Nesaprotu.. Iečekojos lidojumam ar wizzair caur mob.aplikāciju, boarding pass iedeva, neko maksāt klāt nelika, bet rezervācijas informācijā rādās, ka man ir airport check-in. Tas kaut kāds viņu gļuks vai es esmu pašai nezinot, pasūtījusi sev airport check-in? Un ko tas vispār nozīmē? Nododamās bagāžas man nav. Varu vienkārši ignorēt to piezīmi vai man kaut ko liks maksāt? Neesmu ar wizzair daudz lidojusi, viņu lapā vispār tikai 1x esmu pirkusi lidojumu, tajā jau notikušajā lidojumā rādās viss, kā vajag - ka bijis online check-in. Tiešām nesaprotu!
Airport check-in dažām biļešu kategorijām ir bez maksas, Wizz Go saucas laikam. Varbūt tāpēc rādās. Bet, ja jau Tev nav bagāžas, tad diez vai tādu pirki.
Ja jau boarding pass ir uz rokas (telefonā), es gan domātu, ka satraukumam nav pamata.
Varbūt, biļeti pērkot, jau iegādājies reģistrēsanos lidostā — to mums, neredzot rezervāciju, grūti pateikt.
Bet vairāk noteikti neko neliks maksāt, ja jau iekāpšanas karti esi ieguvusi.
Paldies! Tā loģiski domājot, man arī šķiet, ka visam jābūt ok, ja reiz ir iekāpšanas kartes, bet nu dīvaini. Lidojumu nopirku pa dienu datorā, čekojos tagad vakarā caur aplikāciju. Varbūt tur defaultā stāvēja tas airport check in un es vnk nepamanīju, jo neko nemainīju. Nezinu. Varbūt jau pa dienu, kad pirku lidojumu kaut ko nepamanīju. Lai nu kā, rezervācijā rādās "all passengers checked in" un arī abas iekāpšanas kartes ir saglabātas telefonā. Tur nekā aizdomīga nav. Viss, kā normālās iekāpšanas kartēs. Tik tā rezervācijas info, kurā abiem pasažieriem rādās airport check in. Bet nu jā, man galvenā baža bija par to, ka liks lidostā maksāt katram tos 10eur par airport check in klāt. Kaut gan tad jau būtu uzreiz likuši maksāt vistacamāk, bet nekā tāda nebija. Rezervācijas summa rādās tāda, kādu samaksāju pa dienu. Un tur nav klāt maksas par airport check in. Pārskaitīju!
Nopirktas biļetes 4 cilvēkiem uz Londonu, wizz air. Neesmu izvēlējies sēdvietu (žēl 7.5eur*4cil*2lidojumi = 60eur). Kāda pieredze jums ir nepērkot sēdvietu, bet ļaujot to izvēlēties sistēmai? Būs jāsēž atsevišķi, ne ko?
Pagaidām izskatās šādi:
Nopirktas biļetes 4 cilvēkiem uz Londonu, wizz air. Neesmu izvēlējies sēdvietu (žēl 7.5eur*4cil*2lidojumi = 60eur). Kāda pieredze jums ir nepērkot sēdvietu, bet ļaujot to izvēlēties sistēmai? Būs jāsēž atsevišķi, ne ko?
Pagaidām izskatās šādi:
Vismaz pagaidām vēl WizzAir vienas rezervācijas pasažierus sēdina kopā.
Nopirktas biļetes 4 cilvēkiem uz Londonu, wizz air. Neesmu izvēlējies sēdvietu (žēl 7.5eur*4cil*2lidojumi = 60eur). Kāda pieredze jums ir nepērkot sēdvietu, bet ļaujot to izvēlēties sistēmai? Būs jāsēž atsevišķi, ne ko?
Pagaidām izskatās šādi:
Vismaz pagaidām vēl WizzAir vienas rezervācijas pasažierus sēdina kopā.
Aa, paldies. Tad no stress.
Maksāt par to lai noteikti tiktu pie loga nav vērts, bet kopā gan sasēdina.
No kurienes vispār rāvi, ka sēdinās atsevišķi? Tā dara tikai Ryanair no visiem zināmajiem. Protams, neatliec uz pašu pēdējo brīdi, kad fiziski var nebūt vietu, lai sasēdinātu kopā.
