(Pārnesu atsevišķā tēmā no šejienes — Juris)
Interesanti, ka tad, kad ar ukraiņiem varēja nopirkt par 339 EUR RIX-BKK-RIX, tad nebija vispār nekādas ažiotāžas. Tagad cilvēki priecājas par nedaudz lētākām biļetēm, kur vēl jāpiepērk lidojums pretējā virzienā.
Interesanti, ka tad, kad ar ukraiņiem varēja nopirkt par 330 EUR RIX-BKK-RIX, tad nebija vispār nekādas ažiotāžas. Tagad cilvēki priecājas par nedaudz lētākām biļetēm, kur vēl jāpiepērk lidojums pretējā virzienā.
RX, kārtējo reizi apliecinās, ka masu ažiotāžai ir liels spēks
Kāpēc uzreiz masu ažiotāža? Es, piemēram, lidošanu ar ukraiņiem, aeroflot un tml. neizskatu kā variantu, tāpēc Qatar piedāvājumu labprāt izmantoju, jo man ceļojuma lētums nav vienīgais kritērijs pēc kā izvēlos lidojumus un viesnīcas. Ar saviem uzskatiem šajā jautājumā gan nevienam šeit neuzbāžos.
ievisija, vai esi izmantojusi Aeroflot tālajiem lidojumiem? Vai bija kāda negatīva pieredze? Vai arī neizskati kā variantu dēļ aizspriedumiem vai principiem?
Edzus, kāda starpība kapēc cilvēks neizvēlas šīs kompānijas? Es arī neplānoju ne ar Aeroflot ne ukraiņiem un nedomāju, ka kaut ko tāpēc būtu zaudējis.
Un pilnīgi vienalga, vai slikta pieredze, vai principi vai bail.
Starpība ir tāda, ka ja neizvēlas, piemēram aeroflot dēļ tā, ka cilvēks domā, ka aeroflot lido ar vecām krievu lidmašīnām, tad var cilvēkam apskaidrot, ka aeroflot ir viens no jaunākajiem avioparkiem un cilvēka bažas ir nepamatotas.
Nu ja, nu ja. Pieskaitam klāt krievu pofigistisko attieksmi pret visu, un tad viņu jaunās lidmašīnas novienādojas uz grabažām. Piemēram, nometam uz aktīva skrejceļa sniega tīrāmo mašīnu un skrūvējam lampiņu, kamēr kāds iet uz pacelšanos. utt..
Savā ziņā Trakulim varbūt taisnība, bet neba jau Krievija vienīgā pofigistiskā valsts pasaulē. Tādās valstīs, kā, piemēram, Ēģipte, Indija vai kaut vai tās pašas Filipīnas vispārējais pofigisms varētu konkurēt vai pat pārspēt Krievijas līmeni.
Juri, atvainojos par off-topic iesākšanu. Ja saradīsies pārāk daudz komentāru, palūgšu pārnest atsevišķā sadaļā. Varbūt kādam stereotipi tiks lauzti, vai varbūt tieši otrādi - uzzināsim kādus faktus, ka kāda no RIX apkalpotajām aviokompānijām izrādīsies tiešām nedroša. Man, piemēram, nebija pretenziju šķērsot okeānu ar Āfrikas aviokompāniju, kamēr daudzi gatavi paciest neērtības un ilgākus lidojumus, izvairoties pat no bijušās PSRS valstu aviokompānijām.
Kāpēc uzreiz masu ažiotāža? Es, piemēram, lidošanu ar ukraiņiem, aeroflot un tml. neizskatu kā variantu, tāpēc Qatar piedāvājumu labprāt izmantoju, jo man ceļojuma lētums nav vienīgais kritērijs pēc kā izvēlos lidojumus un viesnīcas. Ar saviem uzskatiem šajā jautājumā gan nevienam šeit neuzbāžos.
