(Pārceļu atseivšķā tēmā — Juris)
Tbilisi hotelis atcēla rezervāciju 2 dienas pirms ierašanās, bija rezervēts 16 dienas iepriekš. Pamatojoties, ka esot bijusi kļūda cenā, lai maksāju 3 reiz vairāk. Rezervējot līdzīgas viesnīcas maksāja tāpat, šiem bija tikai plusā brokastis, un pat nevarēju iedomāties, ka tā kļūdas cena.
Piedāvājums 2 dienas iepriekšs daudz sliktāks, jo vajag 3 numurus vienā viesnīcā.
Bookings pasūtīja nafig, jo esot bijusi error fare, un viņu noteikumos rakstīts, ja kļūdu cena šie neko nekompensē un nemeklē vietā. Esot tikai divi varianti - atdošot naudu vai lai piemaksā starpību, un viss. Pēc ļoti ilgas un neveiksmīgas sarunas, pasūtīju viņus ar visiem sev zināmajiem lamuvārdiem.
Esiet gatavi, rezervējot booking.com, ka pamatojoties uz error fare, varat palikt bez viesnīcas, un bez palīdzības, un sezonā vispār uz ielas, ja viesnīcas pārpildītas.
Esiet gatavi, rezervējot booking.com, ka pamatojoties uz error fare, varat palikt bez viesnīcas, un bez palīdzības, un sezonā vispār uz ielas, ja viesnīcas pārpildītas.
Es tikko gandrīz Meksikā paliku uz ielas bez jebkādām error fare, jo caur booking rezervēts dzīvoklis uz zvaniem nereaģēja. Beigās kaut kādu strādnieku atrodām teritorijā, kurš ne vārda nerunā angliski (kā tur bija tas sauklis - "šajā naktstmītnē runā jūsu valodā", kā tad...) un vienkārši paziņoja, ka par manu rezervāciju saimnieki neko nezin un man te nav jābūt. Booking pēc stundu garām vairākām telefonsarunām, kuru laikā man mēģināja piešūt, ka es vienkārši esmu pa vēlu ieradusies un viesnīcas recepcija ir aizslēgta (privātmājā!) vienīgais, ko piedāvāja bija cita viesnīca trīs stundu brauciena attālumā kalnos un naktī. Pasūtīju uz trīs burtiem un norakstīju trīsciparu telefonizmaksas kā gūtu mācību pirmkārt, nekad nerezervēt vairāk caur booking.com, otrkārt, nerezervēt naktsmītnes bez daudz un ļoti labām atsauksmēm.
Man arī ar BOOKING.COM bija līdzīgs "uzmetiens" kā sussurs. Ļoti laicīgi rezervētā apartamentā Dominikānas Bavaro beach rajonā par diezgan zemu cenu pēkšņi nebija brīvu vietu, jo saimnieks nevarēja atrast manu rezervāciju un tā saucamajam CONDOMINUM esot vairāki saimnieki, bet pārējie neesot sazvanāmi. BOOKING.COM rezervācijā turklāt neesot konkrēti norādīts, kuram saimniekam mani būtu jāizmitina. Vismaz atrastais saimnieks ar savu auto aizveda mani uz citu viesnīcu, pirms tam ļaujot to norezervēt, izmantojot savu WiFi. BOOKING.COM pat nezvanīju, lai taupītu naudu. Jaunā viesnīca uz 4 naktīm man izmaksāja 236 EUR plānoto 150 EUR vietā. Tā kā priekšapmaksa par apartamentu netika prasīta un bija paredzēts maksāt CASH, sapratu, ka 86 EUR man ir jānoraksta manos zaudējumos. Bija gan plusi - jaunā viesnīca dzīvē bija labāka nekā "neieņemtais" apartaments bildēs, gan arī mīnusi - no jaunās viesnīcas uz pludmali katrreiz bija jābrauc ar taksīti - mocīti pa 150-200 Dominikānas peso, ja vien neesi gatavs līdz pludmalei soļot 45-60 min kājām. Kopš BOOKING.COM krāpjas ar naudas atmaksu, veicot rezervāciju caur ieteikuma saitēm, es arī šo kantori izmantoju arvien mazāk un tikai tad, ja nav citu letāku alternatīvu.
