Sveiciens!
Man nav lielas pieredzes ar šo, tāpēc vēršos pēc padoma pie forumiešiem.
Maijā norezervēju apartamentus Itālijā uz 2018.g. februāri (slēpošana). Tagad saņēmu e-pastu, kurā tiem prasīts veikt 30% priekšapmaksu vai arī rezervācija tiks atcelta. Apskatot savu rezervējumu booking.com, pie noteikumiem ir rakstīts:
"Atcelšana: Jums būs jāmaksā 30% no kopējās cenas, ja jūs veiksiet atcelšanu pēc rezervēšanas, un vēl 20% no kopējās cenas, ja jūs veiksiet atcelšanu 60 dienu laikā pirms ierašanās. Ja jūs neierodaties naktsmītnē, no jums tiks iekasēta kopējā cena.
Bet sameklēju veco e-pastu, ko saņēmu maijā apartamentus rezervējot un vēlreiz pārliecinājos, ka tur rakstīts savādāk: "Priekšapmaksa nav nepieciešama. Bezmaksas atcelšana līdz 2017.g.25.dec."
Ko tas nozīmē? Viņi mainījuši savus noteikumus? Es negribu tagad maksāt priekšapmaksu, jo vēl nav pārliecības, ka slēpot uz turieni aizbrauksim. Kā rīkoties?
Zvanītu un skaidrotos ar booking. Man tikko arī bija dīvainības, kur pirmo reizi kas tāds gadījās ar rezervāciju... Piezvanīju, pajautāju un bookings pats skaidrojās ar naktsmītni, kas tur viņiem ir mainījies.
Jā, izskatās, ka viesnīca pamainījusi noteikumus, bet nesaprot, ka tos nevar attiecināt uz cilvēkiem, kas jau norezervējusi. Aizraksti booking.com un viņi visu atrisinās.
Var jau būt, ka nevajag iesaistīt smago artilēriju (rakstīt bookingam), bet vienkārši aizrakstīt atbildi viesnīcai, laipni paskaidrojot, ka man, lūk, ir tādi atcelšanas noteikumi (vajadzības gadījumā pievienojot / iekopējot oriģinālo apstiprinājumu). Skaidrs, ka viņi ir pamainījuši atcelšanas noteikumus, un varbūt paši putrojas, uz kuriem klientiem tie attiecas, un uz kuriem nē. 2018. g. februāris tomēr ir baigi tālā nākotnē.
Vakar aizrakstīju abiem - gan bookingam, gan viesnīcai. Tagad no viesnīcas saņēmu ziņu:
"Dear Mrs, For some structural problems, during January and February 2018 we will be closed. Best regards, Mes Lastei Campitello "
Interesanti gan - kāpēc tad tik strikti pieprasīja 30% iemaksu?
2 varianti: 1. Tava cena nav pareiza pret jaunajām cenām
2. Labāk "tīt makšķeri" ar naudu kabatā, nekā tukšā
Pēc pēdējiem ziņojumiem tā vien liekas, ka bookingā tagad pilns ar uzmetējiem un afēristiem. Tas nu gan ir kruta - vispirms paprasīt 30% iemaksu, un tad paziņot, ka vispār taisāmies ciet.
Nu tiešām jājautā booking.com, kas tā par krāpšanu, no sākuma viesnīca paprasa priekšapmaksu, kas viņiem nepienākas, kad to nedod, tad saka, ka viesnīca būs ciet. Tieši uz slēpošanas sezonu aizvērsies, lai nepelnītu naudu.
Es domāju, ka komunicēt ar viesnīcu vairs nav jēgas, tagad tikai ar booking.com, lai gadā vietā labāku vietu par to pašu naudu.
Kad veici rezervāciju, cik sen tas bija?
Nez, pārbaudot tagad, šie vēl ir bookingā pieejami uz janvāri un februāri? Ja ir, tad skaidrs, ka šie grib vai nu priekšapmaksu (kas nepienākas), vai augstāku cenu.
Ļoti iespējams, ka viņi mēģina panākt, lai rabarbere pati atceļ rezervāciju…
Rezervāciju veicu 10.maijā – tiklīdz uzzināju, kad Gorbants plāno uz to kūrortu braukt (mums iepatikās izmantot viņu transportu, bet dzīvot atsevišķi).
