(Izceļu aysevišķā tēmā — Juris)
Arī Monarch esot problēmas ar licenci.
http://metro.co.uk/2017/10/01/plans-made-to-rescue-100000-passengers-as-...
Visas cenas monarch ir paceltas 3-4x. Teorētiski licence ir tikai uz tiem dīliem, jebšu tas neietekmē lidošanu kā tādu, ja tirgo tikai lidošanas biļetes. Bet protams, tas ir teorētiski, cilvēki jau nepirks biļetes ja jau ir tāda informācija, ka izņēmums nav izticams.
Laikam beigas...
Bēdīgi, konkurence samazinās. Toties Ryanair varbūt varēs dabūt kādus pilotus.
Biju jau gandrīz nopircis ar šiem biļetes uz martu, skolas brīvlaika pēdējo dienu. Tagad atliek paļauties uz Ryanair un 1 h 20 min savienojumu Mančesteras lidostā.
http://news.sky.com/story/live-monarch-customers-to-be-flown-back-after-...
Britu CAA uzsācis lielāko mierlaika repatriācijas operāciju, lai atgrieztu atpakaļ UK 110 000 Monarch pasažieru.
Bēdīgi, konkurence samazinās. Toties Ryanair varbūt varēs dabūt kādus pilotus.
Man paziņām pēc 3nedēļām ir viens lidojums ar Monarch. Daži pirka caur OTA daži pa tiešo no mājaslapas. Vienīgais variants chargeback? E-pasti nekādi nav atnākuši par to ka kaut kas būtu atcelts.
Te ir īsa instrukcija MONARCH potenciālajiem pasažieriem ar jau nopirktām biļetēm, kuriem lidojums ir nākotnē un kuri vēl nav izlidojuši:
https://monarch.caa.co.uk/customers/i-have-a-future-booking-and-have-not...
Dīvainākais ir šis, man liekas, ka britiem ar tām patērētāju tiesībām ir tā ka ir:
Please follow the advice below on claiming a refund for your booking.
Customers with these bookings are not ATOL protected and are not entitled to make a claim to the CAA. You are advised to contact your card issuer, insurer or PayPal for advice on how to claim a refund.
Visi REFUND par beidzamo 9,5 mēnešu laikā iepirktajam biļetēm būtībā tiek novirzīti uz kartes izdevējbanku, PAYPAL vai apdrošinātāju. Diez vai kāds būs nopircis apdrošināšanu tālā nākotnē esošam ceļojumam, ja vien nav bijusi kāda laba, teiksim, SWEDBANK akcija.
man ar Monarch nopirktas biļetes uz 20.11 TFS-LTN, īsti nesaprotu, kam man prasīt naudu atpakaļ
man ar Monarch nopirktas biļetes uz 20.11 TFS-LTN, īsti nesaprotu, kam man prasīt naudu atpakaļ
Bankai, kas izdevusi karti, ar ko apmaksāji biļetes.
Domājat uzreiz chargeback jāprasa bankai vai tomēr kaut kas vispirms jāraksta Monarch un tā kā visticamāk ignorēs vai atrakstīs, ka neko nevar līdzēt un pēc tam chargeback?
Parasti, cik atceros, pašam ir jārisina šīs lietas un ja galīgi nekas neizdodas, tad tikai banka pieslēdzas.
Jauki.
Rīt no rīta bija paredzēts savienotais reiss Rīga-Londona (Wizz Air) un Londona-Porto (Monarch), biļetes pirku caur https://www.kiwi.com/us/
Kiwi atsūtija epastu, ka risinot situāciju, nesaprotu ko tagad gaidīt? Viesnīca uz rītvakaru un nākamajām 3 dienām jau noobookota. Ir swedbank zelta kredītkarte, no šiem kaut ko pateicoties ceļojuma apdrošināšanai varēs dabūt back un jāmeklē pašam tagad citas biļetes? Kā ieteiktu rīkoties?
Jauki.
