Tātad īsumā stāsts ir šāds. Tika nopirktas biļetes uz Nepālu edreams.nl pa maršrutu RIX-AMS-AUH-KTM-AUH-AMS-RIX, 8.-22. janvāris. Nav nekāda kļūdas cena, pāri 500€, bet, kā jau ierasts, pie aģentiem nedaudz lētāk, kā no aviokompānijas. Biļetes konstrukcija īpatnēja, izdota ar KLM numuru, pirmo un sesto posmu izpilda BT, otro, trešo un ceturto – Etihad, un tikai piekto KLM.
Kādā trešā vai ceturtā dienā Nepālā saņemu e-pastu no edreams "your flight has changes". Atverot, nekādu izmaiņu nav, ja neskaita, ka no rezervācijas pazudis pirmais atpakaļceļa posms KTM-AUH. Ieskatos checkmytrip – flight cancelled. Nu ko, ja jau atcelts, tad atcelts, būtu tā kā jāpiedāvā kaut kas cits. Tomēr pārbaudot rezervācijas sistēmās, konstatēju, ka uz konkrēto lidojumu joprojām var nopirkt biļetes, tātad tam nevajadzētu būt atceltam.
Sazinos ar KLM viņu oficiālajā Whatsapp kanalā – šie saka, aģentūra esot dzēsusi atceļa pirmo posmu, viņi nezinot kāpēc, man jāsazinās ar viņiem (lai gan teorētiski šajā brīdī biļetei jābūt aviokompānijas kontrolē, un KLM ir biļetes turētājs). Edreams e-pasti neeksistē, zvanīt no Nepālas ir dārgi.
Pēc kāda laika izdomāju sazināties ar Etihad caur viņu Facebook – viņi man apstiprina, ka no viņu puses ar rezervāciju viss ir kārtībā, ja man esot mainīts kaut kas KLM vai BT reisiem, lai es sazinoties ar šīm aviokompānijām. Nu ko, nomierinos. Checkmytrip joprojām rāda atceltu lidojumu, tomēr izdzēšot to no profila un pieliekot pa jaunam, viss rādās "confirmed". Drošības pēc pārbaudu visās iespējamās sistēmās – KLM, Etihad, un arī paša E-dreams – visur visi posmi ir "confirmed".
Pienāk mājuplidojuma diena. Etihad iečekoties tiešsaistē neļauj, bet tas neizbrīna, Nepāla kā nekā. Toties redzu, ka man jau ir piešķirta vieta, kuru pats nomainīt gan nevaru – bet arī tas ir normāli Etihad lidojumiem uz citu pārvadātāju biļetēm.
Lidostā pat palūdzu, vai man nevar nomainīt vietu pie ejas (bija vidus), un lūdzu, būs jums vieta pie avārijas izejas! Un te pēkšņi – ai, ar jūsu biļeti kaut kas nav kārtībā! Tā un tā, zvaniet aģentūrai, lai sakārto.
Nesākšu sīki aprakstīt visu, kas turpmākajās trīs stundās bija jāpiedzīvo (biju lidostā trīs stundas pirms izlidošanas), Etihad man laipni atļāva izmantot viņu ofisa telefonu zvanīšanai, kas kopā ar visu kontaktu meklēšanu, nepareiziem numuriem un beigās 40 minūšu gaidīšanas uz līnijas aizņēma gandrīz 2 stundas, rezultāts – meitene otrā galā paziņo, ka nekādas problēmas ar manu biļeti viņa neredz, un viss tur esot kārtībā.
Aizelsies aizskrienu uz reģistrāciju nu jau vairs tikai stundu pirms lidojuma, kur man paziņo, ka nekas nav kārtībā un es nekur nelidošu. Ja gribu runāt ar viņu menedžeri, tas šobrīd esot pie geita, lai ejot atpakaļ uz ofisu, atnākšot pēc 20 minūtēm. Atnāca, protams, pēc stundas, kad reiss bija sasēdināts.
