Labdien,
Vēršos pie jums ar jautājumu - varbūt kāds zin kaut ko, ko es nezinu un var palīdzēt piemeklēt lidojumu diviem cilvēkiem uz ASV (Ņujorka)
1) Izlidošana no Rīgas, Lietuvas, Tallinas, Polijas (principā der jebkas, kur var nokļūt ar autobusu vai auto)
2) Lidojums turp un atpakaļ, sākot ar 4.septembri līdz 19.septembrim. Datumi droši var mainīties, galvenais lai nepārsniedz 21.septembri un ceļojums ilgst vismaz 10dienas
3)Nododamā bagāža var arī nebūt, jo ja lidojam ar vairākiem lidojumiem maz kas var gadīties, nav problēmu aizlidot ar vienu koferi katram )
4) Pašlaik labākie piedāvājumi, ko ir izdevies atrast ir no Varšavas, lidojot caur Parīzi un/vai Torronto ~470eur. Uz neko lētāku neceru, cena apmierina, bet galvenais kas satrauc ir daudzie lidojumi, brauciens uz Varšavu ar autobusu un Parīzes lidosta
Principā galvenais jautājums laikam ir, vai ir iespēja atrast mazāk sarežģītu lidojumu, par līdzīgu cenu. 450 - 550eur būtu ok.
Ar Norwegian nav ne vainas, pēc manas pieredzes
1) RIX - JFK, 13.09, 283 EUR
http://www.norwegian.com/en/booking/flight-tickets/select-flight/?D_City...
2) JFK - OSL, 27.09, 182 EUR
http://www.norwegian.com/en/booking/flight-tickets/select-flight/?D_City...
OSL - RIX, 28.09, ap 70 EUR
https://www.google.com/flights/#search;f=OSL;t=RIX;d=2016-09-28;r=2016-1...
Bet piemēram VNO-BOS sākot ar 398 EUR ar TK.
https://www.kayak.es/flights/VNO-BOS/2016-09-09-flexible/2016-09-19-flexible/2adults
No BOS uz NY gan jau ka ar jebkuru sabiedrisko... Nebūs tālāk kā uz WAW..
bebr, Tavs variants laikam īsti neatbilst autora vēlmei atgriezties līdz 21. septembrim.
No Rīgas lētākais izskatās Finnair+British+Airbaltic, ap 600 EUR, tripojas (fr) uz ~560-580 EUR, ar Amex. Piemēram 7.—21. sept.
Turkish WAW-BOS pat tripojas uz 363 EUR, tiesa ātrākā izlidošana 11. sept.
Paldies!
Bebra variantam nav ne vainas, pamainot datumus uz 09.09 RIX-OSL-JFK 288eur, 18.09 JFK-OSL 204eur (saprotu, ka Oslo ielido 19.09) un paciemojoties pa Oslo 20.09 OSL-RIX 38eur
Nav jālido uz Parīzi, vai Stambulu, nav jākratās autobusā uz Varšavu, tikai tik cik izdomāt ko apciemot vienu dienu Oslo. Bet idejiski viss +/- der - datumi, cena, lidojumi
Protams, ja kāds vēl pamana kādu gadsimta piedāvājumu, tad nekautrējaties
Jā, mazliet pārpratu prasības.
Izskatās ka teorētiski iespējams iztikt arī bez Oslo apciemojuma, un tikt uz Rīgu tajā pašā 19.09 ar Air Baltic.
Paldies, biļetes iegādātas
Ar Norwegian rix-osl-jfk 09.09 283eur, 18.09 jfk-osl (ielidojam 19.09) 204eur, 19.09 osl-rix 43.99eur
Šoreiz bagāža nav nepieciešama un tā vietā lai 2 cilvēki kopā paēstu pa 70eur, izvēlējāmies ietaupīt un paēst kaut kur jau uz zemes
Ja nu kādam ir vēlme kaut ko ieteikt, vai pamācīt ar auto nomu uz +/- visu ceļojuma laiku, tad droši var nekautrēties (it kā forumu jau esmu krustu šķērsu izlasījis, bet ar autonomu neesmu dzīvē saskāries), ja ne, tad paldies par ieteikumiem
Ņujorkā ar auto nebūs ko darīt. Citādi paskaties "noderīgajas saitēs". Tur visādi varianti.
Ja pirki trīs atsevišķas Norwegian biļetes, Tava izvēle protams, bet es būtu juties drošāk, par 40-50 EUR dārgāk nopērkot savienotos reisus no Rīgas ar Finnair / British. Būtu cenā bagāža, barošana utt. Bet nu kas darīts — darīts!
