Wizz Air ir skaidrāks: Spiežot uz sava vārda mājaslapā redzamas visas rezervācijas: Details > Start Rebooking. Var izvēlēties dažas tuvākās lidostas (Baltijas ietvaros noteikti, Reikjavīku ļauj samainīt pret Trondheimu u.tml.) un datumus 14 dienas pirms un 30 (agrāk ļāva 60) dienas pēc sākotnējās rezervācijas. Diemžēl, ja turpceļš sākotnēji bija 12.janvārī, bet WizzAir atsāk lidojumus tikai martā (>30 dienu atstarpe), tad ne turpceļu, ne atpakaļceļu mājaslapā samainīt neļauj. Arī sadalīt (atcelt turpceļu, bet samainīt atpakaļceļu) mājaslapa neļauj. Varbūt pa telefonu ļauj?
Ryanair ir mīklaināks: E-pastā tas atsūta šādu ziņu:
1.Change your cancelled flight (for free)
We are allowing customers to change their cancelled flight to another date or time on the original route or to any other route within our network. You can move your flight to any date within 14 days before or after your cancelled flight. There are no flight change fees and you do not have to pay any fare difference.
...bet praksē caur My bookings > uz atceltā reisa > Change flight ļauj izvēlēties jebkurus datumus un lidostas (Android Chrome pārlūkā jāieķeksē Desktop View, citādi lidostas neļaus mainīt). Tur bez maksas ļauj samainīt tikai uz tuvāko reisu pirms vai pēc, ja tas iekļaujas 14 dienu intervālā, lidostas jebkādas, par jebko citu prasa piemaksāt cenu starpību. Confirm bija bail spiest, varbūt pēc tā cenu starpību ļautu nemaksāt? Un arī Customer Service čatā vismaz novembrī bez maksas man ļāva samainīt tikai uz tuvāko reisu. Bet Ceļakājā jau decembrī kāds mani izlaboja, ka ļauj mainīt arī uz aiznākamiem reisiem bez maksas.
Kāda jūsu pieredze? Man ir 2 atceltas Ryanair rezervācijas, 1 atcelta WizzAir turp-atpakaļ rezervācija. Gribu tās samainīt pēdējās dienās pirms 15.februāra uz Milāna>Baltija netiešo vai Milāna>Polija tiešo reisu, ja par ātru samainīšu, tad kādu savienojumu pa to laiku atcels.
Vai kādam ir izdevies bez maksas pārcelt atcelto Ryanair reisu tālāk par nākamo reisu (kā viņi paši sola, bet mājaslapā prasa piemaksāt cenu starpību)? Un kādā veidā - tikai ar web čata starpniecību?
P.S. Ja praksē nevienam nav izdevies, tad varbūt man nav vērts paļauties, ka atceltās 26.februāra biļetes Ryanair bez maksas samainīs uz 15.februāra netiešajiem reisiem. Varbūt jāpērk jaunas, kamēr cenas vēl nav uzkāpušas, bet pa to laiku ir lielāks risks, ka vienu no tiem tomēr atcels.
Raksti čatā. Nevisns neko nepateiks jo katru nedēļu kaut kas mainās. ja viens oerators nesadara kā vēlies, tas mēģini oto, trešo un ceturto reizi. gadās tā ka katram ir sava izpratne un pie pareizā aģenta saunāsi kā vajag. Ja visi rakstīs vienu un to pašu tad visticamāk tā arī ir un nekādi manevri nav iespējami.
Links:
https://secure.livechatinc.com/licence/5665411/v2/open_chat.cgi?groups=8
P.S. Ja praksē nevienam nav izdevies, tad varbūt man nav vērts paļauties, ka atceltās 26.februāra biļetes Ryanair bez maksas samainīs uz 15.februāra netiešajiem reisiem. Varbūt jāpērk jaunas, kamēr cenas vēl nav uzkāpušas, bet pa to laiku ir lielāks risks, ka vienu no tiem tomēr atcels.
