Sveicināti!
Nopirkta biļete www.letasaviobiletes.lv, pirms biļetes pirkšanas piezvanīju un pajautāju, kādi ir ir biļetes atcelšanas nosacījumi. Meitene pa telefonu ļoti laipni visu izskaidroja - teica, ka atpakaļ var dabūt lidostas nodokļus biletes cena 428 eiro (nodokli 217.51, tarifs 211 euro.). Labi visu samkasāju domājot, ja nu kas zaudeju tikai apmēram pusi.
šodien izskatās, ka lidojums tomēr nenotiks, rakstu šiem un jautāju, kas jādara līdz kuram laika var atcelt. Man atkal laipni atbild - Pēc aviokompānijas noteikumiem biļetes nav atgriežamas. Anulācijas gadījumā varam atgriezt tikai daļēji neizmantotos lidostu nodokļus, kas kopsummā sastāda EUR 36.50.
Kas par figņu??? vai ir kādas iespējas dabūt atpakaļ kaut ko vairāk??? Lidojums paredzēts 06.06.2014.-15.06.2014
Bet biļetē ietvertie nodokļi nesastāv tikai no lidostu nodokļu summas un atmaksā jau tikai lidostas nodokļus.
Piezvani pašiem Turkish Airlines 67359444, ko viņi saka
Man gan bija pirktas biļetes Flysiesta un par vienu biļeti tika zaudēta visa summa, bet otrai izdevās pārcelt datumus, samaksājot par pārcelšanu.
Turkish airlines biļetes, kas pirktas Economy Promotion klasē (kas laikam ir tavs gadījums) ir neatceļamas. Ir iespēja pārcelt lidojuma datumus. Vārda maiņa nav iespējama.
Mani draugi bija pirkuši ceļojumu uz Taizemi un nevarēja braukt. Bija atraduši pat citus brauktgribētājus vietā. Es sazinājos ar toreizējo Turkish Airlines direktoru Rīgā, kas bija mans labs paziņa. Viņš paskatījās biļetes klasi un teica, ka diemžēl arī viņš šādā gadījumā neko līdzēt nevarot.
Īsti nav saprotams apgalvojums "izskatās, ka lidojums tomēr nenotiks". Kurš tad nolēmis, ka nelidos - TK vai iksa11? Blonda jau iekomentēja, lētākās biļetes ir "NON-REFUNDABLE".
Pārpratums aviosabiedrības un iespējams letasaviobiletes radīts.
Ja pasažieris izdomā nelidot, nodokļus tiešām var dabūt atpakaļ no jebkuras biļetes cenas. Visus nodokļus. Gan lidostas, gan citus, ja tādi ir (parasti nav). Bet aviosabiedrībām patīk nodokļu ailītē maldinoši piemest arī "degvielas piemaksu", kas protams nav nekāds nodoklis, bet mākslīgi atdalīta daļa no biļetes pamatcenas.
Meitenei pa tālruni bija taisnība, ka nodokļus varēs atdabūt. Tikai šajā gadījumā nodokļi ir 36.50, pārējā daļa no 217.51 EUR ir degvielas piemaksa.
Ja meitene savukārt apgalvoja, ka varēsi atgūt 217.51 EUR, tad var mēģināt rakstīt letasaviobiletes dusmīgu vēstuli, lai pilda solīto.
Eh, man reāli nospīdēja. Bija arī neatdodama biļete ar Turkish uz Nepālu, izdomāju, ka nebraukšu. Mēnešus 3 pirms lidošanas atsūtīja epastu, ka mazliet mainās laiki (stundu ātrāk no Stambulas turpceļā un stundu ātrak uz Stambulu no Katmandu atpakaļceļā. Nopūtos un neko. Bet dažas dienas pirms izlidošanas šie zvana, ka man nav apstiprinātas lidojumu laika izmaiņas; ja piedāvātie laiki mani neapmierinot, lai zvanot uz zvanu centru. Piezvanīju, iepriekš iestāstot sev, ka tā stunda Katmandu man tiešām visu ceļojumu izjauktu, jo būtu agrāk jānokapj no trases ( sacerēju sev leģendu), pārliecināju arī viņus par to un dabūju naudu atpakaļ
Bet vispār mans novērojums ir, ka aviosabiedrībām nepatīk tos nodokļus atmaksat; daudzu lapās par to nekas vispār nav teikts. Tā mani savulaik KLM uzmeta.