Rīt no rīta bija paredzēts savienotais reiss Rīga-Londona (Wizz Air) un Londona-Porto (Monarch), biļetes pirku caur https://www.kiwi.com/us/
Kiwi atsūtija epastu, ka risinot situāciju, nesaprotu ko tagad gaidīt? Viesnīca uz rītvakaru un nākamajām 3 dienām jau noobookota. Ir swedbank zelta kredītkarte, no šiem kaut ko pateicoties ceļojuma apdrošināšanai varēs dabūt back un jāmeklē pašam tagad citas biļetes? Kā ieteiktu rīkoties?
Nu ja reiss Londona-Porto jau nobrucis, tad no tās pašas LTN ir tiešais EASY JET reiss uz Porto pa nieka 69 EUR un vakara pusē reiss ar British airways uz Porto no LGW pa 70 EUR. No LTN uz LGW gan vilciena biļetes dienu iepriekš būs padārgas. Kā redzi, EASY JET cenu īpaši neietekmē MONARCH bankrots, līdziga cena šiem arī uz pavasari.
wildd - lai šie risina situāciju. Man liekas, ja lidojums rīt, tad šie diez vai ko līdz rītdienai atrisinās, jāpērk pašam.
Tiešām ir savienotais reiss? Tad lai Wizz Air / Kiwi rūpējas par Tavu nogādāšanā galapunktā. Ja tomēr nav savienotais reiss, tad visdrīzāk jāmeklē/jāpērk pašam alternatīvas un tad jāmēģina ko nu var dabūt no Swedbank - vai nu atpakaļ Monarch biļešu maksu, vai starpību līdz jaunajām biļetēm.
Kā izpētījām Ryanair gadījumā, ļoti jāpievelk aiz matiem Swedbankas noteikumi, lai viņi segtu jaunas biļetes šādā gadījumā, kad reiss vienkārši atcelts. Bet varbūt viņi to dara, jo laipni. Precīzu apstiprinājumu neguvām, neviens neizmēģināja.
Papēti, vai ir kādas reālas alternatīvas un izdomā, vai brauksi, pērkot jaunus reisus, jeb norakstīsi iztērēto zaudējumos un mēģināsi atgūt no apdoršinātājiem.
Lielas cerības nelieku, ka Kiwi kaut ko spēs palīdzēt.
Tiešām ir savienotais reiss? Tad lai Wizz Air / Kiwi rūpējas par Tavu nogādāšanā galapunktā. Ja tomēr nav savienotais reiss, tad visdrīzāk jāmeklē/jāpērk pašam alternatīvas un tad jāmēģina ko nu var dabūt no Swedbank - vai nu atpakaļ Monarch biļešu maksu, vai starpību līdz jaunajām biļetēm.
Nu gan jau, ka nav savienotais. WIZZAIR nav savienoto reisu. Pārdevējs (OTA) bieži cenšas iesmērēt atsevišķas biļetes kā savienoto reisu. Daudzas OTA-s tā dara. Godīgākās OTA-s raksta, ka pērkot šādu biļeti, pircējs pats ir atbildīgs par savienojumu. Šajā gadījumā otrais reiss vair neeksistē un nebūs ar ko "savienot". Ja jau KIWI būtu gribējuši ko risināt, būtu sen izsnieguši biļeti tālāk lidojumam ar EASY JET.
Viņi it kā uzņemas atbildību un garantē: https://www.kiwi.com/us/pages/guarantee
Normāli mēs wildd teiktu, ka pārmaksājis, pērkot reisus no starpniekiem, bet šoreiz varbūt noder!
Travelling with connections? You could miss a flight because of a previous delay.
Your flight can be cancelled unexpectedly.
Our airline partners can reschedule your flight which may affect your itinerary.