Varbūt nepareizi izteicos. Ar Norwegian lidojums no Rīgas uz Ņujorku, bet Oslo jāpārsēžas. Atpakaļ no Ņujorkas uz Oslo un tad no Oslo uz Rīgu ar Air Baltic.
Kā jau teicu, bagāža šoreiz nespēlē lomu un pa 35eur no cilvēka ēst lidmašīnas paiku - es varu paciesties
Nu mans uztraukums bija par to, ka izskatās 3 atsevišķas biļetes esi pircis. Atpakaļceļā Norwegian reisa kavēšanās gadījumā var sanākt uztraukumi un izdevumi.
Manuprāt, Juris, vairāk domāja par to, ka labāk lidojumu nopirkt vienā biļetē un par neko vairāk nebēdāties. Airbaltic, ļoti bieži atceļ vai maina lidojuma laikus.
Piekrītu, ka Ņujorkā auto nevajadzēs. Ja tomēr plānojat braukt ārpus Ņujorkas, tad gan. Visu savu pieredzi par auto nomu ASV es savulaik apkopoju te: http://sapnumedniece.lv/kas-jazina-nomajot-automasinu-asv/
Pašā Ņujorkā atradīsimies tik pāris dienas, kad neplānojam īrēt auto. Paldies sapņumedniecei par rakstu, jau paspēju izlasīt
Jautājums, kas ir ar depozītu ja nomā auto? Citi saka ka nav tāds, citi apgalvo ka ir - kā tad ir patiesībā? Doma ir nomāt thrifty.com (sanāk, ka vislētāk - ja maksā tagad, tad ~230 dolāri par mid size corollu + kā sapratu, tad apdrošināt var uz vietas) un vecums ir virs 25 gadiem
No pieredzes jūnijā nomājot auto. Īrējām Alamo (caur Netflights), depozītu neprasīja.
Manuprāt nav, ja viss ar priekšapmaksu apmaksāts. Un ir attiecīga apdrošināšana. Netflights jau all inclusive polise ir klāt, visa summa jau paņemta, autonomai maz risku paliek. Un vēl jau jāņem vērā ASV kredītkaršu specifika, kur daudz lielāki vai automātiski palielināmi limiti un norēķinu periodi garāki, līdz ar to 500 vai 800 USD priekšautorizācija vidējam amerikāņu klientam vispār neko neietekmē.
Vai kāds ir saskāries ar thrifty auto nomu, nomājot auto JFK, pērkot apdrošināšanu te http://www.icarhireinsurance.com un maksājot ar citadeles amex vai mastercard debetkartēm?
Kalmens, nečakarējies ar papildus apdrošināšanu un pērkot kādā ASV lapā, bet ņem pie kāda Eiropas aģenta ar jau iekļautu apdrošināšanu un bez pašriska, piemēram, autoeurope.co.uk vai netflights. Ja pirksi autonomu ASV lapā (un tā izskatās, jo mini cenu dolāros), tad beigās samaksāsi daudz vairāk par papildus apdrošināšanu.
Kalmens, nečakarējies ar papildus apdrošināšanu un pērkot kādā ASV lapā, bet ņem pie kāda Eiropas aģenta ar jau iekļautu apdrošināšanu un bez pašriska, piemēram, autoeurope.co.uk vai netflights. Ja pirksi autonomu ASV lapā (un tā izskatās, jo mini cenu dolāros), tad beigās samaksāsi daudz vairāk par papildus apdrošināšanu.
Pilna nav tik pilna kā liekas.. towing costs nebija iekļautas un tie man izmaksāja 700 usd.. labi ka man bija Deluxe Excess Reimbursement Annual Worldwide no www.worldwideinsure.com , un to naudu dabūju atpakaļ.
Pilna nav tik pilna kā liekas.. towing costs nebija iekļautas un tie man izmaksāja 700 usd.. labi ka man bija Deluxe Excess Reimbursement Annual Worldwide no www.worldwideinsure.com , un to naudu dabūju atpakaļ.
Vitalijs, caur kuru aģentu ņēmi automašīnu un kādi bija apdrošināšanas nosacījumi, ka šī lieta nebija iekļauta cenā?
Iespējams, ka autonoma rīkojās negodīgi piestādot šīs izmaksas. Bet te būtu jāsāk jau ar to - kāpēc vispār bija nepieciešama mašīnas vilkšana. Domāju, ka normālā gadījumā, ja ņem "no excess, including tires, undercarriage and windows" nevar būt nekādas runas par papildus samaksas piestādīšanu.
Čakarēties negribas, bet maksāt 100-150eiro vairāk arī ne.