No kurienes vispār rāvi, ka sēdinās atsevišķi? Tā dara tikai Ryanair no visiem zināmajiem. Protams, neatliec uz pašu pēdējo brīdi, kad fiziski var nebūt vietu, lai sasēdinātu kopā.
Pēc bildes ar brīvajām vietām sanāk, ka pietiek četriem cilvēkiem izvēlēties vietas tā, lai manējiem četriem vairs nebūtu iespējas sēdēt kopā.. Par to ir bažings..
Blakus jau tāpat ir tikai 3 beņķi
Ja "svešie" izvēlas vietas pie loga, tad tāpat paliek pa 2+2 pie ejas.
No kurienes vispār rāvi, ka sēdinās atsevišķi? Tā dara tikai Ryanair no visiem zināmajiem. Protams, neatliec uz pašu pēdējo brīdi, kad fiziski var nebūt vietu, lai sasēdinātu kopā.
Man ar ukraiņiem garajos lidojumos sanāca, ka šie uz vienu pusi vispār sataisīja bardaku, kā rezultātā puslidmašīna mainījās vietām un gala beigās arī mums izdevās sasēsties kopā. Atpakaļceļā, tikai pēc ilgām debatēm, sasēdināja vienu aiz otra, oriģinālā bija bezmaz vai dažādos ļotenes galos.
Nu, taisnību sakot, man pāris reizes arī ar klasiskajām aviokompānijām ir gadījies, kad vienas rezervācijas pasažierus izsēdina (ja nevarēja pats izvēlēties vietas), tomēr es to vairāk uztvertu kā tādu kā sistēmas kļūdu. Parasti tas notika vienam no posmiem sarežģītām biļetēm ar vairākām iesaistītajām aviokompānijām. Ja lidmašīnā ir brīvas vietas, tad, pēc lūguma, sasēdina atkal kopā.
No kurienes vispār rāvi, ka sēdinās atsevišķi? Tā dara tikai Ryanair no visiem zināmajiem. Protams, neatliec uz pašu pēdējo brīdi, kad fiziski var nebūt vietu, lai sasēdinātu kopā.
Man ar ukraiņiem garajos lidojumos sanāca, ka šie uz vienu pusi vispār sataisīja bardaku, kā rezultātā puslidmašīna mainījās vietām un gala beigās arī mums izdevās sasēsties kopā. Atpakaļceļā, tikai pēc ilgām debatēm, sasēdināja vienu aiz otra, oriģinālā bija bezmaz vai dažādos ļotenes galos.
Bet no RIX un KBP praktiski visiem ukraiņu lidojumiem pieejams CHECK-IN ONLINE. Specifiski ir ar Dubaijas - Kijevas lidojumu atceļā un vēl ar dažiem, uz kuriem pastāv tikai reģistrācija "dzīvajā".
Varu papildināt pozitīvo statistiku - mums 4as vietas bija kopā (A-D vietas)
Bet WIZZAIR vienmēr vietas ierāda kopā tiktāl, cik tas iespējams, respektīvi, laicīgi taisot CHECK-IN. Šiem nav vēlēšanās visus "izmētāt" , izņemot LAST MINUTE CHECK-IN, kad pāri palikušas izmētātas atsevišķas vietas dažādās rindās (ja lidmašīna ir labi aizpildīta).
Man jautājums par wizzair checkin. Tā kā sen neesmu ar šiem lidojusi un iepriekš pirku tieši caur viņiem, bet tagad esmu nopirkusi biļetes caur sapņiem. Tātad, nopirktas vienā pirkumā 4 biļetes. Jautājums, vai sēdinās blakus? Jautājums tāpēc, ka meklējot šobrīd savu rezervāciju, atrod konkrētu pasažieri (pēc vārda) nevis visus 4 kopā. Diez, kā būs, čekojoties. Arī pa vienam tas būs jādara? Varbūt kāds jau to ir darījis un varēs mani apgaismot .
Ja būs reāli vietas blakus, tad sēdinās visus vienas rezervācijas pasažierus kopā, kaut arī WizzAir lapā vari redzēt un iečekot tikai katru pasažieri atsevišķi. Vismaz man tā bija, kad bija biļetes pirktas caur edreams.
Paldies
Lūdzu palīdziet. Mēginu čekoties, bet neizdodas. Nav tādas iespējas. Atrod tikai lidojumu un viss, lai čekotos neko nepiedāvā. Nesaprotu. Lidojums sestdien vakarā. Ir idejas?
