Kāda pieredze, vai kaut ko var izspiest no booking.com? Rezervēts viesu nams caur booking.com(Austrija) ar 50% sodu, ja es atceltu. Apmēram 10 dienas pirms brauciena viesnīca atsūta ziņu un pieprasa man atcelt rezervāciju (viņi no savas puses nepiemēros man sodu). Es tā kā pārāk negribu to darīt, jo alternatīvu variantu par līdzīgu cenu es vairs nevaru atrast.
Pašlaik uzrakstīju booking.com klientu servisam par radušos situāciju un apjautājos ko darīt? Gaidu atbildi.
Pašam noteikti nevajag atcelt.
Raksti booking saportam un prasi ko līdzvērtīgu vietā.
P.S. Ja jau Tev par atcelšanu bija paredzēts 50% sods, tad iedomājos, ka juridiski korekti būtu, ja arī viesnīca no savas puses atceļot maksātu tādu pat sodu. Tas gan ir nedaudz no fantastikas, turklāt droši vien, ka atceļ sakarā ar kādām tur nebūt kovidprasībām. Neko nesaka, kāpēc grib atcelt?
Ej uz maksimumu! Nekautrējies! Pasaki, ka ...... kaut kādas ķibeles atgadījušās un nepieciešama klasi augstāka naktsmītne. Pāris reizes saimnieki ir nokosījuši un tikai iedzimtais pieticīgums liedza uzdzīvot. ... bet vajadzēja! Ne jau Tu to ievārīji! Lai bookings ķidā savus kareivjus.
Ceļakājā pameklējot var atrast manu pieredzi par šo tēmu, bet manā gadījumā tas diemžēl beidzās ar to, ka Booking iestājās viesu nama pusē un es paliku ar garu degunu jeb 25 EUR "kompensāciju", kaut arī viesnīca pēc tam izmaksāja 100 eur dārgāk, nekā sākotnēji rezervētā.
Protams, pašam neko nevajag atcelt un vajag cīnīties un rakstīt Bookingam, ka tu neko negribi atcelt, bet tev nāk atcelšanas pieprasījumi, tad attiecīgi Booking piedāvās "alternatīvas" - varbūt tavā gadījumā paveiksies. Bet rēķinies, ka viņi piedāvā no esošā piedāvājuma un kaut kādu xx km rādiusā un pieturās pie sākotnējās cenas (jeb manā gadījumā = max 25 EUR starpības cenā).
Tālāka attīstība ir tāda, ka nu jau viesu nams man zvana un prasa, lai es atceļu rezervāciju. Sāk stāstīt kaut kādas pasakas, ka viņai(īpašniece/administratore) ir Corona. Es saku, ka sazināšos ar booking.com un padošu ziņu par to kā rīkošos. Pēc sarunas viesu nams man atsūta caur booking.com ziņu, ka piedāvā vietā mazāku apartamentu(tad jau laikam nav Corona). Šo ziņu noignorēju, jo gaidu atbildi no booking.com. Šodien man zvana no booking.com un saka, ka viesnīca ir atcēlusi manu rezervāciju, jo domāja, ka es neieradīšos(wtf?) un jau atdevusi to kādam citam. Tagad gaidu ko booking.com un viesu nams savā starpā vienosies, bet mana nostāja palika nemainīga, ka es gribu vai to pašu vai līdzvērtīgu vietā.
Te vairāk izskatās, ka ir kāds cits kam viņi jau iedevuši šo pašu apartamentu un mēģina tikt no manas rezervācijas pa lēto vaļā.
Te var izlasīt, kā man gāja, tiesa, hosts atcēla 2 dienas, nevis 10 dienas iepriekš, nezinu vai tas kaut ko maina tajā, kā booking palīdz.
Beigu galā booking tā arī īsti nepalīdzēja un uzmeta ar palikšanu Trogirā, jo lētākā opcija par 2 naktī 7h laikā bija pacēlusies no kaut kādiem 400-500 eur uz 980 eur. Labi, ka piedāvāja kompensēt līdz 570, par ko sanāca sakomplektēt 2 atsevišķas naktis.
http://www.celakaja.lv/forumi/vai-bookingcom-launpratigi-izmanto-dominej...