Piemērs thrifty Est. total with taxes $ 232.24 par mid-size auto. + apdrošināšana no augstākminētās adreses
Your premium is £38.29 for 7 days
Sanāk krietni lētak kā maksāt alamo par to pašu auto un laiku 636$ vai 572eiro
Tikai jautājums vai šāda kombinācija strādā? Nav runa par 40$/eiro ietaupījumu, bet ja tie ir simti ...
Čakarēties negribas, bet maksāt 100-150eiro vairāk arī ne.
Piemērs thrifty Est. total with taxes $ 232.24 par mid-size auto. + apdrošināšana no augstākminētās adreses
Your premium is £38.29 for 7 days
Sanāk krietni lētak kā maksāt alamo par to pašu auto un laiku 636$ vai 572eiro
Tikai jautājums vai šāda kombinācija strādā? Nav runa par 40$/eiro ietaupījumu, bet ja tie ir simti ...
Kā kāds var pateikt, vai strādā un ieteikt ko labāku, ja nav zināms, ar kādiem noteikumiem tiek ņemts auto no thrifty (saprotu, ka skaties cenu pa tiešo viņu mājaslapā?)? Normāli būtu uzrakstī konkrētus datumus un web lapas, kur skaties piedāvājumu. Tad arī citi varētu salīdzināt un kaut ko ieteikt vai apskatīties un pakomentēt to ko esi atradis.
Tā apdrošināšana, ko taisies pirkt ir pašriska apdrošināšana (excess insurance), kas nozīmē, ka tā apdrošina tikai pašrisku, bet jābūt pamatapdrošināšanai.
Strādā varianti:
- auto + apdrošināšana ar pašrisku + pašriska apdrošināšana
- auto + apdrošināšana ar pašrisku + pats uzņemies pašriska izmaksas, ja kaut kas notiek
- auto + apdrošināšana bez pašriska
Nestrādā variants:
- auto + pašriska apdrināšanas (jo nav jau pašriska, ko apdrošināt, šādā gadījumā vispār nekas nav apdrošināts)
Pērkot pa tiešo ASV lapās bieži cenā nav iekļauta nekāda apdrošināšana.
Pilna nav tik pilna kā liekas.. towing costs nebija iekļautas un tie man izmaksāja 700 usd.. labi ka man bija Deluxe Excess Reimbursement Annual Worldwide no www.worldwideinsure.com , un to naudu dabūju atpakaļ.
Vitalijs, caur kuru aģentu ņēmi automašīnu un kādi bija apdrošināšanas nosacījumi, ka šī lieta nebija iekļauta cenā?
Iespējams, ka autonoma rīkojās negodīgi piestādot šīs izmaksas. Bet te būtu jāsāk jau ar to - kāpēc vispār bija nepieciešama mašīnas vilkšana. Domāju, ka normālā gadījumā, ja ņem "no excess, including tires, undercarriage and windows" nevar būt nekādas runas par papildus samaksas piestādīšanu.
autoeurope + alamo
towing un road assistance nav iekš "extended coverage", par tiem uz vietas prasīja 19$*15d
Vilkšana bija piespiedu lieta no Highway patrol, maksāju pats towing company jo Alamo atteicās.
Vēlamie datumi 09.09 21:00 JFK - 15.09 10:00 JFK. Auto mid size, ne mazāks.
Jā, thrifty cenas skatos pa taisno viņu lapā. Un nesaprotu kur ir tā starpība, ja tur skatoties cena ir 240$, acīmredzot bez apdrošināšanas, bet citur ir 340$ + izvēloties apdrošināšanu vēl ~9$, vai 9$x2 dienā klāt.
Atvainojos par nemākulību, vienkārši neesmu ar šo saskāries un visas šīs cenu starpības un kas iekļauts, un kas nē ir sajaukušas galvu līdz vājprātam.
Vilkšana bija piespiedu lieta no Highway patrol, maksāju pats towing company jo Alamo atteicās.
Dzēris biji, vai? Citādi grūti iedomāties, kāpēc auto būtu jāvelk piespiedu kārtā.
Nestrādā variants:
- auto + pašriska apdrināšanas (jo nav jau pašriska, ko apdrošināt, šādā gadījumā vispār nekas nav apdrošināts)
Teorētiski saprotams, bet vai ir kāds faktisks pamats šim apgalvojumam? Piemēram, insurance4carhire, ja nemaldos, maksimālā izmaksājamā summa ir 6000 mārciņas laikam gada laikā. Saprotams, ka es būšu ieberzies, ja sasitīšu nomas mašīnu lupatu lēveros, vai, ja to nozags. Bet, ja tiks nodarīta skāde, teiksim, par 500$, vai ir sagaidāms, ka šie neko neatmaksās, jo, izpētot manu nomas līgumu, nonāks pie slēdziena, ka nekāda pamata apdrošināšana nav bijusi?