Tajā brīdī man jau pamazām kļuva skaidrs, ka Etihad manas problēmas risināt netaisās, tāpēc paralēli jau uzsāku cita lidojuma meklējumus un atradu ideālu variantu ar Qatar + BT pēc 3 stundām, ar ielidošanu Rīgā pat ātrāk, kā oriģinālajā variantā par 500+ eiro. Tā arī bija – galvenais paziņoja, ka viņu pusē viss ir kārtībā, man esot jārisina jautājums ar aģentūru. Viņi man neko nedos – ne lidojumu citā dienā, ne viesnīcu, ēdināšanu vai jebko citu, ko aviokompānijas parasti pasažieriem piedāvā. Brīnišķīgi. Rezervācija viņu sistēmā ir, bet viņiem nav nekādas daļas gar mani.
Protams, uzreiz tika nopirktas Qatar biļetes, un šobrīd jau esmu mājās, mazliet apstulbis no visa notikušā. Kā var aviokompānija kaut kādu savu iekšēju problēmu dēļ vienkārši pamest pasažieri likteņa varā – galu galā, ne katrs spēs operatīvi iegādāties citu biļeti, un, ne katram arī būs līdzekļi priekš tā… Ko tad darīt – jāpaliek Nepālā uz visiem laikiem, vai jāiet uz policiju ar lūgumu deportēt no valsts !??
Protams, tagad jāraksta sūdzības visām iesaistītajām pusēm, bet gadījums ir tik netipisks, ka es pat lāga nesaprotu, ar ko sākt.
Himalajos kāpi vai kā
Nē, citas lietas bija darāmas.
Bet kas tad nebija kārtībā, Tev tā neviens arī nepateica??? Vienkārši ‘denied boarding’ un viss?
Bet kas tad nebija kārtībā, Tev tā neviens arī nepateica??? Vienkārši ‘denied boarding’ un viss?
Pateica, bet es nedomāju, ka tas būtu kaut kas tāds, kur parastajam paksim būtu jāiedziļinās un jāizprot.
Man visā biļetē bija reisi ar KLM numuriem, tajā skaitā Etihad izpildītie codeshare. Cik es noprotu, aģentūra kaut kādas muļķīgas kļūdas dēļ izdzēsa man pirmo mājupceļa reisu, bet tad attapās un atlika atpakaļ, bet ne vairs ar KL numuru, bet gan ar EY. Taču, tā kā biļetes oriģinālajā konstrukcijā ir saglabāti vecie numuri, tad viņiem tur failā rodas konflikts - vienā pusē ir KL, bet otrā - EY. Kāpēc to ir neiespējami atrisināt aviokompānijai - nezinu.
Sākt ar to, ka pieprasīt apdrošināšanai (ja tāda bija) atmaksāt brauciena izmaksas.
Traki ir gājis! Taga liekas, ka vajadzēja zvanīt centrālajam Etihad birojam (ja jau tie apgalvoja, ka viss kārtībā) un teikt, lai tiek galā ar Nepālas darbiniekiem, kas domā, ka nav kārtībā.
Ja ir problēmas ar aģentūru, aviosabiedrībai taču ir departaments, kas tieši ar to nodarbojas — komunicē ar aģentūrām.
Plus lidošanas dienā biļete pāriet aviosabiedrības kontrolē…
Swed apdrošoināšana un paralēli zvanīt edreams, bet pieļauju, ka edreams darbinieks pateiks ka neko nezin kas tur bijis un lai raksti customer service. Tad gaidi ko viņi atbild. Es zvanītu uz kādu asv toll free numuru. No Etihad ir kāda rakstiska izziņa kāpēc nelaida reisā? Rezervācijas nr ir bet e-ticket numurs nebija?
Traki ir gājis! Taga liekas, ka vajadzēja zvanīt centrālajam Etihad birojam (ja jau tie apgalvoja, ka viss kārtībā) un teikt, lai tiek galā ar Nepālas darbiniekiem, kas domā, ka nav kārtībā.
