Rīt jālido uz Cīrihi, atveru check-in un...bitīt matos! Jau atkal lienēts aparāts, šoreiz Fly2Sky džigiti no Bulgārijas. Ar ko tik es pēdējā laikā neesmu lidojis. Visi it kā zem BT vairoga, bet apakšā dāņi, kiprieši, bulgāri, drīz būs armēņi utt. Tik paša BT pamaz.
Gauss taču solīja, ka murgs beigsies 31.maijā! Patiesībā viss klusībā turpinās.
Maijā/Jūnijā bija 4 turp/atpakaļ lidojumi, precīzi pusē, jeb 4/8 nebija Airbaltic lidmašīnas, bet kaut kādas 10-20 gadus vecas. Skumji
Nekad nebeigsies, varbūr vienīgi, kad kāds vecais lūznis nomaiks pret zemi grabēdams. Nu sākt gribēja jau laikam ar nosēšanos Frankfurtē uz taxiway, akurāt starp skrejceļiem:
The aircraft went off the localizer runway 25L but aligned with taxiway M, in the middle between runway 25L and 25C, which was occupied by a Lufthansa Airbus A320.
Ar Fly2Sky lidoju no Viļņas uz RIX. Ja tā pati lidmašīna, tad diezgan labā stāvoklī esošs Airbus A320, ar normāliem krēsliem un vietas kājām pat nedaudz vairāk nekā iekš BT A-220.
Tas vēl nav viss - Fly2Sky tagad ir nomainījis Carpatair ar savu A319-111...
Mjā, diezgan tracina tās vecās lidmašīnas. Speciāli maksāju vairāk lai būtu kkāds komforts, a te priekšā 20gv tupele, kur rokas atbalsts krīt nost.
Var precizēt par to “maksāju vairāk”? Vai tad piemēram uz Lisabonu ar alternatīvajiem turkish, finnair vai lufthansa savienotajiem reisiem ir labāka cena?
Lecam ārā no ūziņām, lai tik klients murrā!:)
Preses dienests.
Nav jau rakstīts, tieši kurā maršrutā. Daudz kur dublējas BT un Ryanair, un es arī tad parasti izvēlos BT, kaut nedaudz dārgāk, jo var ienest normālu somu (bet vajadzības gadījumā varu iztikt arī ar mini) un garākos lidojumos arī nopirkt normālu ēdienu. Un viņu lidmašīnas man labāk patīk. Nepatīk tas, ka ne vienmēr ar tām var lidot.
Liela daļa no BT reklāmas kampaņas satāv no ''mums ir foršākās, jaunākās, zaļākās u.t.t. lidmašīnas, tāpēc lidojiet ar mums'' - bet rezultātā sanāk maldināšana, jo nesen jau arī viņi paši atzinās, ka par līzētajām lidmašīnām maksā mazāk, nekā ieņem no savu lidmašīnu līzēšanas Eiropas aviokompānijām. Lidmašīnu aizvietošanu var saprast ārkārtas situācijās, bet ne jau regulāri maldinot pasažierus.
Kaut kā jau tam direktoram alga ir jāpelna - dzīves gudrība tāda ka zaparožecu var lēti īrēt, bet bembi dārgi aizdot. Peļņu bāžam zeķē.
Turpceļā BT Airbus ar 2+ 3 rindām, atpakaļ - Boeing, ievēroju, jo esam sasēdināti vienā rindā. Kaut gan es piepirku vietas divu krēslu rindā, divas vietas pie iluminatora. Nu neko nepadarīsi. Beige galā tās ir tikai 3h un tikai transports.
Var precizēt par to “maksāju vairāk”? Vai tad piemēram uz Lisabonu ar alternatīvajiem turkish, finnair vai lufthansa savienotajiem reisiem ir labāka cena?