Varbūt samainot izdodas iegūt vienu lidojuma posmu, bet nekad nav dzirdēts ka viena lidojuma vietā iedotu divus.
Iepriekš rakstīju, ka man ir 2 atceltas Ryanair biļetes (Bergamo-Rīga un Tenerife-Stansteda). Tā kā tiešo reisu vairs nav, tad ceru samainīt pret, piemēram: Bergamo-Stansteda & Stansteda-Rīga. Bet tiklīdz samainu datumu no 26. uz 15.februāri, Ryanair prasa samaksāt cenu starpību, tikai uz to pašu datumu (vai tuvāko datumu, kurā šajā maršrutā lido) ļauj mainīt bez maksas.
Vai esi pārliecināts ka Londonā var veikt pārsēšanos un Tevi nesūtīs karantīnā?
Es mainīju biļeti no atceltā RIX-STN decembra beigās uz 02.01.21. RIX - STN - izdevās, bet ne ar pirmo reizi...mainīju brīdī, kad daudzi gada nogales reisi RIX-STN vēl nebija oficiāli atcelti, bet bija jau skaidrs, ka to nebūs.... bija piebilde, kurā līdz galam neiedziļinājos, ka bez piemaksas maina 14 dienu ietvaros, tad bija teksts, ka var mainīt 3 mēnešu ietvaros, bet laikam tur bija piemaksa ... 26. un 15. ir vairāk kā 14 dienas, varbūt tur tas suns aprakts?
Vēl īsi pirms Ziemassvētkiem izdevās samainīt RYANAIR čatā bez maksas 01.01.2021. atcelto Bergamo - RIX uz praksē izlidoto un neatcelto TLL-Bergamo 19.12.2020. Ja nevar ON-LINE, tad čatā parasti var sarunāt, tikai ar mobilo būs baigais "čakaris", ja vēl esi Brazīlijā un netiksi pie datora. ON-LINE tīri labi varēja samainīt arī man nevajadzīgo un atcelto RIX-STN no 21.12.2020. vai 22.12.2020., jo tobrīd jau vairs nedrīkstēja lidot no UK uz Kanārijām, uz reisu ACE-Bergamo 03.01.2021., kuru gan nesanāca izmantot. Atbilstoši RYANAIR politikai atcelto reisu var mainīt uz citu reisu +/-14 dienu periodā (bez maksas un nepiemaksājot cenas starpību). HVZ, kā šie rēķina tās dienas (uz abām pusēm - "+14" un "-14" vai tikai nedēļu uz vienu vai otru pusi - grūti teikt), bet čatā tomēr nāk pretī. Ja grib mainīt reisu, kurš nav atcelts, tad spēkā šie noteikumi, respektīvi, jāpiemaksā cenas starpība, bet maiņa ir bez maksas:
https://www.ryanair.com/lv/en/useful-info/no-change-fee
Bija gan kaut kur minēts par RYANAIR biļetēm, kuras pirktas par 0,99 EUR - 5EUR, ka, mainot šādas biļetes atceltu reisu gadījumā tikšot iekasēta transakcijas maksa (5 EUR). Pirms ZS un Jaunā gada šādas 5 EUR biļetes RYANAIR izmeta "štāpeļiem", bet tomēr daudzus reisus atcēla.
WIZZ-airam būs sūdīgi ko samainīt, jo šobrīd un līdz marta beigām no LV, LT, PL no/uz Milānu un Bergāmo šie vispār nelido. Krakova (ja vēl ir pārdošanā) mūsu gala PAX-iem neder. Ja WIZZ pirkts pa tiešo bez starpnieka, manuprāt, prātīgākais būtu TRAVEL CREDIT, jo kas to zina, kas būs marta beigās, kad WIZZ sola atsākt lidojumus no RIX. Daži virzieni gan tiek plānoti ātrāk. Kaut kur bija raksts, ka WIZZ smagi pārrēķinājušies, plānojot lidojumus ziemas periodā līdz aprīlim un tagad šiem nākšoties vairumu ziemas perioda lidojumu atcelt PAX-u trūkuma un daudzo starpvalstu ceļošanas ierobežojumu dēļ.
