Manam nesenam lidojumam uz AUH ar TK punkti SAS programmā nav ienākušies. Mēģinot aizpildīt retroregistration SAS lapā izlec paziņojums: Booking class not eligible for accrual
Uz visām iekāpšanas kartēm norādīta booking class Y, pēc wheretocredit.com sanāk, ka pienākas 100% jūdžu. Cik es atceros no agrāk lasītā, Y var būt vispārīgs ekonomiskās klases apzīmējums, reālā klase var būt pavisam cita, bet man nav ne jausmas, kur vēl to meklēt. Biļetes, protams, pirktas caur starpnieku, tur nekas tāds nav atrodams.
Vai tiešām varētu būt, ka nekas nepienākas, un, ja tā, tad kā gan paxis vulgaris to vispār var zināt?
AR TK jūdzēm tiešām tā var gadīties - man līdzīga situācija bija ar LH biznesa klasi: biaj atšķirība starp maināmām un nemaināmām biļetēm - par vienām deva, par otrām nē... arī par SK kaut ko neieskaitīja ne pa kam...
nav gluži minētas klases, kam punkti pavisam nepienāktos: https://www.flysas.com/us-en/eurobonus/partners/flygbolag/turkish-airlines/
nav arī diži ilgs laiks kopš lidojuma pagājis, gan jau vēl ienāks.
lai vai kur pirkta biļete, kaut kā allaž ir izdevies uziet bookinga klasi vai nu pēc farebasis, vai saudia lapā, vai kur tik vēl nē.
Uz iekāpšanas kartēm 90% gadījumu norādīts Y, pēc manas pieredzes. Reāli parasti ir cita klase.
nav gluži minētas klases, kam punkti pavisam nepienāktos: https://www.flysas.com/us-en/eurobonus/partners/flygbolag/turkish-airlines/
nav arī diži ilgs laiks kopš lidojuma pagājis, gan jau vēl ienāks.
lai vai kur pirkta biļete, kaut kā allaž ir izdevies uziet bookinga klasi vai nu pēc farebasis, vai saudia lapā, vai kur tik vēl nē.
Tavā linkā ir rakstīts, ka Y klasei pienākas 100% punktu.
SAS lapa ļauj pieprasīt punktus ātrākais nedēļu pēc lidojuma. Turpceļam nedēļa jau ir pagājusi. Bet mani jau atmet atpakaļ ar tekstu, ka vispār nepienākas, nevis, ka nav pietiekams laiks pagājis.
Nē nu Y klase tev noteikti jau nebija - tā ir parasti visstandartīgākā dārgākā ecenomy biļete.
kurā otā pirki?
Vai tiešām varētu būt, ka nekas nepienākas, un, ja tā, tad kā gan paxis vulgaris to vispār var zināt?
Cik nu es to esmu sapratis, tad reizēm tiešām ir tā, ka paxis vulgaris īsti pat nevar zināt, vai un ko vispār dabūs.
Pēc saņemtajiem e-pastiem spriežot - tripmonster.ie
AR TK jūdzēm tiešām tā var gadīties - man līdzīga situācija bija ar LH biznesa klasi: biaj atšķirība starp maināmām un nemaināmām biļetēm - par vienām deva, par otrām nē... arī par SK kaut ko neieskaitīja ne pa kam...
Viņam jau tā ar SK jūdzēm gadās, nevis TK.
Pēc TK lapas spriežot (salīdzinot ar SAS lapas piedāvājumu), ja Tev bija W,P,F,U klase, tad jūdžu varētu arī nebūt.
Pēc saņemtajiem e-pastiem spriežot - tripmonster.ie
nav tur pirkts, bet var mēģināt tajā lapā View your booking, maybe kaut kas vairāk manāms - nu ja nav jau viss izmēģināts.
Saudia lapā atradu - P klase. Wheretocredit tiešām P klasei SAS nemaz nav norādīts (virkne citu aviokompāniju ir norādītas ar 0%, nez kāda atšķrirība?).
Vienīgais, varu pašā TK programmā dabūt 25% vai 250 jūdzes.
nu jā, tad izskatās, ka pie SAS pa nullēm.
Skaisti, nākamais lidojums ar TK U klasē - atkal pa nullēm. Paxim parastajam drošāk ir pieņemt, ka nepienākas nekas, un, tajos retajos gadījumos, kad pienākas, tas būs tik maz, ka tāpat nekam sakrāt nevarēs.
Uz šī fona PINS nemaz neizskatās slikti, salīdzinot ar nopietnām programmām - punktus dod par kratīšanu, un tos var apvienot no max 10 kontiem, arī virtuāliem.
Par TK lētājām klasēm jau parasti nekādus punktus, izņemot 25% viņu pašu programmā nevar dabūt. Man jau šķita, ka vairākas reizes par to ir runāts.
Vienīgais, varu pašā TK programmā dabūt 25% vai 250 jūdzes.
Ja iečekojies kā SK programmas dalībnieks, tad jau vairs nevar.
Ja iečekojies kā SK programmas dalībnieks, tad jau vairs nevar.
Nopietni? Pat ja viņi man ''iedeva'' 0?
Nu, cik esmu lasījis par *A programmām, tad tā parasti raksta, ka, ja izlidojot pievienoti kādai citai programmai, tad vairs nevar. Pašam nav pieredzes.
Nu, cik esmu lasījis par *A programmām, tad tā parasti raksta. Pašam nav pieredzes.
Nevarēju atrast pēc ''booking reference'', bet pēc biļetes numura atrada. Gan pagātnes lidojumu, gan nākamo.
Paxim parastajam drošāk ir pieņemt, ka nepienākas nekas, un, tajos retajos gadījumos, kad pienākas, tas būs tik maz, ka tāpat nekam sakrāt nevarēs.
Šito Tu palaidi Viesturu savā vietā uzrakstīt? Nav tik traki. Kaut gan, jā, es esmu speciāli pircis biļeti uz tālāku lidojumu par vairākiem desmi eiro dārgāk, jo tā varēja dabūt vairāk jūdžu (un sakrāt statusu)... Varētu jau tā nedarīt, bet tad atkal sākas filozofēšana, kas ir dārgāk, kas lētāk, kas izdevīgāk, kas nē. Katram savs.
Manās acīs tā ir līdzīga spēlīte kā visādu kļūdainu cenu meklējumi (ar izlidošanu no citas lidostas, rezervēšanu vislētākajās OTĀs utt.). Kādam varbūt neliksies tā vērts, citam liksies. Es galu galā esmu sapratis, ka jūdžu krāšanas (nu jau vairs tikai uzturēšanas statusa nezaudēšanai) spēlīte man patīk, taču tās izdevīgums man joprojām šķiet ļoti relatīvs. Ar maniem tempiem sanāk nepārtraukts statuss un reizi trīs gados tālais lidojums biznesa klasē (pie kura tikt arī nemaz nav tik vienkārši, drīzāk jāņem, ko dod, nevis ir iespējas pašam baigi izvēlēties).
Ha, pieprasīju jūdzes TK Miles & Smiles programmā, un tās arī uzreiz tika ieskaitītas. Protams, tikai 25%, lai gan rakstīju Y klasi. Tā kā nav gluži tā, ka, ja ir pieprasīts SK programmā, un nekas nav dabūts, tad vairāk nevar pieprasīt.
Pagaidām tikai par lidojumu turp, bet prasīt drīkst jau 2 dienas pēc lidojuma, tā kā rīt varēs arī par atpakaļceļu.