CAI - DOH - BKK - DOH - CAI ar Qatar Airways pirmajā klasē pa 946 EUR:
https://www.kayak.de/flights/cai-bkk/2017-03-01/2017-03-08/first
Lidojums DOH - BKK ar A380. Var izmantot bezmaksas stopover, lai līdz 4 dienām apskatītu Dohu.
CAI - DOH - BKK - DOH - CAI ar Qatar Airways pirmajā klasē pa 946 EUR:
https://www.kayak.de/flights/cai-bkk/2017-03-01/2017-03-08/first
Lidojums DOH - BKK ar A380. Var izmantot bezmaksas stopover, lai līdz 4 dienām apskatītu Dohu.
infests, šis varētu būt papildinājums, http://www.fly4free.com/flight-deals/europe/business-class-flights-from-cairo-to-south-east-asia-from-only-e500/
Ps. Šeit gan bez Tevis pieminētās BKK, nāk vēl klāt CGK un SIN.
Oslo—Ņujorka 727 EUR turpatpakaļ biznesa klasē ar TAP Airlines caur Lisabonu. Strādā arī viena virzienā, tad cena godīgi dalās uz pusi.
1 bezmaksas stopovers.
Lidojumiem no 1. septembra.
Tāda pati cena ar TAP OSL-BOS, 727 EUR.
Vācija-Sanfrancisko premium economy klasē ~670 EUR turpatpakaļ ar British Airways. Var lidot gan ar BA, gan ar Aerlingus kā BA codeshare (caur Dublinu).
Strādā no Diseldorfas (DUS), Berlīnes (TXL), no Hamburgas (HAM) jau 720 EUR, Štutgartes (STR) 864 EUR, citas Vācijas pilsētas pāri 1000 EUR.
Datumi sarežģīti:
FROM GERMANY - PERMITTED 01APR 17 THROUGH 06APR 17 OR 18APR 17 THROUGH 18MAY 17 OR 30OCT 17 THROUGH 14DEC 17 OR 07JAN 18 THROUGH 22MAR 18 OR 04APR 18 THROUGH 17MAY 18 OR 29OCT 18 THROUGH 13DEC 18 FOR EACH TRANSATLANTIC SECTOR. TO GERMANY - PERMITTED 01APR 17 THROUGH 13APR 17 OR 24APR 17 THROUGH 02JUN 17 OR 06NOV 17 THROUGH 21DEC 17 OR 15JAN 18 THROUGH 29MAR 18 OR 09APR 18 THROUGH 01JUN 18 OR 05NOV 18 THROUGH 20DEC 18 FOR EACH TRANSATLANTIC SECTOR.
Reāli redzu pieejamību, sākot no novembra.
Lētākās dienas ērti meklēt te: http://www.britishairways.com/travel/low-price-finder/execclub/_gf/en_de...
Oslo—Ņujorka 727 EUR turpatpakaļ biznesa klasē ar TAP Airlines caur Lisabonu. Strādā arī viena virzienā, tad cena godīgi dalās uz pusi.
Labs piedāvājums/kļūda. Aegean programmā ar lidojumu OSL-EWR-OSL var nopelnīt virs 20k jūdzēm. Vēl 6 lidojumi ar Aegean un, ja pareizi visu sakombinē, tad *A zelta līmenis rokā.
Tiem, kas var un grib atļauties — lidojumu uz Jaunzēlandi var dabūt biznesa klasē par 1696 EUR!
Shēma līdzīga kā te aprakstīts #35, lētākā open-jaw kombinācija ir OSL-AKL-ARN = oficiāli 1930 EUR. Ar kodu MASTERCARD qatarairways.de lapā sanāk 15890 NOK = 1696 EUR.
Pienākas bezmaksas stopover, kādu infests šīs tēmas sākumā pieminēja.
Ja līdz tam laikam Qatar paspēs ieviest savu jauno Qsuite #515, tad garais gabals uz Jaunzēlandi var sanākt pasaulē labākajā biznesa klasē.
AAdvantage ar šo lidojumu var nopelnīt 24 000 jūdžu, BA Executive club — 30 000 jūdžu un dabūt Silver statusu (ja pareizi rēķinu).
Labas Swiss cenas biznesa klasē no Lielbritānijas (pērkot vismaz 2 personām): https://www.swiss.com/gb/en/Book/OfferBook/Group/KUN3
Šanhaja vai Pekina par 1178 GBP = ~1340 EUR man liekas labākais darījums.
Pirmajā klasē vēl iespaidīgākas atlaides: https://www.swiss.com/gb/en/Book/OfferBook/Group/EVN3
2077 GBP = 2360 EUR no Londonas turpatpakaļ Swiss pirmajā klasē uz Šanhaju ir izcils darījums, ja vēlas uzdzīvot un var atļauties.
