Sveicināti biedri!
Vēlētos saņemt padomu par manu tālāku rīcību!
Situācija sekojoša:
Lidojums Madeira(ar Monarch)-Londona Getvika - Rīga(ar AirBaltic)
Londonā bija paredzēts 2h pauze starp lidojumiem.
Reiss no Maderias aizkavējās par stundu!
Getvikā pie čekina pieskrējām 45min pirms Rīgas reisa - čekins bija slēgts (Mums bija veikts elektroniskais čekins. Madeirā mums nebīja iespēju izdrukāt bording pases, jo nedzīvojām viesnīcā un bijām paredzējuši samaksāt pie čekina par bordingpases izdrukāšanu.)
Pieskrējām pie Skybreak biroja - biroja darbiniece sazinājās ar Airbaltic supervaizeru - Supervaizers atsaka. Ateikšanas iemesli nav zināmi (iespējams dēļ vienas nododamās somas). Skybreak ofiss paskaidroja, ka čekins slēdzās 40 min pirms reisa, uz ko es norādīju, ka ir 45min pirms reisa. Un jautāju, kāpēc tad čekins ir slēgts? Uz šo jautājumu Skybreak nevarēja atbildēt.
Takā mums bija elektroniskā reģistrācija veikta - lūdzu, lai SkayBreak izdrukā boarding pases vismaz priekš sievas un dēla, pats biju gatavs palikt ar nododamo somu Gatvikā - Skaybreak atsaka - pamatojums, ka Supervaisers teica nē.
Rezultātā bijām spiesti pirkt jaunas biļetes uz nākamās dienas reisu pa 850Ls !
Papildus info:
Kad lidojām ar Monarch no Madeiras lūdzām apkalpei, lai informē adbildīgos par transīta pasažieriem uz Airbaltic reisu - mums atteica - paskaidrojot, ka to viņi izdarīt nevar! piebilstot : '' skrieniet, varbūt paspēsiet!"
Transit connekt serviss Getvikas lidostā arī atteica(55 min pirms Rīgas reisa) - paskaidrojot, ka pārāk maz laika.
Nokavētais Airbaltic reiss no Londonas izlidoja ar 30min aizkavējumu.
Mums bija ceļojumu apdrošināšana - taču tur bija rakstīts, ka starpposmam ir jābūt vismaz 2 st, lai viņi kaut ko atmaksā - mūsu konkrētā gadījumā oficiālais starpposms bija 1h 55 min.
Biedri - vai es pareizi saprotu, ka cīnīties ir bezjēdzīgi un nekādu kompensāciju es nesaņemšu?
Paldies jau iepriekš par padomiem!
AirBaltic noteikumos ir norādīts: "6.1.1. Reģistrācijas termiņi katrā lidostā atšķiras..."
Šajā linkā https://www.airbaltic.com/registresanas-lidosta ir konkrēti norādīti katras pilsētas lidostas reģistrēšanās beigu termiņi. Diemžēl Londonā tās ir 45 min, tādēļ, manuprāt, šanses nav lielas, bet varbūt kāds jurists ierauga kādu "spraudziņu".
Vēl, protams, ja ir saglabājusies elektroniski neizdrukātā boarding pass, var paskatīties, kāds Gate Close laiks bija tur norādīts un to izmantot (ja nu nejauši viņi ir 40, nevis 45 min pirms norādījuši)
Ja Jums bija nopirkts savienotais lidojums (MONARCH+BT vienā biļetē), tad, manuprāt, ja ielidojāt LGW ar nokavēšanos un BT nevarēja vai negribēja gaidīt, tad lidosts pārstāvim Jūs vajadzēja novirzīt uz Rīgu ar nākamo iespējamo lidojumu par to pašu cenu, kuru Jūs vienreiz jau samaksājāt. Ja Jums bija divas atsevišķi nopirktas aviibiļetes, tad gan gadījumu var uzskatīt par diezgan bezcerīgu. Vēl, manuprāt, kļūda bija izdarīt elektronisko check-in uz Rīgas reisu jau Madeirā. Reģistrējoties lidojumam, Jūs faktiski apstiprināt savu statusu - READY FOR FLIGHT un BT rēķinās ar to, ka Jūs Gatvikā būsiet laikā. Vēl pagājušajā gadā man ar kombināciju ESTONIAN + AIR BALTIC, lidojot no Parīzes bija situācija, ka Parīzē uz BT reisu no Tallinas nemaz nevarēju iečekoties. Kad zvanīju uz BT ofisu pa dārgo numuru, man skaidroja, ka sākumā esot jānolido pirmais posms ar ESTONIAN un tikai tad, nolaižoties Tallinā, varēs čekoties uz BT, jo starplaiks Tallinā bija kā Tev - ap 2 stundām. Kāpēc check-in bija aizvēries ātrāk, to gan grūti būs noskaidrot.
