Es te kaut kā pamanījos iepirkt starpkontinentālo lidojumu (viens bukings, savienotie reisi, bet dažādas avio kompānijas - pirmais Air Baltic...) un starp reisiem precīzi 1h Frankfurtē.
Parastā apdrošināšana prasa vimaz 2h, nedarbojas, es kaut kā neieķēru krenķi, jo savienotajos reisos parasti, ja kāds kavē, tā pat aizsūta... Bet te piefiksēju, ka man biļetēs konkrēti ierakstīts:"1h layover not protected by the Kiwi.com Guarantee"
Jautājums - vai man 100%, ja Baltics nokavēs neviens nepiešķirs citu lidojumu Vācijā jeb ir kaut kas, uz ko varu balstīties un tomēr izdīkt? Standarta savienotos vienm aizvieto ar citu reisu (man tā ir bijis ne vienu reizi vien), bet te samulsināja tas uzraksts biļetē... jeb tas ir vienk tas,ka es nenopirku papildus kiwi apdrošināšanu? Ir kāds gudrāks, ka ko var nokomentēt un pamācīt? To, ka jāpērk vimaz 2h zinu:) var būt vajag piepirlt to kiwi apdrošināšana un vai to visp var izdarīt?
Jau iepriekš paldies!
Kiwi tak tirgo arī FR --- FR savienotos reisus.
Īsti nesapratu domu...
Tas ir lohatrons. No pircēja iekasē lielāku naudu par diviem atsevišķiem lidojumiem un ja nepaveicas, tad smagi jācīnas lai pierādītu ka neesi zilonis.
Kas tieši? )) Var, lūdzu, paskaidrot sīkāk?
Ja pēc vienas rezervācijas, tad tas ir kompanijas problema, lai Paxis paspētu (ar visām kompensacijām un terejumu apmaksu). Šajā gadījumā, lai saņemtu visu kompensāciju, apdrošināšana nav nepieciešama.
Bet KIWI savieno reisus, kuri parasti nav savienoti. KIWI nodrošina divus atsevišķus lidojumus, bet apvieno tos savā rezervācijā, un tad ir nepieciešama viņu apdrošināšana vai cita apdrošināšana. Tāpēc par Qiwi ir tik daudz sūdzību, tas ir ļoti slikts aģents.
To, vai lidojumi ir savienoti, var pārbaudīt, ievadot rezervācijas numuru aviokompānijas mājaslapā. Ja ir parādīts viss maršruts, tad viss ir kārtībā, tā ir pilna aviokompānijas atbildība. Ja nē, tad jau var būt problēmas
P.s. Kurā lidostā ir transfērs? Ja HEL, WAW, tad var paspēt (pat starp kontinentiem) . Ja BCN, CDG, tad noteikti nē
FRA Frankfurt, Germany - lielajā Frankfurtes, rāli jau miera vējos var paspēt, mani baida tieši, ka Air Baltics nekavē ((( Bet domu es sapratu, velns...
"apvieno tos savā rezervācijā, un tad ir nepieciešama viņu apdrošināšana vai cita apdrošināšana. Tāpēc par Qiwi ir tik daudz sūdzību, tas ir ļoti slikts aģents" - jā, es gan diezgan ar viņiem esmu iepriekš lidojusi:( Tad sanāk, ka man vienk jāpiepērk tieši viņu apdrošināšana? Viņiem ir kaut kāda sava specifiska... cits nekas te nepalīdzēs....
Un savienotais man liekas ir tikai kiwi... diez vai Air Baltic man rādīs Condor un otrādāk... Parasti standarta apdrošināāna sedz šo, bet 1h nea:((( te man arī errors parādijās šoreiz. Tā, bet ja sanāk, ka man nav savienotie, tad principā es varu aizlaist uz Frankfurti kaut ar auto un izlaist pirmo posmu? Jeb iepirkt biļeti vēlā vakarā un pakūkot nakti lidostā? Jo man lieka ta pat būtu lētāk:) Man galvenais paspēt uz to izlidojošo reisu no Frankfurtes...
Aitbaltic: T2 termināls FRA lidostā
Condor: T1 termināls.
Kad es lidoju ar airbaltic uz FRA, tad starp Airbaltic lidmašīnu un lidostu kursēja autobuss (tas vēl aiznems laiku), bet nezinu kā ir tagad. Pases parbaude starp EU/Non EU ir diezgan ātra, jo ir pasu automati, lidosta ir milzīga, bet saprotama. Mums toreiz aiznema ap 45 min. lai tiktu no pirmās limašīnas līdz NON EU lidojuma vārtiem.
Tā, visp iečekojo Air Baltic mājas lapā - es redzu vius 4 lidojumus - RIX-FRA-CUN un CUN-FRA-RIX... man visur viens nr! Un Arī Kondorā redzu visus 4... Tad sanāk, ka es te lieki stresoju un viss ir ok? Repektīvi ja kas stāvu FRA un vaimanāju pie loga, ka nav naudiņas un lai sūta mani ar citu ļotaku?