Es jau nu gan domāju, ka par iepriekš aprakstītajiem gadījumiem (it īpaši sussura gadījumu) ir jāpacīnās tālāk ar bookingu, un, ja nav rezultātu, jāsūdzas tālāk patērētāju sargiem. Domāju, ka Meksikas gadījumā bookingam viennozīmīgi jāapmaksā arī telefonsarunu rēķins; starp citu, par Airbnb ir lasīts, ka šie to dara bez problēmām. Iepriekš gan jāpārliecinās, ka pašai ir 100% taisnība, jo, arī privātmāja var norādīt laiku, līdz kuram viesi tiek pieņemti, un pēc tam saimnieki var iet gulēt, un, lai cik tas banāli nebūtu, jāpārliecinās, ka ticis meklēts īstajā adresē un īstajā pilsētā (uz pēdējo nedaudz vedina booking piedāvājums par citu viesnīcu 3h attālumā, bet var jau būt, ka vieta bijusi visai nomaļa un nekā cita tuvumā nav). Bet, kur tad Tu galu galā paliki? Atradi ko citu, kas nemaz nav bookingā?
Pagaidām nav gadījies, ka caur booking.com rezervētas naktsmājas "atšuj", un ir tieši pozitīva pieredze. Pagājušajā vasarā Varšavā dzīvokļa saimnieki vairākkārt mēģināja apčakarēt (iekasēt par nakšņošanu divas reizes, dienu pirms ierašanās mēģināja atcelt rezervāciju, rezervēja un neatgrieza mistiskas drošības naudas, utt.) un tieši ar booking.com iesaistīšanu visu veiksmīgi nokārtoju. Protams, tas viss prasīja n-tos e-pastus un uzstājību, bet rezultāts pozitīvs. Arī , ierodoties naktsmājās, vajadzēja sarunāt pazemes stāvvietu, bet komunikācija ar saimniekiem bija tikai telefoniski un poļu valodā. Zvanīju booking.com un izstāstīju savas vēlmes, tie, savukārt, zvanīja saimniekiem un visu sarunāja.
Es jau nu gan domāju, ka par iepriekš aprakstītajiem gadījumiem (it īpaši sussura gadījumu) ir jāpacīnās tālāk ar bookingu, un, ja nav rezultātu, jāsūdzas tālāk patērētāju sargiem. Domāju, ka Meksikas gadījumā bookingam viennozīmīgi jāapmaksā arī telefonsarunu rēķins; starp citu, par Airbnb ir lasīts, ka šie to dara bez problēmām. Iepriekš gan jāpārliecinās, ka pašai ir 100% taisnība, jo, arī privātmāja var norādīt laiku, līdz kuram viesi tiek pieņemti, un pēc tam saimnieki var iet gulēt, un, lai cik tas banāli nebūtu, jāpārliecinās, ka ticis meklēts īstajā adresē un īstajā pilsētā (uz pēdējo nedaudz vedina booking piedāvājums par citu viesnīcu 3h attālumā, bet var jau būt, ka vieta bijusi visai nomaļa un nekā cita tuvumā nav). Bet, kur tad Tu galu galā paliki? Atradi ko citu, kas nemaz nav bookingā?
Jau cīnos. Palagus bookingam sarakstīju, aizsūtīju arī telefonizdrukas viņiem. Nu redzēs kā būs. Pagaidām jau gadījums pavisam svaigs.