Vēl, manuprāt, kļūda bija izdarīt elektronisko check-in uz Rīgas reisu jau Madeirā. Reģistrējoties lidojumam, Jūs faktiski apstiprināt savu statusu - READY FOR FLIGHT un BT rēķinās ar to, ka Jūs Gatvikā būsiet laikā.
Bet kā gan neiečekošanās Madeirā varētu šajā gadījumā varētu palīdzēt? Tādā gadījumā BT saprot, ka pasažieris vispār netaisās parādīties. manuprāt, iečekošanās kaut kādā mērā varbūt liek BT "cerēt" pasažieri sagaidīt. Iespējams gan, ka es stipri maldos, jo neesmu šajā jomā ne strādājusi, ne kādu lidostas/avio darbinieku pazinusi
Varbūt vajadzēja izmantot Gatwick Connect servisu, kas atrodas turpat pie bagāžas saņemšanas. Un vai tad Skybreak ir vienīgā vieta lidostā, kur izprintēt papīru...
Gate close time bija norādīts 30 min.
Getvik connekt atteica (50min) teica, ka pamaz laika
Protams SkyBreak nav vienīgā vieta, kur izprintēt, bet limitēta laika apstākļos tā bija tobrīd vienīgā vieta, turklāt piedāvājām ka samaksāsim par izdruku! Viņi atteica paskaidrojot, ka supervaizers teica NĒ
AirBaltic noteikumos ir norādīts: "6.1.1. Reģistrācijas termiņi katrā lidostā atšķiras..."
Šajā linkā https://www.airbaltic.com/registresanas-lidosta ir konkrēti norādīti katras pilsētas lidostas reģistrēšanās beigu termiņi. Diemžēl Londonā tās ir 45 min, tādēļ, manuprāt, šanses nav lielas, bet varbūt kāds jurists ierauga kādu "spraudziņu".
Vēl, protams, ja ir saglabājusies elektroniski neizdrukātā boarding pass, var paskatīties, kāds Gate Close laiks bija tur norādīts un to izmantot (ja nu nejauši viņi ir 40, nevis 45 min pirms norādījuši)
Airbaltic norādīts - ziemeļu termināls zona J, bet viņi lidoja no Dienvidu termināļa zona D, Turklāt SkyBreak pateica, ka slēdz ciet 40 min pirms
piedodiet dienvidu terminālis J
Iglici, Tu tomēr negribi uzrakstīt, vai Tev bija savienotais lidojums ar vienu rezervācijas Nr. vai divi dažādās mājas lapās pirkti DAŽĀDI lidojumi ar dažādiem rezervāciju Nr. Tas Tavā gadījumā būtiski maina situāciju. Nav jēgas skaldīt matus par minūtēm, bet jāpasaka lietas būtība.
Vai ir iespējams Monarh piesieties, ka viņi neziņoja par tranzīta pasažieriem?
Iglici, Tu tomēr negribi uzrakstīt, vai Tev bija savienotais lidojums ar vienu rezervācijas Nr. vai divi dažādās mājas lapās pirkti DAŽĀDI lidojumi ar dažādiem rezervāciju Nr. Tas Tavā gadījumā būtiski maina situāciju. Nav jēgas skaldīt matus par minūtēm, bet jāpasaka lietas būtība.
Kāpēc neatbildi uz šo? Tas ir ļoti būtisks aspekts!
Iglici, Tu tomēr negribi uzrakstīt, vai Tev bija savienotais lidojums ar vienu rezervācijas Nr. vai divi dažādās mājas lapās pirkti DAŽĀDI lidojumi ar dažādiem rezervāciju Nr. Tas Tavā gadījumā būtiski maina situāciju. Nav jēgas skaldīt matus par minūtēm, bet jāpasaka lietas būtība.
Kāpēc neatbildi uz šo? Tas ir ļoti būtisks aspekts!
Piedod!
Man bija divi dažādi lidojumi ar dažādiem rezervācijas Nr.
