Jau otro reizi pa mēnesi lidojot uzraujos wizzair reisa overbooking. Aplikācijā taisot check-in netika izdalīta vieta, vietas numura vietā ir FREE.
Tagad sēžu pirmais pie geita uz Kijevu. Rītdien no Kijevas ir jālido tālāk uz Vāciju un atpakaļ. Ja rītdien neesmu Kijevā uz reisu tad lidot jēgas vēlāk vairāk nav, jo jālido uz uzņēmuma filiāles atklāšanu.
Kā pareizi rīkoties tādā situācijā? Kā rīkosies wizzair?
Cik stundas pirms lidojuma Tu taisīji check-in?
3,5
Pēc noteikumiem ir līdz 3 stundām. Bet, ja nav noslēpums, kur ir knifs gaidīt līdz pēdējajam brīdim?
Viss ir loti vienkārši, ir zināms, ka reģistrācija jāveic līdz 3 stundām iepriekš. Kāpēc tad man jāreģistrējas iepriekš?
Jau otro reizi pa mēnesi lidojot uzraujos wizzair reisa overbooking. Aplikācijā taisot check-in netika izdalīta vieta, vietas numura vietā ir FREE.
Ja gribi saņemt naudu savā kabatā, pasākumu neapmeklēt un palikt mājās pie TV ar čībām kājās, tad rīcību saprotu. Ja nē - tad nesaprotu.Varbūt tas nav overbookings, bet cerība vēl notirgot kādu krēslu.
Ja Tev atsaka iekāpšanu un ceļojums tāpēc zaudē jēgu, tad vari atprasīt par biļeti maksāto naudu (un saņemt atteiktas iekāpšanas kompensāciju).
Paga, tas, ka reģistrējoties neiedod vietas numuru, taču vēl nenozīmē, ka vietas nebūs.
Kas īsti notika pirmajā overbukinga reizē? Neielaida?
Pirmajā reizē iedeva vietu, bet toreiz bija vienalga lidošu vai nē. Šoreiz brauciens ir loti svarīgs.
Tikko Wizz air app parādījās vieta. Laikam viss OK. Bet vai tas ir normāli ka wizzair tagad ir regulārs overbooking? Lidostas darbinieki skaidro ka wizzair tā pelna naudu.
Jā, pārdodot biļetes uz lidojumu, Wizzair pelna naudu, tas nav noslēpums.
No tā, ka iekāpšanas kartē kādu laiku nebija norādīta vieta, būtu pārsteidzīgi secināt, ka bija pārrezervēts reiss. Var būt daudzi citi iemesli.
Nē nu skaidrā lieta, ka pelna)) Bet man liekas tas nav normāli pārdot vairāk biļetes nekā vietas. Pagājušajā reizē kādi 5 cilvēki netika ļotenē.
Man šķiet, ka uztraukums te ir no sērijas ''kāpēc citiem salavecis iedeva šokolādes konfekti, bet man ledeni!?''
Tam, ka uz iekāpšanas kartes nav norādīta vieta, var būt simts un viens tehnisks iemesls, un tam var nebūt nekāda saistība ar overbukingu. Atrakstīsi pēc tam, vai vispār lidmašīna bija pilna.
Pagājušajā reizē kādi 5 cilvēki netika ļotenē.
Pilnīgi droši, vai tikai aizdomas, ka tā bija? Ja tiešām pieci, tad sistēma (datu analīze) nestrādā kā plānots un Wizzair, pārrezevējot reisu, zadē naudu, nevis nopelna. Var kļūdīties par vienu vai diviem, bet pieci jau norāda uz fundamentālu kļūdu prognozēs.
Kāpēc Tu domā, ka pārdot vairāk biļetes kā vietas nav normāli?
Pilnīgi droši, savu vietu pie geita gaidīja 6-7 cilvēki bez vietas. Vienu beigās ielaida un viņš sēdēja man blakus. Pārējie palika. IEV–RIX.
Ja tiešām neielaida pārrezervēšanas dēļ, tad Wizzair to dara nepareizi un labak vispār nebūtu ķērušies pie tik izsmalcinātas metodes šajā maršrutā. Tā viņi nopelnītu vairāk kā mēģinot pārrezervēt, bet rezultātā maksājot kompensācijas. Riskantas metodes prasa gudru rīcību.
Vēl var gadīties, ka nācās samainīt lidmašīnas un tādēļ 10 cilvēki palika bez sēdvietām Tā ik pa laikam gadās.
Gadās, ka nomaina lidmašīnu uz mazāku modeli. Bet, nezinot 100% visus apstākļus, es nebūtu tik drošs par overbukingu.
6. oktobra reisā RIX-AUH stāvot autobusā, vēroju, kā 4, kā izrādās, lietuvieši, mēģina kaut ko pierādīt geita aģentam. Ilgi viņi tur kasījās, beigās vienu ielaida, trīs nē. Lidmašīna bija pustukša. Tad vēl nācās gaidīt lidmašīnā, kamēr atradīs neielaisto pasažieru bagāžu.
Ticams, ka vīzu problēmas, bet, ja uz tālāku valsti, tam bija jāatklājas jau pie reģistrācijas, un uz Emirātiem vīzu nemaz nevajag. Geita aģents parasti jau nemaz nezin, kur pasažieris lidos tālāk. Tā vai citādi, dīvaini, bet ne vienmēr tikai overbukings izraisa kāda pasažiera neielaišanu lidmašīnā.
Geita aģents parasti jau nemaz nezin, kur pasažieris lidos tālāk.
Domā, viņi nezina?
