TAP biļetes atcelšana

21 atbildes [Pēdējā ziņa]
2009_sancho
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/03/2012
Ziņas: 219
Manīts: pirms 7 ned
Kur: Liepāja

Ir nopirktas biļetes ar TAP no FNC-LGW. Jautājums tāds - ja viens pasažieris (bērns) nelidos, vai ir kāda iespēja un vai vispār ir jēga dabūt atpakaļ kaut kādas naudiņas? 

AIR FARE

: EUR

 

37.00

TAX

:

EUR 28.00YQ

EUR 18.47YP

EUR 5.70PT

 

TOTAL

: EUR

 

89.17

 

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 8 st

Var vai nevar kaut ko dabūt atpakaļ, to vajadzētu redzēt Tavā e-pastā. Parasti kopā ar "booking reference" sūta arī kaut ko līdzīgu tarifa (cenas) noteikumiem. Ja nē, tad vari uzjautāt to caur kompānijas mājas lapu. Ja rakstīts, ka biļete ir "NON REFUNDANBLE", tad gan neko atpakaļ dabūt nevar. Ar TAP neesmu lidojis, bet parasti ir tā, ka lidojums, kurš pirkts par pašu zemāko iespējamo cenu, nav maināms vai atceļams.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 16 st
Kur:

Pat sliktākajā gadījumā (lēto biļešu gadījumā), nodokļi un nodevas būtu jāatmaksā.

ARD
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2010
Ziņas: 1326
Manīts: pirms 7 st

Samaksātajiem nodokļiem būtu jābūt atgūstamiem jebkurā gadījumā. Vienīgais, jāskatās vai "administratīvās" izmaksas par šo operāciju nepārsniedz atgūstamo summu Smile

ARD
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2010
Ziņas: 1326
Manīts: pirms 7 st

Par nodokļu atgūšanu var vērsties arī ar charge back prasību pie savas kredītkartes izdevēja.

juriss
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/09/2011
Ziņas: 1559
Manīts: pirms 1 d

ARD rakstīja:

Par nodokļu atgūšanu var vērsties arī ar charge back prasību pie savas kredītkartes izdevēja.

nu, nu, tā nu gluži nebūs gan. nodokļu atmaksai nav nekāda sakara ar chargeback, banka jebkurā gadījumā kontaktēsies ar pārdevēju. un tehniski varēs jūs atšūt tādēļ vien, ka ar pārdevēju pirms tam nav runāts.

2009_sancho
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/03/2012
Ziņas: 219
Manīts: pirms 7 ned
Kur: Liepāja

Paldies visiem, biļetes ir TAP basic, noteikumi diezgan neskaidri, it kā maināmas, bet citas atkal ne, bet tad atkal ir daži izņēmumi. Lai vai kā online to nevarot izdarīt, jāsazinās ar tuvāko TAP office. 

  Kredītkartes izdevējs ir NORDEA, kādam ir pieredze ar viņiem charge back gadījumos?

juriss
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/09/2011
Ziņas: 1559
Manīts: pirms 1 d
2009_sancho
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/03/2012
Ziņas: 219
Manīts: pirms 7 ned
Kur: Liepāja

Skaidrs, NORDEA tur "ņipričom". Sanāk laikam pareizāk rīkoties tā: atlidojot doties pie TAP lodziņa lidostā, izteikt savu sāpi, ka bērns salimis un nelidos un cerēt uz atsaucību. Vai tā?

juriss
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/09/2011
Ziņas: 1559
Manīts: pirms 1 d

2009_sancho rakstīja:

Skaidrs, NORDEA tur "ņipričom". Sanāk laikam pareizāk rīkoties tā: atlidojot doties pie TAP lodziņa lidostā, izteikt savu sāpi, ka bērns salimis un nelidos un cerēt uz atsaucību. Vai tā?

nē, aizraksti/piezvani jau tagad. ja skaidrs, ka bērns nelidos, kādēļ gaidīt?

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 8 st

2009_sancho rakstīja:
Sanāk laikam pareizāk rīkoties tā: atlidojot doties pie TAP lodziņa lidostā, izteikt savu sāpi, ka bērns salimis un nelidos un cerēt uz atsaucību. Vai tā?