Negribu jaukties ceļojuma plānošanā, bet, kad tiksi līdz Milānai no Brazīlijas, tad gan prātīgāka rīcība būtu tiešais reiss MXP-RIX (ja vēl lidos februārī). Vairums ES valstu tomēr jau gudro vai ir jau ieviesušas striktus ierobežojumus priekš NON-ESSENTIAL ceļošanas. Tuvāko mēnešu laikā ceļošana draud kļūt sarežģītāka kaut vai testēšanās dēļ. Ka nesanāk iestrēgt tepat kādā ES lidostā starpposmā, ja nedosies pa taisno uz mājām. Par tām atcelto FR un WIZZ reisu biļetēm jau vēl var prasīt gan naudas atmaksu, gan ierosināt CHARGE BACK. Nav jau īsti uz ko mainīt, jo FR no RIX tagad kādu laiku lidos tikai uz STN un DUB, bet WIZZ no RIX līdz marta sākumam nelidos vispār.
Paldies, Viestur un Gigi, par dalīšanos ar savu pieredzi, kas mani iedrošina. Pagaidīšu vēl dažas dienas pirms mājupceļa caur web čatu samainīšu. Pagaidām labākais atradums ir Bergamo-Krakova 15.februāri ar Ryanair. Vismaz Ryanair Farefinder 15.-18.februāri no Baltijas lidostām uzrāda tikai Stansteda-Rīga, neko citu.
P.S. Ceļakāja.lv no telefona man darbojas desmit reižu labāk nekā Ryanair u.c. aviokompāniju lapas. Jā, aizvien esmu Brazīlijā.
Tikko uzrakstīju Tev otro PM, Reinis.
Šodien 16.februārī Ryanair mājaslapā pats bez aģenta veiksmīgi bez maksas pārcēlu 2 atceltas 26.februāra biļetes, nevis uz pašu tuvāko reisu, bet uz nākamo tuvāko reisu. Vēl janvāra beigās Ryanair prasīja segt cenu starpību, tikai uz tuvāko reisu ļāva bez maksas. Vai nu Ryanair kaut ko salaboja, vai arī Viesturam taisnība, ka atceltos reisus neļauj pašam mainīt pārāk laicīgi, laikam jānogaida, kad pietuvojas 14 dienas pirms oriģinālā datuma, vai arī caur web čatu.
Jā, manuprāt, ir tā, ka jānogaida vismaz 14 dienas pirms oriģinālā datuma, jo RYANAIR tagad ļoti daudzus reisus atceļ 15 dienas pirms lidojuma PAX-u trūkuma dēļ un viņi cenšas pasargāt PAX-us no tā, lai nepārceltu savu atcelto reisu uz citu atceltu reisu.
Vai wizzair neliek piemaksāt cenas starpību, ja mainu izlidošanas datumu?
Paši atcēla idojumu......
Šis atkal jāizvelk no trešās lapas, lai tauta var izlasīt.
Ja paši atceļ lidojumu, tad visas aviokompānijas ļauj mainīt bez maksas, atšķiras tikai nianses, cik plašā amplitūdā.
Es nezinu kas notiek ja maina lidojuma maršrutu, bet ja tas nemainas - 14 dienas pirms un 30 dienas pēc vari brīvi izvēlēties.
Vai wizzair neliek piemaksāt cenas starpību, ja mainu izlidošanas datumu?
Paši atcēla idojumu......
Ja Wizz Air pats atcēla/pārcēla lidojumu, tad tas atsūta e-pastu ar 2-3 bezmaksas iespējām:
- REBOOK pārcelt uz citu datumu 14 dienas pirms vai 30 dienas pēc sākotnējā datuma (CENU STARPĪBA NAV JĀPIEMAKSĀ);
- RECEIVE 120% WIZZ CREDIT, ko var izmantot citiem lidojumiem vai arī tā vietā saņemt 100% atmaksu īstā naudā;
- ACCEPT CHANGES, ja Wizz Air pats piedāvā lidojumu citā datumā.
