Vai kādam ir info, kas notiek Rīgas lidostā? Mamma no Frankfurtes atrakstīja, ka viņiem neļauj pacelties lidojumam uz Rīgu un ka citi pasažieri baumojot, ka Rīgas lidosta slēgta, jo viena lidmašīna esot "uz vēdera".
Ielidošanas sarakstu apskatoties, tur tiešām daudzas lidmašīnas ir novirzītas, citas kavējas.
Jā, tagad parādījās raksts, pirms tam vēl nekāda info nebija. Paldies!
BT641 RIX-ZRH pacēlies, labu laiku riņķojis virs Iecavas un tad nosēdies atpakaļ Rīgā ar purnu pa zemi.
Rihards_007 atsūtīja labāku bildi no notikuma vietas:
Tagad droši vien gaidāms liels sajukums BT sarakstā, jo diez vai šī lidmašīna drīz būs lietojama?
Šī pati lidmašīna YL-BAI otrdien lidojusi uz Pēterpili (BT442), tikusi līdz Virtsezeram (Igaunijas vidienē) un tad griezusies atpakaļ uz Rīgu. Bez iemesla?
Kaut kas labs ar tiem bombardieriem jau nav, tas nu ir fakts. Pārāk jau nu daudz tehnisku kļūmju konkrētajam modelim.
Lidosta nav gatava sadam situacijam. 2h30 nevar lidmasinu dabut prom no skrejcela. Sviests. Lidz ar to neviens nevar ne nolaisties ne izlidot. Butu operativi novilkusi mala tad situacija nebutu tik dramatiska.
Lidosta nav gatava sadam situacijam. 2h30 nevar lidmasinu dabut prom no skrejcela. Sviests. Lidz ar to neviens nevar ne nolaisties ne izlidot. Butu operativi novilkusi mala tad situacija nebutu tik dramatiska.
tieši tā, lidostā trūkst tādu rīcības cilvēku kā tu!
Nav slinkāka veida kā izrādīt savu iedomāto intelektuālo pārākumu par tukšu sarkasmu.
Šitai lidmašīnai bija tālāk jālido no Cīrihes uz Heringsdorfu, atpakaļ, un tad no Cīrihes uz Rīgu. Nez kā viņi nomenedžēs pasažierus starp ZRH un HDF, tur tak praktiski nav citu aviokompāniju.
nu jau pagarināta slēgšana līdz 15:30... vienbrīd bija pacelta uz riteņiem, bet pēdējais, ko redzēju - atkal bija sašļukusi gandrīz pie zemes.
Teicama un patiesa reportāža ar pievienotu foto!
Mammas reisam no FRA sākumā rādīja ielidošanas laiku RIX, tagad atkal novirzījuši uz TLL, laikam normāls haoss tur šodien.
Sēžu Maskavā un gaidu izlidošanu - nu jau otro reizi pārcēla izlidošanu, bet lidmašīna jau sen kā sagatavota lidojumam. Reisam Rīgā bija jāielido 14-55, bet tagad plānotais ielidošanas laiks ir 17-40.
Šitai lidmašīnai bija tālāk jālido no Cīrihes uz Heringsdorfu, atpakaļ, un tad no Cīrihes uz Rīgu. Nez kā viņi nomenedžēs pasažierus starp ZRH un HDF, tur tak praktiski nav citu aviokompāniju.
Ar smalkajien Šveices pakšiem joki mazi - aizsūtījuši lidmašīnu no Varšavas. Tik un tā atpakaļ uz Rīgu netika.
Kas ir ar kompensācijām šādos gadījumos, jo dēļ šī incedenta ļoti daudz cilvēku nokļūs galamērķos ar stipru novēlošanos
Es, protams, neesmu aviācijas speciālists, bet vai tiešām vajag 5 h, lai novāktu lidmašīnu no skrejceļa ar salūzušu riteni? Tagad jau ciet ir līdz 16.30.
Man kaut kā šķiet, ka lidosta nebija īsti gatava, ka kādreiz var nākties lidmašīnu no skrejceļa novākt šādā veidā... novācot saudzīgi, bojājumi ir mazāki, jo gan jau ka tāpat lidmašīna tiks laista tālākā apritē... negribētos gan kādreiz trāpīties uz šo nelaimes putnu, bet izvēles jau īpašas nav...
