Sveicināti!
Vai kāds var, lūdzu, dalīties pieredzē braucot uz Karpatiem ar personīgo auto.
Esam braukuši ar autobusu, bet tagad plānojam braukt ar savu auto. Varbūt ir kādi ieteikumi dodoties tur ar auto.
Jau iepriekš pateicos par atbildēm.
Būtu labi, ja auto būtu augsta piekare, pilnpiedziņa un tai nebūtu emocionāla piesaiste. Ceļi tajā reģionā ir KATASTROFĀLI! Lai tevi nemaldina ideālais ceļš no Kijevas uz Ļvovu (ja plāno pa to braukt). Pie Karpatiem ir Truskaveca - tur var kā Padomju laikos padzerties minerālūdeņus (par velti).
Auto būs Volvo V70 XC AWD
Ukrainā ceļi ir katostrofālā stāvoklī!!! Nevienam neiesaku tur braukt ar savu auto! Kā arī dīzeļdegviela tur ir ļoti sliktas kvalitātes. Ukrainas dīzeli spēj sagremot tikai fūres. 99% vieglo tur ir benzīna automašīnas. Volvo ir labs autiņš - tomēr es neieteiktu!
Piekrītu iglici. Žēl mašīnas... Varbūt ir iespēja uz vietas noīrēt (Ļvovā piemēram) un tos trakākos gabalus braukt ar īrētu. Tikai kur tad lai liek savējo Volvo... Stulba situācija, bet tāda nu tā ir.
Biju Karpatos 2011. gadā ar Honda CRV. Īsti negribu piekrist par drausmīgajiem ceļiem. Salīdzinot ar slaveno Vecpiebalgas ceļu š.g. martā nemaz tik traki tur nav.
Ir labi, ka ir auto ar paaugstinātu klīrensu. Tas lieti noder nobraucot no asfalta seguma ceļiem, piemēram, ceļā uz Goverlu.
Man auto bija ar gāzi. Ar tās uzpildi problēmu nebija. Viedoklis par DD kvalitāti man nav.
Iepriekš lasīju, ka lai mazāk nāktos sastapties ar CP, nevajag dienas laikā lietot tuvās gaismas. Sešu dienu laikā ne reizi tā arī netikām apstādināti.
IGO navigācijām ir ļoti labas detalizācijas kartes, tās pilnībā apmierināja.
Gaidīšana uz robežas abos virzienos bija ~ 2 stundas.
Bijām ša gada maijā ar Honda Civic - zema piekare. Bija tā, ka brauc pa bedrainu ceļu, tad apstājies, iebrauc bedrē, izbrauc no bedres, iebrauc nākamajā, apbrauc vēl 3 utt. utjp. cauri visai pilsētai. Neesmu izlutināta ar ceļu kvalitāti, bet nu tur ir ārprāts!!!
Taču tā daba, skati un vēl ļoti ļoti garšīga vietējā virtuve būs laba kompensācija par sabeigtu auto
Kad būs jāmaksā rēķins par sabeigto auto, tad nu gan domāsi savādāk )))
Normāla padomju līmeņa ceļi, gadās daži tiešām pabriesmīgi, bet kopumā - braucami. Nu ja žēl mašīnu tik ļoti, ka negribas braukt, tad nopirkta vai nu pārāk laba mašīna vai ar problēmas izpratnē par lietu nozīmi mūsu dzīvē. Šitie kas sapērk dārgus autiņus ar kuriem pēc tam žēl braukt - tā jau ir diagnoze. Tomēr tādi uz Karpatiem diez vai dadomāsies aizbraukt, viņiem citi maršuti.
Ar mentiem nekādu problēmu, vienreiz paņēma pa ātrumu, prasija 10 zaļos, iebildu, ka tas jau mūsu sodu līmenis, vienojāmies par piecīti un bonusā vēl informācija par tuvākajiem ķērājiem. Drošības ziņā arī viss kārtībā, tomēr uz apdrošināšanu taupīt labāk nevajag. Tā kā tikai uz priekšu!
