Open jaw lidojumi Viļņa—Dubaija—Stokholma
Ceļošana: janvāris — junijs
Piemēri:
20.01–26.01
10.02–16.02
17.03–27.03
10.03–16.03
10.03–23.03
07.04–13.04
14.04–20.04
19.05–25.05
09.06–22.06
Nopirkt var pie praktiski jebkura aģenta, kā arī no pašiem ukraiņiem http://www.flyuia.com/eng/main-lv.html
http://www.kayak.de/flights/VNO-DXB/2015-02-18/dxb-ARN/2015-02-25
Izskatās pēc savas lapas reklāma, jo man liekas, ka šī akcija ir kopēta no cita resursa, bet nu varbūt kļūdos.
Nomainīju sākotnējo tēmu, kas sastāvēja no vienas vienīgas saites, uz izsmeļošāku saturu.
'Akcija' gan ir pieejama jau vairākus mēnešus un vairākkārt pieminēta, bet varbūt ir vērts atgādināt.
Vai kāds jau ir izlidojis šo maršrutu? Vai "akcijas" dēļ ir vēlams čekoties online? Nopirku šo lidojumu radiem (caur expedia.de) tāpēc drošibas dēļ gribētu pabrīdināt, ja kaut kas jāņem vērā sakarā ar šo Ukraiņu aviokompāniju.
No 04.2015 ir RIX-DXB-RIX 260 EUR ar šo Ukraiņu aviokompāniju.
Vai kāds jau ir izlidojis šo maršrutu? Vai "akcijas" dēļ ir vēlams čekoties online? Nopirku šo lidojumu radiem (caur expedia.de) tāpēc drošibas dēļ gribētu pabrīdināt, ja kaut kas jāņem vērā sakarā ar šo Ukraiņu aviokompāniju.
Es domāju, ka ukraiņi jau sen zina, ka viņiem daudzos maršrutos ir degvielas piemaksu cenu kļūdas. VNO - DBX - ARN par šādu cenu pārdošanā jau no vasaras sākuma. Teorētiski jau visam vajadzētu notikt, bet jebkurā gadījumā labāk "čekoties" ONLINE. Serviss, cik saprotu, nav izcils un arī precizitāte (jeb pareizāk sakot neprecizitāte) gan viņiem esot zem katras kritikas - tas nu noteikti jāņem vērā.
Varbūt ukraiņiem ierēķināts degvielas cenu kritums, kam, ņemot vērā naftas cenu stabilo lejupslīdi, jau vajadzētu parādīties aviobiļešu cenās. http://wapo.st/1Ddf0kh
Ka tik beigās par Raipuras biļetēm nebūs pārmaksāts?
Varbūt ukraiņiem ierēķināts degvielas cenu kritums, kam, ņemot vērā naftas cenu stabilo lejupslīdi, jau vajadzētu parādīties aviobiļešu cenās. http://wapo.st/1Ddf0kh
Es tādā gadījumā īsti nesapotu vienu - kāpec naftas cenu stabilā lejupslīde parādās tikai UIA un Aeroflt-a aviobiļešu cenās, bet ne arābu valstu aviokompāniju aviobiļešu cenās, jo arābu valstis degvielas tirgū ieņem dominējošu vietu. Ukraina turklāt naftu neiegūst.
Tāpēc, ka biļetes cenu nosaka pieprasījums / piedāvājums. Ja degviela kļūst lētāka, tas pieprasījumu / piedāvājumu (un attiecīgi biļetes cenu) neietekmē (vismaz ne uzreiz), aviosabiedrība vienkārši vairāk nopelna. Potenciāli tas padara aviosabiedrībām brīvākas rokas cenu kariem, bet tas nenotiek acumirklī.
UIA un Aeroflot cenu trikiem nav nekāda sakara ar degvielas cenām.