Es ari tapat domaju ja redzu sis kompanijas nemaz talak neko nemekleju
Ja jau offtopic, tad - kā minēju, biļešu lētums nav vienīgais kritērijs. Krievus un ukraiņus neizvēlos principa pēc, bet viņi nav vienīgie, kurus neizvēlos. Viens no tiem ir arī aviokompānijas draudzīgums bērniem, tāpat arī tas, cik ērti lidmašīnā jūtas divmetrīgs vīrietis. Un vēl vairāki faktori. Un "kliedēt bažas" nav nepieciešams, jo neesmu galīgi nepieredzējusi ceļotāja. Bet paldies par centieniem Tāpat arī minēju, ka savu pārliecību nevienam neuzspiežu.
cik ērti lidmašīnā jūtas divmetrīgs vīrietis.
tad iesaku izvairīties no KLM 747 Boeing'iem, protams econom
Tiem, kuri principa pēc neizvēlas, piemēram, ukraiņus, varu pastāstīt savu pieredzi ar ukraiņiem. Garajā lidojumā KBP - BKK abas reizes stjuarti atļāva pārsēsties brīvajās vietās pie rezerves izejas bez papildus piemaksas, lai gan rezervācijas sistēma šīs labās vietas piedāvaja ar piemaksu par sēdvietas izvēli. Kad 2 gadus atpakaļ ko līdzīgu mēģināju izdarīt BA lidojumā SYD - LON, tika atgriezts savā nopirktajā vietā ar komentāru "IT IS NOT YOUR ORIGINAL SEAT", jo par sēdēšanu vietā, kur brīvi var izstiept kājas, esot bijsi jāpiemaksā jau rezervējot vietu ONLINE. "Smalkajā" BA servisā tiešām biju pamatīgi pārmocījies, sēžot neērtā vietā gandrīz 24 stundas (ar īsu pārtraukumu) atšķirībā no Ukrain International, kur varēju ne tikai izstiept kājas, bet arī "izlaisties" pa 2 sēdvietām, jo lidaparāts LOW SEASON periodā uz BKK bija patukšs.
Viestur, ja Tu British lidojumā būtu iesēdies biznesa klasē, un viņi Tevi neaizsūtītu atpakaļ uz nopirkto ekonomiskās klases vietu, Tu British uzskatītu par labu aviosabiedrību vai sliktu?
Tas pats ar avārijas izejas vietām, ja par tām prasa piemaksu, tad aviosabiedrībai ir jāpieskata, lai tur sēž tikai tie, kas samaksājuši. Citādi sanāk negodīgi.
Un loģiski, ka lidojumā uz Sidneju nomocīsies vairāk kā uz Taizemi, divreiz tālāk taču.
Starp citu - par avārijas izejām
Ja nevis aiziet un pārsēžās, bet pirms pārsēšanās pajautā stjuartiem, drīkst vai nedrīkst tur apsēsties, tad man vēl nav gadījies, ka kāds atteiktu (tiesa, vienmēr liek pagaidīt, kamēr visi ir sakāpuši). Es pieļauju, ka arī Viesturam ļautu, ja viņš palūgtu
Tālais lidojums ar Aeroflot man ir februāra sākumā. Kad atgriezīšos, uzrakstīšu savus secinājumus par šo aviokompāniju kā pasažiere. Savā laikā pārstāvot Aeroflot "seju" un ikdienas darbā saskaroties, nav man radusies doma, ka ar šo aviokompāniju jau nu neizvēlētos lidot.
dēļ tā, ka cilvēks domā, ka aeroflot lido ar vecām krievu lidmašīnām
Uz Rīgu lido ar Sukhoi Superjet, domāju arī tas var darīt nemierīgu.
Mana pieredze ar ukraiņiem ir pozitīva. Lai arī lidojumā KBP - BKK lidmašīna bija paveca, tomēr manām garajām kājām vietas pietika (rindā ar 2 sēdvietām blakus), savukārt lidojumā BKK - KBP lidmašīna bija jauna un viss bija vislabākajā kārtībā - serviss ok, vietas diezgan plašas, ēdiens - ēdams.