Sveiki!
Braucot uz Ukrainu ar savu auto, auto ir uzrakstīts uz cilvēku, kas nedosies uz Ukrainu. Vai varēs šķērsot Ukrainas robežu ar šādu auto? Paldies par atbildi!
Ja tehniskajā pasē norādītais īpašnieks nav klāt, vajadzīga pilnvara. Ja īpašnieks ir privātpersona, tad notariāli apstiprināta. Kādreiz poļi čakarēja, ja pilnvaras nebija. Par ukraiņiem nemāku teikt, bet iespēja, ka kāds izmantos izdevību piesieties, ir liela.
Ja tehniskajā pasē norādītais īpašnieks nav klāt, vajadzīga pilnvara. Ja īpašnieks ir privātpersona, tad notariāli apstiprināta. Kādreiz poļi čakarēja, ja pilnvaras nebija. Par ukraiņiem nemāku teikt, bet iespēja, ka kāds izmantos izdevību piesieties, ir liela.
Lai aizčāpo uz UA vēstniecību. Ir vienošanās par dokumentu atzīšanu. Iztulkos un apstiprinās. Būs lētāk nekā ikvienam taisnoties un maksāt.
ir kādi ieteikumi, doma ir ar auto doties līdz Kijevai caur poliju, kādas cenas degvielai, kur labāk pa ceļam paēst utt.?
Vai caur Baltkrieviju nebūs lētāk un ātrāk?
4 cilvēki braucam, 2 pieaugušie + 2 bērni, kaut gan sāku domāt ka laikam jādodās uz Ļvovu, arī liela pilsēta, ir ko redzēt, ir ko iegādaties, kāds ar pieredzi var padalīties?
Baltkreivijā jau vīzas vajadzēs. Un viņu muitnieki paņems kautkādas naudiņas par automašīnas tranzītu. Mums viņi šitādu joku izpildīja, kad iebraucām no LV bet izbraucām uz LT - un viņus neinteresēja nekāda Eiropas savienība. Tākā LV-UA noteikti paņems.
Līdz ar to, pie 150km starpības (uz Kijevu), nedomāju ka Baltkrievijas maršruts būs lētāks. Uz Ļvovu jau vispār caur Poliju tuvāk.
Ja maršrutā arī Ļvova, tad km starpība niecīga (daži desmiti). Ja tikai Kijeva, tad caur BY ceļš par trešdaļu īsāks (1500 vs 1000). Vai tas ir vīzu un tranzītīpatnību vērts, pašiem jālemj.
Pirms nedēļas atgriezāmies no Bukovela, ceļš caur Ļvovu. Braucam ar mašīnu caur galveno robežu "Hrebenne- Rava Russka" , stāvējām rindā 3.5 stundas, atpakaļ caur citu robežu 3 stundas. Abos virzienos sanāca 24 stundas ar īsām pieturām. Braucot vajag TIKAI pa nacionālo trasi H9, pretējos gadījumos jārēķinās ka vidēja ātrums būs 40km. Pa Ukrainu labāk braukt dienas laikā , jo ir vietas ar šausmīgām bedrēm.
Ja maršrutā arī Ļvova, tad km starpība niecīga (daži desmiti). Ja tikai Kijeva, tad caur BY ceļš par trešdaļu īsāks (1500 vs 1000). Vai tas ir vīzu un tranzītīpatnību vērts, pašiem jālemj.
Ja uz Kijevu caur BY:
+lēts benzīns, Es pats bieži braucu uz Minsku ar auto. Ar tukšu baku iebraucu no LT un pēc tam jau braucu ar pilno baku atpakal + 10l tanka, ap 50 centiem 1l. Pluss krietni labāks ceļš pa Baltkrievīju, mierīgi var braukt 100-130km/st., 2x tranzītvīza maksā kopejkas (ja taisīt caur vēstniecību). Bet būs vēl jamāksā ceļas nodeklis, laikam iznāks ap 15 eur par tādu ceļu. Saskaitiet visu.