Nu labāk jau būtu sazināties ar biļešu pārdošanas saitu un prasīt viņam e-pastā, vai var biļeti atcelt. Ja esi pircis caur www.flytap.com, tad gan izskatās, ka viņiem var tikai zvanīt pa saita kreisajā pusē lapas lejasdaļā norādīto Nr. vai arī spiest uz "talk to us" (ilgi neverās vaļā), aizpildīt viņu prasītos parametrus un tālāk spiežot uz NEXT uzdot interesējošo jautājumu. Vienīgie, kuri lieto elektroniskos autoatbildētājus, cik esmu ievērojis, ir RYANAIR. Jācer, ka TAP-am uz e-pasta jautājumu atbild kāds kompānijas darbinieks. Nokļūstot līdz TAP lodziņam var gadīties tā, ka atteikties no biļetes ir jau par vēlu. Daudzām aviokompānijām ir kārtība, ka atteikties vai kaut ko mainīt var vismaz 24-72 stundas pirms lidojuma, jo samērā maz potenciālo pasažieru ir gatavi lidostā pirkt biļeti stundu pirms lidojuma. Tavu TAP lodziņā nododamo biļeti nebūs iespējams pārdot citam un, ticamāk, TAP piemēros kādu soda sankciju.

Monsters
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/07/2012
Ziņas: 430
Manīts: pirms 6 gadi

Viselementārākais risinājums būtu apdrošināšana. Man ar TAPU savukārt ir samērā pozitīva pieredze, sazvanot viņus, vismaz pa Vācijas numuru, biļetes pārcēla bez jebkādām problēmām, lai gan noteikumos bija rakstīsts, ka nav maināmas. Attieksme bija ļoti laipna.

ARD
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/01/2010
Ziņas: 1326
Manīts: pirms 7 st

juriss rakstīja:

ARD rakstīja:

Par nodokļu atgūšanu var vērsties arī ar charge back prasību pie savas kredītkartes izdevēja.

nu, nu, tā nu gluži nebūs gan. nodokļu atmaksai nav nekāda sakara ar chargeback, banka jebkurā gadījumā kontaktēsies ar pārdevēju. un tehniski varēs jūs atšūt tādēļ vien, ka ar pārdevēju pirms tam nav runāts.

Man tāda operācija ir nostrādājusi pāris reizes. Pie tam, atgrieza nevis starpību "nodokļi-admin. fee", bet visu nodokļu summu. Sadalījums bija apmēram 30LVL nodokļi, 25LVL admin. fee. Es uzrakstīju, ka uzskatu tik lielu apkalpošanas maksu par nepamatotu.

P.S. Karte ir MasterCard, izdevējs reģistrēts Menas salā.

2009_sancho
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/03/2012
Ziņas: 219
Manīts: pirms 7 ned
Kur: Liepāja

Viestursp1 rakstīja:

Nu labāk jau būtu sazināties ar biļešu pārdošanas saitu un prasīt viņam e-pastā, vai var biļeti atcelt.

Biļete tika pirkta pa tiešo pie TAP, un lidostā mēs ierodamies 9 dienas pirms atpakaļlidojuma ar TAP.

2009_sancho
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/03/2012
Ziņas: 219
Manīts: pirms 7 ned
Kur: Liepāja

Monsters rakstīja:

Viselementārākais risinājums būtu apdrošināšana. Man ar TAPU savukārt ir samērā pozitīva pieredze, sazvanot viņus, vismaz pa Vācijas numuru, biļetes pārcēla bez jebkādām problēmām, lai gan noteikumos bija rakstīsts, ka nav maināmas. Attieksme bija ļoti laipna.

Nu labi, ir man IF apdrošināšana. Ja bērns nevar ceļot, varbūt varu dabūt atpakaļ ne tikai TAP, bet arī BT un EasyJet biļešu cenu -50eur pašrisku. Kopējā return biļetes cena ir ~150ls. Kāds ir izmantojis ceļojuma atcelšanu pie IF, vai ir reāli iespējams ko atgriezt?

zaksis
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2011
Ziņas: 6146
Manīts: pirms 1 gads

2009_sancho rakstīja:

Monsters rakstīja:

Viselementārākais risinājums būtu apdrošināšana. Man ar TAPU savukārt ir samērā pozitīva pieredze, sazvanot viņus, vismaz pa Vācijas numuru, biļetes pārcēla bez jebkādām problēmām, lai gan noteikumos bija rakstīsts, ka nav maināmas. Attieksme bija ļoti laipna.

Nu labi, ir man IF apdrošināšana. Ja bērns nevar ceļot, varbūt varu dabūt atpakaļ ne tikai TAP, bet arī BT un EasyJet biļešu cenu -50eur pašrisku. Kopējā return biļetes cena ir ~150ls. Kāds ir izmantojis ceļojuma atcelšanu pie IF, vai ir reāli iespējams ko atgriezt?