Garais stāsts jau ir tas, ka ieradāmies sešos (booking check in rakstīts, ka līdz astoņiem). Piecas reizes pa miestu braukājām meklējot māju (adrese no sērijas tās un tās šosejas 4.kilometrs, sēta kā pēc tam konstatējām trīsmetrīga, neviena uzraksta un nevienas dzīvas dvēseles). Tad kad jau bišku pēc sešiem konstatējām, ka laikam tomēr īstā sēta, jo citu variantu nav, bet visi vārti ciet un nevienu neredz. Mašīnai taure arī kā par nelaimi nestrādāja Tad sākām zvanīt saimniekam. Pusstundu mēģinājām izmisīgi saimnieku sazvanīt. Tad bija problēmas ar sakariem, tad meklējām kur internetu dabūt, tad beidzot neizturējām un septiņos zvanījām bookingam, kurš noturēja uz hold 20 minūtes ar tekstu nekur neejiet, mēs zvanīsim saimniekam un tad mani vnk atvienoja. Tad domājām ko darīt. Tad jau astoņos zvanījām vēlreiz bookingam, kur meitene atkal mēģināja ķipa sazvanīt saimnieku un piecas minūtes pāri astoņiem paziņoja, ka recepcija esot jau slēgta un visi aizgājuši mājās Par to tuvāko viesnīcu es pat it kā saprotu bookingu, ka viņi neko nevarēja izdarīt, jo miests tiešām bija nomaļā vietā kalnos, bija jau stipri pāri astoņiem un tuvākā 24h strādājošā viesnīca bija tur kur viņa bija. Bet kā var booking.com nodrošināt a la viesnīcu, ja viņiem cik es sapratu ir tieši tas pats viens telefona numurs, kas norādīts pie viesnīcas info. Tā gan man liekas nolaidība, ka nav pieejami vismaz slepeni iekšējām vajadzībām citi numuri pa kuriem sazvanīt konkrēto viesnīcu, ja publiskais numurs neceļ.
Beigās ar kaut kādu metālu sākām dauzīt pa to metāla sētu un kaut kāds strādnieks atradās tomēr teritorijā. Mēs nerunājam spāniski ne vārda, viņš nerunā angliski ne vārda. Kaut kā ar google translate app tomēr pēc izmisīgas komunikācijas pierunājām, ka paliksim turpat, jo neko meklēt jau piķa melnā tumsā kalnos negribējās. Protams tur nekas nebija tīrīts mēnešiem un kaut kāda celtniecība (baseins?) gāja pilnā sparā. Un tualetes bija publiskas, nevis istabā un mēs visi zinām, kā strādnieki uzvedas tualetēs
Booking pirmā atbilde uz manu sūdzību bija, ka viņi paprasīja bildes. Nu es nemēdzu bildēt brūni noķēpātus podus, no kuriem man jau tā uz augšu rauj. Tā ka pagaidām nezinu, vai tiešām beigās nepalikšu "pati dura"
Jums bija rezervēta tikai viena nakts? Un tad, tipa, kā sanāk, ka Jūs to nakti arī dabūjāt, tikai pilnīgā ūķī, kas neko par to nezināja? Maksājāt arī kaut ko tam ūķim? Un vai rezervācija bija jau apmaksāta bookingā, jebšu maksājama uz vietas?
Es parasti tādām vietām, par kurām nav īstas pārliecības, uzrakstu vēstuli pēc rezervācijas. Nu, no sērijas, vai varat atbraukt pretī uz lidostu, vai kā labāk pie jums nokļūt, vai noprecizējiet lūdzu adresi. Ja neko neatbild, tad, protams, atceļu tādu rezervāciju, jo skaidrs, ka problēmas būs diezgan droši.
Es jau nu gan domāju, ka par iepriekš aprakstītajiem gadījumiem (it īpaši sussura gadījumu) ir jāpacīnās tālāk ar bookingu, un, ja nav rezultātu, jāsūdzas tālāk patērētāju sargiem.
Pilnīgi pievienojos, darīšanas vaina.
Bija viena nakts, to nakti dabūjām, ūķis it kā nebija, bija normāla, pajauna māja, bet netīra, jo neviens par mums neko nezināja. Maksājām uz vietas un arī samaksājām. Kredītkartes nepieņem, tikai skaidrā. Sāka kaut kādi strādnieki sarasties, gribējās ātrāk sveikām un veselām no turienes tikt prom
Es no Tevis rakstītā sapratu, ka objektā sastaptais personāžs vispār neko nezināja ne par bookingu, ne Jūsu rezervāciju. Ja tā, tad tālākā izmitināšana jau būtu jāuzskata kā individuāla vienošanās vai labas gribas žests no viņa puses, lai Jūs nepamestu uz ielas. Bookingam tad ar to nav nekāda sakara, tāpēc arī bildēm nav jēgas. Bet nu tad par ko vienojāties, par to vienojāties, sūdzēties vairāk jēgas nav.
