Uztaisu šādu tēmu, jo populārs jautājums.
Pēc 1.5 mēneša jālido uz Gruziju, bet biļetes vēl nav. Īsti nevar saprast, ko lai dara, bet laikam biļetes, ja pirkšu, tad tikai kaut kad pēc mēneša. Domājams, kad parādīsies saule, tad arī tas vīruss aizies pa burbuli. Negribas arī nopirkt biļetes un pēc tam neizlaiž no valsts.
Kā jums šķiet, vai maija vidū būs atļauts ceļot? Gribētu pirkt biļetes,bet nedaudz bail,ka joprojām neļauj lidot...
Kas to lai zin? Pērc tik nost, ja neļaus lidot, gan jau naudu atdos.
Kā jums šķiet, vai maija vidū būs atļauts ceļot? Gribētu pirkt biļetes,bet nedaudz bail,ka joprojām neļauj lidot...
Ja vilciena biļeti uz Daugavpili, tad varbūt var. Prātīgāk tak tomēr nedaudz nogaidīt. Kāpēc domā ka tieši tagad ir izdevīgākais brīdis pirkt? Ir daudzi dažādi argumenti kāpēc ir tik ierobežojošs laiks kad var - ja ir bērni - skolēni. Bet par tiem vēl nekas nav zināms. Kas vēl var likt ceļot par dārgām biļetēm?
Ja par 10-15€ OW, tad droši var pirkt, par 300-500+ es noteikti neriskētu.
1. Mēs nezinām kuras aviokompānijas izturēs krīzi.
2. Jūs nezinat kuri ceļotāji vēl būs un gribēs kaut kur braukt.
3. Vēl jau nekas nav sācies - kā gan var prognozēt kad un kā tas beigsies.
4. Pat apdrošināt neko nevar, jo ir epidēmija un vēl jau nezin kad beigsies.
Kā jums šķiet, vai maija vidū būs atļauts ceļot? Gribētu pirkt biļetes,bet nedaudz bail,ka joprojām neļauj lidot...
Es esmu par 99% pārliecināta, ka lāga nevarēs vis. Man jau pirms nedēļas darbs pateica - aprīlis un maijs - neviens brauciena, un globālā korporācijā tie ieteikumu veidotāji jau tobrīd prognozēja, ka nebūs vēl labi, bet kopš tā brīža ir palicis tikai krietni sliktāk. Daudz atkarīgs no tā, kā veiksies visādām Irānām, vai arī turpinās no turienes "sūkties" vēl infekcija. Ja Ķīnā ar radikāliem mēriem tikai tagad paliek labāk, un nu jau tūlīt būs 2 mēneši, Eiropā mēri mazāk radikāli, neticu, ka būs galā viss. Būs visādas akcijas vēl citā laikā, bet tagad pirkt uz maiju, manuprāt, uzprasīšanās uz ņemšanos pēc tam ar atcelšanu.
P.S. šodien dzirdēju kaut kur pa ausu galam (vai radio, vai lasīju), viedokļus, ka pat līdz jūlija beigam vēl varētu nebūt tā, ka baigi varēs braukt.
Līdz jūlija beigām jau nu toč neizturēs ne airBaltic, ne Latvijas ekonomika kopumā. Lielas valstis, kā ASV vai Krievija var atļauties pašizolēties, no ES valstīm varbūt tikai Vācija un Francija ir vismaz daļēji pašpietiekamas, pārējām jau pēc mēneša būs sūdi pilna vaga .
Pagaidām atturēšos (IMHO).
1. Mēs nezinām kuras aviokompānijas izturēs krīzi.
Tad dabūsi naudu atpakaļ no bankas (ja biļete pirkta ar kredītkarti).
Ja būs ļoti labi piedāvājumi, es pirkšu bez lielas minstināšanās. Ja līdz ceļojuma datumiem vēl nebūs atvērtas robežas vai lidojumu atcels citu iemeslu dēļ — lieliski, principā iegūta maināma biļete uz gandrīz jebkuriem datumiem.
Es savu lidojumu pārcēlu uz 22.maiju. Cerības nav lielas, ka varēs lidot (bet gan jau ļaus vēlreiz pārcelt), taču tikko situācija uzlabosies, vērs vaļā gan robežas, gan atjaunos lidojumus - tomēr dikti sāpīgi šis viss ietekmē ekonomiku. Un domāju, ka tie būs 2 mēneši - tieši līdz manam lidojumam
Karantīnēšanās pēc atgriešanās gan jau būs visu šo gadu.