Ja nosaciti mazo Dash nevar 5h dabut nost no skrejcela, tad kas ar Boeing vai Airbus izmera lidmasinu butu!? Ticu, ka RIX nekad tada vajadziba nebus vajadziga
Viskaitinošākais ir tas, ka nevar nrmāli sākumā pateikt - ok, sorry, bet lidsta būs ciet stundas 5-6. Tie, kas tagad sēž Viļņā jau sen būtu auto izīrējuši un mājās atbraukuši. Bet nē, vajag ik pa stundai pārcelt.
Mana dēla draudzene jau no 9 sēž lidostā Rīgā. Lidojums ar Ryanair uz Frankfurti.Visu laiku kaut ko pārcēla, līdz tagad atcēla lidojumu. Vai viesnīca ir jādod šinī gadījumā? Labāk jau būtu kaut kāds lidojums ar pārsēšanos, protams.
Man savukārt jautājums par to kā ir ar kompensācijām šādos gadījumos - ja reiss no CDG kā skatos ielidos ar gandrīz 4 stundu kavēšanos - vai var kaut ko pieprasīt no AirBaltic? Protams, viņi atsauksies uz to ka lidosta navarēja sakārtot skrejceļu un nav viņu vaina, taču AirBaltic tomēr paši vainīgi ka savu lidmašīnu tur noparkoja.
Neliels ieskats Q400 negadijumu statistika:
http://www.gerryairways.com/index.php/en/dash-8-q400-why-did-they-certif...
Mana dēla draudzene jau no 9 sēž lidostā Rīgā. Lidojums ar Ryanair uz Frankfurti. Visu laiku kaut ko pārcēla, līdz tagad atcēla lidojumu. Vai viesnīca ir jādod šinī gadījumā?
Jā, ja lidojums atcelts un nākas nakšņot, lai sagaidītu nākamo, tad protams aviosabiedrībai jānodrošina pasažiera aprūpe. Neatkarīgi no atcelšanas iemesliem.
Man savukārt jautājums par to kā ir ar kompensācijām šādos gadījumos - ja reiss no CDG kā skatos ielidos ar gandrīz 4 stundu kavēšanos - vai var kaut ko pieprasīt no AirBaltic? Protams, viņi atsauksies uz to ka lidosta navarēja sakārtot skrejceļu un nav viņu vaina, taču AirBaltic tomēr paši vainīgi ka savu lidmašīnu tur noparkoja.
Tas ir strīdīgs jautājums. Ja reisu CDG-RIX izpildītu cita aviosabiedrība, tad protams nebūtu viņu vaina, ka BT/RIX tik ilgu ņemas ar lidmašīnas nostumšanu no skrejceļa.
Ja cilvēks būtu šajā neveiksmīgajā reisā RIX-ZRH, tad viņam pienāktos kompensācija, jo ir lemts, ka tehniskas problēmas nav attaisnojums kompensācijas nemaksāšanai, izņemot gadījumus, kad piemēram ražotājs atklāj fundamentālu defektu visām savām lidmašīnām un tām aizliedz lidot līdz salabošanai.
Ja cilvēks ir BT izpildītā reisā CDG-RIX, tad atbildības ķēdīte garāka: BT641 defekts (BT vaina) —> ilgā stāvēšana uz skrejceļa (RIX vaina?) —> CDG-RIX kavēšanās (ej nu izlem kura no iepriekšējiem vaina)… Domāju, ka iespēja saņemt kompensāciju maza.
Mana dēla draudzene jau no 9 sēž lidostā Rīgā. Lidojums ar Ryanair uz Frankfurti.Visu laiku kaut ko pārcēla, līdz tagad atcēla lidojumu. Vai viesnīca ir jādod šinī gadījumā? Labāk jau būtu kaut kāds lidojums ar pārsēšanos, protams.
Tika piedāvāts lidojums pēc 2 dienām uz citu Vācijas lidostu. Jo viss ir pilns...Vai arī jāpilda forma un atgriež naudu.
Vai varu pieprasīt kompensāciju no Ryanair, jo pēc 2 dienām nav jēga vairs nekur lidot?
apdrošināšana?
Man arī interesē kompensācijas iespējas. 3h nosēdējam Viļņā čarterī un neviens neko neteica par esošo situāciju... Un uz rokām 1,5g vecs bērns.