Šīs pašas akcijas ietvaros pirmās klases biļetes Londona-Singapūra par 2757 GBP = ~3140 EUR, bet posmu Cīrihe-Singapūra patiesībā izpilda Singapore Airlines ar A380.
Atsevišķi lidojums ZRH-SIN-ZRH SQ pirmajā klasē maksā 7000 EUR…
No Briseles vēl lētāk, pirmā klase uz Pekinu zem 2000 EUR:
https://www.swiss.com/be/en/Book/OfferBook/Group/KwL3
Ja kāds pērk, vajadzētu skatīties, lai lidojums ir ar B773 vai A330 (ne A340).
Pēdējā ir daudz nemodernāks kabīnes iekārtojums, savukārt pirmajos ir šāda sēdvieta:
Lidojumi no Briseles uz Cīrihi tiek izpildīti ar Bombardier CS100.
Cenas noteikumi:
Nez kā izskatās pirmā klase iekš CS100?
Juri, pats esi lidojis pirmajā klasē? Kādas atsauksmes?
Nez kā izskatās pirmā klase iekš CS100?
Vai Tu dod mājienus, ka jāpaskaidro — Eiropas reisos ir tikai biznesa klase?… Jā, tā ir taisnība. Pērkot pirmo klasi BRU-ZRH-PEK, posmā BRU-ZRH sēdēsi biznesa klases nodalījumā.
Juri, pats esi lidojis pirmajā klasē? Kādas atsauksmes?
Esmu, iesaku.
Pirmā klase būtiski atšķiras dažādām aviosabiedrībām, tajā ir milzu konkurence. Swiss ir vieni no labākajiem un gaumīgākajiem. Turklāt 10 stundas ZRH-PEK ir pietiekoši ilgi, lai to visu izbaudītu.
Cīrihē ir viena no labākajām pirmās klases laiskotavām pasaulē, ja es pirktu šo piedāvājumu, noteikti ieplānotu ilgu starplaiku Cīrihē, varbūt pat piestāšanu uz dienu vai divām.
https://www.swiss.com/us/EN/fly/airport/lounges-zurich#first
Laiskotavā var pasūtīt ēdienus pēc sirds patikas un izvēlēties kādu no 1000 vīniem. Ir arī divas istabas, kur pagurušajiem ceļotājiem atpūsties pirms tālā lidojuma. Viss iekļauts lidojuma cenā. Ir arī terase ar skatu uz skrejceļu. Līdz lidmašīnai no laiskotavas aizved pa taisno, ar automašīnu.
Lidojuma laikā kaviārs, šampanietis un viss cits, ko sirds kāro.
Daudzas lojalitātes programmas dod 300% jūdžu par lidojumu pirmajā klasē, piemēram Aegean Miles & Bonus. Lidojums BRU-ZRH-PEK ir 5268 jūdzes, tātad ar 300% likmi un turpatpakaļ var nopelnīt 31 608 jūdzes. Vēl nedaudz piemetot kādu citu Star Alliance lidojumu un izlidojot 4 posmus ar Aegean, var sasniegt Gold līmeni, ar ko pieeja laiskotavām un papildus bagāžas vienība, lidojot ar jebkuru Star Alliance aviosabiedrību.
Un par nopelnītajām jūdzēm var dabūt vēl kādu lidojumu (ja vēl nedaudz piepelna), piemēram turpatpakaļ lidojums Okeānijā vai Āzijā, vai Eiropā biznesa klasē maksā 42 tūkstošus Aegean jūdzes.
Interesanti, kad mēģinu ielikt cenas noteikumos solītos stopover, tad tā uzlec 3x augstāka. Neierobežotie savienojumi sanāk vien divi, Ženēvā un Cīrihē. Tā ka garāko ceļojumu izdevās izveidot vien šādu, ar ~22 stundām GVA un ZRH:
Nopelnīto jūdžu skaits šajā gadījumā palielinās līdz 32 646 vienai personai.
Interesanti arī, ka GVA-ZRH ar A330.
Vot next level pirmajaam klaseem vareetu buut veel kur var smeekjeet.. laikam muusdienaas nav taadu vairs lidojumu kur to pielauj..
Pieļauju, ka ir gan. Bet tas ir vēl virs pirmās klases - private jet
Manuprāt labākais price/performance ir biznesa klase, bet te ir pirmā klase par biznesa klases cenu
Vot next level pirmajaam klaseem vareetu buut veel kur var smeekjeet.. laikam muusdienaas nav taadu vairs lidojumu kur to pielauj..
Stipri šaubos. Smēķēšanas netikums diez vai drīz iznīks mūsu sabiedrībā, bet sapratne, ka darīt to koplietošanas telpās ir vienkārši īpašuma bojāšana, manuprāt ir ataususi gandrīz visiem.