Varbūt zin, bet tas neizskaidro, kāpēc neapturēja jau ātrāk.
Citā reizē varētu izskaidrot - online check-in un šī bija pirmā saskarsme ar aviokompānijas cilvēku, kurš lidot gribētājus pagrieza atpakaļ. Bet ja saki, ka bija jāizkrauj bagaza, tad jau bija kontakts pie bagāžas nodošanas un šajā reizē īsti neizskaidro.
Nebija lidmašīnu gaidot sadzērušies?
Nebija pa autobusa logu nosakāms. Bet tad jau ticamāk nelaistu visus četrus. Vienīgais, kurš iekāpa autobusā, izskatījās skaidrā.
Tam, ka uzreiz neierāda vietu, ne vienmēr ir sakars ar OVERBOOKING. Par Wizzair konkrēti nezinu, bet FR ir gadījies, ka, kamēr tu izmisīgi bloķē vietas, lai dabūtu sev vēlamo, sistēma tev beigu beigās ierāda vietu "ASSIGNED AT AIRPORT FOR FREE". Un abas reizes tas ir bijis ne pārāk izpārdotos reisos. Vienkārši sistēmai acīmredzot nepatika, ka no viena kompja nobloķētas daudzas vietas un tāpēc ierādīja vietas bez sēdvietas numura, lai citi PAX-i arī varētu izvēlēties vai pirkt, kamēr darbojos ar bloķēšanu.
Gadās, ka nomaina lidmašīnu uz mazāku modeli. Bet, nezinot 100% visus apstākļus, es nebūtu tik drošs par overbukingu.
6. oktobra reisā RIX-AUH stāvot autobusā, vēroju, kā 4, kā izrādās, lietuvieši, mēģina kaut ko pierādīt geita aģentam. Ilgi viņi tur kasījās, beigās vienu ielaida, trīs nē. Lidmašīna bija pustukša. Tad vēl nācās gaidīt lidmašīnā, kamēr atradīs neielaisto pasažieru bagāžu.
Ticams, ka vīzu problēmas, bet, ja uz tālāku valsti, tam bija jāatklājas jau pie reģistrācijas, un uz Emirātiem vīzu nemaz nevajag. Geita aģents parasti jau nemaz nezin, kur pasažieris lidos tālāk. Tā vai citādi, dīvaini, bet ne vienmēr tikai overbukings izraisa kāda pasažiera neielaišanu lidmašīnā.
Viltota krediitkarte
Gadās, ka nomaina lidmašīnu uz mazāku modeli. Bet, nezinot 100% visus apstākļus, es nebūtu tik drošs par overbukingu.
6. oktobra reisā RIX-AUH stāvot autobusā, vēroju, kā 4, kā izrādās, lietuvieši, mēģina kaut ko pierādīt geita aģentam. Ilgi viņi tur kasījās, beigās vienu ielaida, trīs nē. Lidmašīna bija pustukša. Tad vēl nācās gaidīt lidmašīnā, kamēr atradīs neielaisto pasažieru bagāžu.
Ticams, ka vīzu problēmas, bet, ja uz tālāku valsti, tam bija jāatklājas jau pie reģistrācijas, un uz Emirātiem vīzu nemaz nevajag. Geita aģents parasti jau nemaz nezin, kur pasažieris lidos tālāk. Tā vai citādi, dīvaini, bet ne vienmēr tikai overbukings izraisa kāda pasažiera neielaišanu lidmašīnā.
Viltota krediitkarte
Es uzjautāšu-kā (vai) to pārbauda pie geita un vai to redz geita darbinieks? Redz tikai biļeti un manu dokumentu, kam visam jāsakrīt.
Darbinieks pie iekāpšanas protams nepārbauda kartes derīgumu. Ar to nodarbojas cilvēki ofisos, un, ja krāpšana atklājas tajā brīdī, kad cilvēks jau nonācis lidz geitam, tad viņa iekāpšanas karti anulē, un tā pīkst savādāk.
Ja, bet 2 stundas ieprieks jau bilete izgaja drosibas parbaudi, drosvien kadu miljardo dalu ljaundaru ari var nokert pie geita :Z
Es pieņemu, ka drošības kontroles koda skeneri var arī nebūt sasaistīti reālajā laikā ar aviokompānijas iekšējo informāciju.
Nebutu racionala riciba, lasot ka vel aizkavejas lidmasina kamer iznjema bagazu.
Ja, bet 2 stundas ieprieks jau bilete izgaja drosibas parbaudi, drosvien kadu miljardo dalu ljaundaru ari var nokert pie geita :Z
Šādas biļetes pērk pēdēja brīdī, tieši lai dotu mazāk laika izmeklēšanai (un kartes īpašniekam pamanīt iztrūkumu kontā), tā ka ticams, ka lielu daļu tiešām notver pie iekāšanas.
Darbinieks pie iekāpšanas protams nepārbauda kartes derīgumu. Ar to nodarbojas cilvēki ofisos, un, ja krāpšana atklājas tajā brīdī, kad cilvēks jau nonācis lidz geitam, tad viņa iekāpšanas karti anulē, un tā pīkst savādāk.
Es AirBalticam vai Wizzairam neesmu redzējis, ka prasītu uzrādīt to karti, ar kuru ir veikts pirkums, bet kāpēc lai geita aģenti nevarētu aizdomīgākiem pasažieriem šo pajautāt (visdrīzāk pēc ofisa iniciatīvas, nevis pašu vēlmēm. Ja var uzrādīt, tad jau nav jēga anulēt biļeti)? Ik pa laikam taču ir ziņas par šādām prasībām.