Labdien,
12go.asia mājas lapā nopirku 4 biļetes uz vilcienu Kandy - Ella. Joprojām stāv statuss - Your payment has been received, but your booking may not be confirmed yet.
Kāda pieredze - cik ilgi jāgaida? Man aiziet 3. diena. Esmu izlasīju arī tripadvisor un FB atsauksmes un pieredzes. Daži vispār neko nesaņem...
Vajag vēstulīti aizsūtīt, paskubināt, trīs dienas tā kā par ilgu arī Āzijai..
Ja ne vaučeri biļetei, tad iemaksāto € jau saņem atpakaļ, 12go nav viendienīte
Pēc cik ilga laika ir vilciena brauciens? Ja pēc mēneša varbūt viņi fiziski vēl nevar dabūt biļeti tik ātri. Online tur nekas nenotiek - kāds cilvēks uz vietas iet uz kasi un pērk
Vajag vēstulīti aizsūtīt, paskubināt, trīs dienas tā kā par ilgu arī Āzijai..
Ja ne vaučeri biļetei, tad iemaksāto € jau saņem atpakaļ, 12go nav viendienīte
Cik sapratu, tad e-pastā jāgaida tikai vaučeris, reālās biļetes pasūtīju uz Kandy viesumāju. Bet, izņemot to pirmo e-pastu, nekā pēc tam nav. Naudu nevajag, biļetes vajag!
Neatradu, kur rakstīt, jo viss mani noveda uz viņu help servisu, kur sagatavotas atbildes uz iespējamiem jautājumiem.
Pēc cik ilga laika ir vilciena brauciens? Ja pēc mēneša varbūt viņi fiziski vēl nevar dabūt biļeti tik ātri. Online tur nekas nenotiek - kāds cilvēks uz vietas iet uz kasi un pērk
21.martā brauciens.
Var paskatīties vai šajā lapā reiss ir redzams 21. martā.
https://eservices.railway.gov.lk/schedule/searchTrain.action?lang=en
Zem automātiskā suporta, lapas apakšā, ir vieta kur ierakstīt epastu un bukinga nr
paldies! To visu jau esmu izdarījusi katru dienu 2x. Teksts tur nemainās. Ok, gaidu līdz pirmdienai un tad zvanīšu
Intereses pēc - kāds ir iemesls šīs biļetes pirkt iepriekš - lētāk, uz vietas nebūs, slinkums uz vietas iedzļināties, vēl kas?
jtt,
mūsu gadījumā ceļoju kopā ar vīru, kuram šovasar būs 80, tā kā viņam 7 stundu garam braucienam sēdeklis ir nepieciešams. Pati ar meitu varu arī uz somām tupēt. Ja ne šis - pirktu lētās biļetes turpat stacijā.
Tikko atkal pārbaudīju statusu - wait for confirmation. Ja nebūs pirmdien, tad zvanīšu, ir online call viņiem.
Tikai informācijai citiem - tikko saņēmu e-pastā vaučeri. Tātad to mūsu gadījumā izsūtīja mēnesi pirms brauciena. Ir iedalītas vietas, bet nav īsti blakus. Biļetes pasūtīju uz hoteli Kandy, jācer, ka tās mūs tur gaidīs.