Interesanti vai attiecībā uz booking.com nav EU regulas līdzīgi kā ar avio, kad viņiem obligāti jānodrošina ar alternatīvu. Manā gadījumā acīmredzami ir, ka viesu nams mēģina vairāk nopelnīt, tāpēc grib atcelt esošo rezervāciju.
Pašlaik ir tā, ka booking.com atsūtīja kaut kādu līdzīgu piedāvājumu, kas bija mazliet dārgāks kā mans sākotnējais, bet kamēr es to skatījos kāds cits jau paspēja rezervēt No esošiem piedāvājumiem es reāli neko līdzīgu neredzu (vismaz 2x dārgāk) un 94% nav pieejami, arī tas variants, kuru viņi atsūtīja šodien iepriekšējā dienā nebija, acīmredzot kāds cits bija atcēlis rezervāciju. Vienīgais, kas dod cerību ir, ka runājot pa telefonu viņi teica, ka starpību piedzīs no viesu nama, tomēr nepajautāju par limitiem.
Interesanti vai attiecībā uz booking.com nav EU regulas līdzīgi kā ar avio
Nav.
Pirms nedelas dabūju 1800eur starpību savā wallet.
Rezervācijaa villa bija 1500eur. Jaunaa villa bija 3300eur.
Neticeju ka tik daudz kompenses. Tagad fiksi tereju booking wallet kamer sie nav pardomajusi
Interesanti vai attiecībā uz booking.com nav EU regulas līdzīgi kā ar avio, kad viņiem obligāti jānodrošina ar alternatīvu. Manā gadījumā acīmredzami ir, ka viesu nams mēģina vairāk nopelnīt, tāpēc grib atcelt esošo rezervāciju.
Tas, ka līgumi jāpilda, jau ir iestrādāts visu valstu likumos, tam papildus regula nav nepieciešama. Kompensācija un alternatīvas nodrošināšanas pienākums gan atvieglotu savu tiesību aizsardzību.
Diemžēl līgums ar booking.com ir tāds, ka neuzliek viņiem nekādus pienākumus. "Jūs apstiprināt un piekrītat tam, ka atbilstošais Ceļojumu nodrošinātājs ir pilnībā atbildīgs un uzņemas visu atbildību un saistības par Ceļojumu" (Ceļojuma nodrošinātājs ir naktsmītne, nevis booking).
Tas gan nenozīmē, ka bez saistībām var taisīt nopietnu biznesu. Arī nerakstītās vienošanās bieži tiek pildītas.
Rezultāts ir tāds, ka beigās pats atradu citu variantu, mazliet mazāks (2 guļamistabu vietā 1), bet maksā dārgāk kā pirmais 128eur vs 140eur par nakti un atcelšanas gadījumā pilna samaksa(cerams, ka neviens no braucējiem pēkšņi neizrādīsies covid tests pozitīvs). Vieta mazliet labāka. Jaunais parādījās tikai vakar(acīmredzot kāds cits atcēla) un bija izteikti lētākais uz to brīdi tajā reģionā, tāpēc diez vai būtu ilgi pieejams. Pēc tam uzrakstīju booking.com un viņi atcēla sākotnējo bez maksas un apņēmās samaksāt starpību(vai precīzāk sakot, to liks samaksāt pirmajam viesu namam).
Tas gan nenozīmē, ka bez saistībām var taisīt nopietnu biznesu. Arī nerakstītās vienošanās bieži tiek pildītas.
Jā, kad otrā pusē ir patērētājs, muļķīgi ir domāt, ka var sarakstīt sev izdevīgus noteikumus un viss būs kartībā.
