Iegāju checkmytrip.com un pamanīju, ka marta beigās pirktās biznesa klases biļetes ir zaudējušas savu biznesa klases statusu. Vai pārējiem, kuri pirka sekojošajā tēmā aprakstītās biļetes arī ir tādas pašas izmaiņas?
http://www.celakaja.lv/forumi/leti-lidojumi-eiropa-centrala-dienvidameri...
Jā, tas pats.. cik saprotu TACV nav nakādas biznesa klases vispār..
Mani maz satrauc biznesa klase pašā lidmašīnā. Pazūd 2 bezmaksas loundži (LIS loundžā vajadzētu būt labai portvīnu izvēlei...).
C variants?
Article 10
Upgrading and downgrading
1. If an operating air carrier places a passenger in a class higher than that for which the ticket was purchased, it may not request any supplementary payment.
2. If an operating air carrier places a passenger in a class lower than that for which the ticket was purchased, it shall within seven days, by the means provided for in Article 7(3), reimburse
(a) 30 % of the price of the ticket for all flights of 1500 kilometres or less, or
(b) 50 % of the price of the ticket for all intra-Community flights of more than 1500 kilometres, except flights between the European territory of the Member States and the French overseas departments, and for all other flights between 1500 and 3500 kilometres, or
(c) 75 % of the price of the ticket for all flights not falling under (a) or (b) , including flights between the European territory of the Member States and the French overseas departments.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:32004R0261:E...
Tas ka nebūs lounge arī bija skaidrs uzreiz..
Tas ka nebūs lounge arī bija skaidrs uzreiz..
Nesaprotu, kāpēc tam bija jābūt skaidram uzreiz...
C variants?
Vismaz 30% jau nu varēja atmaksāt
... by the means provided for in Article 7(3), reimburse...
Article 7
...
3. The compensation referred to in paragraph 1 shall be paid in cash, by electronic bank transfer, bank orders or bank cheques or, with the signed agreement of the passenger, in travel vouchers and/or other services.
Ja nav biznesa klases tad nav arī lounge.
Te gan vēl, manuprāt, vēl ir tā dilemma, ka turpceļā uz Brazīliju ES regula 261/2004 darbojas, bet atceļā gan nē, jo TACV nav Eiropas Kopienas aviokompānija:
Article 3
1. This Regulation shall apply:
(a) to passengers departing from an airport located in the territory of a Member State to which the Treaty applies;
(b) to passengers departing from an airport located in a third country to an airport situated in the territory of a Member State to which the Treaty applies, unless they received benefits or compensation and were given assistance in that third country, if the operating air carrier of the flight concerned is a Community carrier.
Kas norādīts ebiļetē?
Vakarā papētīšu, bet gan jau, ka arī mūsu biļetēm tas pats liktenis. Es biļetes gan pirku tieši ar tādu aprēķinu, ka vismaz lidostās baudīsim komfortu, jo pēc Jura komentāra sapratu, ka uz laundžiem mums tiesības saglabātos pat tad, ja pašā lidmašīnā biznesa klase izpaužas kā viena brīva vieta starp pasažieriem.
Ja tagad visu to noņem nost, tad prasās kādu kompensāciju vai arī jāatceļ biļetes un jāpērk kāds cits ceļojums.
Kas norādīts ebiļetē?
1. klase
Pagaidiet pagaidiet, kaut kāda sakāvnieciska jums te dažiem pieeja.
Ir nopirktas biznesa klases biļetes, turklāt pirms vairākiem mēnešiem. Ja tās pēkšņi nomainītas uz ekonomisko (ir taču saglabāti skrīnšoti un dokumenti, kur rādījās biznesa?), tad jāraksta aģentūrai, caur kuru pirkāt, un jāprasa, lai dod biznesa klasi, kā līgumā noteikts. Ja šai aviosabiedrībai tādas (vairs) nav, tad lai dod citu aviosabiedrību; pieņemu, ka jums pret aviosabiedrības maiņu nebūs iebildumu.