bet ar to degvielas piemaksu arī interesanti - kapēc to neatmaksāt? Nē, es saprotu, kāpēc lidsabiedrības to varētu negribēt atmaksāt, bet loģika līdzīga nodokļiem. Īpaši, ja to vēl atsevišķi nodalījuši
Nē, loģika degvielas piemaksai pavisam savādākā kā nodokļiem.
Nodokļus aviosabiedrība ievāc valsts/lidostas vārdā Tavai ērtībai, lai Tev tos nebūtu jāmaksā lidostā, kad tāpat daudz darāmā un iespējams kavējies. Uz tiem neattiecas biļetes noteikumi par neatmaksāšanu, tos valsts plāno iekasēt tikai tad, ja Tu reāli lido. Ja nelido, aviosabiedrībai nav tiesību to pievākt sev.
Degvielas piemaksa ir vienkārši mākslīgs jēdziens, cenas sadalīšana vairākās daļās bez reāla pamatojuma. Ja aviosabiedrība paņem sev piemēram 400 EUR, tad var nosaukt to visu par biļetes cenu, var paziņot, ka 200 EUR cena un 200 EUR degvielas piemaksa, var teikt, ka 1 EUR cena un 399 EUR piemaksa… Rezultāts tas pats, šo summu paņem aviosabiedrība.
Protams, daudzas aviosabiedrības visiem spēkiem mēģina radīt iespaidu, ka šī piemaksa ir lidzīga nodokļiem, lai 1) maldinātu pircēju par gala cenu (daudzviet vēl reklāmās drīkst rādīt tikai 'pamatcenu', un, kad cilvēks nonāk līdz maksāšanai, summas 'nedaudz' lielākas), 2) manipulētu ar aģentu komisijām (kur vēl maksā aģentam par biļetes pārdošanu, komisiju rēķina no 'pamatcenas'), 3) manipulētu ar bonusa biļetēm (par savām jūdzēm vari dabūt 'bezmaksas' biļeti, tikai jāapmaksā nelieli nodokļi un piemaksas 500-1000 EUR apmēra), 4) manipulētu ar nodokļiem (dažviet atšķiras nodokļu likme 'pamatcenai' un piemaksām), 5) radītu iespaidu, kādas aviosabiedrības labās, piedāvā zemas cenas, bet redz ļaunā valdība iekasējot milzu nodokļus…
Ja skatas pec turkish noteikumiem lidziga "rakstura" biletei
noteikumos stav rakstits:
YR surcharge ir lielākais no "nodokļiem"
Jā, tieši tā. Tikai, lai cilvēkiem nejauktu galvu, es pat pēdiņās degvielas piemaksu nesauktu par nodokli.
Jāatsvaidzina tēma, varbūt kādam noderēs. Pēc nedēļas lidojums ar Turkish, bet jāatceļ. Biļete pirkta TripAir. Zvanīju uz Rīgas abiem TK, bet tur klusējošie telefoni Aizrakstīju e-pastu TripAir-am, ja tie bumbu sitīs TK laukuma pusē, tad skaidrs, ka TripAir-s naudu atdevis TK un jāprasa viņiem.
Pegasus lapā viss exelenti! Saspaidi pogas un 33% no pasākuma ir atgriezušies.
Ai, aizbliezīšu arī turkiem pa e-pastam! Lai viss ir inprogresā!