Man regulārajām maršrutam BT alternatīva ir Norwegian. BT patīkamāk jaunajās lidmašīnās, bet ir 20€+ jāpiemaksā
BT lidojums uz RIX un skat kas priekšā, Getjet LY-DUE vairs jau nevar atcerēties kā AirBaltic stjuartes izskatās
https://www.la.lv/laimes-spele-lidosta-bus-jaunais-airbus-vai-kada-no-iznomatajam-
Tīri statistikai. Lidojuma Rīga-Roma (FCO)-Riga, abi reisi ar Carpatair. Lidmašīna tīra, stjuartes laipnas. Principā, ja neskaita manu vēlmi sēdēt divu krēslu rindā (kā arī piepirku sēdvietas), nav par ko sūdzēties. Lidmašīna ir tikai transporta līdzeklis. Ai-vēl -stjuartes lido uz Itāliju, labi, latviešu valodu neprasu, bet NEVIENA nerunāja itāļu valodā. Nu arī mav dižas problēmas, bet vispār jau šo varētu nodrošināt. Vismaz vienu cilvēku.
Domā, ka reisos uz Dubaiju obligāti vajadzētu cilvēku, kas runā arābu valodā?
Un uz Dublinu - īru valodā ?
Citā avotā trāpījās raksts par PW. Sanāk, ka BT mīnuss ir tie aparāti, kas stāv pie žoga, jo nav paspēti iznomāt citiem, tad dzinēju problēma jau būtu tiem (precīzus nomas noteikumus gan nezinu, fantazēju). Tāpēc ir tikai 2 varianti - lidot (vienalga ar ko) vai nelidot. Kamēr neatrisināsies globālā PW nespēja, nekas citādāks nemaz nav gaidāms, attiecīgi labāk turēt nervus kārtībā un nešausmināties par lietām, ko nevari ietekmēt.
Es gan domāju, ka līzēšanas noteikumi paredz, ka BT ir jālīzē lidmašīnas, kas lido, nevis stāv pie žoga (patiesībā, jānodrošina viss lidojums no A līdz Z), tā kā tā vienalga būs BT problēma, kur tādas ņemt
Domā, ka reisos uz Dubaiju obligāti vajadzētu cilvēku, kas runā arābu valodā?
Un uz Dublinu - īru valodā ?
Es domāju, ka AirBaltoc reisos stjuartes runā latviešu valodā. Šo no Carpatair komandas neprasu. Būtu par daudz. Bet nu itāļu, spāņu vai franču valodas... nu kaut vienu, tomēr derētu zināt.
Ir gadījies arī BT izpildītajos reisos (no/uz Rīgas, protams) sastapt stjuartes, kas nerunā latviski. Vienu tādu ne visai laipnu dāmīti pat vairākas reizes. Ar tik ledainu skatienu un robotisku izturēšanos, ka pat neradās vēlme pavaicāt, vai tad te vispār kāda / kāds latviski runā .
Ir gadījies arī BT izpildītajos reisos (no/uz Rīgas, protams) sastapt stjuartes, kas nerunā latviski. Vienu tādu ne visai laipnu dāmīti pat vairākas reizes. Ar tik ledainu skatienu un robotisku izturēšanos, ka pat neradās vēlme pavaicāt, vai tad te vispār kāda / kāds latviski runā .
Latviesu valoda manos klejojumos vispār ir maznozīmīga. Man pietiktu ar kādu no romāņu, slāvu valodām vai vācu. Nu ja lidojam uz Itāliju, tad romānu. Es it labi izprastu arī pārejas trīs-franču, soāņu un rumāņu... ja runās lēni. Un poļi, horvātu un slovēņu.
Ar ko toreiz beidzās mans lidojums uz Cīrihi ar Carpatair - izkāpu ārā un pirmais, ko es redzēju - pie cita geita stāv mūsu sarkanbaltsarkanā lidmašīna! Sajūta, ka BT vnk rāda vidējo pirkstu.
Atpakaļ lidojot, Cīrihē redzēju 3 BT lidmašīnas. Nez, vai visām ir dzinēju problēmas un tās remontējas dārgajā Šveicē, vai arī tās vnk ir izlienētas.