Diez vai ir pamats likt cilvēkiem domāt, ka aģentūra ir kāds Ziemassvētku vecītis, kas uz burvja mājienu iedos biznesa klases biļetes ar citu aviokompāniju.
Uz Regulā paredzētajām kompensācijām gan varētu cerēt, bet pacīnīties par to var nākties diezgan pamatīgi.
Neviens nesola, ka aģentura dos citu aviosabiedrību. Bet ir vērts sākt diskusiju no pareizās pozīcijas — ir nopirktas biznesa klases biļetes, un tādu pakalpojumu arī pasažieris sagaida, un biznesa klases nebūšana konkrētā reisā nav šķerslis, der arī cits reiss. Nevis — skatos, ka esat nomainījuši biznesa klasi uz ekonomisko, nu neko darīt, jūs droši vien varat rīkoties kā vēlaties, es neiebildīšu…
Tā arī ir, ka checkmytrip tagad rāda economy. Problēma tāda, ka pirku expedia.es, un, ja tas nozīmē, ka "razborkas" būs ar spāņiem, tad viegli nebūs. Pat nav ne jausmas, kur sūtīt pretenziju. Apstiprinājums atnāca no expedia [at] expediamail [dot] com
Pēc pirkuma uz e-pastu atnāca apstiprinājums ar klasi Business (I), citu apstiprinājumu vai skrīnšotu man nav.
Ja tagad visu to noņem nost, tad prasās kādu kompensāciju vai arī jāatceļ biļetes un jāpērk kāds cits ceļojums.
Vai tad ceļojumā nebrauc tāpēc, ka vēlas redzēt vietu, uz kuru ceļo, nevis lai lidostā pasēdētu laundžos? Vispār interesanti saprast, kāda mums katram ir tā ceļošanas filozofija.
(Man personīgi pašam ļoti patīk lidostu atmosfēra; nesanāk tik bieži ceļot, lai pierastu, tāpēc mēdzu speciāli ierasties lidostās ļoti laicīgi, lai uzkavētos un izbaudītu sajūtu, ka visi kaut kur dodas un esi sakonektēts ar visu pasauli. Tā ka es pilnīgi saprotu, ka arī tā ir būtiska daļa no ceļojuma, es tikai domāju, vai tiešām tā ir TIK būtiska? )
"Nekas nav nevērtīgāks, kā cilvēka izplānoti nodomi un nekas nav tik neskaidrs kā nākotne." Sofija Agnese Švarca (dz. Bekere), rakstniece un ceļotāja, 18gs.
Ilustrētā Pasaules Vēsture, pēdējais žurnāls. Foršs apraksts!
Man tieši otrādi - jo vairāk ceļoju, jo mazāk laika cenšos pavadīt lidostās. Bet, ja tā nīkšana ir neizbēgama, cenšos iekļūt kādā laundžā, lai nīktu ar komfortu. Cena uz Brazīliju 330 no Eiropas vēl ar pārsēšanos salās noteikti ir par augstu, lai to darītu ekonomiskajā klasē.
Milzīgs off no tēmas. Re, ko redzēju WAW lidostā. Nesen. Nežēlīgi augsts kavējošo skaits! "Skrienošie Bolti" Lab, pieļauju, ka 7% bija attaisnojoši apstākļi, bet 93% tādi aunapieres, ka maz neliekas.
Visu pārspēja angļu val.runājoša ģimenīte. Vīrs+sieva+sēdošs sīcis sportiskos ratiņos. Paralēls gaitenis no geitu zonas. Veikalu un kafejnīcu teritorija. Novērojumus sāku ar sekojošu pole position: vīrs ar ratiņiem un sīci bij izrāvies metrus 25 priekšā. Sieva nesās nopakļum! Pēkšņi sieva sāka enerģiski žestikulēt, eu, jūs jau esiet aiznesušies garām mūsu iekāpšanas zonai!!! Čalis ar sīci meta "ripā", ielika paaugstinātā pārnesumā un metās atpakaļ! Nu jau k-dze bij metrus 25 priekšā! Ķitvai! Tādu pagrieziena izņēmienu ar ratiņiem, kuros sēž bērns, uz 2-iem ratiem, mūžam neesmu redzējis! Puiškānam galva klanījās, kā Nitišam! Veinubrīd jutu, ka nu ir ziepes! Bet, nē, vienotais tandēms, lai arī uz 2-iem ratiem, bet straujo pagriezienu izņēma! Par turpmāko ceļotāju likteni man ziņu nav!