Labāk jau piezvani uz IF, skatījos viņu noteikumus un tur rakstīts:

Ceļojuma atcelšana

(Zaudējumi tiek atlīdzināti tikai tad, ja šis risks īpaši norādīts apdrošināšanas polisē)

23.1.1. saistībā ar Apdrošinātā, tā Radinieka vai apgādībā

esošas personas akūtu veselības stāvokļa pasliktināšanos

pēkšņas Saslimšanas vai Nelaimes gadījuma rezultātā, kā

rezultātā nepieciešama ārstēšanās stacionārā, vai nāvi, un

tas ir būtisks iemesls, lai atceltu Ceļojumu;

 

Ja Jūs nevarat uzsākt ceļojumu, jo esat saslimis un Jums jāārstējas stacionārā, Jums nekavējoties jāatceļ iespējamās rezervācijas,

kā arī jāpieprasa dokumenti par viesnīcas rezervācijas atcelšanu, un biļešu apmaksu apliecinošus dokumentus. Nekavējoties, tiklīdz tas ir

iespējams, dodieties uz If Apdrošināšana, lai iesniegtu prasību pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.

 

Ps. Saprotu, ka viņi kaut kādu atlīdzību izmaksās, ja ārstējas stacionārā (slimnīcā).

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 8 st

zaksis rakstīja

Ja Jūs nevarat uzsākt ceļojumu, jo esat saslimis un Jums jāārstējas stacionārā, Jums nekavējoties jāatceļ iespējamās rezervācijas,

kā arī jāpieprasa dokumenti par viesnīcas rezervācijas atcelšanu, un biļešu apmaksu apliecinošus dokumentus

Tīri teorētiski interesē, kas notiktu, ja būtu apdrošinājies ar IF, saslimtu un ārstētos stacionārā, bet visas nopirktās aviobiļetes būtu NON - REFUNDABLE, kurām arī nekāda rezervācija nav atceļama vai maināma, respektīvi - atcelt Tu vari, bet aviokompānija neko neatmaksā. Vai tad IF kaut ko atmaksātu vai vienkārši atbildētu, ka pats vien esi vainīgs, ja pirli tik lētu aviobiļeti.

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

nu vismaz nodokļus aviobiļetes gadījumā atmaksās. Tā kā par to aviobiļetes cenas daļu viņi tev nekompensēs.

Nu un būsim reāli - aviokompānijas arī nav vienmēr pavisam necilvēcīgas. Ja tev ir reāla dokumentācija par to, ka tu esi bijis slimnīcā, dažas aviokompānijas (jā, ne visas), atmaksās naudu par biļeti vai ļaus pārcelt biļeti.

zaksis
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/02/2011
Ziņas: 6146
Manīts: pirms 1 gads

Intreses pēc sazinājos ar IF un viņi man paskaidroja, ka tik cik liels ir limits ceļojumu atcelšanai, viņi atmaksās, pat tad, ja biļetes/rezervācijas ir NON-Refundable. Protams, ka pašam arī jāatceļ viss ko var :) 

Limits ceļojumu atcelšanai IF ir 2000 EUR, 50 EUR pašrisks.

Ps. Protams, tikai tad ja ārstējas stacionārā. Smile

shustrik
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/04/2012
Ziņas: 2508
Manīts: pirms 1 ned
Kur: SEA

Citāts:
viņi atmaksās, pat tad, ja biļetes/rezervācijas ir NON-Refundable

Ja neatmaksātu, tad jau apdrošināšanai nebūtu nekāda jēga Smile

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

2009_sancho rakstīja:

Biļete tika pirkta pa tiešo pie TAP, un lidostā mēs ierodamies 9 dienas pirms atpakaļlidojuma ar TAP.

Man jau patīk ļoti laicīgi ierasties lidostā, bet 9 dienas iepriekš to krietni pārspēj. Grin Joks

2009_sancho
Nav tiešsaistē
Kopš: 20/03/2012
Ziņas: 219
Manīts: pirms 7 ned
Kur: Liepāja

Juris rakstīja:

2009_sancho rakstīja:

Biļete tika pirkta pa tiešo pie TAP, un lidostā mēs ierodamies 9 dienas pirms atpakaļlidojuma ar TAP.

Man jau patīk ļoti laicīgi ierasties lidostā, bet 9 dienas iepriekš to krietni pārspēj. Grin Joks

Grin Mjā kaut kā stulbi sanāk ierasties Madeirā 9 dienas pirms atpakaļceļa. Grin