Atcela reisu Surigao-Cebu un lidz ar to zaudejam Cebu-PuertoPrincesa reisu. Cepuri nost CebuPacific staff jo neskatoties uz atseviskam biletem mums noorganize busu yz Butuan un no turienas reiss uz Manila un nakamaja rita Manila-PuertoPrincesa. Hotel ari uzsauks Manila. Iedeva ari 100peso edinasanai Skrobe vienigi par zaudetu dienu El Nido Ta ka ir Swed apdrosinasana un saads case vel nav bijis uz kaadaam terinu atmaksam varam pretendet?
apdrošin'tājs apmaksā radušos pierādāmos zaudējumus, šinī gadījumā laikam maz cerību vēl kaut ko izspiest papildus no Swed, bet vajag pajuatāt viņiem.
Update. Butuan-Manila reiss 3h kavejas taa kaa bez 2.5h kratisanos busaa papildinaja 5h niksanu lidostaa bet no taas vareja staigat ieksa un aaraa un vieteejaas bodiites daudz ko gardigu paeest
Ielidojot Manila izsniedza visiem udenspudeles un ari transfer turp atpakal uz viesnicu GREEN SUN HOTEL un food voucher vakarinaam un brokastis.
Nevar sudzeties par Cebu Pacific servisu.
Turpmak Filipinas drosi var nemt 2us CebuPacific reisus viena dienaa ar samerigu laiku starp tiem. Ja kko vini nofeilos tad vismaz parupesies
Pilnībā piekrītu - Cebu Pacific serviss aizkavētu reisu gadījumā ir līmenī. Transfers, vakariņas, viesnīca, brokastis iekļautas. Turklāt piešķīra vienu bezmaksas iekšējo lidojumu ar izmantošanu nākamās nedēļas laikā.
Varu tikai pievienoties Cebu pacific servisa slavesanai. Biju pats izveidojis 1 stundas un 45 min mazu savienojumu starp lidojumiem Honkonga - Manila un Manila - Corona. Ieprieks biju sevi mierinajis, ka, ja nepaspesim, tad brauksim ar prami. Iepriekseja vakara apskatijos un secinaju, ka prāmji ir izpirkti un nākamais tikai pēc 3 dienām, lidmašīnas tuvākās 5 dienas no Manilas vairs nav un ir tikai dārgi lidojumi caur Puerto Princesu vai Cebu. Vienvārdsakot bija jāpaspēj uz šo reisu, kas ielidoja 3. Un izlidoja no 4.termināļa.
Jau Honkongā čekojot somas lidojumam uz Manilu izstāstījām savu sāpi ka baidamies, ka nokavēsim nākamo lidojumu. Čalis, kas iečekoja bagāžu apsolīja sazināties ar Manilu un pabrīdināt, ka mēs varam kavēties. Protams, pats lidojums uz Manilu arī nokavējās un rezultātā nosēdāmies 11.05 un 11.40 sākās iekāpšana nākamajā reisā uz Coronu. Izdevās pirmajiem izskriet no lidmašinas un būt pirmajiem pie imigrācijas un veselības pārbaudēm. Kamēr daļa gaidījām koferus, izdevās vienoties ar Cebu staffu, ka viņu privātais transfers mūs sagaidīs un uzreiz aizvedīs uz 4. Termināli. Rezultātā braucot 5min pa lidostas teritoriju paspējām nodot bagāžu un būt gatavi iekāpšanai 11.37.
Ja ne atsaucīgais Cebu staffs un viņu privātais transfers tad ceļojums būtu krietni izbojāts
Mums Kalibo Cebu pasific aizkavēja reisu par 5 h, mierinājumam iedeva snack turziņu
Es laikam buushu uzstaadiijusi savdabiigu rekordu - 3 lidojumi vienaa dienaa. Vakaraa no Hongkongas uz Manilu, tad Manila - Cebu, un veel Cebu - Princesa. Visi lidojumi bija laikaa. Peec tam gan galapunktaa iegaazaamies hotelja baseinaa un ilgi nekaapaam laukaa.
Mēs rińkojam virs Kalibo lidostas 70(!) minutes -gaidījām kad beigsies lietus
Izskatās, ka mums martā gaidāmas jautrības ar lidojumiem. Vispirms jau ar AirAsia Zest, jo Manilas- Kalibo vakara reisi konstanti kavējas līdz pat 6 stundām. Tā kā AirAsia piedāvā uz borta iegādāties transfēru, tad tam pašam vakaram paņēmām viesnīcu Boracay, bet ar tādu kavēšanos, sanāk, ka viesnīcā būsim uz rīta pusi. Prasījām, lai vismaz pārliek uz agrāku reisu, bet tas ir pilnīgi bezcerīgi, sūta uz manage my booking, ka tur par noteiktu maksu var mainīt lidojumus.