Esmu ņēmis auto bez jebkādas apdrošināšanas Eiropā caur ASV saitu (jo tā bija krietni lētāk), kantoris piekrita dot bez apdrošināšanas, un ierakstīja manu atbildības limitu 10 000 EUR. Mašīna bija mazā klase un ne gluži jauna, tā kā tā arī apmēram viņa maksā. Būtībā tas taču nozīmē, ka man ir iedots auto ar 10 000 EUR pašrisku. Kāpēc lai pašriska apdrošinātājs to nesegtu savu limitu robežās?
Tas, peraizi, bija Kanādā, nevis US, bet vairākas reizes ņemot no AVIS un no Enterprise, samaksāju to, cik rādīja lapa rezervācijas brīdī. Saņemot auto, novilka Sweda karti un iedeva atslēgas. Tā summa no kartes vispār kaut kad pēc dažām dienām parādījās kā noņemta.. Nekādi depozīti netika ņemti. Apdrošināšana bija tā, kas nāk ar standarta piedāvājumu..
Nestrādā variants:
- auto + pašriska apdrināšanas (jo nav jau pašriska, ko apdrošināt, šādā gadījumā vispār nekas nav apdrošināts)
Teorētiski saprotams, bet vai ir kāds faktisks pamats šim apgalvojumam? Piemēram, insurance4carhire, ja nemaldos, maksimālā izmaksājamā summa ir 6000 mārciņas laikam gada laikā. Saprotams, ka es būšu ieberzies, ja sasitīšu nomas mašīnu lupatu lēveros, vai, ja to nozags. Bet, ja tiks nodarīta skāde, teiksim, par 500$, vai ir sagaidāms, ka šie neko neatmaksās, jo, izpētot manu nomas līgumu, nonāks pie slēdziena, ka nekāda pamata apdrošināšana nav bijusi?
Esmu ņēmis auto bez jebkādas apdrošināšanas Eiropā caur ASV saitu (jo tā bija krietni lētāk), kantoris piekrita dot bez apdrošināšanas, un ierakstīja manu atbildības limitu 10 000 EUR. Mašīna bija mazā klase un ne gluži jauna, tā kā tā arī apmēram viņa maksā. Būtībā tas taču nozīmē, ka man ir iedots auto ar 10 000 EUR pašrisku. Kāpēc lai pašriska apdrošinātājs to nesegtu savu limitu robežās?
Varbūt arī maksās, nav pieredzes. Bet pat, ja maksās, tad domājams tas ir ārpus segtajiem riskiem un es uz to nepaļautos.
Daudz lielākas ziepes būs, ja nejauši izraisīsi avāriju un nodarīsi kādam kaitējumu. Īrēt mašīnu ASV bez liability insurance būtu tāds pats neprāts, kā braukt uz ASV bez veselības apdrošināšanas.
Vēlamie datumi 09.09 21:00 JFK - 15.09 10:00 JFK. Auto mid size, ne mazāks.
Jā, thrifty cenas skatos pa taisno viņu lapā. Un nesaprotu kur ir tā starpība, ja tur skatoties cena ir 240$, acīmredzot bez apdrošināšanas, bet citur ir 340$ + izvēloties apdrošināšanu vēl ~9$, vai 9$x2 dienā klāt.
Atvainojos par nemākulību, vienkārši neesmu ar šo saskāries un visas šīs cenu starpības un kas iekļauts, un kas nē ir sajaukušas galvu līdz vājprātam.
Auto īres ir pa pilnām dienām (24h), tāpēc rezervējot vari ņemt līdz 21:00, cena nemainīsies un būsi mierīgāks, ja aizkavēsies pirms auto atdošanas.
Viņu lapā redzu, ka tas ir bez jebkādām apdrošināšanām, bet kādas tās būs un cik maksās uz vietas atrast nevaru. Acīmredzot labi nomaskējuši. Bet kā jau minēju, tad pašriska apdrošināšana sedz pašrisku, tā nav apdrošināšana un noteikti nesedz auto zādzību, kaitējumu trešajām personām utt. Var jau būt, ka nopērkot viņu pamatapdrošināšanu uz vietas un savu pašriska vai viņu pilno apdrošināšanu uz vietas sanāks lētāk, bet parasti tā nav, vismaz man tā nekad nav gadījies. Bet rezervējot tik tuvu vajadzīgajiem datumiem iespējams autonoma var nolaist cenu zemāk nekā aģentu negotiated rates.
nebraucoš auto nevar palikt uz haiveja, jāvelk nost.