Kaut kāda pavisam dīvaina pieredze sāk palikt ar booking.com (iespējams saistīts ar lielo skaitu privāto hostu)
Šodien zvana uz whatups par dzīvokli, kas man rezervēts Spānijā(no Spānijas numura ar spāņu akcentu, it kā nekādi sarkanie karogi nav), bet tomēr. Īsumā stāsts tāds, ka dēļ kaut kādām kartes problēmām viņi it kā nevar noņemt naudu par rezervāciju (rezervācija gan ir bez priekšapmaksas), un tāpēc viņiem ir jāatceļ rezervācija, jo viņiem ir arī citi gribētāji tajos datumos (it kā caur airbnb) Ja tomēr es gribu paturēt rezervāciju, tad viņi prasa, lai iedodu savu epastu uz kuru nosūtīs privātu linku caur kuru man būs jāsamaksā. Es savukārt saku, ka es sazināšos ar booking com un noskaidrošu kas par lietu vai arī lai viņi man šo info nosūta caur booking com un tad es to izdarīšu (jo es tiešām pieļauju, ka varbūt kaut kāda problēma, jo dīvaini likās, ka pie rezervācijas nepaprasīja kartes cvc kodu, man kāreiz tā bija jauna karte). Šie saka, ka nevar tā, viņiem vajag tagad un uzreiz (!!!!) Nu tas man, protams, bija uzreiz sarkanais karogs un es saku, kā tā nevaru, es tomēr to kārtošu caur booking com. Pēc sarunas tiešām atnāk atcelšanas pieprasījums no hosta, kur man liek sazināties ar hostu, es atteikuma pieprasījumu noraidu un aizsūtu caur booking.com jautājumu, lai viņi apstiprina, ka viss oki doki (vienlaicīgi ar vēl vienu messagu pašam booking.com ar jautājumu kas par lietu).
Redzēs kā beigsies, bet jautājums tāds vai kādam ir bijusi līdzīga pieredze booking.com ar maksāšanu pa tiešo caur privātajiem linkiem pirms ierašanās viesnīcā? Manuprāt, tad zūd jebkāda jēga izmantot booking.com un man nav nekāda rezervācijas vai maksājuma garantija.
Esmu rezervējis caur booking.com ar priekšapmaksu ārpus bookinga - piemēram, Latvijā. Bet tad pie maksājuma nosacījumiem arī uzrakstīts, ka priekšapmaksa tik un tik, un ka viesnīca sazināsies lai nokārtotu maksājumu. Ja maksājuma nosacījumos rakstīts, ka ir bez priekšapmaksas, tad neko maksāt arī nevajadzētu.
Arī bez priekšapmaksas bookings vai hosts gan varētu gribēt redzēt derīgu karti - lai hosts varētu novilkt no Tevis maksājumu "no show" gadījumā. Bet ja rezervācijā tas nav minēts kā priekšnosacījums, tad izskatās, ka hosts te būtiski pārkāpj atrunātās robežas.
Viesnīca joprojām neko nav atbildējusi, lai gan es viņiem vakarā nosūtīju vēl vienu ziņu. Toties atbildēja booking.com klientu serviss, kur viņi skaidro, ka tā ir cenu kļūda un viesnīca uzrādīja nepareizu cenu. Mana rezervācija ir 846eur, bet it kā pareiza ir 1346eur. Man vajag sazināties ar viesnīcu un samaksāt jauno cenu vai arī viņi atcels manu rezervāciju.
Tas vairāk izskatās pēc atrunas, jo augstākas klases dzīvoklis tajā pašā 'viesnīcā' joprojām maksā 929eur par to pašu periodu. Par 1346 es protams neko neņemšu, tikai tagad domāju kā labāk rīkoties ar booking.com. Šķiet uz viesnīcām nekādu līdzīgu direktīvu kā uz avio nav un laikam viss atkarīgs no booking.com labās gribas,
Bookings tagad ir sagrābies milzīgu lērumu privātos, no kuriem daļa nesaprot, kur atrodas un kā jāuzvedas, līdz ar to viņu klientu serviss ir nepārtraukti pārslogots ar sūdzībām, un, acīmredzami, viņi ir atteikušies no politikas "klientam vienmēr taisnība".