Bet ar Cebu Pacific lidojums Kalibo-Cebu, kad pirkām, izlidošanas laiks bija 12 dienā, lai normāli var izgulēties, pamosties un atbraukt no Boracay. Bet tagad skatamies, ka šis reiss pārlikts uz 8 no rīta. Un par to nekas mums nav paziņots. Vakar, šodien rakstījām FB, lai pārliek uz citu reisu nākamajā dienā, bet pagaidām neko neatbild.
Īsti nesaprotu no viņu noteikumiem, vai šajā gadījumā var pretendēt uz rebooking bez piemaksas, jo lidojums it kā nekavējas un nav atlikts - In case of involuntary flight cancellation on the part of the passenger, route suspensions, flight delays or postponements of more than one (1) hour after the ETD. In these cases, the Airline will not charge the Passenger the fare difference if the rebooked flight is within thirty (30) days from the original departure date.
Īsti nesaprotu no viņu noteikumiem, vai šajā gadījumā var pretendēt uz rebooking bez piemaksas, jo lidojums it kā nekavējas un nav atlikts - In case of involuntary flight cancellation on the part of the passenger, route suspensions, flight delays or postponements of more than one (1) hour after the ETD. In these cases, the Airline will not charge the Passenger the fare difference if the rebooked flight is within thirty (30) days from the original departure date.
Viņiem jāzvana un tad arī varēs uzzināt, vai var pārlikt vai nē. To rakstītāju šiem ir tik daudz, ka šie pat nespēj atbildēt... Ja pazvana, tad tajā pašā reizē arī visu izdara, ja ir paredzēta tāda iespēja...
Nu mums šo janvāri arī bija jautrība tieši Kalibo - Cebu pasific pārcēla reisu uz Manilu, sazvanījamies, it kā visu nokārtojām, bet reāli tai dienā, mūs 3 reizes sauca uz chek-in un pārlika reisus, kopumā uz Manilu izlidojām ar 5 h kavēšanos, protams Manilā ieradāmies 12 naktī, ar lielu sagurumu
Savukārt Air asia arī pārcela reisu no Manilas uz Macau, izjaucot mums visu Macau apskati, paspējam vien fiksi uz prāmi un uz HK, reāli izčakarēts laiks un nauda.....
Kalibo vel tai dienā redzējam satrakotu pūli (Air Asia), kam daļai tālāk bija lidojumi no Manilas uz Eiropu un kas reāli kavēja/drīzāk diezvai paspēja un mājām....tās dienas nelidošanas iemeslus ta arī nesapratām....bet haoss lidostā bija liels....
Varbūt uz vietas Cebu serviss ir labāks, bet no šī gala kaut ko nokārtot ir samērā bezcerīgi. Šorīt mēģināju viņus sazvanīt, jo pēc gandrīz nedēļu ilgiem mēģinājumiem rakstiski samainīt biļeti- sūtīju e-pastus, aizpildīju formu mājas lapā, rakstīju gan FB, gan tviterī, tā arī nekas nav sanācis. FB gan sākotnēji viens atsaucās, tikām līdz alternatīvam lidojumam, kas derētu, bet ar to viss beidzās, jau vairākas dienas ir klusums.
Piezvanīt viņiem var, bet saprast, ko otrā galā runā, neiespējami, jo puse teksta pazuda kaut kur izplatījumā. Zvanot uz Manilas telefonu kaut ko vervelēja, nevarēju pat īsti saprast, vai tas bija angliski, bet pa Honkongas numuru sapratu tikai tik, ka tobrīd neko nevarot palīdzēt, lai pārzvana vēlāk.
man liekas ka Kalibo regulāri gāz lietus kā dēl kavējas reisi..
nu mums laiks bija ok, kko minēja par Manilu, ka kas tur kavējas, vai tikko izlidoja no Manilas, jagaida....
