oficiālā lapa – http://www.jurmalaairport.com/
FB – http://www.facebook.com/jurmalaairport
it ka solīti regulārie starptautiskie virzieni – LCC un ne tikai – YOU ARE WELCOME
Vispār negribētos no Rīgas kulties uz Tukuma lidostu. Vai LCC gribēs lidot uz Tukumu? Ja LCC aiziet no RIX tad RIX kļūs par "jauku" provinciālu lidostu (90.gados labi izjustu)...
Domāju, ka nekas viņiem tur nesanāks. Tukuma lidostas brašie zēni lāga neaptver, ka lētie, it īpaši Rainis, jau neko vai tikpat kā neko negribēs maksāt. Bet kas tad pie mums gribēs strādāt par brīvu. Ja nu tomēr ielaidīs, tad būs pilnīgi atkarīgi no Raiņa šantāžas nākotnē.
Arī nosaukums izvēlēts reti stulbs, lidosta ir daudz tālāk no Jūrmalas (centrālās daļas) nekā esošā; vārds ''Jūrmala'' kaut ko izsaka tikai uz Austrumiem no Latvijas, bet LCC pagaidām lido tikai Rietumu virzienā. Neviens rietumeiropietis tādu Jūrmalu nezin, un līdz ar to vārdu salikums Tukums (Jurmala) airport ir tukša skaņa. Ja tomēr Rainis lidotu, viņi tākā tā uztaisīs savu mārketinga nosaukumu, un visticamāk tas būs Riga (Tukums) vai kā tamlīdzīgi.
Nu bet es jau būtu ar mieru, taisos pārvākties dzīvot uz līča kurzemes piekrasti, man jaunā lidosta būs tuvāk kā Rīga.
P.S. Ar angļu valodu ar viņiem pašvaki, nez kas tas tāds?
Jā, angļu valoda liek pasmaidīt . Vēl dažas odziņas:
By preliminary inquiries we suggest to use taxi and transfer services
A noisy and fun event would not bother a peaceful visit to the museums.
Exactly this is the place where in summer season life vibrates because there are summer terrace where everyone can quench thirsts and snack.
Domāju, ka nekas viņiem tur nesanāks. Tukuma lidostas brašie zēni lāga neaptver, ka lētie, it īpaši Rainis, jau neko vai tikpat kā neko negribēs maksāt. Bet kas tad pie mums gribēs strādāt par brīvu. Ja nu tomēr ielaidīs, tad būs pilnīgi atkarīgi no Raiņa šantāžas nākotnē.
Arī nosaukums izvēlēts reti stulbs, lidosta ir daudz tālāk no Jūrmalas (centrālās daļas) nekā esošā; vārds ''Jūrmala'' kaut ko izsaka tikai uz Austrumiem no Latvijas...
Baumo jau ka arī lidostas īpašnieki tur dzīvo, tā ka viņiem vārds Jūrmala varētu likties svarīgs un varbūt arī virzieni būs no turienes.
Gan jau Jaunā Viļņa privātklientiem paredzēts vairāk.
It ka iet runa par otro 2013. g. kvartalu, LCC, ari pieminets FR
http://balticbusinessnews.com/article/2013/1/23/jurmala-airport-prepares-for-passenger-flights
Visticamāk pirmajā gadā no Jūrmalas (Tukuma) lidostas varētu lidot čārterreisi. Citādi Rīgas lidosta vēl nav pārslogota un nav arī ļoti dārga. Redzēs, kādu nodokļu politiku izvēlēsies jaunā lidosta.
Es vispār neatceros, kā viņiem noslēdzās tā publiskā apspriešana par lidostu. Sākumā it kā lidosta tādu nerīkoja, jo lidosta tika atjaunota un ne būvēta no jauna, bet tad tomēr piekrita rīkot publisko apspriešanu.
Vai kāds zina, kad īsti ir plānots kāds reiss no jaunās lidostas?
Vai kāds zina, kad īsti ir plānots kāds reiss no jaunās lidostas?
Bija plānots, ka sākotnēji lidosta kļūs par rezerves lidlauku Baltijas lidostām. Tas šķiet ir realizējies. Tālākie plāni bija uz šī gada otro ceturksni, kad varētu sākt pasažieru komercreisu pārvadājumus lidostā.