Mans personīgais viedoklis, ka diez vai maijā kaut kas sakārtosies. Protams, hvz kas būs - neviens nevar pateikt, kas būs pēc nedēļas, kur nu vēl pēc diviem mēnešiem. Bet, ja skatās uz H1N1 pieredzi, pandēmijas statusu atcēla pēc gadiem diviem, kopš sāka kāds slimot. Kamēr pandēmija, tikmēr apdrošināšana nestrādā. Attiecīgi viena lieta ir biļetes, vaļējas robežas, atļaujas lidot utml. Otra - gan jau kāds slimnieks kaut kur apkārt staigās vēl maijā un saslimt ar koronu piemēram ASV bez apdrošināšanas? Nu nez... Baigi bagātam jābūt Pa Eiropu vienīgi varēs lidināties ar EVAKu padusē varbūt.
Es savu lidojumu pārcēlu uz 22.maiju. Cerības nav lielas, ka varēs lidot (bet gan jau ļaus vēlreiz pārcelt)
Par to "gan jau varēs vēlreiz" man škiet ka nesanāks gan. Vismaz šobrīd visur uzsver - ir iekļauta viena iespēja, tātad, ja izvēlēsies nepareizo datumu, un būsi jau to veicis brīdī, kad visi bija gana labi informēti par sūdiem, var sanākt zaudēt.
Es ar sliecos vairāk piekrist viedokļiem, ka labākajā gadījumā viss sāks norimt ap vasaras vidu, un, ja man tagad kas jāpārceļ, tad orientējos vairāk uz rudeni, riskējot, ka arī tad var nekas nesanākt. Savas rezervācijas vasarā un rudenī šobrīd neaiztieku, nav arī jēgas - kad nāks tuvāk, tad arī domās.
Par to "gan jau varēs vēlreiz" man škiet ka nesanāks gan. Vismaz šobrīd visur uzsver - ir iekļauta viena iespēja, tātad, ja izvēlēsies nepareizo datumu, un būsi jau to veicis brīdī, kad visi bija gana labi informēti par sūdiem, var sanākt zaudēt.
Ja atcels lidojumu, protams, ka varēs atkal mainīt datumu uz citu, nav nekāda «viena iespēja».
Kā var neatdot naudu, ja, piemēram, 22. maijā lidojums joprojām nenotiks? Par nesniegtu pakalpojumu nauda jāatdod vienmēr.
Jā, apdomājos, piekrītu. Mani mulsināja aviosabiedrību reklamētais, par vienu iespēju. Bet jā, ja turpinās atcelšana, tad naudu jāvar atgūt (ja ir vēl no kā).
Pasteidzos un pats atcēlu, laikam varēju riskēt ar maiņu, ietaupītu 50eur/virziens soda naudu.
Aegean, piemēram, nu jau ļauj mainīt cik reizes grib līdz 30. aprīlim, pēc tam vēl vienu reizi. Un gan savām biļetēm, gan pie aģentiem pirktām (pirms tam teica, ka jāgriežas pie aģenta).
Es savu lidojumu pārcēlu uz 22.maiju. Cerības nav lielas, ka varēs lidot (bet gan jau ļaus vēlreiz pārcelt)
Par to "gan jau varēs vēlreiz" man škiet ka nesanāks gan. Vismaz šobrīd visur uzsver - ir iekļauta viena iespēja, tātad, ja izvēlēsies nepareizo datumu, un būsi jau to veicis brīdī, kad visi bija gana labi informēti par sūdiem, var sanākt zaudēt.
Es ar sliecos vairāk piekrist viedokļiem, ka labākajā gadījumā viss sāks norimt ap vasaras vidu, un, ja man tagad kas jāpārceļ, tad orientējos vairāk uz rudeni, riskējot, ka arī tad var nekas nesanākt. Savas rezervācijas vasarā un rudenī šobrīd neaiztieku, nav arī jēgas - kad nāks tuvāk, tad arī domās.
BT solīja vienreiz. AF/KLM neredzēju, ka kaut kur būtu minēts par vienu reizi. Varbūt nepamanīju. Un, ja joprojām būs ceļošanas ierobežojumi, tad viņi man atdos naudu - tur vispār nevar būt nekādu runu.
Bet man patīk wishfull thinking. Jādomā labas domas un tas piepildīsies
Jā, apdomājos, piekrītu. Mani mulsināja aviosabiedrību reklamētais, par vienu iespēju. Bet jā, ja turpinās atcelšana, tad naudu jāvar atgūt (ja ir vēl no kā).
BT doma droši vien bija, ka, iemainītajam lidojumam notiekot, to vairs tālāk nevarēs mainīt bez maksas. Savukārt ja atcels, tad sākas viss no gala.
Kā var neatdot naudu, ja, piemēram, 22. maijā lidojums joprojām nenotiks? Par nesniegtu pakalpojumu nauda jāatdod vienmēr.
Par vietu izvēli man BT naudu neatdeva. Laikam tā nauda ir par klikški BT lapā, nevis par vietas izmantošanu lidojuma laikā. Bik padārgi tie kliķšķi pie avārijas izejas man sanāca..
