Tie kas turpmāk lidos ar SAS, tad zināšanai tarifs SAS GO LIGHT iekļauj tikai mazu rokas bagāžu. SAS pārvēršas par lowcosteri.
Agrāk šim tarifam bija normāla izmēra rokas bagāža.
Nu, tas jau ir gandrīz nonsenss! Pat visiem lowcosteriem, izņemot Wizzair un Ryanair ir normāla izmēra rokas bagāžas, parasti 10 kg pretstatā BT 8 kg!
Tie kas turpmāk lidos ar SAS, tad zināšanai tarifs SAS GO LIGHT iekļauj tikai mazu rokas bagāžu. SAS pārvēršas par lowcosteri.
Agrāk šim tarifam bija normāla izmēra rokas bagāža.
Varbūt piemēru ieliksi vai kaut ko konkrētāku, es paskatījos EWR , tur izskatās, ka nekas nav mainījies.
Rihard, paldies par info.
Nu it kā Eiropā, tā nododamā nav īpaši vajadzīga, nu tas protams kam dāmām protams ka to vajag...
Lidojot daudz tālāk gan tā būtu vajadzīga, var būt ka ne turpceļā nu bet atpakaļ gan, bet tas ir mans viedoklis un katrs lai jau pats par to domā.
Vai es pareizi saprotu, ka pašlaik vislabākā aviosabiedrība no RIX ar tām iekļautajām bagāžām ir TK un ik pa laikam arī LH kaut ko piedāvā?
Tie kas turpmāk lidos ar SAS, tad zināšanai tarifs SAS GO LIGHT iekļauj tikai mazu rokas bagāžu. SAS pārvēršas par lowcosteri.
Agrāk šim tarifam bija normāla izmēra rokas bagāža.
Varbūt piemēru ieliksi vai kaut ko konkrētāku, es paskatījos EWR , tur izskatās, ka nekas nav mainījies.
gklavs, kur šo info skatījies AY mājaslapā vai kaut kur citur?
Tie kas turpmāk lidos ar SAS, tad zināšanai tarifs SAS GO LIGHT iekļauj tikai mazu rokas bagāžu. SAS pārvēršas par lowcosteri.
Agrāk šim tarifam bija normāla izmēra rokas bagāža.
Varbūt piemēru ieliksi vai kaut ko konkrētāku, es paskatījos EWR , tur izskatās, ka nekas nav mainījies.
gklavs, kur šo info skatījies AY mājaslapā vai kaut kur citur?
Vietnē, kas sevi pasniedz kā SAS lapa
ARN-TLL lidojumam ir šī mazā soma.
Tikko paskatījos ARN - LHR, AMS, OSL, CPH, MAD, TFS lidojumus un visur šī mazā bagāža. Starpkontinentālajiem vēl acīmredzot neriskē ieviest šo mazo izmēru.
Lidojot pa Eiropa tad jāuzmanās no SAS ja nepietiek ar mazu roceni.
Nu, tas jau ir gandrīz nonsenss! Pat visiem lowcosteriem, izņemot Wizzair un Ryanair ir normāla izmēra rokas bagāžas, parasti 10 kg pretstatā BT 8 kg!
Mini bagāža kļūst par jauno normālo. Arī viens no labākajiem lowcosteriem easyJet iekļauj tikai zembeņķa somu 45 x 36 x 20 cm.
Kādas kuram vajadzības, bet fotoaparāts ar pāris objektīviem jau aizņem visu minimālo vietu.
Vai man lidojot ar go smart tad sanak ka ir ieklautas divas rokas bagazas -viena maza zem sedekla un otra augsha normalā?
Tikko paskatījos ARN - LHR, AMS, OSL, CPH, MAD, TFS lidojumus un visur šī mazā bagāža. Starpkontinentālajiem vēl acīmredzot neriskē ieviest šo mazo izmēru.
Lidojot pa Eiropa tad jāuzmanās no SAS ja nepietiek ar mazu roceni.
tikko nocekoju savu bileti-1 underseat un viena liela un lidojums skaitas starpkontinetals.man ir go smart bilete
a nee,pirmaja reisa Riga-Stoklholma ir underseat un liela bet jau stokholma-Maiami paradas underseat+hand un liela.