Visu jau nosaka tirgus. Plānot viņi var da jebko, ja aviokompānijas negribēs, tās tur nelidos. Nez vai saimnieki ir rēķinājušies ar to, ka, lai lidotu, teiksim, Ryanair, tam nāksies pakalpojumus sniegt praktiski par velti, ja ne vēl pašiem piemaksāt. Tikpat labi jau var vaicāt, kad atsāksies regulārie reisi no Liepājas lidostas - it kā viss tur ir kārtībā, tikai šaize, ka neviens negrib lidot.
Šis pasākums uz laiku atkal bremzēts (vai arī pavisam), kamēr zaļi domājošie saņemsies sakārtot savus prātus. http://www.delfi.lv/bizness/transports-logistika/tukuma-lidostas-darbiba...
Latvijā neko nevajag- vien zaļas pļavas un mežus un lai kāds iedod naudu ļergai
Par zaļajām pļavām ES jau maksā ļergas naudu, tāpēc arī ir grūti nopirkt/iznomāt zemes, jo vienkārši viņiem tas nav izdevīgi, labāk ir saņemt no ES naudu.
Par pļavām:
Zemniekam piesprieda 38 000 EUR sodu par to, ka šis "izpostīja" aizaugušu pļavu 0,9ha. Krūmu valsts.
Ar š.g. 1. janvāri par mežu var pārtapt jebkura aizaugusi pļava, tāpēc iesaku uzmanīties. Pats mežam piegulošajās purvainajās pļavās 3,5 ha sastādīju kociņus, lai reģistrētu plantāciju, kuru varu zāģēt nost, kad ienāk prātā.
Starptautiskie reisi no "Jūrmalas" lidostas kādu brīdi vēl nebūs. Anulēts lidlauka sertifikāts. http://financenet.tvnet.lv/nozares/572105-tukuma_lidostai_anulets_lidlau...
Aizdomas, ka īpašnieki nav tik balti un pūkaini
to,ka īpašnieki nav balti un pūkaini, to mēs - tukumnieki jau sen zinājām, taču pāri tam visam mums bija sapnis lidot gandrīz no durvju sliekšņa. Nu tas sapnis ir jāapglabā, jo sertifikātu iegūt par jaunu viņiem būs neiespējami.
Jāiet uz Rimīti pēc bēru vīniņa
Jā, dīvainas lietas notiek Latvijā. Lidostu atļauj būvēt, nodod ekspluatācijā, iegulda milzu līdzekļus, bet rezultātā - ČIKS. Kā šodien intervijā "Latvijas Radio- 1" teica tas pats Māris Gorodcovs - nav vēl saņemts atkārtots ekoloģiskās un vides ekspertīzes atzinums par lidostas ietekmi uz vidi, kurš, iespējams būs negatīvs, turklāt atbilstoši likuma "Par aviāciju"57.2 panta 8.daļai , lidostas "Jūrmala" VISI īpašnieki un valdes locekļi nav tādi, kuri "ar savu uzvedību vai darbībām nerada draudus Latvijas valsts un sabiedrības drošībai, valsts demokrātiskajai konstitucionālajai iekārtai, valsts neatkarībai un teritoriālajai neaizskaramībai." (citāts no likuma attiecīgā panta). Vienīgais veids kā lidosta varot mēģināt uzsākt darbību ir - to pārdot citiem īpašniekiem. Apstākļos, kad biznesa vide LV ir tāda kā šai gadījumā vienīgā reālā iespēja ir - pārdot lidostu par sviestmaizes cenu, jo vietējiem LV lidojumiem nekad nebūs vajadzīga šāda izmēra lidosta, turklāt vēl diezgan tuvu jau esošajai RIX, vecajai Spilves lidostai un turpat pavisam netālu komercaviācijā izmantotajam Zvārdes kara aviācijas bāzes skrejceļam.
Nu, pie tām "dīvainajām lietām" nav neviens cits vainīgs, kā vien paši tukumnieki, kas neparko neļāva lidostai uzsākt darbu. Žēl.
atbilstoši likuma "Par aviāciju" 57.2 panta 8.daļai , lidostas "Jūrmala" VISI īpašnieki un valdes locekļi nav tādi, kuri "ar savu uzvedību vai darbībām nerada draudus Latvijas valsts un sabiedrības drošībai, valsts demokrātiskajai konstitucionālajai iekārtai, valsts neatkarībai un teritoriālajai neaizskaramībai." (citāts no likuma attiecīgā panta).