Visu cieņu Jūlijas k-dzei (j-kdzei?) no TK, atbilde sekoja ātri! Jāprasa TripAiram, jo TK neredz kartes numuru. Jāgaida, cik garš pīpējiens būs Atēnu sēdekļa īpašniekiem!
To biļeti iespējams var pārdot kādam par supercenu (ja ļauj samainīt vārdu uzvārdu)
Es vienīgi varu vērsties pie visiem netā atrastiem Xxxxx Zzzzzzz. Tādu domu izskatīju. Atdāvināt pret riekstu turzu+halvu! Kaut kā neērti uzmākties nepazīstamiem ļaudīm publiskā vidē. Nākamreiz mēģināšu!
sehr geehrter kunde.
die staatlichen steuern sind € 22.73. minus unser fee € 30.00, es bleibt nichts zur rückerstattung.
aber Sie könnten umbuchen. geben Sie mir bitte das neue termin, Ihnen die kosten zu berechnen.
mfg
Lefkidi Tamara
Travel Consultant
Ir kāds spēcīgāks vācietis/vāciete? No Tamāras k-dzes rakstītā saprotu, ka esmu parādā! Vai nākotnē būs kaut kas iespējams?
Nodokļi (ko viņi būtu gatavi atmaksāt) ir 22,73 EUR, pakalpojuma maksa 30 EUR. Rezultāts paredzams.
Piedāvā nomainīt lidojumu uz citu datumu; ja pateiksi, kādu, viņa izpētīs izmaksas.
Paldies! Aizsūtīju atbildi. Protams, paralēli pats pētīju uz IST un ar Ukraiņiem one way ir 65 EUR. Ja kaut kas sanāks, tad labi, ja nesanāks, tad arī nekāda vaina! Izlidošanas atcelšanas iemesls ir svarīgs. Atgriešanās der.
Šķiet, ka TripAir ir brangs kantoris, jo šodien (vakar) sekoja jau otra atbilde un angļu valodā, ka man līdz piektdienas rītam jāizvēlas, kad tad es īsti gribētu lidot un uz kurieni. Neturēju sveci zem pūra un prasīju ar! Ja starpība būs milzonīga, tad jau dīls tāpat nenotiks... Kaut gan līdz 5-dienas rītam var kaulēties! Kopumā pašlaik virzību vērtēju ar + zīmi.
P.S. Šajā sadaļā ziemas cepure pārāk bieži pavīd ekrānā. Pavasara plaukumā apsolos mainīt ietērpu!
Kaut kā salielījos, ka tirgošos, bet dikti veikli atteicu dīlu
Tad, nu, piedāvājums sastāvēja no: (tiesa, lidojuma nogriezni pagarināju par 600km katrā virzienā!)
1. airline penalty 50 EUR (tā kā savulaik esmu bijis labs vārtsargs, tad šo piešķirto pendeli uzskatu par nepamatotu!)
2. fare difference 65 EUR (te viss saprotams!)
3. service fees TripAir.com 30 EUR (saprotams, nauda kaut kā jāpelna!)
4. Tax difference 50 EUR (no šī laikam neko nevar noķīmiķot!)
Kopumā saraksti un iespējas kaut ko pamainīt lidojumos, kuri rezervēti TripAir.com vērtēju pozitīvi, jo viņi sarunājas un piedāvā variantus pat šķietami bezcerīgos gadījumos (man bija nemaināma biļete!). Ja šo piedāvājumu pirktu skyscannerā, tad būtu 250 EUR, pret viņu piedāvātajiem 195 EUR.
Šis kantoris ir runājams! Par ko paldies Tamāras k-dzei!
Nemaināmu biļeti viņi nevarētu mainīt… Kā var saprast no sarakstes, biļete bija maināma ar 50 EUR soda maksu, plus cenas starpība.
Varbūt. Kopējā cena man drusku nepatika. Vēl ir iespējas aizlidot uz IST + kaut kā (buss, avio, vilciens) nokļūt Izmirā. Atgriešanās biļete vēl darbojoša. Nav taču savienoto princips: ja neesi pirmajā, tad neesi vispār? (nelido)
Uz to pusi 11.04.