Ja ir problēmas ar aģentūru, aviosabiedrībai taču ir departaments, kas tieši ar to nodarbojas — komunicē ar aģentūrām.
Plus lidošanas dienā biļete pāriet aviosabiedrības kontrolē…
It kā jau tie nepālieši zvanījās uz Abudabi, pilnīga pašdarbība jau tā nebija. Un saņēma kaut kādus e-pastus, kas skaidroja, kas tieši nav kārtībā. Beigās viņi tos izdrukāja un man atdeva, galvenais šefs parakstījās uz viņiem. Tas arī palika pie manis kā dokuments, kāpēc neesmu ielaists.
Bet, ka viss kārtībā, teica Facebook atbalsts kādu nedēļu pirms lidojuma, es mēģināju ar to operēt, bet bezjēdzīgi.
Swed apdrošoināšana un paralēli zvanīt edreams, bet pieļauju, ka edreams darbinieks pateiks ka neko nezin kas tur bijis un lai raksti customer service. Tad gaidi ko viņi atbild. Es zvanītu uz kādu asv toll free numuru. No Etihad ir kāda rakstiska izziņa kāpēc nelaida reisā? Rezervācijas nr ir bet e-ticket numurs nebija?
Ir lielisks numurs (atbild angliski, bet jāgaida gan ilgi), paldies Jurim par atgādinājumu: +34 934920533. Jāzvana uz Spāniju, bet Latvijā un Eiropā manam pieslēgumam tas ir bez maksas. Tur varētu pamēģināt uzzināt kādu adresi, kur rakstīt sūdzības.
Swed nav, ir tikai Citadeles Visa Platinum apdrošināšana.
Kā apliecinājums palika tās e-pastu izdrukas, ko liku priekšniekam parakstīt. Protams, ka bija gan rezervācijas numurs, gan e-ticket, viss visās sistēmās ''confirmed''.
Citadeles X-Platīna kartes apdrošināšana ir gana labai cik kādu laiku atpakaļ pētīju tos iekļautos BTA noteikumus. Pieļauju ka VISA PLATINUM (ja tā ir kāda cuta karte nevis ar X) arī gan jau ir iekļauta apdrošināšana. Tad zvani Citadelei un vai viņi peiņems vai arī iedos BTA tel kur iesniegt papildus izdevumus kas gadījās šajā situācijā.
Traki gan! Labi vismaz, ka izdevās noreaģēt un operatīvi tikt uz mājām. E-dreams customer service ir šaušalīgs, pareizāk sako, vispār neeksistējošs. Man viņi joprojām ir parādā 20 eiro par pirms nez cik gadiem atceltu lidojumu.
Protams, tagad jāraksta sūdzības visām iesaistītajām pusēm, bet gadījums ir tik netipisks, ka es pat lāga nesaprotu, ar ko sākt.
Cik nu es esmu lasījis, tad nemaz ne tik ārkārtīgi netipiski (respektīvi, pasažierim ir PNR, bet nav korektas e-biļetes). Bet tās gan man tādas pa internetu sagrābstītas zināšanas, par laimi, nevis praktiskā pieredze.
Bet kā tajā visā iesaistījās KLM? (Cik sapratu, Tu ar viņiem kontaktējies kaut kādu laiku pirms lidojuma. Vai sazinājies arī lidojuma dienā?)
Rihard, biju domājis X-platinum, tā arī ir Visa karte.
Ar KLM vairāk nekontaktēju, viņi gan laikam šajā situācijā ne pie kā nav vainīgi.
Starp citu, biju telefonu pāradresējis uz sievas numuru, un tad, kad bija jāizlido KLM reisam no Abudabi, man zvanīja KLM no Abudabi geita un mani meklēja. Sieva spēja paskaidrot, ka var vairāk negaidīt. Šis apliecina manu pieņēmumu, ka sarežģītām biļetēm aviokompānijas bieži nemaz nezin, ja pasažieris ir izlaidis kādu posmu.
Es tik domāju, ka tieši KLM būtu varējusi kaut ko izdarīt (varbūt viņiem nav tāda "pienākuma" un viņi nav "vainīgi", bet varēja).