Ja pasažieri paši vēlas pārcelt/atcelt lidojumu, tad pasažieriem jārēķinās ar zaudējumiem no 31€ līdz 60€ + pašiem jāsedz cenu starpība, ja jaunais lidojums ir dārgāks par sākotnēji iegādāto: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/booking-information/changing-your-reservation
Es nezinu kas notiek ja maina lidojuma maršrutu, bet ja tas nemainas - 14 dienas pirms un 30 dienas pēc vari brīvi izvēlēties.
Wizz Air, ja aviokompānija atcēla/pārcēla lidojumu, ļauj bez maksas mainīt uz līdzīgu maršrutu no/uz kaimiņu lidostām, bet kādām konkrēti - to var redzēt tikai spiežot uz REBOOK. Piemēram, Rīga-Reikjavīka ļāva samainīt pret Viļņa-Trondheima. Tallinu pret Viļņu arī ļāva mainīt. Turpretī Katāniju neļāva samainīt uz Palermo (abas atrodas Sicīlijā), bet tikai uz Bari, kas atrodas daudz tālāk. Par šo paradoksu es Wizz Air uzrakstīju sūdzību, bet viņi mani atšuva.
Ryanair tai ziņā foršāki. Ja šie atceļ, tad vari mainīt uz jebkuru citu lidojumu bez piemaksas. Un vēl baigais bonuss RYANAIR-am šobrīd ir tas, ka jebkuru lidojumu, kurš tiks nopirkts no 10.06.2021. līdz pat 30.09.2021. varēs brīvi mainīt uz jebkuru citu lidojumu līdz pat 31.12.2021. divas reizes, piemaksājot tikai cenas starpību (ja ir). Pluss ir tas, ka RYANAIR-am uz JŪLIJU un arī samērā regulāri uz nākamo mēnesi tagad ir samērā daudz lidojumu (it īpaši uz UK), kuri maksā 5-10 EUR/one way. Ja "Anglija joprojām būs aizslēgta un atslēga nolauzta" kā pasakā, tad vari atkal mainīt uz nākamo mēnesi, kamēr vien būs COVID-19. Jāatceras, ka maiņa jāveic vismaz 7 dienas pirms plānotā lidojuma. Sīkāk šeit:
https://www.ryanair.com/ie/en/useful-info/no-change-fee
We know your plans may change, so we've dropped our flight change fees for all new bookings made before 30 September 2021, for travel before 31 December 2021. You can now make up to two flight changes for travel by 31 December 2021. This gives you complete flexibility and peace of mind.
Our Zero Change Fee promo is applicable for bookings made after 10 June 2020. Flight changes must take place at least 7 days before the original scheduled departure dates to avail of promo. Fare and product price difference may apply.
Wizzairam plus ir ,ka ,ja izlidosanu izmaina kaut pa 15 min. ,piedava atcelt vai mainit datumus.
Ryanair tai ziņā foršāki. Ja šie atceļ, tad vari mainīt uz jebkuru citu lidojumu bez piemaksas.
Es to saprotu, ka arī par pirmajām divām maiņām ir jāpiemaksā starpība...
Vai kādam ir pieredze?
"" Ja cena, kas saistīta ar jaunā lidojuma datuma, ir dārgāka nekā tā, kas tiek maksāta par sākotnējo lidojumu, klientam ir jāsedz jebkāda cenu starpība starp sākotnējo un jauno cenu. Jāapmaksā arī visu papildu produktu cenu starpība. ""
Ryanair tai ziņā foršāki. Ja šie atceļ, tad vari mainīt uz jebkuru citu lidojumu bez piemaksas.
Es to saprotu, ka arī par pirmajām divām maiņām ir jāpiemaksā starpība...
Vai kādam ir pieredze?
