Sveiki,
Gribēju jautāt, vai kādam/-ai ir bijusi pieredze ar nepareizu 1! burtu vārdā Ryanair biļetē lidojot no Rīgas. Mūļķīga kļūda, a teikt. Laura ir nosaukta par Kauru. Pārejais - uzvārds un pases dati ir pareizi. Vārda maiņa - 80Ls, jauna biļete tajā pašā reizā ap 32LS. No otras puses, Rīgā vajadzētu jau saprast, ka it kā kļūda ir ieviesusies, bet nu ar tām lidostām nekad neko nevar zināt. Kādi ieteikumi?
Saskaņā ar starptautiskajiem aviopārvadātāju noteikumiem, uzvārdā var būt trīs nepareizi burti. Pirmajam burtam obligāti jābūt norādītam pareizi. Jāievēro arī vārda un uzvārda secība. Ja kļūda ir vārdā, tad es teiktu, ka vari nesatraukties. Vari pamklēt pašā Ryanair lapā.
Mums bija kļūda uzvārdā beigās, mēs aizbraucam uz Ryanair kontori lidostā, mums teica ka viss ok, var būt 3 kļūdas. Var arī nebraukt, var uzzvanīt uz lidostu pa talr. 1187 un viņi var savienot ar Ryanair kantori, jo tieša numura viņiem nav. Tikai vajag paskaidrot problēmu. Vienīgais kā ar to 1mo būrtu, var būt arī būs problēma. Vismaz labāk uzzināt iepriekš nevis izlidošanas dienā jau stavot ar čemodāniem lidostā.
taisnība par trim kļūdām ir, bet nekur oficiāli nudien neesmu atradis šo informāciju.
cik zinu, tad drikst but lidz 2 vai pat 3 burtu kludam, kas tiek akceptets. Ryanair tatad vienkarsi piesejaas.....
FR neko neteiks tapat ka lielaka dala citu aviokompaniju.. Bet NEVIENA kluda nedrikst but uz Finnair reisiem, bilete vards un uzvards jasakrit ka pase pat, piemeram, černova nevar būt bilete uztaisita ka chernova! Uzreiz jamaksa par uzvarda mainu, bez variantiem!
Mīļo māmiņ, paldies Tev par to, ka manā vārdā un uzvārdā nav neviena latviešu burta!
Mīļo māmiņ, paldies Tev par to, ka manā vārdā un uzvārdā nav neviena latviešu burta!
Tad nu gan tavs vārds varētu būt ļoti dīvains! Grūti pat iedomāties...
Ha ,ar to laikam viņš domaja latviešu č ļ ē utt
bet varbūt šo : 哈,与拉脱维亚的时间,他认为C L E等。
Ar šausmām atklāju, ka neesmu Airbaltic biļetē ierakstījusi bērna otro uzvārdu. Bērns (12.g.) nav mans un brauc ar vecāku pilnvaru. Pa vidu savienojuma reiss ir ar Lufthansu. Vai man var būt kādas problēmas, respektīvi skolēnam?
Ar airbaltic problēmām nevajadzētu būt. Ar Lufthansu, ja lidojums Šengenas iekšienē, arī būtu jābūt OK. Drošības pēc vari uzjautāt abām kompānijām: http://www.airbaltic.lv/public/kontakti.html?language=2 un Riga [dot] Lufthansa [at] dlh [dot] de.
Sazinājos ar airbaltic un Lufthansu, teica, ka it kā problēmām nevajadzētu būt. Galvenais, ka biļetē minēts galvenais (?!?) uzvārds. Mazliet jau sirsniņa trīc, bet cerams, ka būs ok!
Nu tas galvenais varētu būt svarīgs gadījumā, ja ir tituls, piem., "van der Stūls" - svarīgi, lai ir "Stūls", "van der" var nebūt. Otrādi gan nekādi. Nu klasiskajā "Maksis Liepiņš-Kalniņš" gan jau būtu ok abējādi.
Būs labi! Lai labs ceļojums!
Opaa, man tikko sanaca viena kluuda ' pirku bileti citam cilvekam (Airbaltic) un aizmirsu ielikt vinja otro vaardu, jo pasee staav divi vaardi un uzvaards, bet es ieliku tikai pirmo vaardu un uzvaardu... Vai tas varetu radit probleemas? Ko man sada situacija darit? Paldies!
edite_z
Nosūti jautājumu uz reservations [at] airbaltic [dot] lv vai aizpildi jautājuma formu on-line http://www.airbaltic.lv/public/jautajumi.html.