Piemēram, es par Miles&Smiles jūdzēm esmu rezervējis TK izdotu biļeti uz UA iekšzemes reisu ar e-biļetes numuru 235-. Cik esmu sapratis, lasot forumus, ja kaut kas nebūtu kārtībā ar šo biļeti, man to vajadzētu risināt tieši ar TK, jo UA nepalīdzētu. Arī lidojuma dienā.
Tātad pēc analoģijas arī Tavā gadījumā nākamie aiz OTAs, kas kaut ko reāli būtu varējuši darīt, ir tieši KLM, jo tā ir viņu izdota biļete. Vai tad ne tā?
Protams, teorētiski to būtu vajadzējis darīt OTai, un ar viņiem pēc tam var tiesāties, jo vainīgi jau ir viņi. Bet praktiski sanāk, ka, ja pagadījusies tāda OTA, no kuras nav nekādas jēgas, tad - nezinu - laikam jāmeklē citi risinājumi?
Uz pašu EDREAMS, manuprāt, var vismazāk paļauties. Viņu robots Kriss vēl tikai mācās strādāt un atbild standarta frāzēm. Paši EDREAMS gandrīz pusgadu savā rezervācijas sistēmā pēc vairākiem zvaniem neko nav salabojuši, toties LH visu ir izlabojusi korekti, lai gan sākotnēji teica, ka atceltais lidojuma posms esot jāmaina Air Canada vai pašam EDREAMS kā biļetes pārdevējam.
Plus lidošanas dienā biļete pāriet aviosabiedrības kontrolē…
Uz to laikam pārāk nevar paļauties. Teiksim, manā piemērā ar 99% ticamību UA sūtītu problēmas risināt pie TK, nevis iesaistītos paši. Citādas konstrukcijas biļetei varbūt ir lielākas iespējas sagaidīt palīdzību (atkarībā no tā, kas īsti ir par vainu, cik kompetenti ir lidostā uz vietas esošie darbinieki un - savā ziņā arī - kādas ir iesaistīto aviokompāniju savstarpējās attiecības ), bet, šķiet, nav tāda vienota standarta, kas uzliktu par pienākumu sarežģītas problēmsituācijas risināt tieši kādu lidojuma posmu izpildošajai aviokompānijai.
Vispār Edreams kaut ko tur ir baigi sačakarējuši. Kādā sakarā tas pirmais posms tika nevajadzīgi atcelts, jāsāk laikam ar to? Teorētiski biļeti izdevusī aviokompānija var arī par tādiem gājieniem OTAi aizsūtīt ADM, lai maksā sodu, un sliktākajā (priekš pasažiera) gadījumā vispār visu atcelt.
Tiklīdz ir savienotie reisi un kādu no posmiem izpilda cita aviokompānija, tad ceļojuma nodrošinošā aviokompānija īsti nevar mainīt un pilnībā piekļūt tām biļetēm. Savukārt aģentiem parasti īsti negribas to risināt un vai nu novilcina laiku vai futbolē atpakaļ pie aviokompānijas. Ir bijis ļoti līdzīgi.
Man Etihad teica, lai zvanu aģentam, un es tā arī darīju. Viss brīvais laiks līdz izlidošanai pagāja meklējot kontaktus un gaidot uz līnijas, tāpēc par KLM tobrīd nedomāju.
E-pasta izdrukā, ko man iedeva pašās beigās, pēc tam redzēju, ka galvenais ofiss (laikam) iesaka klientam kontaktēt ar aģentūru vai KLM. Bet tad jau bija par vēlu. KLM, protams, būtu bijis vieglāk sazvanīt. Cits jautājums, vai viņi lidojuma dienā būtu atsaucīgāki, jo pirms tam jau bija teikuši, ka biļete jālabo aģentūrai.