Ir vērts pacīnīties ar bookingu par labāku alternatīvu, ja datumi ir ļoti tuvu, hosts atceļ, un īsti nekas līdzīgā cenā nav pieejams. Citos gadījumos vienkāršāk ir atcelt, ja jau viņi acīmredzami tevi negrib, un ņemt vietā ko citu. Bet vienmēr labāk ir panākt, lai hosts iniciē atcelšanu, jo tad pastāv iespēja mēģināt no bookinga piedzīt cenu starpību, ja jaunā naktsmītne ir dārgāka (nav teikts, ka vienmēr sekmīgi).
Manuprāt, tas par nederīgu karti ir fufelis. Ja nevar noņemt naudu no booking pielinkotas kartes, jo karte nederīga, tad nāk automātisks paziņojums no booking, lai atjauno kartes datus vai rezervācija tiks atcelta.
Iepriekš tā nebija bijis, bet tagad burtiski 2 nedēļu laikā man pienāca šāds aicinājums no 2 viesu namiem Latvijā. Abus izdevās nokārtot caur booking.com - pirmajā gadījumā saimnieks teica, ka kļūdaini ievietojis bookingā jau norezervētus datumus, kā risinājums tika atstāta tā pati rezervācija, bet saimnieks izmitinās citā, netālu esošā viesu mājā, kurai cena būtu nedaudz lielāka, bet tas tad paliek saimnieka ziņā. Otrajā gadījumā saimnieks teica, ka personisku iemeslu dēļ jāatceļ viena no 2 naktīm, rezultātā visa rezervācija tika atcelta un booking.com piekrita segt citas, līdzīgas viesu mājas cenas starpību, ieskaitot to booking.com makā pēc uzturēšanās. Tāpat arī piekrita pievienot 10% naudas atgriešanu jaunajai rezervācijai, jo sākotnējajai biju lietojis kodu.
.
Pievienojos šai tēmai. Rezervēta, un nu jau pilnīgi atmaksāta (samaksa veikta 19.02) viesnīca vasarai, Polijā, lūdz atcelt rezervāciju, jo tur nu izmitānošot Ukrainas bēgļus ar ģimenēm, lai arī var atpūsties un izklaidēties. Izmanto gan nedaudz citādu vārdu, cık sapratu izmantojot tulkotāju (atkāpties no savas rezervācijas), nesapratu gan vai man jādāvina arī samaksātā naudas summa.
Uzrakstīju atabildi, ka bēgļi mani manā viesnīcas istabā netraucēs, lai uzņem ko vēlas, kaut Somālijas badacietējus, atkāpties negrasos, bet neiebilstu, ja paši pārrezervēs manu rezervāciju uz līdzvērtīgu viesnīcu apkaimē (nosaucu konkrētu viesnīcu), un paši segs arī cenas starpību. To pašu uzrakstīju arī bookingam. Atbildēja, ka sazināsies ar mni visīsākajā laikā, gan viesnīca, gan bookings. Patreiz rezervācija ir aktīva, nekādas atbildes vēl nav. Aizdomājos, ka tas tagad ir bookinga " bezpriģels", ko viņi pieļauj nakstmītnēm. Un iespējams nākotnē strādāšu tāpat kā perms 20 gadiem, pa tiešo sazinoties ar nakstmājām.
Varbūt viņi kaut kā ir izlobijuši Tavu saistību ar fašistiem un tāpēc tā....
Varbūt viņi kaut kā ir izlobijuši Tavu saistību ar fašistiem un tāpēc tā....
Tad savas šaubas vajadzētu arī uzrakstīt. Patreiz vēstulē nekas no tava minējuma netika ierakstīts, tāpēc atļaujos uzskatīt, ka esmu klients, kurs gaida atbildi par savu vasaras izklaides-atpūtas braucienu ar bērniem. Problēma nav viesnīcas maiņa, problēma ir bookinga sniegtā atļauja sādi rīkoties ar klientiem. Citādi šo traktēt nespēju.
