Skatos, ka kiwi.com pats veido savienojumus trdicionālo aviokompāniju lidojumiem. Cik droši tādus pirkt? Nez viens e-ticket numurā viss vai dažādos.
Piemēram ARN-SFO-ARN var ap 350eur dabūt savienoto lidojumu, bet no RIX ap 600eur grozās.
Ja pirktu atsevišķi ARN-SFO-ARN un klāt piemiksētu, teiksim SAS ar Bagāžu, tad ap 470eur varētu iekļauties. Vairākos variantos ir 2h vai īsāki savienojumi. Atsevišķās biļetēs tas ir riskanti, bet savienotajos, nekādu problēmu. Kiwi.com norāda ARN ielidojot vai lidojot atpakaļ uz RIX starp tiem reisiem ir kiwi.com garantija.
Sola, ka ja nu kas, tad alternative flight vai refund nodrošina. Tā jokaini tas izskatās.
Ir kādam pieredze ar ššadiem viņu savienojumiem?
Es par šo pirms pāris mēnešiem uzzināju, kad draugi, kas nav īpaši aktīvi ceļosanas entuziasti, ar šādām biļetēm lidoja uz Tenerifi. Cik saprotu, mazliet līdzīgi apdrošinātājam. Draugi visur paspēja un nekādas garantijas nebija jāizmanto.
Pieļauju, ka uz Tenerife lidoja ar lowcostiem, kur ja ar reģistrēto bagāžu lido, tā ir jāsaņem tranzīta lidostā un jānodod pa jaunu.
Man vairāk interesētu kā tas notiek tradicionālo aviokompaniju gadījumā. Ja pašsavienotais kiwi.com ir ARN lidoata. Būs viens biļetes numurs vai vairaki, Soma aizies, piemēram, RIX-ARN-ZRH-SFO vai arī ARN jāizņem bagāža un jāmēģina nepilnās 2h to tālāk iereģistrēt ARN-SFO.
wildd un Viesturs ir izmēģinājuši kiwi "garantiju" bez īpaša rezultāta: #12
Pati nesen izmēģināju Kiwi garantiju. Kad sapratu, ka mans reiss ir tik ļoti aizkavējies, ka vairs nepaspēšu, tad rakstīju viņu čatā. Solīja, ka 2 stundu laikā atradīs man jaunu savienoto reisu. Ok, paiet 2h, nekas nenotiek, tāpēc rakstīju vēlreiz. Tur, protams, cits operators, kuram jāskaidro viss no jauna. Tas atkal sola, ka nu jau steidzami kaut ko darīs lietas labā. Kad jau atlidoju ar reisu, kas aizkavējies, bija atsūtījuši variantus, no kuriem vienu apstiprināju un jaunās biļetes atnāca ļoti ātri. Ar visu kavēšanos sanāca, ka jāpaliek pa nakti lidostā. Cilvēks, kas man sūtīja biļetes rakstīja, ka nodrošinās arī viesnīcu, uz ko minūtes laikā atbildēju super, lai rezervē to, ko man piedāvāja. Bet burtiski pēc minūtes jau vairs neviens neatbildēja un tā arī paliku bez viesnīcas. Nākamajā dienā uz maniem uzstājīgajiem iepriekšējā vakara epastiem par viesnīcu atbildēja jau cits operators, lai tik sniedzu iekšā čekus par viesnīcu. Es gan biju izlēmusi, ka negribu 1 naktī kaut kur klīst un meklēt viesnīcu, lai pagulētu max 4h, un paliku turpat lidostā. Tāpēc nezinu, kā tur būtu ar to viesnīcu, bet vismaz ar lidojumiem viss bija ok, vienīgi jābūt gana uzstājīgam.
Nu jā, bardaks mega liels viņiem tur, spriežot pēc apraksta.
Kiwi sola paplašināt savu servisu...
https://www.traveldailynews.com/post/kiwicom-launches-fully-integrated-b...