Un vēl. Es to visu saprotu, ka izpildošai aviokompānijai var būt tehniskas problēmas veikt izmaiņas svešā biļetē, bet neviens likums taču neaizliedz viņiem pašiem pa saviem kanāliem ātri sakontaktēt ar aģentūru vai otro aviokompāniju - it īpaši, ņemot vērā, ka šādi gadījumi ir reti, un laiks līdz izlidošanai vēl ir pietiekami. Viņi taču sistēmā redz, ka klients ir naudu samaksājis, un pakalpojums ir jānodrošina. Ja nekā citādi nevar, tad lai izdod pilnīgi jaunu biļeti, šim posmam, un pēc tam skaidrojas, kas vainīgs. KLM bija gatavi vest tālāk arī bez izlidota pirmā posma.
Tieši tā, aviosabiedrībām ir kontakti ar aģentūrām un viņiem šo paskaidrot un atrisināt būtu daudz vienkāršāk, pasažieris 90% gadījumu nesaprastu, ko visi tie codeshare samežģījumi nozīmē (un viņam nav jāsaprot, tā ir aviosabiedrības/aģentūras iekšējā lieta).
Vai obligāti būtu jāsaņem no aģenta apstiprinājumu, kurā redzami jaunie lidojumi pēc tam, kad pats ar aviokompāniju pa tiešo esmu vienojies par sev vēlamajām izmaiņām sakarā ar atceltu lidojumu posmu?
Aviokompānija gan atsūtīja jaunas biļetes, bet pēc šeit aprakstītajiem piedzīvojumiem negribētos, lai beigās atklājas kaut kādas nesakritības starp datiem iesaistītajās sistēmās. Uz manu lūgumu veikt izmaiņas gotogate sistēmā, saņēmu tikai atbildi "We can see you have contacted the airline regarding your flight itinerary. For further questions please contact us again." Laikam tie gotogate indieši jābombardē ar pieprasījumiem atsūtīt epastu ar redzamiem jaunajiem lidojumu posmiem.
var jau lūkot apskatīt savu rezervāciju pats viņu sistēmā...
Domāju, ka, ja jau aviokompānija pati veic izmaiņa biļetē, tad jēgas no tā nav nekādas.
Manā gadījumā, lai pārliecinātos, ka tiešām pirmais posms nav nekur pazudis, es iegāju edreams sistēmā, tur viss rādījās labi, pēc tam vēl pieprasīju viņu sistēmai izsūtīt man atkārtotu apstiprinājuma e-pastu, ko arī saņēmu, un tur arī viss bija labi. Un tik un tā neaizlidoju...
Man bija drusku cits gadījums: "kas vēl var noiet greizi ar aviokompānijā pirktām biļetēm".
Pirms kādiem 5-6 gadiem nopirku ar savu kredīkarti citam cilvēkam bileti uz Āziju pie aviokompānijas. Kad cilvēks lidoja jau no Āzijas, tad aviokompānijas darbinieks pieprasīja paradīt kredītkarti, ar kuru tika nopirkta bilete. Protams, ka cilvēkam nebija līdz. Dabūja denied bording, jo nebija lidz naudas lai nodrošināt šo. Ok, nopirka nākāmāja dienā citu bileti un atlidoja. Bet es atveru chargeback Swedbankā (nebija apdrošinājuma). Dabūju visu naudu pēc 6 mēnešiem.