Lai nu kā, Lufthansa pirmās klases terminālī Frankfurtē ir speciāla cigāru telpa, kur var izkūpināties pēc sirds patikas.
Daudzas lojalitātes programmas dod 300% jūdžu par lidojumu pirmajā klasē, piemēram Aegean Miles & Bonus. Lidojums BRU-ZRH-PEK ir 5268 jūdzes, tātad ar 300% likmi un turpatpakaļ var nopelnīt 31 608 jūdzes. Vēl nedaudz piemetot kādu citu Star Alliance lidojumu un izlidojot 4 posmus ar Aegean, var sasniegt Gold līmeni, ar ko pieeja laiskotavām un papildus bagāžas vienība, lidojot ar jebkuru Star Alliance aviosabiedrību.
Gribēju precizēt, ja kāds apsver iespēju sasniegt Gold līmeni Aegean - tagad, lai sasniegtu Gold, no sākuma jāsasniedz Silver. Lai sasniegtu Silver, nepieciešams savākt 12000 jūdzes + 2 segmentus. Un tad no jauna jāsavāc 24000 jūdžu un 4 segmenti.
Tātad kopā 36000 jūdžu un 6 segmenti. Pēc Silver savākšanas, pāri palikušās jūdzes varēs skaitīt Gold savākšanai, bet visi pāri palikušie segmenti (ja bija nolidoti vairāk kā 2 segmenti), ies zudumā un būs vajadzīgi 4 jauni segmenti. Par to nav jāsatraucas, ja no sākuma savāc nepieciešamās jūdzes un tad segmentus, bet ir jāsatraucas, ja no sākuma nolido, piemēram, 6 segmentus un tikai tad savāč 12000 nepieciešamās jūdzes Silver līmenim.
Paldies par labojumu, nebiju piefiksējis, ka prasītie segmenti arī summējas.
Bet Silver var dabūt arī vienkārši sakrājot 24 000 jūdzes, kas ar šo lidojumu būs vairāk kā izpildīts. Tad būs nepieciešami tikai 4 segmenti ar Aegean, lai pēcāk dabūtu Gold?
Biznesa klase ar Air Berlin no BCN un dažām ASV pilsētām, sākot no 454 EUR:
http://www.secretflying.com/posts/error-fare-business-class-barcelona-sp...
Paldies par labojumu, nebiju piefiksējis, ka prasītie segmenti arī summējas.
Bet Silver var dabūt arī vienkārši sakrājot 24 000 jūdzes, kas ar šo lidojumu būs vairāk kā izpildīts. Tad būs nepieciešami tikai 4 segmenti ar Aegean, lai pēcāk dabūtu Gold?
Segmenti pēc Silver līmeņa savākšanas nullējas, bet nepieciešamās jūdzes Silver līmenim atņemas no savāktajām.
Te 2 dažādi varianti, kā notiks (pieņemot, ka par šo lidojumu ienāk 31 608 jūdzes):
1. variants
1. Nolido šos pirmās klases lidojumus un kontā iekrīt 31608 jūzes
2. Līmenis tiek pacelts uz Silver, bet tiek noņemtas 24000 jūdzes, paliek vairs 7608 kvalifikācijas jūdzes zelta līmenim
3. Tagad jānolido 4 segmenti ar A3/OA un jāsavāc 16392 kvalifikācijas jūdzes
2. variants
1. No sākuma nolido 2 sementus ar A3/OA
2. Izlido šo pirmās klases lidojumu un kontā iekrīt 31608 jūdzes (plus tās, kas bija savāktas jau ar šiem diviem segmentiem)
3. Līmenis tiek pacelts uz Silver, tiek noņemti 2 segmenti, bet šoreiz tikai 12000 jūdžu, tātad kontā paliek 19608 jūdžu un tas, kas bija savākts ar pirmajiem diviem segmentiem ar A3/OA
4. Nolido 4 segmentus ar A3/OA, ar kuriem noteikti sanāks savākt tās atlikušās jūdzes līdz 24000 un tiek piešķirts Gold līmenis
Ja 2. variantā no sākuma nolido vairāk kā 2 segmentus, tad tie visi ies zudumā pēc Silver piešķiršanas. Ja nolido no sākuma dauzās jūdzes (1. variants), tad sanāk kvalificēties tikai pēc jūdzēm, un daudz kvalifikācijas jūdžu iet zudumā.
Jā, diezgan sabojājuši un samežģījuši viņi savu programmu…
Jā, diezgan sabojājuši un samežģījuši viņi savu programmu…
Jā, toties, kad esi "vāveres ritenī", tad viss salīdzinoši vienkārši, lai uzturēt līmeni - 12000 jūdzes un 4 segmenti. To parasti var paveikt ar vienu tālo SAS lidojumu + 4 segmentiem ar Aegean. Kopējās izmaksas uz šiem lidojumiem ap 500 EUR gadā.