Mana pieredze ar ukraiņiem ir pozitīva. Lai arī lidojumā KBP - BKK lidmašīna bija paveca, tomēr manām garajām kājām vietas pietika ( rindā ar 2 sēdvietām blakus), savukārt lidojumā BKK - KBP lidmašīna bija jauna un viss bija vislabākajā kārtībā - serviss ok, vietas diezgan plašas, ēdiens - ēdams.
Ukraiņu Boeing 767 ražoti 1991.-1993.gadā, diez vai stipra atšķirība jaunuma ziņā starp šiem aparātiem
dēļ tā, ka cilvēks domā, ka aeroflot lido ar vecām krievu lidmašīnām
Uz Rīgu lido ar Sukhoi Superjet, domāju arī tas var darīt nemierīgu.
Kādu laiku nav sanācis šajā maršrutā lidot ar Aeroflot, bet cik pēdējos gadus biju lidojis, tad vienmēr ar diezgan svaigiem A320. Ja sākuši šajā reisā izmantot Sukhoi Superjet, tās tiešām nav patīkamākās izmaiņas.
2x dienā Sukhoi Superjet, bet 2x dienā tomer A320.
Un piemēram Sukhoi Superjet lido (InterJet): Cancun (CUN) - Miami (MIA).
Zahuj,
Nu nevajag jau tik naivi ticēt visam, ko Tu atrodi googlē Es arī biju salasījusies, ka ukraiņiem ir vecas lidmašīnas, ar veciem, čarkstošiem TV utt.. Jā, turpceļā, viss iepriekš minētais bija, bet lidojot atpakaļ, lidmašīna bija krietni jaunāka ( izlaiduma gadu gan nepajautāju un, ja salīdzinu ar KLM vai ETIHAD, nekādu dižo atšķirību nejutu. Āaaa, bija gan atšķirība - etihad ēdiens un serviss - vnk briesmīgs.
Mani no maršruta KBP-BKK atturētu lidošana pāri karadarbības (snaudošas, bet tomēr) rajonam. Par Aeroflot - objektīvi skatoties, varbūt iebildumu nevarētu būt. Tomēr ar SU parasti vispirms jālido uz Maskavu, kas mani neuzrunā tīri psiholoģiski.
Mani no maršruta KBP-BKK atturētu lidošana pāri karadarbības (snaudošas, bet tomēr) rajonam.
Cik zinu, kopš MH-17, virs turienes lidojumi nenotiek, visi lido apkārt.
Zahuj,
Nu nevajag jau tik naivi ticēt visam, ko Tu atrodi googlē Es arī biju salasījusies, ka ukraiņiem ir vecas lidmašīnas, ar veciem, čarkstošiem TV utt.. Jā, turpceļā, viss iepriekš minētais bija, bet lidojot atpakaļ, lidmašīna bija krietni jaunāka ( izlaiduma gadu gan nepajautāju
jābeidz murgot, aviokompāniju flotes nav nekāds noslēpums - nav ukraiņiem nekādu nereģistrētu, slepenu, turklāt jaunu, tālo reisu gaisakuģu.
Viena un tā paša izlaiduma gada lidaparāti var radīt dažādu priekšstatu par to vecumu - ja ir veci beņķi un čarkstoši TV, tad liksies, ka lidaparāts vecs, bet ja ir ielikti jauni beņķi ar jauniem TV, tad liksies ka lido ar jaunu lidaparātu. Ne velti saka, ka lidmašīnām nav svarīgs to vecums, bet gan uzturēšanas stāvoklis.
Tam esmu gatavs ticēt. Vienīgi tad, kad ieietu kādā rezervācijas sistēmā, diez vai tur mani gaidītu šī būtiskā informāicja.
Reāli jau tie 20+ gadi ir tikai daļai no lidmašīnas. Kustīgās kritiskās detaļas tiek mainītas pēc stingri noteiktām ekspluatācijas stundām (nevis lieto līdz salūzt…).
Zahujam (murgotājam) - ar vecām, 20 gadīgām lidmašīnām lido arī British Airways, KLM, Lufhansa, Airbaltic utt.