"" Ja cena, kas saistīta ar jaunā lidojuma datuma, ir dārgāka nekā tā, kas tiek maksāta par sākotnējo lidojumu, klientam ir jāsedz jebkāda cenu starpība starp sākotnējo un jauno cenu. Jāapmaksā arī visu papildu produktu cenu starpība. ""
Sveiks! Šis Ryanair citāts attiecas uz lidojuma datuma maiņu pēc paša pasažiera iniciatīvas. Tad patiešām pasažierim jāsedz cenu starpība. Bet, ja lidojumu pārcēlis/atcēlis pats Ryanair, tad Tu drīksti pārcelt uz citu reisu bez jelkādām piemaksām, pat ja cena jaunajos datumos ir augstāka. Februārī drīkstēja samainīt līdz 14 dienām pirms vai pēc sākotnējā lidojuma un pat uz jebkuru citu reisu (starp citām lidostām), tagad šādus tekstus Ryanair mājaslapā vairs neatrodu. Man (un laikam arī Viesturam) gada sākumā bija problēmas veikt šo bezmaksas pārcelšanu 1-2 mēnešus pirms atceltā lidojuma, toties, kad pienāca 14 dienas pirms atceltā lidojuma datuma, tad šī maiņa izdevās bez problēmām. Ja Ryanair mājaslapa neļauj kaut ko pārcelt, tad to pašu var mēģināt ar web čata starpniecību: https://help.ryanair.com/hc/en-us
Ryanair tai ziņā foršāki. Ja šie atceļ, tad vari mainīt uz jebkuru citu lidojumu bez piemaksas.
Es to saprotu, ka arī par pirmajām divām maiņām ir jāpiemaksā starpība...
Vai kādam ir pieredze?
"" Ja cena, kas saistīta ar jaunā lidojuma datuma, ir dārgāka nekā tā, kas tiek maksāta par sākotnējo lidojumu, klientam ir jāsedz jebkāda cenu starpība starp sākotnējo un jauno cenu. Jāapmaksā arī visu papildu produktu cenu starpība. ""
Jā tā ir, bet pagaidām uz jūliju RYANAIR-am labas cenas, nav jēgas mainīt uz vēlu rudeni, kad cenas kāpj debesīs. Nav nekas jāmaksā tikai tad, ja pats FR atceļ lidojumu.
Ja atceļ reisu, tad tāpat jāpiedāvā ko līdzvērtīgu vietā. Vai tad citi tā nedara?
Par piecīti pirktajām biļetēm datuma maiņa, piemaksājot starpību, diez vai ir baigā ekstra...
Ja atceļ reisu, tad tāpat jāpiedāvā ko līdzvērtīgu vietā. Vai tad citi tā nedara?
Par piecīti pirktajām biļetēm datuma maiņa, piemaksājot starpību, diez vai ir baigā ekstra...
Pēc Regulas 2004/261 8.1.panta aviokompānijai atcelšanas/pārcelšanas gadījumā patiešām jāpiedāvā atmaksa vai pārmaršrutēšana pēc iespējas drīzāk vai vēlāk, ja pasažierim tā ērtāk. Ryanair savā mājaslapā pat sola, ka viņi pārliks pasažieri uz citas aviokompānijas reisu. Bet praksē gan Ryanair, gan Wizzair līdz šim pilnīgi ignorējuši manas prasības gan pārmaršrutēt ar citu aviokompāniju (kas aizvien lido tajā pašā datumā), gan atmaksāt manus izdevumus, man pašam nopērkot citas alternatīvas biļetes.
Kad reiz Ryanair atcēla 1.biļeti, bet neatcēla 2.biļeti pēc pārsēšanās. Lai nezaudētu naudu par neizmantoto 2.biļeti, tad es šo 2.biļeti pārcēlu uz citu nedēļas dienu, kurā bija vislielākā iespēja, ka Ryanair šos lidojumus atcels. Un patiešām - drīz vien atcēla 2.biļeti, un naudu dabūju atpakaļ.