Mēs nonīkām Porto Princesā 7 stundas lidostā. Reis izlidoja 5h vēlāk. Cebu
Pēc Air Asia noteikumiem, ja viņi atceļ vai maina lidojumu, tad var saņemt biļetes vērtību atpakaļ. Bet īsti nesaprotu pēdējo teikumu, kādos gadījumos nemaksās-
refund the value to your bank account or credit or debit card if you choose not to proceed with your trip due to a flight cancellation and/or rescheduling that occurs three (3) hours or more before or after the original scheduled departure time. For avoidance of doubt, no refund will be issued when a flight is delayed, cancelled and/or rescheduled at the airport on the day of departure for which you may not have been accepted on the flight.
Domājam no Manilas uz Boracay doties ar prāmi, bet no AirAsia būtu labi dabūt atpakaļ naudu par biļeti, jo 99.9%, ka lidojums kavēsies.
No Manilas ir tiesais pramis uz Boracay? Pielauju ka no Mindonoro salas varetu but kadi pramji.
Ja ari ir no Manila pramis tad tas ies loti garas stundas. Parekini vai to ko esana izteresi un laika zina tomer nav pratigak lidot jo reisi uz Kalibo lidostu iet loti biezi.
Ja vien nevelies lielu piedzivojumu savadak neredzu lielu ieguvumu no Manilas ar prami rikteties uz Boracay.
Pēc Air Asia noteikumiem, ja viņi atceļ vai maina lidojumu, tad var saņemt biļetes vērtību atpakaļ. Bet īsti nesaprotu pēdējo teikumu, kādos gadījumos nemaksās-
refund the value to your bank account or credit or debit card if you choose not to proceed with your trip due to a flight cancellation and/or rescheduling that occurs three (3) hours or more before or after the original scheduled departure time. For avoidance of doubt, no refund will be issued when a flight is delayed, cancelled and/or rescheduled at the airport on the day of departure for which you may not have been accepted on the flight.
Izklausās mulsinoši. Neatdos naudu tiem, kas netiek akceptēti lidojumam? Vardūt domāts par tādiem, kas sadzeras un uztaisa traci lidostā, un tādēļ netiek ielaisti lidmašīnā?
Laikam kādreiz ir bijis tiešais prāmis no Manilas, bet tagad atradām no Batangas. Ja var ticēt travel.2go.com.ph , tad vakarā 9 iziet un no rīta 6os ir Catlican ostā. Līdz ar to ietaupītos viesnīca un transfērs uz Boracay no Kalibo.
Laikam kādreiz ir bijis tiešais prāmis no Manilas, bet tagad atradām no Batangas. Ja var ticēt travel.2go.com.ph , tad vakarā 9 iziet un no rīta 6os ir Catlican ostā. Līdz ar to ietaupītos viesnīca un transfērs uz Boracay no Kalibo.
Labāk paskatieties kartē, kur Batangas atrodas - vēl labu gabalu vēl aiz Talisay ezera. Līdz Tagaytay (netālu no ezera) Manilas buss rīta pusē sastrēgumu dēļ vilkās stundas divarpus. Līdz Batangas ceļš ar sabiedrisko transportu aizņems gandrīz visu dienu. Tas, ka attālums nav liels, vēl neko nenozīmē. Gan no Manilas uz Tagaytay, gan no Manilas uz Santa Cruz de La Laguna man satiksmes buss gāja aptuveni 2,5 stundas, lai gan attālums ap 50 km/one way. Reāli jūs ceļā no Manilas līdz Batangas ostai ar sabiedrisko transportu pazudēsiet veselu dienu, bet lidojumi vidēji kavējas 2- 4 stundas.
Lidojums ar Air Asia mums ir plkst 8 vakarā, šobrīd konstanti izlido ap 1 naktī, tā ka, ja paliekam pie šī varinata, viss vakars tā pat ir sačakarēts, vēl jāmeklē viesnīca pie lidostas, un tad nākamajā dienā jātransferējas uz Boracay.
Bet par satiksmi, tiešām ir tik traki ar sastrēgumiem? Jo atradu info, ka no Manilas līdz Batangas ostai autobusi iet 2-3 stundas, jo kad tiek laukā uz šosejas, tur satiksme esot raitāka.
Trīs stundas dikti optimistiski, diena - pesimistiski, četras/piecas stundas būs kā reizi.. galvenais nesēsties džipnī, labāk AC busis, tiem mazāk pieturu, bezlogu variants nebūs lēns, bet daudz stāsies, arī kādu kravu pa ceļam paņemt var..
Trīs stundas dikti optimistiski, diena - pesimistiski, četras/piecas stundas būs kā reizi.. galvenais nesēsties džipnī, labāk AC busis, tiem mazāk pieturu, bezlogu variants nebūs lēns, bet daudz stāsies, arī kādu kravu pa ceļam paņemt var..