Nedomāju ka vajadzētu būt problēmai, man pašam ir divi vārdi un ir bijušas reizes kad tikai vienu ievadījis esmu, bet sievai ir divi vārdi un divi uzvārdi un tos vispār nekad nevar ierakstīt, vienmēr nākas saīsināt, bet nu uzrakstīt jau protams netraucē
sievai ir divi vārdi un divi uzvārdi un tos vispār nekad nevar ierakstīt...
Tas labais!
un ko darīt manam vīram, kuram 3 vārdi + uzvārds no 3 vārdiem? Tikko nopirku Indijā iekšējam lidojumam biļeti, kur arī ailītēs viss neielīda... Ceru, ka iečekojoties problēmu nebūs. Latvijā vienmēr sazinos ar aviokompāniju, kuri sistēmā ieraksta pareizos datus.
Spāniski runājošās valstīs 3 (viens par godu kādam svētajam, tad par godu tēvam vai mātei un tad vēl savējais) vārdi ir ļoti izplatīta tradīcija, LV oficiāli var likt divus vārdus... cik saprotu tad neviens (lidostas, aviokompānijas) pārāk neispringst, ja ir ierakstīti divi vārdi, bet cilvēkam ir trīs.
Vai kāds šos noteikumus vārbūt ir atradis? Cilvēkam ir kļūda vārda 2 pirmajos burtos.
Man liekas, ka nav nekādu rakstītu notikumu. Katrai aviokompānijai var būt atšķirīga tolerance šajā jautājumā. Bet pirmajam burtam gan noteikti jābūt pareizam - ja nav, tad gan laikam nekur neaizlidos.
Avioregulas uzlabotajā variantā ir punkts, kas uzliek aviosabiedrībai par pienākumu izlabot kļūdas, bet tā vēl nav pieņemta.
viena tante teica - iz sērijas - varot būt līdz 3 kļūdām. bija šāda problēma ar raini lidojot, vnk pirms lidojuma jāiet pie raiņa lodziņa (ja ir) un jāprasa, lai uzliek kkādu savu atzīmi, ka viss ok. beidzamā laikā novērots, ka reāli neviens uz tām biļetēm esošajiem vārdiem akurāti neskatās, tik noskenē un uzmet aci atvērtai pasei. par šo jau te arī ir bijusi diskusija..
Mums būs airbaltic. Es kolēģiem arī saku, ka nav ko uztraukties, bet viņi grivb, lai viss pareizi kā rakstīts. Vienu kļūdu aģentūra pieļava rezervējot, tāpēc mēģināsim caur viņiem labot.
Parasti ir ok līdz trīs burtiem, bet pirmajam un pēdējam būtu jābūt korekti. Lai nebūtu nepatīkamu pārsteigumu, vērts noprecizēt iepriekš.
Pirmais vārdā ir nepareizs, nevis uzvārdā. Mēģināsim sarunāt.
Ja nepareizs ir pirmais burts, nevis kaut kur pa vidu, tad vispār jau ir gan vērts uztraukties. Bet domāju, ka nebūs problēmu sarunāt, lai izlabo.
Mana pieredze šajā jautājumā ir ar AirAsia. Bija viens burts uzvārdā nepareizs. Sākumā biju ļoti skeptisks, ka lētā aviokompānija ko tādu atļaus bez samaksas nomainīt, taču aizpildiju speciāli tam paredzētu formu, paprasīja vēl pases kopiju braucējam un ātri, un bez jebkādām papildu iebildēm, nomainīja. Domāju, ka arī tev nekādas problēmas nebūs.
un kurš/kura varētu pakomentēt ,ja ir pirms vārda nepareizi ieklikšķināta uzruna MRS pareizā MR vietā ? arī varētu būt problēmas-jeb drošāk būtu uzsiet lakatu galvā,cerot ka pases datus ar biļeti smalki nepētīs...
Dzimums pilnīgi nevienam nerūp.
Nu es ieteiktu, lai sirds mierīga, aizbraukt uz lidostu un visu pie Ryanair lodziņa nokārtot (gan jau, ka var attālināti, bet es tāda bailīga esmu ) Vienreiz, kad māsai un viņas vīram pirku Ryanair biļetes sajaucu mēnešus!!! Septembra vietā nopirku tajos pašos oktobra datumos. Sākumā vēl nopriecājos, ka cena zemāka palikusi un tad tikai apjautu, ko esmu izdarījusi. Aizbraucu uz lidostu un darbinieces samainīja uz īsto mēnesi - piemaksāt vajadzēja tikai par starpību par septembra biļetēm.
Nu kam negadās...