Trenējamie puikas ļoti veiksmīgi spēlē turnīrā un tā būtu nodevība, ja trenners aizlaistos svarīgākajos brīžos! Bet vēlme redzēt megacīņas GEO-UAE, HKG-LUX un Grande Finale TUR-PRK ir neizmērojama! Pie reizes vienu dienu var apmeklēt Samos salu, GRE.
11.04 ir tas Cietais Rieksts. Vai nu IST vai ADB. Naktī ielidot IST nederēs. Var no VNO vai TLL. Visādas ķīmijas ar labas! Turku turzas būs! Pagaidām redzu Ukraiņus.
Nav taču savienoto princips: ja neesi pirmajā, tad neesi vispār? (nelido)
Kāpēc lai nebūtu? Ja pirki turku biļeti turpatpakaļ, tad, neaizlidojot turp, atlikusī biļetes daļa tiks automātiski atcelta.
Nu, dritvai, tad ir kaputt visam! Rakstīšu uz Briseli (Ankaru). Manam naivumam nav robežu Nez kāds ir pamatojums šādam lēmumam? It kā neuzticas cilvēkam, ka viņš patstāvīgi var nokļūt galamērķī? Ja ir samaksāts, tad kaut vai plīša lācītis lido sēdvietā 7A. Uz abiem galiem.
Juri, iekomentē šo! Normāli iečekojos, izeju pārbaudi, tad nežēlīgi iesāpas vēders vai atceros neizslēgtu gludekli! (kaut nu tā nenotiktu 2x!) Es taču esmu aizlidojis!
Aizlidojis esi tikai tad, kad Tavu iekāpšanas karti nopīkstina pie vārtiem. Un, ja Tev vēders iesāpēsies jau tikai lidmašīnā, vari būt drošs, ka Tevi izņems no "aizlidojošo saraksta" ar visu Tavu bagāžu. Tādi nu ir tie noteikumi - ja nelido pasažieris, tad nelido arī bagāža. Tāpēc viņi tam pievērsīs uzmanību īpaši skurpulozi.
Saudia mājaslapā, starp citu, var ērti paskatīties katram segmentam kupona statusu: airport control / flown utt.
Kārtībai jābūt, tas fakts! ..... bet 50% nofenderēti. Cerams, 2045.gadā šo pārskatīs!
http://www.celakaja.lv/forumi/vai-var-izlaist-lidojuma-posmu-biletes-vidu
Atkārtošu savu pantiņu:
Izkomentēts par to jau ir bez sava gala…
Bet, man liekas, ka bija taču Eiropā kaut kāds tiesas precedents, kur tiesa atzina šito par nelikumīgu. Tas gan attiecās tikai uz vienu konkrēto gadījumu. Es ātrumā neatradīšu, bet mana vārgā atmiņa saka priekšā, ka arī Ceļakājā par to diskutējam pirms gadiem 4-5.
Jā, bija tiesa pret Lufthansu, kas to atzina par nepareizu rīcību, bet tas nemainīja aviosabiedrību uzvedību. Nākamā Eiropas avio regula arī to aizliedz, bet tā vēl nav pieņemta.
Nu pavisam nesen man viens paziņa nopirka VNO-HEL-VNO ar BT, ieradās uz pirmo posmu RIX, nevis VNO, protams viņam neļāva iečekoties, šis ātri nopirka jaunu biļeti no RIX-HEL. Nākamajā dienā HEL, kad bija jālido atpakaļ uz VNO caur RIX pie check-in arī radās problēmas uzrādot sākotnējo biļeti, taču beigu beigās ielaida lidmašīnā. Tā kā tā nemaz nav, ja neaizlido turpceļu, atpakaļceļš nokancelējas. Varbūt viņam vienkārši paveicās....