Tas likums izklausās no greizo spoguļu karaļvalsts… Ja cilvēks ir izdarījis reālus noziegumus, tad viņš par to tiesājams un attiecīgi sodāms. Bet, pat ja tādi ir izdarīti, kāds tam sakars ar lidostas īpašumtiesībām vai dalību valdē? Kāpēc lai viņš pēc tam nevarētu būt lidostas valdē?
Bet te nav pat runa par reāliem kritērijiem, šajā likumā ir tik vispārīgas frāzes, ka dod pilnīgi brīvas rokas likuma piemērotājam. Ja valdes dalībnieks nepatīk — gandrīz jebkuru darbību var interpretēt kā radošu draudus Latvijas valsts un sabiedrības drošībai. Reizi pārsniedza ātrumu par dažiem km/h = radīja draudus sabiedrības drošībai = atņemam lidostu.
Konkrētais likuma pants ir ieviests ar 2014. gada 15. oktobra grozījumiem. Tātad, izskatās, ka speciāli radīts konkrētajam gadījumam.
http://m.likumi.lv/doc.php?id=269515
Nezinot detaļas par situāciju un attiecīgo grozījumu reālo tapšanas iemeslu, izskatās pēc reiderisma valsts līmenī.
Konkrētais likuma pants ir ieviests ar 2014. gada 15. oktobra grozījumiem. Tātad, izskatās, ka speciāli radīts konkrētajam gadījumam.
http://m.likumi.lv/doc.php?id=269515
Nezinot detaļas par situāciju un attiecīgo grozījumu reālo tapšanas iemeslu, izskatās pēc reiderisma valsts līmenī.
Jā, kopumā ņemot, Latvijā ir diezgan trūdoša un es pat teiktu jau sapuvusi biznesa vide. Kamēr tu tirgo "krutku", vari būt drošs par savu biznesu, bet tikko ieguldi biznesā lielus līdzekļus, nekad nevari būt drošs, ka valsts dažādu institūciju veidolā Tavu biznesu nenonolikvidēs, pamatojoties uz normatīvo aktu grozījumiem biznesa projekta tapšanas stadijā. Šoreiz likuma "Par aviāciju" grozījumi, acīmredzot, veidoti ar mērķi nepieļaut Tukuma lidostas izmantošanu Eiropas lidojumiem, jo īpašnieki nav "pareizie" ar latviskiem uzvārdiem un nav arī kādai partijai pietuvināti. Un kā jau Juris pieminēja, likuma 57.2 pants ir pārāk vispārīgs un nekonkrēts un to var piemērot praktiski jebkuram. Tad jau varētu atjaunot arī PSRS Kriminālkodeksa 58.pantu ("Dzimtenes nodevība"), kuru Staļina laikā veiksmīgi piemēroja 100 - iem tūkstošos gadījumu un nebija nekādu pārsūdzību nevienā instancē.
Kārtējais Latvijas "sviests" ((((((
Nekāda sviesta, ja ieslēdz smadzenes, viss kļūst ļoti loģiski un absolūti analogi airBaltic "sāgai". Reģionā ir ļoti nopietni konkurenti un viņiem nu nepavisam nav vajadzīgas ne spēcīgas pastalnieku lidostas, ne aviosabiedrības. Kad speciāli maina likumus kādam "par godu" un ietekmē drošībniekus, parasti ir pieslēgta visai liela kalibra artilērija. Bet Tukuma bļāvēji tā, fona taisīšanai, lai masu mēdītājiem kāda naudiņa ienāk.
Domājat, ka iznākums būtu līdzīgs arī tad, ja nebūtu aizdomu par īpašnieku saistību ar ieroču kontrabandu? Varbūt tomēr īpašnieki paši vainīgi, ka dzenoties pēc asiņainās naudas, nogremdēja arī savu normālo biznesu?
Kā tur īsti ir - no/uz Āfriku, Moldovu, Armēniju u.c. uz ieroču kontrabandu kārām valstīm kravas caur Tukumu viņi varēs pārvadāt? Tās lidmašīnas gan vajadzētu labi izkratīt, lai nav tā, ka pārbauda vieni un tie paši "savējie" cilvēki.
