Tiem, kas šīs nedēļas nogalē un nākamās sākumā pošas uz Vācijas pusi, jārēķinās ar diezgan nejauku laiku:
Jā, man tieši 7dien vakarā paredzēts uz to pusi doties un sāk mākties satraukums virsū vai kaut kas lidos...
P.S. tikko apskatījos laika prognozi svētdienas vakaram - 47 km/h vējš, bet tas it kā tikai 13 m/s tikai, nav tik traki?
Datumi ir pareizie?
P.S. Atbilde bija domāta pirms Linca izlaboja savu ierakstu.
P.P.S. bet nu jau vis ir kārtibā.
Jā, es pārrakstījos, pēc tam ievēroju.
Savs bonuss no tās vētras arī ira: uzstādīts jauns transatlantijas lidojuma ātruma rekords.
Kādas ir izredzes, ka rītdien no rīta mans lidojums ar Bombardier Dash 8 no Somijas netiks atcelts vēja dēļ? Līdz 20 m/s jeb jeb aptuveni 70 km/h ~ 38 mezgli ir limita robežās? Pagaidām viss pēc plāna.
Savs bonuss no tās vētras arī ira: uzstādīts jauns transatlantijas lidojuma ātruma rekords.
Uzdzina tikai nostalģiju pēc Concordes.
Man nosēšanās bija baisa. Nezinu, kā to raksturotu pilots, bet man, salonā sēžot, bija sajūta, ka mēs peldam pa viļņiem, kas nes pa kreisi. Un tad uznes augšā un nomet lejā. Gan jau pilotiem nekas traks varbūt nelikās.
Kādas ir izredzes, ka rītdien no rīta mans lidojums
Man arī no rīta jālido RIX-CDG, tāpēc uzmanīgi vēroju. Vējš pa skrejceļa asi (Rīgā tieši 180 un 360 grādi) laikam nav iemesls pārtraukt lidojumus? Mākoņi un redzamība gan varētu traucēt nolaisties. Prognoze šobrīd:
Becoming from Monday 2:00 till 3:00:
Visibility 8000m. Clouds overcast 1200ft.
Temporarily from Monday 3:00 till 8:00: Wind 180° 23kt, gusting 35kt. Visibility 1500m. Light rain snow. Mist. Clouds broken 500ft, scattered 1000ft cumulonimbus.
Temporarily from Monday 8:00 till 17:00: Wind 190° 20kt, gusting 30kt. Visibility 4000m. Light rain. Mist. Clouds broken 700ft.
CDG gan,sliktāk ar crosswind. Stiprs, brāzmains vējš 240°, skrejceļu virzieni 260° un 270° It kā jau galīgi no sāniem nav. nezinu, kā to lidotāji vērtē.
Kā tur ir ar apdrošināšanu? Rītdien tieši jālido, bet tā kā pastāv liela iespējamība, ka reiss tiks atcelts, tad speciāli paņēmu dārgāko apdrošināšanu (kur ir lielāka atlīdzība, par ceļojuma izmaiņām). Vai vēl kaut ko vajadzētu ņemt vērā?
Tas TAF ir koriģēts uz localtime vai palicis UTC? Broken mākoņi nebūs baigā problēma. RVR arī 1,5 un 4 km ir pilnīgi pietiekami, ja vien nav plānots lidot ar kādu mazu Cessnu. Scattered mākoņi, protams, būtu jaukāk.
CB mākoņi un brāzmas gan varētu būt interesantāk, tas var nākt komplektā ar windshear un attiecīgu goaround procedūru.
10-30 grādu starpību piloti diez vai par baigo sānvēju uzskatīs, viņiem drīzāk būs interesanti ne-rutinā sēdināt.
Novērojums: bišķi aiz loga vējš svilpo, laikam jau kaut kāds pamats runāt par vētru ir.
Rīgas lidostā vētru nenovēroju, tikai stiprāks vējš. Kapteinis tā arī pateica - Rīgā vējains. Nosēdāmies ar propelleru elementāri ar minimālu turbulenci.
Rīgas lidostā vētru nenovēroju, tikai stiprāks vējš. Kapteinis tā arī pateica - Rīgā vējains. Nosēdāmies ar propelleru elementāri ar minimālu turbulenci.
Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" reisam Rīga-Minhene, kas pirmdienas rītā izlidoja plkst.7.40, vētras dēļ nācies atgriezties Rīgā, informēja VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"".
Un burtiski vienu teikumu tālāk :D
Pašreiz ietekmēts tikai lidojums Rīga-Minhene, kuram nācās griezties atpakaļ, jo tas netika pieņemts Minhenes lidostā.
Ne jau RIX tā vētra, bet MUC.