Ja Tev, iglic, bija divi dažādi lidojumi ar dažādiem rezervācijas Nr., tad MONARCH nekas nebija jāziņo par tranzīta pasažieriem un BT jūs nebija jāgaida ne minūti, jo Jūs aviokompāniju uztverē nemaz neesat tranzītpasažieri. Vienīgā iespēja ir pētīt savu ceļojuma apdrošināšanu un tās nosacījumus - varbūt, ka kaut ko izdoadas atdabūt no apdrošinātājiem. Ne MONARCH-am, ne BT juridiski nevarēs piesieties. Tās 5 min., par kurām Tu raksti, ka geits ātrāk LGW aizvērts, būs pagrūti pierādīt.
Ja Tev, iglic, bija divi dažādi lidojumi ar dažādiem rezervācijas Nr., tad MONARCH nekas nebija jāziņo par tranzīta pasažieriem un BT jūs nebija jāgaida ne minūti, jo Jūs aviokompāniju uztverē nemaz neesat tranzītpasažieri. Vienīgā iespēja ir pētīt savu ceļojuma apdrošināšanu un tās nosacījumus - varbūt, ka kaut ko izdoadas atdabūt no apdrošinātājiem. Ne MONARCH-am, ne BT juridiski nevarēs piesieties. Tās 5 min., par kurām Tu raksti, ka geits ātrāk LGW aizvērts, būs pagrūti pierādīt.
Varbūt no lidostas ir iespējams iegūt informāciju par to cikos ir aizvēruši reģistrāciju? Viņiem taču sistēmā jābūt laikiem atzīmētiem?
Es vēl pie apdrošinātājiem neesmu griezies, bet viņu noteikumos ir rakstīts, ka atmaksā tikai tajos gadījumos, ja starplaiks starp reisiem ir vismaz 2 st. manā gadījumā tas ir 1 st un 55.min. Principā viņiem ir atteikuma iemesls!
Es vēl pie apdrošinātājiem neesmu griezies, bet viņu noteikumos ir rakstīts, ka atmaksā tikai tajos gadījumos, ja starplaiks starp reisiem ir vismaz 2 st. manā gadījumā tas ir 1 st un 55.min. Principā viņiem ir atteikuma iemesls!
Bet mēģināt taču var! Sameklē lidostas mājas lapā, cik tur skaitās minimum connection time un atsaucies uz to.
Kurā kompānijā apdrošināšana?
Jā, tomēr ir būtiski saprast, kas savienotais reiss un kas divi savstarpēji nesaisti lidojumi.luel
Savādāk sanāk kā šeit, liela brēka maza vilna, diemžēl.
Kurā kompānijā apdrošināšana?
BAN
Speciāli ņēmu Platīna programmu , kur šis risks ir iekļauts! rezultātā čuš vien sanāk ! ))
Diemžēl LGW mājas lapā es netradu neko par minimum connection time. Ir tikai TRIP- advisor ieteikumi, bet tiem nav juridiska spēka. Palasi šo, varbūt noderēs. Principā GATWICK Connect kratās vaļā no visa, kas saistīts ar gaidīšanas laiku un savu funkciju deleģē aviokompānijām.
What should I do if I have missed my connecting flight?
Gatwick Connect cannot arrange onward flights. You should contact your onward airline to discuss your options. Our partner travel agent, Skybreaks, located in the South Terminal check-in area opposite Zone J may also be able to help with alternative travel arrangements.
Will a flight leaving from London Gatwick wait for a Gatwick Connect passenger who is late because their earlier flight in is delayed?
No, airlines are very strict about schedules and punctuality and they usually don’t wait for any passengers.
Diemžēl LGW mājas lapā es netradu neko par minimum connection time. Ir tikai TRIP- advisor ieteikumi, bet tiem nav juridiska spēka. Palasi šo, varbūt noderēs. Principā GATWICK Connect kratās vaļā no visa, kas saistīts ar gaidīšanas laiku un savu funkciju deleģē aviokompānijām.
What should I do if I have missed my connecting flight?
Gatwick Connect cannot arrange onward flights. You should contact your onward airline to discuss your options. Our partner travel agent, Skybreaks, located in the South Terminal check-in area opposite Zone J may also be able to help with alternative travel arrangements.
Will a flight leaving from London Gatwick wait for a Gatwick Connect passenger who is late because their earlier flight in is delayed?
