau viņi "verificēs" to situāciju arī pēc gada, jo, cik saprotu, TAP Portugal visam liek virsū "mīksto". 

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Sveiciens! Ir pagājuši 3 mēneši ar astīti un šodien no Ryanair saņēmu ziņu, ka atmaksās man visus izdevumus. Tā kā viņi norādījuši mārciņas, man īsti nesakrīt summas + viņi tur piemin, ka atskaitījuši no summas atceltā lidojuma cenu, ko ieliks manā Ryanair wallet kā kredītu, bet pat ar visu to tā summa, ko viņi sola ieskaitīt man kontā, sanāk par pārdesmit eur lielāka kā pieprasīju, pret ko, protams, neiebilstu. Lai iedrošinātu citus nepadoties un cīnīties par to, kas viņiem pienākas, varu pateikt, ka ar šo neiet pārāk viegli. Ne tāpēc, ka viņi negribētu kaut ko atmaksāt, bet tāpēc, ka es normāli nevarēju iesniegt savu prasību. Tā EU261 online forma man tā arī neļāva sevi aizpildīt, kā jau iepriekš rakstīju, bet čata meitenes iedotā instrukcija arī nestrādāja, jo uz to pieteikumu saņēmu atbildi, ka esmu aizpildījusi nepareizu formu + linku uz jau iepriekš mēģināto EU261 kompensācijas online formu. Šādi pa riņķi mēģināju vēl 2x, tad sapratu, ka nekur tas nevedīs, mēģināju sakontaktēt atkal ar live chat, lai risinātu, bet tur es laikam īslaicīgi biju kaut kādā melnajā sarakstā, jo robots ne pa kam nevienoja ar aģentu-cilvēku, tiklīdz biju norādījusi savu rezervācijas Nr., vnk meta laukā no tā čata, aizbildinoties ar pārāk lielu noslodzi. Var jau būt, ka tā arī bija, bet nu nezinu, kaut kā dīvaini. Parasti pie lielas noslodzes ir gara rinda, kurā gaidu, nevis brutāli izmet no čata kā ierakstu savu rezervācijas numuru. Apsvēru domu rakstīt viņiem sociālajos tīklos, jo jutos strupceļā, bet tad nolēmu pēc pāris nedēļu vai pat mēneša pauzes (jau vairs neatceros, bet man bija kaut kāds mentālais pagurums pēc visiem tiem neveiksmīgajiem mēģinājumiem, kuri beidzās ar neko) pamēģināt vēlreiz live chat. Uzrakstīju jau iepriekš tekstu, ko no viņiem gribu un situācijas izklāstu, visu savu iesniegto prasību numurus un gadījās laikam sakarīgs cilvēkaģents, kurš atdzīvināja vienu no tām prasībām, un šoreiz šis ātri tika atrisināts. E-pastā man atrakstīja, lai aizsūtu, atbildot uz e-pastu, visus čekus utt. kā pielikumu, pēc tam vēlreiz vajadzēja aizsūtīt detalizētu apstiprinājumu jauno lidojumu biļešu iegādei (sākotnēji biju vienkārši pievienojusi iekāpšanas kartes un maksājuma uzdevumu no konta), aizsūtīju to, un tagad ir pagājušas 2 dienas un saņēmu atbildi, ka visu atmaksās. Jūtos atvieglota un priecīga. Kad saņemšu naudu, pēc laika apsveru domu tomēr arī pamēģināt pieteikties uz EU regulas kompensāciju. Ja ne pati, tad caur starpniekiem. 

Ā, un par Swedbank apdrošināšanu - gribēju sākotnēji šo mēģināt nokārtot caur Ryanair, jo ar apdrošināšanu pēc noteikumiem man būtu pašrisks 140eur, bet galvenais iemesls - draudzene, ar ko toreiz kopā ceļoju, bija aizmirsusi nopirkt apdrošināšanu, līdz ar to viņa tādā gadījumā savus izdevumus vispār neatgūtu. Viņa visticamāk būtu vnk padevusies pie tāda scenārija, kāds tas bija + jau pēc noklusējuma visa šī čakarēšanās un dokumentu sniegšana, prasību rakstīšana, lai arī man šķiet pašsaprotama, daudziem citiem liekas nesaprotama un neapgūstama lieta. Tā ka par šo man arī tagad laba sajūta sirdī, ka palīdzēju arī sev tuvam cilvēkam atgūt naudu. 

Who lives sees, but who travels sees more. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15309
Manīts: pirms 58 min
Kur:

Noteikti prasi 400€ kompensāciju pēc EU261, un, protams, Swedbankai arī uzreiz vajadzēja sniegt iekšā, bet vēl jau tas arī nav nokavēts Smile.