Nākamreiz es padomāšu 2x, vai lidot ar BT. Man patīk viņu jaunās lidmašīnas, taču šī maldināšana tracina.
Tiešām tiešām principiāli ar ko lidot tās 2-3-4h? Man patika cena par kādu iepirku biļetes. Klusēju "mutautā". Varētu arī lētāk, bet ielidošanas/izlidošanas laiki ir (bija) tā vērti.
Kopumā-laikam jau nav Ok. Man lidmašīnas Boarding pass nomainīja pie geita. Līdz brīdim, kad nodevu bagāžu, man bija BT lidaparāts, ar divrindu sedinasanu, pie geita dēlam Boarding vairs nederēja-iedeva izprintetu uz Carpatair Boeing 319
Vai pareizi saprotu, ka problēmu nebūtu, ja BT biļešu pārdošanas brīdī pierakstītu “A220 or similar”, kā to dara autonomas?
Man gan nav problēmu ar kādu bortu lidot. Pat šķiet interesanti ar jaunu kompāniju palidot. Lidoju pat senāk ar Carpatair Foker 70, ko BT īrēja. bija o.k. Man patīk ko jaunu izbaudīt.
Man tikko bija tā, ka oriģināli pirku biļeti uz A220, tad tas tika nomainīts uz 319, bet lidojuma dienā atkal atmainījās atpakaļ uz A220. Tā ka galu galā tomēr dabūju ar viņu izlidot. Atpakaļlidojums bija ar lienēto 319 (kaut gan arī pirkts it kā uz A220), tāpēc tagad varu objektīvi apliecināt, ka par 1.85m garākiem cilvēkiem A220 tomēr ir ērtāka, kaut gan it kā jau arī tā Carpatair ļotene ir ciešama (ja salīdzina ar visādiem Wizzairiem).
Šodien, pirmdienas rītā, lidoju no Briseles - protams, ka AirBaltic oriģinālā lidmašīna, jau sen tik laipni stjuarti nav redzēti - kā nekā varas vīri un sievas, kas reisā uz Briseli īpaši daudz ir pirmdienu rītos, tiek vizināti ... un Tad nolaižamies Rīgā, kur spēcīgā lietū nākas izkāpt tieši peļķē.. welcome realitātē vienvārdsakot: šis bija šī gada trešais normālais AirBaltic reiss no 10 lidotajiem...
Brisele ir priekš ministriem un politiķiem, kāds tur "Wet leasing"?))
Nū Jūnijā lidoju no Alikantes caur Billundi - Billunde uz RIX protams ar AirBaltic "nemarķēto (lienēto)"
Paceļoties no Alikantes - viena zaļā aste bija pie geita un viena zīmīgi, kas tieši Latvijas karoga krāsās, no rīta nolaidās, kamēr ripoju uz skrejceļu.
No Alikantes, kā zinām, Airbaltic vēl nelido varbūt trenējas...
Nū Jūnijā lidoju no Alikantes caur Billundi - Billunde uz RIX protams ar AirBaltic "nemarķēto (lienēto)"
Paceļoties no Alikantes - viena zaļā aste bija pie geita un viena zīmīgi, kas tieši Latvijas karoga krāsās, no rīta nolaidās, kamēr ripoju uz skrejceļu.
No Alikantes, kā zinām, Airbaltic vēl nelido varbūt trenējas...
Lido, lido uz Alikanti, bet ir nianse, kā saka: https://www.flightradar24.com/SAS4676/31649000
Martins Gauss, August 2024: "Ja mēs par sviestmaizi ar savām lidmašīnām nelidinātu citu valstu pilsoņus starp citām Eiropas lidostām, tad šobrīd prasītu no valdības un nodokļu maksātājiem nevis 250 miljonu EUR dotāciju, bet gan visus 300 miljonus". Nosapņoju šonakt tādu lietu...