http://turismagids.delfi.lv/jaunumi/pec-septinu-gadu-partraukuma-aviokom...
Patīkama ziņa, jo bieži no ARN ir labas cenas uz tāliem galamēŗķiem un BT cenas spītīgi tur nesamērīgi augstas, izņemot tajos laikos, kad tuvumā ir Norwegian reisi.
Kopā DY, BT un SK būs 7i reisi dienā. Konkurence pamatīga.
ITA vēl nemanu, ka būtu ielādētas SK cenas.
Gan jau arī kāda OJ vai DOJ kļūda ar laiku ieviesīsies līdz ar jauno marštutu
izskatas ka leišu SAS birojam Viļņas lidostā iet mazumā un tagad Rūta izlemusi SAS pierunāt lidot uz Rīgu.
Jau sen neredzēju labas cenas no SAS.
Kāds kaut kur nav manījis informāciju ar ko lidos pie mums?
It ka salidzinojuši svaigie 70viet. ATR 72 bus uz linijas
http://www.businessclass.se/sas-lanserar-ny-direktlinje-stockholm-arlanda-riga/
Lidojumi no 29.03.2015., biļetes tirgošot jau šonedēļ:
http://apollo.tvnet.lv/zinas/aviokompanija-sas-pazino-par-atgriesanos-la...
Diezgan jau nu agresīvi, un, es pat teiktu, neapdomīgi, uzreiz ar 18 reisiem nedēļā. Pēdējo reizi, kad lidoju no Stokholmas ar BT, 150-vietīgā boingā bija tikai ap 30 pasažieru. Norvegian vispār kādu brīdi atpakaļ bija šo maršrutu slēdzis uz ziemu, pēc tam tas atkal parādījās, bet viņiem ir tikai daži reisi nedēļā.
hmm, Ryanair tiešām ies prom, ka asinsuņi metas šurp?
atceros vēl SAS lidojam 1998.gadā uz Rīgu no Srokholmas ar MD-80 ar reisa numuru SK740/SK741.
Ooo, varbūt tomēr jāturpina krāt Eurobonus kartiņā punkti, paliek interesantāk )
Doma nākamā, kāds no SAS lidojumiem beigu beigās nebūs codeshare ar BT? un tad, tas lidojumu skaits liksies tīri normāls.
paslaik lapas kasuzsākušas tirgot SK lidojumus visos 3 reisos ir tāpat kā AY AT7. Žēl jo uz VNO sielido arī ar CRJ100 un tas pats ar TK kur uz Viļņu regulari suta modernakos B737 ar OBE, betuz Rigu vairāk ka puse lido vecie A320. Leiši kautkā prot panākt Viļņa sakarigākas lidmašīnas.
Interesanti kad bús tie 18 reisi nedėļå pårdośanå,ir kådi jaunumi
tie jau sen ir pārdošanā.
Izskatās, ka SAS neiet pārāk spoži no Rīgas, ieteiktu uzmanīties ar biļetēm. Pirms kādiem 7 vai 8 mēnešiem paņēmu tēvam ARN-RIX šī maija sākumā, uzreiz pēc lidojuma LAX-ARN. Šodien atnāca ziņa, ka reiss pārcelts uz iepriekšējo dienu (kas galīgi neder). Vispirms jau tas, ka nereāli sazvanīt ofisu LV, visu laiku tikai mūzika, UK 10 min. on-hold nogaidīju, tad sazvanīju SE ofisu. Tas puisis aizplīvuroti runāja, ka viņi atceļ piektdienu un sestdienu reisus. Nevar caur citām lidostām, nevar transfēru uz airBaltic. Vispār neko nevarot, tikai atdot naudu.
Šausmīgi besī ārā tas, ka nopirku biļetes ar SAS tikai tādēļ, lai nebūtu parastais airBaltic gļuks ar reisu atcelšanu 2-3 dienas pirms 14 dienu termiņa. Jūtos ļoti uzmests, jo īpaši tādēļ, ka iepriekš ar SAS bijusi tikai lieliska pieredze, arī problēmu gadījumos. Vispār kopumā nulle atsaucības šoreiz, ar airBaltic tad jau var labāk vienoties.
Izskatās, ka SAS neiet pārāk spoži no Rīgas, ieteiktu uzmanīties ar biļetēm. Pirms kādiem 7 vai 8 mēnešiem paņēmu tēvam ARN-RIX šī maija sākumā, uzreiz pēc lidojuma LAX-ARN. Šodien atnāca ziņa, ka reiss pārcelts uz iepriekšējo dienu (kas galīgi neder). Vispirms jau tas, ka nereāli sazvanīt ofisu LV, visu laiku tikai mūzika, UK 10 min. on-hold nogaidīju, tad sazvanīju SE ofisu. Tas puisis aizplīvuroti runāja, ka viņi atceļ piektdienu un sestdienu reisus. Nevar caur citām lidostām, nevar transfēru uz airBaltic. Vispār neko nevarot, tikai atdot naudu.