Labrit. Nez kāpēc neizdodas online registracija SAS reisam. Lidmashina rit 8.20 no rita -uzraksts kas izlec-uz sho reisu nav iespejams veikt online registraciju. Kas tas par sviestu?
Tā daudzām aviokompānijām tagad. COVID dokumentus lidostā grib pārbaudīt.
Bet tas nozime ka jierodas bezmaz 3 st pirms avio lai nemaksatu sodu par cekinu pedejas divas stundas?
Ja nevar iečekoties Online, tad viņi nevar prasīt nekādu sodu par čekinu lidostā.
Bet tas nozime ka jierodas bezmaz 3 st pirms avio lai nemaksatu sodu par cekinu pedejas divas stundas?
Kas tas par pēdējo 2h sodu?
Bet tas nozime ka jierodas bezmaz 3 st pirms avio lai nemaksatu sodu par cekinu pedejas divas stundas?
Kas tas par pēdējo 2h sodu?
Nu vismaz agrak ta bija -ja neiecekojies online bet dari to lidosta jau dedlaina(mazak ka 2 st pirms izlidoshanas) jamaksa fee 35-50 eur par cilveku.
With airBaltic online check-in you will save time and money by avoiding both queues and the 35 EUR check-in fee at the airport. Please pay attention to the check-in deadline!
konkreti shis ir Airbaltic lapa rakstits
par ko te runa, SAS vai airBaltic?
Jāzvana BT 67006006 un iespējams viņu PNR kods atšķirās no SAS koda. Tad iedos BT PNR numuru un vismaz Airbaltic reisam varēš iečekoties
par ko te runa, SAS vai airBaltic?
gan gan-avio Riga-maimi.Pirmais reiss airbaltic(vaitad viniem ir lidmashinas ar 3 rindam? chekina radijas vismaz) otrais reiss SAS
Jāzvana BT 67006006 un iespējams viņu PNR kods atšķirās no SAS koda. Tad iedos BT PNR numuru un vismaz Airbaltic reisam varēš iečekoties
OK
par ko te runa, SAS vai airBaltic?
viss OK,kluda bija meginat cekoties SAS,bija jacekojas BT.
Jāzvana BT 67006006 un iespējams viņu PNR kods atšķirās no SAS koda. Tad iedos BT PNR numuru un vismaz Airbaltic reisam varēš iečekoties
Rihard, es ceru, kas šis BT nr ir bezmaksas un nebūs jāmaksā tur 1 EUR+ vēl kaut kas?
Mazais74 - nočeko cik SAS ir piekasīgi uz GoLight bagāžu. Gribu standarta rokas bagāžā (8 kg un visos rāmjos lien) ienest telti, guļammmaisu, paklājinu un pārējo iedzīvi pāris nedēļam:) Biļete ir GoLight un negribu pirkt klāt bagāžu.
Mazais74 - nočeko cik SAS ir piekasīgi uz GoLight bagāžu. Gribu standarta rokas bagāžā (8 kg un visos rāmjos lien) ienest telti, guļammmaisu, paklājinu un pārējo iedzīvi pāris nedēļam:) Biļete ir GoLight un negribu pirkt klāt bagāžu.
Tu savukārt pamēģini un ziņo vai guļammaisu var ietūcīt tajā bumeranga spilvenā.
https://nypost.com/2022/01/13/traveler-reveals-trick-to-avoid-paying-for-extra-carry-on-luggage/
Guļammaisu mierīgi var tādā "ietūcīt". Mani vairāk uztrauc telts garie mieti (49cm, bagāžā pa diagonāli liek). Tos negribas zāģēt uz pusēm:)
telts garie mieti (49cm
Ar šitādiem sitamiem/duramiem var jau pie drošībniekiem nobremzēties.
telts garie mieti (49cm
Ar šitādiem sitamiem/duramiem var jau pie drošībniekiem nobremzēties.
Īsie, spicie mieti jāatstāj mājās. Tos galā var no koka sprunguļiem izdrāzt. Par garajiem (tievas metāla caurules) nekad nav piesējušies.
Tos galā var no koka sprunguļiem izdrāzt.
Vai tad nazi atļauj ņemt rokas bagāžā
Nazi var nopirkt pirmajā veikalā.