Citā gadījumā, kad Ryanair pats atcēla 2 biļetes pilnīgi citā maršrutā (Spānijā), es pāris mēnešus ar tām neko nedarīju. Bet pēdējā brīdī, kad brīnumainā kārtā nokļuvu Itālijā (bet ne ķurķī), tad šīs 2 atceltās biļetes bez maksas un bez piemaksas pārcēlu par Bergamo-Dublina & Dublina-Kauņa. Prātīgi izdarīju, ka uzreiz pēc atcelšanas neprasīju atmaksāt, bet paturēju tās rezervē, līdz pienāca izdevīgs brīdis tās izmantot.
Vai wizzair neliek piemaksāt cenas starpību, ja mainu izlidošanas datumu?
Paši atcēla idojumu......
Ja Wizz Air pats atcēla/pārcēla lidojumu, tad tas atsūta e-pastu ar 2-3 bezmaksas iespējām:
- REBOOK pārcelt uz citu datumu 14 dienas pirms vai 30 dienas pēc sākotnējā datuma (CENU STARPĪBA NAV JĀPIEMAKSĀ);
Ja Wizz pārcēla lidojumu, vai varu mainīt 7 dienu ceļojumu vietā izvēlēties 10 vai 14 dienas?
Ja Wizz pārcēla lidojumu, vai varu mainīt 7 dienu ceļojumu vietā izvēlēties 10 vai 14 dienas?
Mierīgi
Var iet caur PTAC un tad iespējams vēl tiesāties, bet varbūt pat prātīgāk ir darīt kā Tu, ar viltību atdabūt naudu, vai vēl labāk, izmantot tās kā maināmas biļetes ārkartas gadījumiem.
Kā tur ir ar atceltiem lidojumiem :
Sākotnējais lidojums -
Ot 14/9 18:45 Vīne (Schwechat) 21:40 Rīga
Jaunais lidojums/-i -
Ot 14/9 09:35 Vīne (Schwechat) 12:30 Rīga
Tas piedāvātais variants, bet varu izvēlēties arī nākamās dienas vakaru.
Tā kā esam daudz lidotāji, tad man jānoskaidro, vai visi var palikt dienu ilgāk. Bet, ja nu nesanāk, vai varu piespiest AirBaltic mūs atvizināt uz Rīgu vakarā kā bija paredzēts jeb tas nepienākās? Braucam no Slovēnijas, tā ka uz rīta reisu paspēt nevaram.
...vai varu piespiest AirBaltic mūs atvizināt uz Rīgu vakarā kā bija paredzēts jeb tas nepienākās?
Regulas 261/2004 8(1)(.pants pēc būtības nozīmē, ka jāpārmaršrutē pēc iespējas tuvāk oriģinālajam reisam, bet ir pārāk vispārīgs, lai izšķirtu, vai tajā pašā dienā pārcelts reiss atbilst vai neatbilst šim nosacījumam. Vairākas nacionālās tiesas jau ir nosūtījušas jautājumus Eiropas Kopienu tiesai, lai tā interpretētu šo pantu. Pagaidām praksē aviokompānijas diez vai mēģinās jums atrast vietā citas aviokompānijas reisu tuvāk oriģinālajiem laikiem. Var arī prasīt atmaksu un mēģināt nopirkt vietā citas aviokompānijas reisu pašiem, ja tas vispār iespējams.
Uz nākamo dienu prasīt aviokompānijai pašai pārcelt gan var un varbūt pat sadalīt pasažierus - daļu uz rīta reisu un daļu uz nākamās dienas reisu, ja daži nevar palikt dienu ilgāk.
Regulas 261/2004 8(1).pants
b. re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at the earliest opportunity; or
c. re-routing, under comparable transport conditions, to their final destination at a later date at the passenger's convenience, subject to availability of seats.
Šajā situācijā reāli no BT ir dabūt lidojumu nākamajā dienā +viesnīcas apmaksu. Tas taču loģiski, ka rīta reiss neder, ja bija plānots lidot vakarā. Vajag tikai ar viņiem sazvanīties un mēģināt visu sakārtot iepriekš, jo pašam pārcelt mājaslapā uz nākamo dienu BT var traktēt kā piekrišanu šim variantam bez papildus apmaksājamiem izdevumiem.