Šausmīgi besī ārā tas, ka nopirku biļetes ar SAS tikai tādēļ, lai nebūtu parastais airBaltic gļuks ar reisu atcelšanu 2-3 dienas pirms 14 dienu termiņa. Jūtos ļoti uzmests, jo īpaši tādēļ, ka iepriekš ar SAS bijusi tikai lieliska pieredze, arī problēmu gadījumos. Vispār kopumā nulle atsaucības šoreiz, ar airBaltic tad jau var labāk vienoties.
SAS zvanu centrs atrodas Lietuvā. Viņu www ir kontakti.
Skaidrs, tad droši vien no LV numura vienkārši pāradresē.
Pieļauju, ka laicīgi pirkta apdrošināšana ar attiecīgu segumu šajā gadījumā būtu līdzējusi.
Ir laicīgi iegādāta apdrošināšana un gan jau daļu vai visu papildus cenu nosegs. Tomēr tas īsti neatsver čakaru, kas to visu pavada. Neatceļ vajadzību sazvanīt SAS, atcelt viņu biļeti (ja 10 dienu laikā neatbild, skaitās, ka esmu piekritis maiņai, vienīgais kontakta veids ir zvans), iegādāties citu. 2-3h stundas laikā, kad ir citas steidzamas ntās lietas pirms lidošanas prom.
Domāju, ka ar pietiekošu neatlaidību var panākt vēlamo rezultātu (lidojuma maiņu uz piemērotāku), nav jāatceļ (ja vien nav atrasta labāka cena ar citu aviosabiedrību).
Apdrošināšana šajā gadījumā maz ko līdzētu manuprāt.
JURIS domā, ka ja būtu NEPAREDZĒTAS IZMAIŅAS CEĻOJUMĀ SEGUMS, tad tas šādu situāciju gadījumā nekompensētu papildus izdevumus sakarā ar atceltu reisu?
Aizpildi šo formu:
https://www.flysas.com/en/customer-relations/feedback-form/
If the flight is cancelled, we will arrange the re-routing of the trip to the final destination on your flight ticket and reimburse extra costs during the waiting period.
Nekādā gadījumā nepiekrīti saņemt naudu atpakaļ par nopirkto biļeti. Lai viņi strebj to putru un apmaksās papildus izdevumus.
3x esmu no SAS dabūjis kompensāciju par regulas pārkāpumiem un arī vienreiz papildus izdevumus bez ierunas atmaksāja (ēšanu lidostā un taxi no RIX uz mājām)
Tā kā viņi manos gadījumos neko netielējās un ātri visu atmaksāja.
Vispār jā, sorry. Apdrošināšanai to vajadzētu segt. Sākumā nepiefiksēju, ka paša taisīts savienojums, kurš tagad kļūst neiespējams.
Lidojums nav atcelts, bet pārcelts uz 1 dienu iepriekš. Turklāt 17 dienas pirms lidojuma, kas pārsniedz 14 dienu termiņu. Ar regulām viss kārtībā. Formu gan aizpildīju.
Šis bija tas gadījums, kur vajadzēja neatlaidību, bet man pēc stundu ilgās zvanīšanas jau apnika. Esmu iepriekš šīm diskusijām gājis cauri ar airBaltic un pēc pietiekoša laika (kad viņiem apnīk ) var labas alternatīvas dabūt. Man pilnīgi skaidrs, ka nebija mans statuss/problēma tik svarīga, lai iedotu biļeti uz RIX caur CPH vai OSL vai uz airBAltic reisu, kas arī derētu. To jau arī tas džeks SE SAS centrā diezgan skaidri pateica. Varēju prasīt runāt ar viņa priekšnieku, varēja visu kaut ko.
Mans galvenais secinājums ir, ka ja es agrāk biju ar mieru maksāt nedaudz vairāk par SAS, zinot, ka viss būs labi arī problēmu gadījumos (es ar viņiem vulkāna laikā lidoju, bija relatīvi lieliska pieredze), tad tagad tā vairs nedomāju.
Jau otrais SAS galamērķis: RIX-CPH
http://travelnews.lv/index.php?m_id=18276&i_id=5&pub_id=101466
Nu ko, tad vienīgais BT lidojums uz Skandināviju, kur saglabāsies SK kods būs Oslo. Bet cik ilgi, tāds ir jautājums?
Perfekti. BT pēdējā laikā palika nesamērīgi dārgi.
izskatās ka 4 gadi rix nav bijuši viegli. vasaras saraksts 2x nedeļā pāri jūrai un viss, bet ar boingu. dīvaini. varētu būt ka pametīs atkal rix? vai sistēmas guļks šovakar?
izskatās ka 4 gadi rix nav bijuši viegli. vasaras saraksts 2x nedeļā pāri jūrai un viss, bet ar boingu. dīvaini. varētu būt ka pametīs atkal rix? vai sistēmas guļks šovakar?
Es gan redzu NEVIENU reisu nedēļā pāri jūrai jūlijā.
un tas nav gļuks - jau janvāra sākumā izmainīja lidojumu plānus..
Skatos, ka no marta parādās SAS lidojumi ARN-RIX-ARN.
Ievēroju ka 19MAR 17:35 ir ARN-RIX un 20:10 RIX-ARN
katru dienu gan nav bet ir arī 22MAR
ARN-RIX 14:10 un RIX-ARN 16:50