Vajadzīgs padoms no pieredzējušākiem ceļotājiem. Stāsts ir sekojošs: Lidojums Rīga-Neapole-Rīga ar pārsēšanos Romā 20.09.2015 9.20-15.25, atgriezšanās 30.09.2015 7.20-16.20. Biļetes pārdod Alitalia, lidojuma pirmo daļu izpida AirBaltic kā sadarbības partneris, tālāk no Romas līdz Neapolei ved Alitalia. Šo pašu lidojumu var nopirkt arī pie AirBaltic. Cenu starpība 2 eiro par labu AirBalticam, opcijas abiem līdzīgas, viena reģistrēta bagāža iekļauta cenā, vietu izvēlēties bez maksas var pie Alitalia posmā Roma-Neapole. Lūdzu subjektīvus, objektīvus padomus no kuras aveokompānijas pirkt lidojumu. Jautājums ir rādies tādēļ, ka, ja tiek pārcēlti lidojuma laiki vai atcelti lidojumi, ar kuru no kompānijām būtu produktīvāk risināt radušās problēmas?
(Nomainīju tēmas nosaukumu uz konkrētāku.)
Domāju, ka ar AirBaltic būs vieglāk kaut ko sarunāt izmaiņu gadījumā, jo izmaiņas droši vien būs viņu lidojumiem, un BT ir viegli un lēti sazvanāmi pa publicētajiem 'ārzemju' numuriem.
Ja nebaida komplicētāka izmaiņu apstiprināšana caur aģentūru, tad droši vien var notripot vai nokaijot par 10-30 EUR lētāk.
Ar slepeno, lastminute piedāvā patīkami mulsinošu cenu 211euro, par 57euro zemāku nekā AirBaltics mājaslapā 267euro ar reģ.bagāžu. Varbūt lastminute nav pievienota reģistrējamā bagāža? Lūdzu, ko ieteiksiet?
Cik saprotu, AirBaltic savienojumā ar citām aviosabiedrībām vispār nepārdod biļetes bez bagāžas, tā ka noteikti būs iekļauta. Gan jau arī tālāk klikšķinot tas kaut kur parādās.
Cik saprotu, AirBaltic savienojumā ar citām aviosabiedrībām vispār nepārdod biļetes bez bagāžas, tā ka noteikti būs iekļauta. Gan jau arī tālāk klikšķinot tas kaut kur parādās.
Skatoties citā topicā uz SKG, turpceļš ar turkiem bija ar bagāžu, bet atpakaļ ceļš - bez.. Vismaz grieķu un norvēģu tripotajās lapās
Es biju domājis — savienotais lidojums, RIX-(BT)-tranzītlidosta-(citaaviosabiedrība)-galamērķis. Cik man zināms, šādi savienojumi vienmēr ir ar iekļautu nododamās bagāžas vienību.
vai tad uz šo arī Eiropā neatiecās MSC noteikumi?
ja bus reiss RIX-CDG-NCE domaju ka tur bag nebus iekļauta ja pirmais ir pārdots ka BT lidojums. Esmu redzēis kā FCO cilvēkiem pie geita, kas lido savienotajā reisā no Itālijas, piemēram, PMO pēc tam FCO liek samasāt par nodoto bagāžu, vai arī nelādēs to lidmašīnā, tāds neliels rekets. Šo stāstu esmu dzirdējis arī par citām lidostām, bet ne pedējā laikā gan. Līdz ar to Eiropas lidojumos tomēr ieteiktu uzmanīties zem kāda koda ir lidojums un kādu servisu tas ietver.
Hipotēze ir tāda, ka šādus savienojumus BT pārdod tādā savā klasē, kas iekļauj nododamo bagāžu. Pārbaudīt var BT lapā, nekad nav manīts, ka BT+citaaviosabiedrība būtu bez bagāžas.
mandm, tiem gadījumiem, ko redzēji, bija vienā biļetē pirkts lidojums ar Alitalia + AirBaltic?
Jā vienā biļetē, izkāp no AZ un ej uz BT geitu kur Tevi laipni sagaida lidostas personāls, lai iepazīstinātu ar noteikumiem. Katrā ziņā šis faksts ir jāpatur prātā, ka 100% vienmer bagāža savienotajiem reisiem ar BT+XX var arī nebūt.
Cik paskatījos konkrēto lidojumu angliski runājošu valstu www.lastminute.com mājas lapās, tad jau pirms pirkšanas bija norāde, ka cena spēkā, lidojot tikai ar rokas bagāžu (8 kg) un iečekojoties ON-LINE (respektīvi, BT basic fare noteikumi). Par lielo bagāžu jāmaksājot atsevišķi. Gan jau tie paši noteikumi būs arī spāņu LAST MINUTE mājas lapā pērkot.
Sazvanītais AirBaltics operators atbildēja,ka ja cena aģentūrai atškiras nedaudz bagāžai vajagot būt iekļautai. Bet piekrītu Viestursp1,jo AirBaltics mājaslapa atšķirībā no LASTMINUTE biļetes tirgo kā Economy Smart ar iekļautu bagāžu . Cenas atškirība starp abiem ir gandrīz kā par klāt piepērkamo bagāžu, maksājot par to rezervācijas brīdī.