Uzrakstīju atabildi, ka bēgļi mani manā viesnīcas istabā netraucēs, lai uzņem ko vēlas, kaut Somālijas badacietējus, atkāpties negrasos
Aizmirsti tikai to ka bezredels ir tas ko tavējie dara ar ukraiņiem un nav viņi nekādi Somālijas bada cietēji.
Interesanti kā tev radās doma, ka ir kaut kāda "bookinga sniegtā atļauja šādi izrīkoties"? Pēc tava apraksta pagaidām izklausā pēc viesnīcas pašas rebēm.
Uzrakstīju atabildi, ka bēgļi mani manā viesnīcas istabā netraucēs, lai uzņem ko vēlas, kaut Somālijas badacietējus, atkāpties negrasos
Aizmirsti tikai to ka bezredels ir tas ko tavējie dara ar ukraiņiem un nav viņi nekādi Somālijas bada cietēji.
Tas viss ir jauki, patētiski un skaisti, ko raksti, bet nekādi neatrisina manu un visdrīzāk vēl arī citu, problēmas ar booking rezervācijām pēdējā gada laikā. Kaut gan īsti problēmu man nav, joprojām viss ir spēkā, arī naudu nezaudēšu, ceļojums būs tāpat, viesnīcu arī ir gana daudz, bet zināšanai, ka pēdējā laikā nav īsti sakārtota pienākumu un tiesību sadaļa booking platformas izmantotājiem.
Interesanti kā tev radās doma, ka ir kaut kāda "bookinga sniegtā atļauja šādi izrīkoties"? Pēc tava apraksta pagaidām izklausā pēc viesnīcas pašas rebēm.
Bookings klusē. Klusēšanu , parasti, traktēju kā mēmu piekrišanu, kā arī iepriekšējo postu autoru stāsti par situācijas "risinājumu" līdzīgos gadījumos, bet iespējams, ka kļūdos, un bookings izcīna smagu cīņu par manu viesnīcas numuru.
Tā pilnīgi noteikti nav bookinga iniciatīva, bet nevar noliegt, ka hosti, it īpaši privātie, bieži mēdz izrīkoties ne visai korekti, un bookings pārāk neiespringst, lai viņus disciplinētu.
Tā pilnīgi noteikti nav bookinga iniciatīva, bet nevar noliegt, ka hosti, it īpaši privātie, bieži mēdz izrīkoties ne visai korekti, un bookings pārāk neiespringst, lai viņus disciplinētu.
Esmu ieslēgusi nogaidīšanas taktiku, bet izstāstīšu par tālākajiem notikumiem. Kolīdz tie sasniegs arī mani. Bookings visdrīzāk, klientu izlutināts, sācis spēlētmspēli - kur viens klients vairāk vai mazāk, nav nekādas nozīmes. Principā ekonomiskajam pamatojumam var piekrist, bet tas nekādi nesaskan ar viņu pašu izvirzīto mērķi pirmsākumos. Nodrošināt klientam viņa rezervāciju, būt par garantu.
Nu karu jau neviens izņemot Putļeru jau nevarēja ieplānot. Prasi savu naudiņu atpakaļ un rezervē kaut ko citu. Neticu ka viņi peļņas dēļ palīdz bēgļiem no kara.
Nu karu jau neviens izņemot Putļeru jau nevarēja ieplānot. Prasi savu naudiņu atpakaļ un rezervē kaut ko citu. Neticu ka viņi peļņas dēļ palīdz bēgļiem no kara.
Naudiņu neprasīšu. Mani apmierina esošā naktsmītne, arī kopā ar visiem bēgļiem. Otra - līdzvērtīgā, šosezon ir 100 EUR dārgāka par konkrēto laika periodu. Nav iebildumu, ja viesnīca pati man pārrezervēs pie konkurentiem un segs visas virsizmaksas. Par šo arī informēju viesnīcu.