Protams, bookingam obligāti ir jāpieprasa atmaksāt telefonsarunu izdevumi, un arī no šī viedokļa būt labāk, ja naktsmītne nebūtu ''atradusies'', un Jūs būtu individuāli vienojušies par izmitināšanu.
No otras puses, ja tas tomēr ir izgājis cauri kā leģitīma booking.com rezervācija, tad Tev ir vienreizēja iespēja ielikt šiem zemāko iespējamo vērtējumu. Diemžēl zemāk par 2.5 ielikt nav iespējams.
P.S. Ja šie vēl joprojām ir bookingā, varbūt ieliec linku, lai citi arī var ievērtēt!
No augstāk sarakstītā man neizdodas izdarīt secinājumu, ka sussurs bija atradis pareizo māju.
Rezervējot 2 naktis Radisson SAS Varšavā Booking gribēja 187€, bet cits meklētajs to pašu atrada par 105€.
Nezinu varbūt arī ļaunprātīga dominējošā stāvokļa izmantošana, vai jaunā :muļķu ķeršanas mārketinga stratēģija" bet 80€.
Var jau būt ka nepareizi un ne vienmēr izdevīgi, bet mans paradums ir vienmēr dzīvokļus īrēt Airbnb un tikai viesnīcas booking.com. Dzīvokļu gadījumā vienmēr laicīgi sazinos ar īpašniekiem un norunāju kur, ko un kā. Vienreiz gadījās ka Barselonā atcēla 10 dienas pirms bez pamatojuma, Airbnb iedeva piešķīra kuponu ar extra kredītu un paši ātri atradām vietā pat vēl labāku variantu. Citādi apšņākt neviens nav mēģinājis... Arī ar viesnīcām arī nē lai gan ir pāris reizes gadījušies ūķi, bet tas gan vairāk tapēc ka pats pārlieku skops.
Ja dzīvoklis ir gan Airbnb, gan bookingā, tad pēdējā tas, visticamāk, būs nedaudz lētāks, jo Airbnb sanāk lielāka komisija, kuru turklāt pamatā maksā īrnieks. Daudzi vispār nemokās un abās vietnēs liek vienādas cenas, kas, savukārt nozīmē, ka īrnieks pārmaksā visu Airbnb komisiju, kas ir kādi 18%. Ja īpašnieks ''piedzen'' cenas tā, lai no abām vietām viņa peļņa būtu vienāda (to nemaz nav tik viegli izdarīt, it īpaši, ja cena stipri mainās atkarībā no sezonas), tad īrnieks Airbnb gadījumā pārmaksā tikai kādus 3-4%.
Šķiet, ka bookings tagad pamazām ievieš sistēmu, ka ar izvēlēto naktsmītni varēs sazināties jau pirms rezervācijas un uzdot jautājumus. Jebkurā gadījumā, ja vien rezervācija ir atceļama, nav problēmu jautājumus uzdot pēc tam, un, ja kaut kas nepatīk, atcelt.
@Orsons: jā, es zinu ka Airbnb parasti ir drusku dārgāk bet iespējas ka apčakarēs manuprāt ir mazāka.
Tā ir, Airbnb labāk risina problēmas, lai gan blēžu un vienkārši nejēgu tur ir vēl vairāk nekā bookingā. Bookings vismaz zvana hostiem, kad pirmo reizi reģistrējas, lai pārliecinātos, ka cilvēks vispār eksistē un ir tēmā. Nekādus dokumentus neprasa ne viens, ne otrs.
Galvenais tomēr ir atsauksmes. Tiesa, to trūkuma dēļ grūtāk ir izsisties jaunajiem hostiem.