No, airlines are very strict about schedules and punctuality and they usually don’t wait for any passengers.
Es atradu tieši to pašu! Varbūt vērts ir pajautāt viņiem pašiem? Vai varbūt šeit : acl-uk.org
Principā tomēr, lidojot ar nesavienotajiem lidojumiem, tik "ciešs" savienojums ir pārāk riskants. Es vienmēr starp diviem dažādiem RYANAIR-iem drošības labad lieku vienu dienu starpā. Arī tas pats RYANAIR, kurš it kā ir viens no precīzākajiem ES, tomēr mēdz kavēt pat par 1 un 2 stundām.
Principā tomēr, lidojot ar nesavienotajiem lidojumiem, tik "ciešs" savienojums ir pārāk riskants. Es vienmēr starp diviem dažādiem RYANAIR-iem drošības labad lieku vienu dienu starpā. Arī tas pats RYANAIR, kurš it kā ir viens no precīzākajiem ES, tomēr mēdz kavēt pat par 1 un 2 stundām.
Es jau kā amatieris . Gribēju pa smuko - sanāca pa dārgo!
BAN nevajag apdrošināties, viņi ļoti negrib maksāt jebkādas kompensācijas un piesienās ļoti strikti.
BAN nevajag apdrošināties, viņi ļoti negrib maksāt jebkādas kompensācijas un piesienās ļoti strikti.
Kur tad apdrošināties?
Piemēram swedbank (daudz plašāks risku segums)
sameilojos ar Swedbank apdrošinātājiem, lai pajautātu, kāda būtu viņu nostāja šajā gadījumā - viņu noteikumos nav noteikts konkrēts starplaiks, viņi vadoties pēc pašas lidostas noteiktā (kuru viņi esot atraduši, nezinu, cik, bet 1h55m bija pietiekoši). Tobiš šajā gadījumā viņi maksātu. Attiecībā par 2.jaut. par neizdrukāto boarding pass - nu, tur nebija viennozīmīgas atbildes, to viņi īpaši skatītu, jo ir punkts par nesakārtotu (vai kā tur) iekāpšanas dokumentāciju.
Ja boarding pass ir skaidri norādītas 30 min, tad gan noteikti vajadzētu uzmeilot Gatwick lidostai un pieprasīt info par precīzu Gate closing time, kas nepieciešams apdrošināšanas gadījumam. tad ar šo info + boarding pass kopiju brukt virsū AirBaltic. Starp citu - kurš atbild par counter slēgšanu - aviokompānija vai lidosta?
Nu šitā situācija kā reiz mums stāv priekšā septembra vidū FNC-LGW-RIX tikai ar TAP+BT un starp lidojumiem ir 2h20min. Esam paņēmuši If apdrošināšanu, kas paredz min. laiku starp lidojumiem 2h. Cerams, ka viss būs labi, bet, ja TAP kavēsies, rēķinos ar apdrošinātājiem.
sameilojos ar Swedbank apdrošinātājiem, lai pajautātu, kāda būtu viņu nostāja šajā gadījumā - viņu noteikumos nav noteikts konkrēts starplaiks, viņi vadoties pēc pašas lidostas noteiktā (kuru viņi esot atraduši, nezinu, cik, bet 1h55m bija pietiekoši). Tobiš šajā gadījumā viņi maksātu. Attiecībā par 2.jaut. par neizdrukāto boarding pass - nu, tur nebija viennozīmīgas atbildes, to viņi īpaši skatītu, jo ir punkts par nesakārtotu (vai kā tur) iekāpšanas dokumentāciju.
Ja boarding pass ir skaidri norādītas 30 min, tad gan noteikti vajadzētu uzmeilot Gatwick lidostai un pieprasīt info par precīzu Gate closing time, kas nepieciešams apdrošināšanas gadījumam. tad ar šo info + boarding pass kopiju brukt virsū AirBaltic. Starp citu - kurš atbild par counter slēgšanu - aviokompānija vai lidosta?
Izlidošana bija paredzēta 1700, bordingpasē skaidri norādīts pēdējais laiks 1630.
Nav īsti skaidrs, kas atbild par slēgšanu! no vienas puse lidosta, jo lidosta koordinē bagāžas nonākšanu līdz lidmašīnai. Man nepielec kāpēc supervaizers atteica!!! Labi man bija nododamā bagāža! Es varēju palikt, bet kāpēc sievai un dēlam liedza - tas gan nav saprotams!!!