Vieta bija iekļauta (premium) vai samaksāji papildus (basic)? Pēdējā variantā domāju, ka jāturpina prasīt, tik skaidrs, ka atbildes ātrums šobrīd būs gaužām lēns.
Uz ko pamatojoties neatdeva? Ja pakalpojums netika saņemts, vari bankā prasīt chargeback.
Neba to lidojumu maiņu aviokompānijas piedāvā aiz laba prāta. Manuprāt, ideja ir vienkārša - ja cilvēks smaina lidojumu, tad viņš to izdara uz lidojumu tālākā nākotnē, viņi saglabā iemaksāto naudu, turklāt vienīgā iespēja ir iekasēt vēl nedaudz naudas. Savukārt, ja cilvēks nesamaina, bet lidojums tāpat tiks atcelts (jo valsts slēdz robežas, vai vaistī ir straujš vīrusa uzliesmojums), tad viņiem jāatdod nauda. Pārceļot lidojumus, viņi ilgāk varēs noturēties, jo nevajadzēs atdot jau iemaksāto naudu. Tās tikai manas pārdomas.
Vieta bija iekļauta (premium) vai samaksāji papildus (basic)? Pēdējā variantā domāju, ka jāturpina prasīt, tik skaidrs, ka atbildes ātrums šobrīd būs gaužām lēns.
Bija Basic, par vietām papildus samaksāju. Pateica, ka nepienākas un viss. Nekādu kometāru nebija.
Uz ko pamatojoties neatdeva? Ja pakalpojums netika saņemts, vari bankā prasīt chargeback.
Kā jau minēju - bez paskaidrojuma. Mala tikai savu - jums pienākas tikai nodevas. Domā banka atmaksās to daļu, jo lidojumu atcēlām paši.
Kāds cits šovakar sēdēs mūsu vietās, lidojot mājup
Ja ir reiss un pats nelido (lai arī cilvēcīgi saprotams, ka lidot prom no LV tagad būtu ne pārāk prātīgi) tad vienīgais vari nodokļus dabūt. No rix tie būs 10eur. Arī sēdvietas un pirktā bagāža netiek atmaksāta.
Vēl vari iečekoties reisam un iet līdz geitam. Iespējams būs overbooking un tad vari kā brīvprātīgais pieteikties. Saņemsi gan kompensāciju gan biļetes atmaksu vai pārcelšanu pēc 14APR
Man šķiet, ka no bankrotējušas sabiedrības būs diezgan grūtāk atprasīt kaut ko, un ņemties ar chargeback tāpēc... nu būs vēl braucieni. Es palieku pie tā, ka pagaidām gaidu. Nevaru iedomāties, kādam tagad būtu jābūt piedāvājumam, lai es ņemtu. 20 eur pirmajā klasē uz Havajām? Un pēc tam stundām tērēt laiku, lai sazvanītos un kaut ko samainītu? Cik vēl cilvēkiem uz aprīli un maiju nesamainīti lidojumi stāv, zvanīties tur pēc tam un stundām sēdēt uz klausules, nu nez.
Ja ir reiss un pats nelido (lai arī cilvēcīgi saprotams, ka lidot prom no LV tagad būtu ne pārāk prātīgi) tad vienīgais vari nodokļus dabūt. No rix tie būs 10eur. Arī sēdvietas un pirktā bagāža netiek atmaksāta.
Vēl vari iečekoties reisam un iet līdz geitam. Iespējams būs overbooking un tad vari kā brīvprātīgais pieteikties. Saņemsi gan kompensāciju gan biļetes atmaksu vai pārcelšanu pēc 14APR
Paldies! Tā man arī BT saka, ka vietu izvēli neatmaksās. Bet lidojums jau "aiz muguras". Esmu no tiem, kas visu operatīvi atcēla, reisam nereģistrējās un uz lidostu pat nedevās.
Neba to lidojumu maiņu aviokompānijas piedāvā aiz laba prāta.
Lai neaptrūktos naudas plūsma (tāda naiva cerība viņiem). Ja nebūs iespēja mainīt, tad cilvēki biļetes pirks vēl mazāk, un nebūs ar ko maksāt tekošos rēķinus. Faktiski bizness visu laiku strādā uz parāda - ar nākotnes lidojumu pārdošanu tiek segti notikušo lidojumu izdevumi.
Lai neaptrūktos naudas plūsma (tāda naiva cerība viņiem). Ja nebūs iespēja mainīt, tad cilvēki biļetes pirks vēl mazāk, un nebūs ar ko maksāt tekošos rēķinus. Faktiski bizness visu laiku strādā uz parāda - ar nākotnes lidojumu pārdošanu tiek segti notikušo lidojumu izdevumi.
Te es vairāk domāju par jau sen pārdotajām biļetēm, tas, ka jaunās jārada pievilcīgas, tas, protams, skaidrs.