Braucot no Oslob uz Cebu, pa ceļam panācām parasto (regular) busu, no kura vienā pieturvietā krāva laukā 4 acainos tīklu maisus ar vistām. Ak jē...nepieminu pat pārējo kravu
Lidojums ar Air Asia mums ir plkst 8 vakarā, šobrīd konstanti izlido ap 1 naktī, tā ka, ja paliekam pie šī varinata, viss vakars tā pat ir sačakarēts, vēl jāmeklē viesnīca pie lidostas, un tad nākamajā dienā jātransferējas uz Boracay.
Bet par satiksmi, tiešām ir tik traki ar sastrēgumiem? Jo atradu info, ka no Manilas līdz Batangas ostai autobusi iet 2-3 stundas, jo kad tiek laukā uz šosejas, tur satiksme esot raitāka.
Man ir tieši tāda pati situācija (lidojums ar Air Asia uz Kalibo plkst.20.00) + vēl rezervēta arī nakts Boracay viesnīcā pēc lidojuma (+vairākas naktis) un rezervācija nav vairs atceļama. Līdz ar to nav pamata nelidot. Cik skatos Boracay ir viena no nedaudzajām vietām Filipīnās, kur izsaktās, ka beidzamajā brīdī pirktās vienīcas ir stipri dārgākas. Ieteiktu padomāt arī par šo aspektu. Kāds nezina iemeslu, kādēļ šobrīd absolūti visi Filipīnu iekšējie vakara reisi ar Air Asia kavējas? Iepriekšējo reizi no 3 iekšējiem pārlidojumiem tikai Cebu Pacific pārlidojums no PPS uz Cebu kāvējās un tikai par 20-30 min. Es pat samaksāto naudu par pirmo nakti Boracay tā īsti nemaz nevaru vairs atgūt. Par sastrēgumiem - kamēr tiek ārā no Metro Manila - paiet stundas pusotras, vismaz rīta un vakara pusē.
2Joziks
Man patīk šo busu publika un neviens nesteidzas, nenervozē..interesanti vispār
Ir braukts izmantojot laivas/prāmjus/sauszemi pretējā virzienā t.i. no Boracay uz Manilu, bet mēs nesteidzāmies un bijām ieplānojuši 3 dienas palikšanu Puerto Galera.
1. posms Caticlan/Roxas prāmis, tālāk mikriņš līdz Calapan un, ja pareizi atceros, bija organizēts ar vienu "biļeti". Tālāk jeepney līdz Puerto Galera un no tās 3-cikls līdz white beach. No paša Boracay ceļu sākām ap astoņiem no rīta un ar tumsu bijām galā.
2. posms ap 08-0900 starts ar lielo pirogu līdz Batangai, tālāk buss un ap 1400 jau sēdējām kaut kādā skvērā Ermitas rajonā Manilā, arī ar vienu transfēru.
Tomēr beigās lidojām uz Kalibo. Šodien gan par spīti Airasia reisu 8 vakarā tā ārī plānoja veikt paredzētajā laikā, nācās būt laicīgi lidostā. Beigās stundu nosēdējām Manilas lidostā un pēc tam vēl pusotru stundu lidmašīnā. Bet vismaz tagad zinām, kāpēc kavējas vakarā reisi uz Kalibo. Izrādās, ka lidostā ir tikai 4 parkinga vietas un vakari esot ļoti noslogoti. Nezinu, pēc kādām prioritātēm sadalīti lidojumi, jo mums lidmašīnā kapteinis ziņoja, ka esam 4tie, tad 1ie, un tad atkal 3ie, un tad pēc pus stundas izveidojām.
Manilas 4.terminālī, ja reisi kavējas, ar ēšanu ir ļoti švaki, jo visi veikaliņi un ēstuves 9os jau ir ciet
..Manilas 4.terminālī, ja reisi kavējas, ar ēšanu ir ļoti švaki, jo visi veikaliņi un ēstuves 9os jau ir ciet
Vajadzēja ilgāk pakavēties
būtu pabarojuši:
Tas rastamans laps ar to gaili
Kad kāpām lidmašīnā, Cebu pasažieriem izdalīja paiku pēc 2 stundu gaidīšanas. Bet tādu vistaku dabūjām Kalibo nakts vidū, kad viss pārējais bija ciet ar Tanduay
u ok