Atgriežamies pie tēmas! Bussiness or economy?
Atpakaļ pie topika - vai arī pārējie bija pirkuši pie expedia, un kā plānojat komunicēt? Cik saprotu, viņiem klientu serviss ir tikai pa telefonu. Nav pat formas, caur kuru sūtīt pretenziju, nemaz nerunājot par e-pasta adresi, kas būtu publiskota.
Es braukšu.
Jā, es arī pirku pie Spāņu Expedia. Atradu, ka pastāv iespēja ar viņiem sazināties elektroniskā veidā.
Jāieiet atbalsta tīmekļa vietnē:
http://support.expedia.es/app/home
Tad augšpusē, labajā pusē parādīts, ka nesteidzamos gadījumos iespējams viņiem nosūtīt vēstuli. Atbildi sola 24 h laikā.:
Envíanos un correo electrónico con preguntas no urgentes.
Respondemos a las consultas en un plazo de 48 horas.
P.S. Ielogojoties Expedia.es kontā (nav jābūt reģistrētam lietotājam), biļetes joprojam uzrādās kā Biznesa (Business (I)) klases biļetes.
Ir nopirktas biznesa klases biļetes, turklāt pirms vairākiem mēnešiem. Ja tās pēkšņi nomainītas uz ekonomisko [...], tad jāraksta aģentūrai, caur kuru pirkāt, un jāprasa, lai dod biznesa klasi, kā līgumā noteikts. Ja šai aviosabiedrībai tādas (vairs) nav, tad lai dod citu aviosabiedrību...
Lētākā biznesa klases biļete (Business (J)) manos datumos (+/- 2 dienas) ar TAP tiek tirgota pa 3040,- EUR (Matrix) Aģentūra drīzāk piekritīs atmaksāt 100% no nopirktās biļetes cenas un pārvadāt pasažieri ekonomiskajā klasē bez maksas...
Par to nav šaubu, ko aģentūra / aviosabiedrība labāk gribēs. Runa par to, kas Tev pienākas un ko viņiem būtu negribīgi jāpiešķir.
TACVam pēc idejas nav nakādas vainas, un par aģentiem nekādas regulas nav.. kas tad pienākas?
Regula nav vienīgais, kas regulē Tavas un aviosabiedrības / aģentūras attiecības. Kā jebkurā citā gadījumā, Tev pienākas tāds pakalpojums, kādu esi iegādājies — lidojums biznesa klasē.
Paldies - aizsūtīju kleimu un gaidīsim tās 48 horas. Cerība maza, ka atbildēs laicīgi, bet mēģināts nav zaudēts.
Tā kā man jau nopirktas airBaltic un Wizzair biļetes, tad vienīgais, uz ko uzstāšu, ir cenas atlaide, citādi daudz labāks tagad sanāk KLM piedāvājums pa tiešo uz ūdenskritumiem.
Te būs tā pieteikuma forma:
Nu jau Checkmytrip zili brīnumi rādās:
Atpakaļceļš:
RECIFE to PARIS
22 Jan 2016
Arr: 06:30 +2 days Paris, France | Charles De Gaulle CDG
Dep: 23:59 Recife, Brazil | Guararapes International REC
RECIFE to PRAIA: Unconfirmed
PRAIA to PARIS: confirmed, timechange
RECIFE to SAL ISLAND: confirmed, timechange
PRAIA to PARIS: Unconfirmed
Izskatās, ka expedia.es veic kaut kādas apstiprināšanas bez pasažieru ziņas...
Fare type, protams, visur ekonomiskā.