Tagad paskatījos vēlreiz bookongā šo apartamentu. Viss līdz 3.martam uzrādās aizņemts, pēc tam ir pieejams. (mūsu laiks 24.02-3.03)
Gaidīšu, ko teiks booking.com. Vai tad viņiem ir pienākums piedāvāt ko citu vietā šādā situācijā?
Orsons21, bet cena uz nākamo nedēļu ir tāda pati, par kādu es rezervēju. Tikai tagad minēti tie " īpašie noteikumi" ar priekšapmaksu.
Šajā pavasarī Booking.com hostu administrēšanas programmai ielādēja jaunu versiju, kur bija jāizvēlas varianti un viens no tiem ir iepriekš pieminētais, ar dalītu priekšapmaksu. Diemžēl mans komentārs nepalīdzēs, jo datums, kurā tā konkrētā naktsmītne ir apstiprinājusi šos jaunos noteikumus nav zināms. Varu tikai ieteikt zvanīt bezmaksas atbalstam.
Kaut kas dīvains notiekas. Man arī atsūtīja šodien e-pastu, ka
"Uzņēmuma Booking.com un naktsmītnes La casa di Lidya vārdā mēs atvainojamies par šo situāciju. pareizie noteikumi naktsmītnē La casa di Lidya ir Priekšapmaksa par 30% un pārējā summa 14 dienas pirms ierašanās , nevis Jūsu rezervējumā minētais - nav nepieciešams priekšapmaksa."
Rezervēju bez priekšapmaksas, bet tagad maina nosacījumus. Arī slēpošanas kūrorts Itālijā.
Uzraksti, ka spēles noteikumus pēc rezervācijas apstiprināšanas jau nu gan nav smuki mainīt...
Pat ne nesmuki, bet nelikumīgi.
Uzreiz jau uzrakstīju, ka nepiekrītu jaunajiem noteikumiem un nekādas 30% priekšapmaksas. Pagaidām klusums. Pati neatcelšu, lai naktsmītnē paši atceļ, ja viņi raksta, ka kļūdījušies un noteikumi ir citi.
Ceru, ka viņi nedrīkst noņemt man no kartes tos 30% priekšapmaksas.
Protams, ka nedrīkst noņemt.
Ļoti bezkaunīgi no viņu puses pasniegt izmaiņas kā kaut ko tādu, kas vienmēr bijis spēkā.
'Pareizie noteikumi' ir tādi, kādi parādījās slēdzot līgumu, respektīvi, veicot rezervāciju. Mēģinājumi iestāstīt ko citu ir uz krāpšanas robežas.
Uzreiz jau uzrakstīju, ka nepiekrītu jaunajiem noteikumiem un nekādas 30% priekšapmaksas. Pagaidām klusums. Pati neatcelšu, lai naktsmītnē paši atceļ, ja viņi raksta, ka kļūdījušies un noteikumi ir citi.
Ceru, ka viņi nedrīkst noņemt man no kartes tos 30% priekšapmaksas.
Ja kartē ir aptuveni 3x60gr ceptu saulespuķu sēkliņu ekvivalents, tad viegli komunicēt ar priekšapmaksas tīkotājiem!
Pozitīva pieredze, izmantojot booking.com
Šī gada martā rezervēju un apmaksāju palikšanu dzīvoklī Varšavā jūnijā. Ierašanās dienā izīrētājs no kartes ieturēja ~50eur kā drošības naudu. Pēc nakšņošanas izīrētāju kantoris drošības naudu neatgrieza, lai arī pamata to ieturēt nebija. Vairākkārt sazinājos ar izīrētāju (e-pasts, telefons), taču izskatījās, ka drošības naudu neviens atgriezt netaisās. Sazinājos ar booking.com un lūdzu palīdzību šajā sakarā. Booking.com nosūtīju visu informāciju par notikušo, pierādījumus naudas ieturēšanai, utt. un pēc aptuveni diviem mēnešiem mana prasība tika apmierināta un booking.com atmaksāja nepamatoti ieturēto drošības naudu.