Ticamāk, ka ar īpašniekiem ir kā vecajā teicienā - bil bi čelovek, staķja naiģotsja. Lidostas neveiksmju sakne meklējama augstāk.
Domājat, ka iznākums būtu līdzīgs arī tad, ja nebūtu aizdomu par īpašnieku saistību ar ieroču kontrabandu? Varbūt tomēr īpašnieki paši vainīgi, ka dzenoties pēc asiņainās naudas, nogremdēja arī savu normālo biznesu?
Kā tur īsti ir - no/uz Āfriku, Moldovu, Armēniju u.c. uz ieroču kontrabandu kārām valstīm kravas caur Tukumu viņi varēs pārvadāt? Tās lidmašīnas gan vajadzētu labi izkratīt, lai nav tā, ka pārbauda vieni un tie paši "savējie" cilvēki.
Nē, viņi (pašreizējie īpašnieki) vairs nevarēs neko. Arī kravas no/uz citām valstīm pārvadāt. Kravām vai pasažieriem kopā ar lidmašīnā no citām (tai skaitā ES valstīm) pēc M.Gorodcova teiktā sākotnēji būs jānosēžas RIX, kur tiks veikta drošības pārbaude un ja nepieciešams - robežkontrole un muitas kontrole un tikai tad varēs lidot tālāk ar kravu vai pasažieriem uz Tukums (Jurmala airport). Vienīgais, ko drīkstēs - veikt pārvadājumus LV teritorijā (pm, Tukums - RIX, Tukums - Liepāja, Tukums - Venstspils, Tukums - Spilve, Tukums - Eimurlauki Ādažos). Daugavpils lidostā šobrīd vairs nav skrejceļa un diez vai kāds privātais biznesmenis ar labu reputāciju, kurš ir "savējais" otrreiz riskēs ieguldīt pārdesmit miljonus Daugavpils lidostas atvēršanā, par kuru aviācijas eksperts Tālis Linkaitis nesen teica, ka viņš, lūk, redzot, ka Daugavpils lidostas attīstība būtu stratēgiski nozīmīga visam Latgales reģionam.
Domājat, ka iznākums būtu līdzīgs arī tad, ja nebūtu aizdomu par īpašnieku saistību ar ieroču kontrabandu? Varbūt tomēr īpašnieki paši vainīgi, ka dzenoties pēc asiņainās naudas, nogremdēja arī savu normālo biznesu?
Kā tur īsti ir - no/uz Āfriku, Moldovu, Armēniju u.c. uz ieroču kontrabandu kārām valstīm kravas caur Tukumu viņi varēs pārvadāt? Tās lidmašīnas gan vajadzētu labi izkratīt, lai nav tā, ka pārbauda vieni un tie paši "savējie" cilvēki.
Nē, viņi (pašreizējie īpašnieki) vairs nevarēs neko. Arī kravas no/uz citām valstīm pārvadāt. Kravām vai pasažieriem kopā ar lidmašīnā no citām (tai skaitā ES valstīm) pēc M.Gorodcova teiktā sākotnēji būs jānosēžas RIX, kur tiks veikta drošības pārbaude un ja nepieciešams - robežkontrole un muitas kontrole un tikai tad varēs lidot tālāk ar kravu vai pasažieriem uz Tukums (Jurmala airport). Vienīgais, ko drīkstēs - veikt pārvadājumus LV teritorijā (pm, Tukums - RIX, Tukums - Liepāja, Tukums - Venstspils, Tukums - Spilve, Tukums - Eimurlauki Ādažos). Daugavpils lidostā šobrīd vairs nav skrejceļa un diez vai kāds privātais biznesmenis ar labu reputāciju, kurš ir "savējais" otrreiz riskēs ieguldīt pārdesmit miljonus Daugavpils lidostas atvēršanā, par kuru aviācijas eksperts Tālis Linkaitis nesen teica, ka viņš, lūk, redzot, ka Daugavpils lidostas attīstība būtu stratēgiski nozīmīga visam Latgales reģionam.
Tātad visi šeit pārliecināti, ka, ja nebūtu aizdomas par kravu saturu, kuras būtu vēlams pārbaudīt RIX, tiktu atrasts cits "pants", lai šo biznesu noraktu?