Brīnos ka kāds ceļakājietis vispār pērk KIWI kaut ko. Kiwi praktiski nekad nav lētāks kā divus atsevišķus lidojumus nopirkt. Vairāki gadījumi dzirdēti un iesaka tur nepirkt. Pat ja nopērk viņu kkādu apdrošoināšanu, tad ej viņus sazvani un kaut ko dabū lai samaina reisus. Tas vairāk būs neiespējamā misija.
Ja lidojums ir Airbaltic+Condor tad ir cerība ka tie varētu būst savienoti. ļoti nepilnīgi uzrakstīts kādas ir aviokompānijas iesaistītas kādā maršrutā un kurā datumā. Pēc tā jau daudz varētu saprast. Ja pirmi reisu izpilda Airbaltic, tad zvani 67006006 un parasi viņiem kas viņu rezervācijā parādās viens reiss uz frankfurti vai savienots kaut kur tālāk.
Ak, man uz to datumu bija divas specifiskas prasības - jābūt galamērķī konrētā datumā (ir tikšanās) un otrs nevar lidot caur ASV:( tapēc nomeklējo zila un šī bija vienīgā opcija, ko atradu pieņemamā cenā.. stulbi:( Patieībā parasti sameklēju perfekti )) Uz to galu visp tikt bez ielidošana štatos ir tizli:((( Bet liels paldies! Izskatās, ka man ir savienotie, visu pārbaudīju!
Tā, visp iečekojo Air Baltic mājas lapā - es redzu vius 4 lidojumus - RIX-FRA-CUN un CUN-FRA-RIX... man visur viens nr! Un Arī Kondorā redzu visus 4... Tad sanāk, ka es te lieki stresoju un viss ir ok? Repektīvi ja kas stāvu FRA un vaimanāju pie loga, ka nav naudiņas un lai sūta mani ar citu ļotaku?
tad viss ir OK.
Pēc EU 261 regulas: jā, tuvākājs reiss + ēdiena un viesnīcas apmaksa + kompensācija (protams atkarīgs no kavēšanās iemesla. Slikti laikapstākļi nav iemesls kompensācijai). Ja iesiet uz Duty Free un kavēsiet, tad tas ir No Show un visa maršruta atcelšana
Liels paldies, kļuva mierīgāk! Noteikti bizosim uz otru reisu ko kāja nes:) Tiešām paldies visiem par labiem padomiem un arī par Kiwi būs ko padomāt! Mani nebaida cits reiss bik vēlāk, nevajag komensāciju, galvenais tikt galā kaut caur Kamčatku
Lai gan.... mana pieredze rāda, ka nav starpība, kur pirkt - galvenais paņemt parasto apdroīnāšanu un 2h starpā
.
Tā, visp iečekojo Air Baltic mājas lapā - es redzu vius 4 lidojumus - RIX-FRA-CUN un CUN-FRA-RIX... man visur viens nr! Un Arī Kondorā redzu visus 4... Tad sanāk, ka es te lieki stresoju un viss ir ok? Repektīvi ja kas stāvu FRA un vaimanāju pie loga, ka nav naudiņas un lai sūta mani ar citu ļotaku?
Tad parasts savienotais lidojums, respektīvi, tāpēc jau Kiwi raksta to piebildi, ka par savienojumu atbild aviokompānija, nevis (it kā) viņi.
Ja akurāti gribas, lai Tev ir arī apdrošināšana, vismaz nesen Swedbank nekādas 2h nekur nebija minētas noteikumos.
Jā, SWEDBANK man tiešām izmaksāja aodrošināšanas atlīdzību jaunas aviobiļetes iegādei (mīnus 30 EUR pašrisks), jo TAP Portugal 1.lidojums nokavēja savienojumu LIS (plānota bija tieši 1 st.) un TAP Portugal piedavātais aizvietojošais variants 13,5 stundas vēlāk man galīgi nederēja, jo pa tām 13,5 stundām visi nākošie lidojumi jau būtu aizlidojuši. Par šo apdrošināšanu varu izteikties tikai pozitīvi, jo nav atrunas par to, ka būtu jābūt 2 st. atstarpei starp savienotajiem reisiem.
Runājot par Swedbank apdrošināšanu: kā ir ar nesavienotu reisu nokavēšanu? Vai ir kāds minimālais laiks starp reisiem, kad tomēr ko ap/atmaksā? Jo man pavisam nesen bija kāzuss, kad pirmais reiss ielidoja Stanstedā ar divarpus stundu nokavēšanos; pēc nolaišanās līdz nākamajam reisam bija palikusi akurāt 1 stunda un 5 minūtes. 45 minūšu laikā paguvām izrikšot visus attālumus, imigrāciju un drošību un 15 minūtes pirms izlidošanas laika ierasties pie vārtiem, kas vēl bija vaļā - bet jau sāku apcerēt, vai kaut kas spīd vai viss tikai uz sava rēķina...