Jāpiemin, ka konkrētais izīrētājs - Lea Apartments Platinum Towers – bija sliktākā pieredze, rezervējot naktsmītni ārvalstīs kaut arī pats dzīvoklis bija ok. Divas dienas pirms ierašanās izīrētājs atkārtoti mēģināja no kartes ieturēt pilnu samaksu par palikšanu (apmaksa tika veikta jau rezervācijas brīdī), par laimi Revolut kontā nebija ieskaitīta nauda. No izīrētāja saņēmu e-pastu, ka rezervācija atcelta, jo nav iespējams iekasēt naudu un muļķības par to, ka rezervēšanai izmantota zagta karte. Tikai pēc vairākiem uzstājīgiem e-pastiem rezervācija atkal tika apstiprināta. Noteikti neiesaku izmantot minēto kantori, jo rīkojas ļoti haotiski un arī saziņa ar izīrētāju bija ļoti apgrūtinoša - angļu valoda sliktā google.translate līmenī un tikai e-pasta formā. Stulbākais, ka par to visu nevar uzrakstīt atsauksmi booking.com, jo konkrētā rezervācija man rādās kā atcelta bez iespējām to komentēt.
...kaut arī pats dzīvoklis bija ok...
Gan jau arī cena bija OK?
Rezervācijas brīdī cena bija laba, kad izīrētājs rezervāciju gribēja atcelt, cena līdzvērtīgiem variantiem bija x3.
Man tikko piezvanīja booking.com sakarā ar manu sūtīto ziņu par šo. Esot izrunājuši visu ar viesnīcu, ka nekādu priekšapmaksu no manis viņi nav tiesīgi tagad prasīt un rezervācija ir spēkā ar tiem noteikumiem, kādi bija rezervācijas brīdī. To atcelt varu tikai es pati. Pajautāju arī par to pēdējo viesnīcas ziņu, ka viņi būšot slēgti - nekas tāds bokoingam nav zināms, bet drošības pēc vēlreiz sazināšoties ar viesnīcu par šo. Katrā ziņā viesnīcai vajadzējis painformēt arī booking.com par gaidāmo slēgšanu.
Tā ka pagaidām viss pozitīvi risnās
Sveicinati. Man ari nedienas ar booking.com. Rezerveju viesnicu un redzeju cenu 733 euro. Ieeju sodien sava rezervacija un redzu cenu 748. Ok palielinajums nav liela, bet tomer. Nemot vera ka lidz celojumam vel menesis, pielauju iespeju, ka cena vel varetu celties? Kas tie par brinumiem un ko sada situacija darit?
Sveicinati. Man ari nedienas ar booking.com. Rezerveju viesnicu un redzeju cenu 733 euro. Ieeju sodien sava rezervacija un redzu cenu 748. Ok palielinajums nav liela, bet tomer. Nemot vera ka lidz celojumam vel menesis, pielauju iespeju, ka cena vel varetu celties? Kas tie par brinumiem un ko sada situacija darit?
Nav kursa atšķirības?
Tik strauji pa dazam dienam mainas euro kurss?
2,04 procenti. Nav nemaz tik strauji.
Tas ir valstī, kur cita vietējā valūta?
Gan jau, ka valūtas kursa svārstības. Dolārs gan šobrīd krīt, tā kā būtu jāpaliek lētāk iekš EUR, bet var jau būt, ka kāda cita valūta ceļas.
Meklēt jau var EUR valūtā, ja tā ērtāk, tomēr vajadzētu nofiksēt kursu vietējā, lai pēc tam nav brīnumi.
Turpinājums stāstam. Pagājšnedēļ saņēmu ziņu no booking.com, ka manis rezervētā naktsmītne tomēr nevarēs mūs uzņemt. Tagad booking.com meklē man citu naktsmītni vietā, bet nez, cik ilgi viņi tā ņemsies? - Vienu naktsmītni piedāvāja līdzīgu, bet ar tiem "īpašajiem noteikumiem"- ja atcelšu rezervāciju, zaudēšu priekšapmaksu. Nepiekritu. Atrada citu - ar bezmaksas rezervāciju, bet tālu no trasēm un skibusa. Tā atkal neder, jo mēs nebūsim tur ar privātu auto. šodien atkal atsūta citu piedāvājumu, bet atkal - "ipašie noteikumi". Aizrakstīju viņiem, minot visas savas prasības (vēl virtuvīte nepieciešama), bet neticu, ka viņi pa to sākotnējo cenu spēs kaut ko piedāvāt. Cik skatos pati, neko TIK lēti vairs neredzu...
Kādas prognozes, ieteikumi?
Viņiem nav jāatrod tikpat lēts, viņiem jānodrošina viss tas pats, un, ja ir dārgāk, jāapmaksā starpība.