Off topic. Man būs viens eksotisks piemērs, kas, protams, nav salīdzināms ar autora pieredzi. Pirms kādiem gadiem pieciem, ceļojot pa Rietumāfriku, biju nopircis kompānijas mājaslapā aviobiļeti ar nigēriešu Arik Air no Bandžulas Gambijā uz Dakāru Senegālā. Ierodoties lidostā, secināju, ka lidosta ir šausmīgi maza, turklāt neviens monitors ar izlidojošajiem reisiem nestrādāja. Nu nekas, gaidīju, kad sāksies reģistrācija uz manu reisu. Pārāk neiespringu, ka nekas nenotiek (lidosta gandrīz tukša - tur tikai daži reisi dienā lido), jo varbūt viss notiek pēdējā brīdī. Tad viens vietējais man pajautājis, uz kurieni es taisos lidot un ar ko, deva atbildi, ka Arik Air jau kādu laiku uz Dakāru vairs nelido. Alternatīva bija braukt ar zemes transportu (tam aizietu lielākā dienas daļa), bet man bija ļoti lielas neskaidrības toreiz ar Senegālas vīzu - tikko bija ieviesta jauna Senegālas elektroniskā vīza, un bija konfliktējoši ziņojumi, vai to manu elektronisko vīzu akceptēs uz sauszemes robežas. Pēc stundu ilgas gaidīšanas sagaidīju Arik Air kioskiņa darbinieku, kurš uzzinot, ka biļeti pirku internetā, atbildēja, ka viņš man nekādi palīdzēt nevar - ka vienīgi es varu lidot uz Nigēriju un turienes centrālajā ofisā dabū jaunu biļeti, biļetes atmaksu vai ko tur vēl. Nu neko, braucu ar taksi uz pilsētu, kur citas aviokompānijas birojā (Brussel Airlines laikam) nopirku biļeti tam pašam vakaram uz sev vajadzīgo Dakāru. Atgriežoties mājās uzrakstīju e-pastu Arik Air, viņi man atbildēja ar atvainošanos vēstuli, un naudu par biļeti atskaitīja atpakaļ - starpību ar jauno biļeti gan atteicās maksāt.
Man bija drusku cits gadījums: "kas vēl var noiet greizi ar aviokompānijā pirktām biļetēm".
vienkārši noteikumus jāizlasa pirms šādu pakalpojumu sniegšanas citai personai.
Man bija drusku cits gadījums: "kas vēl var noiet greizi ar aviokompānijā pirktām biļetēm".
Pirms kādiem 5-6 gadiem nopirku ar savu kredīkarti citam cilvēkam bileti uz Āziju pie aviokompānijas. Kad cilvēks lidoja jau no Āzijas, tad aviokompānijas darbinieks pieprasīja paradīt kredītkarti, ar kuru tika nopirkta bilete. Protams, ka cilvēkam nebija līdz. Dabūja denied bording, jo nebija lidz naudas lai nodrošināt šo. Ok, nopirka nākāmāja dienā citu bileti un atlidoja. Bet es atveru chargeback Swedbankā (nebija apdrošinājuma). Dabūju visu naudu pēc 6 mēnešiem.
Tā ir zināma lieta, ka pērkot biļeti pa tiešo no aviokompānijas, jābūt gatavam uzrādīt izmantoto bankas karti (ja vien mājas lapā nav iespēja atķeksēt, ka lidos cits pasažieris, un tad viņi paši var sazināties ar kartes īpašnieku, ja vajag - tā tas ir, piemēram, Airbaltic).
Vai obligāti būtu jāsaņem no aģenta apstiprinājumu, kurā redzami jaunie lidojumi pēc tam, kad pats ar aviokompāniju pa tiešo esmu vienojies par sev vēlamajām izmaiņām sakarā ar atceltu lidojumu posmu?
Aviokompānija gan atsūtīja jaunas biļetes, bet pēc šeit aprakstītajiem piedzīvojumiem negribētos, lai beigās atklājas kaut kādas nesakritības starp datiem iesaistītajās sistēmās. Uz manu lūgumu veikt izmaiņas gotogate sistēmā, saņēmu tikai atbildi "We can see you have contacted the airline regarding your flight itinerary. For further questions please contact us again." Laikam tie gotogate indieši jābombardē ar pieprasījumiem atsūtīt epastu ar redzamiem jaunajiem lidojumu posmiem.