Reģistrēšanās Wizzair, ja neesi iegādājusies sēdvietu, atveras 48 stundas pirms lidojuma… cikos izlido sestien?
Reģistrēšanās Wizzair, ja neesi iegādājusies sēdvietu, atveras 48 stundas pirms lidojuma… cikos izlido sestien?
Izlidojam 18:15
Varbūt kaut kas viņiem ieķēries, pagaidi vēl. Vai arī pamēģini aplikācijā, ja mājaslapā nesanāk.
Varbūt kaut kas viņiem ieķēries, pagaidi vēl. Vai arī pamēģini aplikācijā, ja mājaslapā nesanāk.
Nogaidīšu, kas atliek. Biļetes pirktas caur sapņiem, tam taču nevarētu būt nozīme.
Vietu piepirkt un reģistrēties, ja ievada numuru, nepiedāvā?
Vietu piepirkt un reģistrēties, ja ievada numuru, nepiedāvā?
Itin neko nevar izdarīt. No rīta, kad mēģināju, tad rakstīja, ka varēs pēc 9 stundām. Nez, dīvaini. Bet, varbūt, ka rīts gudrāks par vakaru?
Kolēģei bija problēmas ar WizzAir biļešu iegādi lietojot Chrome. Ar Edge viss notika. Varbūt pamēģini pamainīt pārlūku?
Kolēģei bija problēmas ar WizzAir biļešu iegādi lietojot Chrome. Ar Edge viss notika. Varbūt pamēģini pamainīt pārlūku?
Laba doma, pamēģināšu, jo vēl joprojām nevaru iečekot
Nekā, izmēģināju no Explorera un Firefox. Vairāk man nav pieejami.
Ja kādam interesē, tad varu pastāstīt, kā man veicās. Izrādās, ka vaina bija tajā apstāklī, ka manam lidojumam wizzair vairākas reizes mainīja lidojuma laikus (par dažām minūtēm), un man vajadzēja apstiprināt šīs izmaiņas. Man pašai to izdarīt neizdevās, tāpēc pēc pirmās reizes piezvanīju uz wizzair un puisis veikli akceptēja. Otro reizi, kad saņēmu, likās, ka laiks tas pats, tāpēc nelikos ne zinis. Pēc nesekmīgās čekošanās vakar vakarā un šorīt, zvanīju atkal uz wizzair, kur meitene pateica, ka nepieciešams apstiprinājums, ko varot izdarīt tikai aģents....hm. Kas man atliek, meklēju visādus tel.nr edream un zvanīju. Diemžēl, nesekmīgi. No vienas vietas pārsūtīja citur, bet otrā vietā tikai paņēma naudu par maksas zvanu (biju jau gatava maksai, jo nav variantu), atslēdzās . Kad nu šis viss atkal nesanāca, zvanīju pa blondo atkal uz wizzair un lūdzu apstiprināt izmaiņas, ko puisis (cits operators) bez vārda runas to izdarīja....Es priecīga. Vienīgi, tā meitene jau uzreiz varēja to izdarīt un vairāk nervu šūnas būtu saglabājušās. Tas nu tā, ja nu kādreiz kādam kas līdzīgs gadās ar wizzair edreams pirktajām biļetēm.
Vajag mierīgi iet lidostā pie čekina, un prasīt, lai reģistrē lidojumam bez maksas, jo Tev online reģistrācija nedarbojas. Vari nodrošināties ar attiecīgiem ekrānuzņēmumiem. Neredzu nekādu iemeslu, kāpēc pasažierim būtu jāzina, kas viņiem tur nestrādā un kāpēc. Ja online reģistrācija nav iespējams, tad visi reģistrē lidostā bez maksas.
Vajag mierīgi iet lidostā pie čekina, un prasīt, lai reģistrē lidojumam bez maksas, jo Tev online reģistrācija nedarbojas. Vari nodrošināties ar attiecīgiem ekrānuzņēmumiem. Neredzu nekādu iemeslu, kāpēc pasažierim būtu jāzina, kas viņiem tur nestrādā un kāpēc. Ja online reģistrācija nav iespējams, tad visi reģistrē lidostā bez maksas.
Domā, būtu gājis cauri šāds numurs? A, ja viņi tad man pateiktu, ka nav apstiprinājis edream manu mainīto lidojumu? Ko tad?