Es cenšos vispār neko nerezervēt bookingā bez vismaz padsmit atsauksmēm. Arī airbnb nē. Tur gan lielai daļai dzīvokļu tik daudz atsauksmes nav, bet nu negribās būt par izmēģinājuma trusīti hostam-iesācējam
Dažreiz gadās ka ir tikai 1-3 varianti vēlamajā rajonā. Tā man iznāca pagājušogad Anglijas laukos. Par kvalitāti gan būtu grēks sūdzēties.
Sveiki visiem!
Tikko e-pastā iekrita ziņa no booking.com, ka dēļ viņu kļūmes nevar nodrošināt manu rezervāciju. Rezervācija veikta sen atpakaļ un palikšana ir tik šī gada novembrī.
Kā "glābiņu" piedāvā viesnīcu par aptuveni tādu pašu cenu, bet vērtējums tai viesnīcai ir krietni sliktāks. Kā arī raksta, ka ir gatavi meklēt citus variantus, ja neesmu apmierināta ar piedāvāto. Paskatoties booking.com lapā, var redzēt, ka sākotnēji rezervētā viesnīca ir pieejama, tā kā nav nekāda sold out. Vai ir vērts ar viņiem (booking.com) cīnīties?
Jā, protams, ir vērts pacīnīties.
Kā tieši viņi formulē savu nespēju? Un cik ļoti atšķiras pašreiz redzamā cena no tās, par kādu norezervēji Tu?
Neko nav paskaidrojuši:
Unfortunately, due to an error by Booking.com, (viesnicas nosaukums) is unable to accommodate your upcoming reservation.
Cenas atšķirība sanāk ap 500 eur. Jocīgi, ka šī nespēja uzpeldēja tagad, nevis februārī, kad rezervēju.
Sakarīgāks skaidrojums ir ja saka - cena diennaktī bija piem. 50 eiro, bet tagadējā ir 100 eiro. Ja tie 500 eiro ir par vienu nakti, tad tā ir liela kļūda. Ja par mēnesi un uz 3000 eiro, tad nav tik būtiska.
Jā, labāk pasaki nevis starpību, bet cik bija kopējā summa sākumā un cik būtu rezervējot tagad.
Sorry, kaut kā neaizdomājos.
Bukojot bija 4 naktis kopa 640 eur (ar visiem tax), tagad pieejama par 1100 eur (ar visiem tax).
Nez, cik nu smalka tā vieta, bet 640 EUR par 4 naktīm nu galīgi neizskatās kā acīmredzama cenu kļūda.
Starpība būtiska.
Es rakstītu, ka loģiski, ka tas, kurš kļūdījies, arī uzņemas atbildību. Ne Tu kļūdījies, tad kāpēc Tev būtu jācieš no šīs kļūdas? Tā kā viesnīca ir pieejama, tad lūdzu nodrošināt tajā izmitināšanu, īpaši ņemot vērā, ka rezervācija veikta pirms 5 mēnešiem.
Es jau nu 42% cenas pazeminājumu viesnīcu biznesā nesauktu par "acīmredzamu kļūdu".
Nav jau teikts, ka kļūdījušies ar cenu (kaut gan tas ticamākais). Varbūt rezervāciju nenosūtīja viesnīcai, un tagad cena ir dabiski pieaugusi pieprasījuma dēļ.
Pēc booking atbildes, tieši tā arī izskatās,ka kļūda ir viņu pusē. Principā jau tad arī pašiem vajadzētu segt starpību.
Paldies, mēģināšu tad cīnīties ar viņiem. Ziņošu par notikumu attīstību Jauku piektdienu!
Booking turpina izcelties.
Uz jautājumu par kļūdu, kāpēc informē tikai tagad, par piedāvāto alternatīvu un esošās rezervācijas atstāšanu spēkā (jo viesnīcā numuriņi ir), atbildēja sekojošo:
We are sorry for the inconvenience caused. We notified you directly we were self aware of the error. We offer you alternative with a great rate but you can also cancel this reservation (while you have free cancellation period) and rebook but price will be higher for this accommodation.
Pat nezinu, ko viņiem atbildēt. Atbilde tāda, itkā man vēl vajadzētu viņiem pateikties, ka mani brīdinājuši. Un "you can cancel" ir kronis Neko es nekancelēšu