Manuprāt, nav nekādas jēgas prasīt no aģenta, lai šie labo kaut ko, pēc tam, kad esi vienojies ar aviokompāniju un izmaiņas redzamas aviokompānijas mājas lapā. N-tās reizes kaut vai ar ukraiņiem esmu izlidojis citos laikos un pa izmainītu maršrutu, neskatoties uz to, ka aģenta mājas lapā un CHECKMYTRIP lidojuma konstrukcija un datumi bija citi un visādi BUDGETAIR-i neko neizmainīja, pēc tam, kad aviokompānija visu sakārtoja. Aģents jau neveic aviopārvadājumu un pati aviokompānija aģenta lapā nemaz neskatās. Problēmas būs tad, ja aģents nav samaksājis par lidojumu. Reiz, kad lidojumu laika un maršruta maiņas dēļ ukraiņiem kaut kas bija nobrucis ar E-TICKET Nr.un nevarēju reģistrēties lidojuma ne ONLINE, ne KBP automātos, turpat uz vietas KBP visu salaboja un izdrukāja iekāpšanas karti. No EDREAMS izmantošanas gan pēc šeit aprakstītā gadījuma turpmāk izvairīšos.
Man bija drusku cits gadījums: "kas vēl var noiet greizi ar aviokompānijā pirktām biļetēm".
Pirms kādiem 5-6 gadiem nopirku ar savu kredīkarti citam cilvēkam bileti uz Āziju pie aviokompānijas. Kad cilvēks lidoja jau no Āzijas, tad aviokompānijas darbinieks pieprasīja paradīt kredītkarti, ar kuru tika nopirkta bilete. Protams, ka cilvēkam nebija līdz. Dabūja denied bording, jo nebija lidz naudas lai nodrošināt šo. Ok, nopirka nākāmāja dienā citu bileti un atlidoja. Bet es atveru chargeback Swedbankā (nebija apdrošinājuma). Dabūju visu naudu pēc 6 mēnešiem.
Tā ir zināma lieta, ka pērkot biļeti pa tiešo no aviokompānijas, jābūt gatavam uzrādīt izmantoto bankas karti (ja vien mājas lapā nav iespēja atķeksēt, ka lidos cits pasažieris, un tad viņi paši var sazināties ar kartes īpašnieku, ja vajag - tā tas ir, piemēram, Airbaltic).
Tad es vēl tik labi nezināju par šo. Laikam daudzie nezina par šo arī tagad. Domāju, ka 90% no pircējiem apstipina User agreement, nelasot to visu
protams, man bija ar banku runa par šo, bet es piespiedu, ka nevaru taču dot savu karti citai personai nokopēt datus arī kaut kur Āzijā. Un pie bankas nav uzrakstīts, ka ir kādi ierobežojumi, kad nav sanemts pakalpojums, kurš bija apmaksāts. Chargeback process bija ilgs, bet nauda bija atgriezta par visu bileti.
p.s. un situācija bija stulba. Lidojums ar AY no RIX uz HKG. Nu pieprasi karti Rīgas lidostā, kad var viegli viss atrisināt., bet nē, kitaeza prasa to, kad cilvēks lido atapakaļ, kad jau nav iespējas atrisināt šo jautājumu, nepaspēju uz RIX lidostu atbraukt uz AY biroju.
Orson! Nepālā viss normāli? Cenas negāž no kājām?
Es te palasu, palasu un domāju, ja šādas kombinācijas biļeti uzdāvinātu "lidotājam parastajam", mēs pēc 3 gadiem viņu sastaptu pie kāda hinduistu tempļa stabili runājam nēpālī bhāsā valodā???
Lei Fengs, vismaz pirms 10 mēnešiem cenas Nepālā negāza no kājām. Viesu nams Pokharā - ap 9 EUR/diennaktī, pusdienas ielas ēstuvē - 2,5-3,5 EUR. Alkohols vidēji nedaudz dārgāks nekā LV, bet cena barčikā un veikalā aptuveni vienāda, jo šie nav aizdomājušies, ka bārā būtu jāliek pamatīgs uzcenojums kā Eiropā. Dārgi vietējie aviopārlidojumi. Parastie busi - smieklīgi lēti. Viss aptuveni Indijas cenās.
Kā ir tad, ja Airbaltic biļeti citai personai samaksā ar Swedbank Banklink. Arī var būt problēmas, ja maksājusi cita persona vai arī tas attiecas tikai uz bankas kartēm?