Abos virzienos sanāca 24 stundas ar īsām pieturām.
Abos virzienos sanāca 24h, vai katrā virzienā 24h?
Vai kāds ir pēdējā laikā braucis uz Ukrainu ar savu auto?
Kas tur uz tām robežām darās? Lasot pieredzes stāstus, sanāk, ka turpceļā tiek ātri pāri, bet atpakaļceļ ar 4h vismaz jārēķinās.
Vai ceļi joprojām šausmīgi un savu auto labāk nelauzt...Vai labāk lidot un ar vilcienu.. vai ir nomas auto pieejams?
Doma ir par Karpatiem..vēl tikai ošņāju opcijas..
No Viļņas tiešie lidojumi vasarā ap 90-100 EUR RT..
atpakaļceļ ar 4h vismaz jārēķinās.
Offtop: Var redzēt, ka cilvēks 90-os nav piedzīvojis, kad 4 h bija robežas šķērsošana megaātrumā, bet vismaz diennakts bija normāli.
Ceļi labi nebūs. Tāpēc auto nepieciešamība atkarīga no ļoti konkrēta maršruta. Var izbraukāt arī ar sabiedrisko (taxi ieskaitot) un, kur nevar, tur tāpat var būt problēmas iebraukt ar jebkuru 4-riteņu transportu.
atpakaļceļ ar 4h vismaz jārēķinās.
Offtop: Var redzēt, ka cilvēks 90-os nav piedzīvojis, kad 4 h bija robežas šķērsošana megaātrumā, bet vismaz diennakts bija normāli.
Cilvēks ir piedzīvojis .. bet, kāpēc 4h pavadīt rindā, ja varētu to arī nedarīt, ja atvēlētais laiks ceļojumam nav bezgalīgs
... dod man rāmu garu pieņemt visu, ko nespēju ietekmēt, drosmi ietekmēt visu, ko spēju, un gudrību vienmēr atšķirt vienu no otra
Tas ir liktenis
Nav jau nemaz tik seni tie laiki, kad 4h arī uz LV/LT robežas nebija kas īpašs.
... dod man rāmu garu pieņemt visu, ko nespēju ietekmēt, drosmi ietekmēt visu, ko spēju, un gudrību vienmēr atšķirt vienu no otra
Tas ir liktenis
Nav jau nemaz tik seni tie laiki, kad 4h arī uz LV/LT robežas nebija kas īpašs.
Neatceros neko tādu. 90- to beigās gan biežāk braucu uz Igauniju, tur max kādas 30 min uz robežas varēja pazaudēt. Vienreiz gan, svētdienas pēcpusdienā no LT braucot Grenctālē bija iespaidīga rinda, izlēmu apbraukt caur Skaistkalni, tur pa smuko (ja neskaita simbolisku kukuli leišu robežsargam par to,ka vedām jaunu tējkannu laikam - neesot muitas punkts).
Neatceros neko tādu.
Šengena atvērās 2008.gadā, bet pats braukāju vēlie 90-ie - agrie 2000-ie. Uz EE problēmu ar "garlaicību" praktiski nekad nebija, ko nevaru teikt par dienvidu virzienu (reiz, ieraudzījis Grenctāles rindu, metu uz Skaistkalni, kaut arī tur bija maza rindiņa uz 30+ minūtēm un piedevām slikts ceļš līdz turienei).
Braucu tieši pirms gada uz Bukovelu. Ceļi ļoti labā stāvoklī, vienīgi pēdējie 15km vēl nebija sataisīti. Uz robežas naktī 3h un atpakaļceļā dienā 3h.
Karpatos daba pastrādājusi meistardarbus.