Alternative flight to your destination
or
Refund the price of your unused tickets
Viņi it kā uzņemas atbildību un garantē: https://www.kiwi.com/us/pages/guarantee
Dīvaini. Man sakarā ar vienu laicīgi atcelto SKY airline lidojumu no Calama uz Santjāgo KIWI meklēja alternatīvu lidojumu 3 nedēļas, lai gan alternatīva bija lidot ar to pašu aviokompāniju dažas stundas ātrāk vai vēlāk, kas man derēja uzreiz, bet šie "vilka gumiju" 3 nedēļas. Un tagad šie nespēj atrast vienīgo tiešo EASY JET reisu rīt 14.45 no tās pašas LTN, kuru pat tādi idioti kā es var atrast vienā minūtē.
kuru pat tādi idioti kā es var atrast vienā minūtē
Balsoju šo par gada citātu
Varbūt nevajag gluži būt TIK paškritiskam?...
kuru pat tādi idioti kā es var atrast vienā minūtē
Balsoju šo par gada citātu
Ja Tu būtu tas kurš no sava maciņa apmaksātu atrasto lidojumu kādam citam, es tev pilnībā piekristu. Domāju ka Kiwi ir tās pašas pārdomas kāpēc un no kādas naudiņas to apmaksāt.
wildd - nu tad iesaki viņiem šo alternatīvu, ja šos var sazvanīt. Drīz jau Eiropā darba diena beigsies, pēc tam būs jāsēž LTN un jāzīlē kafijas biezumos, lasot e-pasts no mobilā:
DEPARTURE Duration: 13h 10m
Tue Oct 3
6:05 AM
RigaRIX
6:55 AM
LondonLTN
2:45 PM
LondonLTN
5:15 PM
PortoOPO
Nopirku easyyet biļetes. Jācer, ka Swedbank apdrošināšana atmaksās, zvanot teica, lai aizpildu anketu un visdrīzāk atmaksāšot, tā kā man jaunās biļetes 122 eur, un līdz 150 it kā viegli atmaksājot.
Domāju ka Kiwi ir tās pašas pārdomas kāpēc un no kādas naudiņas to apmaksāt.
Vienīgi man šoreiz laika pārdomām pietiek, bet tam, kam rītdien jālido, laiks pārdomām ir tikai līdz tuvākās nakts vidum.
Kārtējo reizi prieku sagādā tas, ka varēju kādam REĀLI palīdzēt. Tātad neesmu gluži bezcerīgs idiots.
Jā, paldies par norādi uz easyyet un ieteikumu neko negaidīt. Ņemot vērā, ka par Monarch bankrotu tika paziņots jau agri no rīta (es gan par to uzzināju tikai pēc 16.00, kad devos uz epastu, lai izdrukātu biļetes), kiwi jau nu varēja pacensties kaut ko piedāvāt, bet visas dienas laikām bija tikai 1 epasts no viņiem, par to ka kaut ko mēģināšot risināt, tā ka nesanāks dzīvē pārbaudīt, kā darbojas viņu "garantija"
Runājot par pirkšanu no starpiniekiem - šī vispār pirmā reize, kad pats pērku biļetes priekš lidojumu, tā kā no kolēģa biju padzirdējis, ka viņš meklējot tādā "kiwi", meklēju tur, nedomājot, ka pa tiešo lētāku varu dabūt.
Kārtējo reizi prieku sagādā tas, ka varēju kādam REĀLI palīdzēt. Tātad neesmu gluži bezcerīgs idiots.
Vārds vietā, citreiz te sanāk tāda vārīšanās savā sulā bez reālas atdeves. Viestur, vai pats no kiwi pirki viņu veidotu savienojumu jeb vienu tiešo reisu? Kā izlēmu pirkt tur, ne pa tiešo?
Jā, KIWI.COM ņem 10 EUR/USD par rezervāciju starpniecību un pēc 1.pirkuma atsūta 10 EUR/USD vaučeru uz e-pastu pirkumam ar mobilo lietotni. KIWI noder, ja jāpērk biļetes no visādām murgainām ne-Eiropas aviokompāniju mājas lapām, kuras grūti uztveramas.