Situācija: Pagājušajā nedēļā iegādājos ryanair lidojumu (maijs) ar ielidošanu galamērķī pēcpusdienā, kas man ļāva paspēt uz pēdējo vilcienu ceļa turpinājumam. Šodien iegāju ryanair aplikācijā, skatos - šis lidojums itinerary rādās par 7h vēlāk, e-pastā arī atsūtīts jauns itinerary. Jaunais laiks man galīgi neder, neder arī lidot dienu iepriekš vai dienu vēlāk, jo šis ryanair lidojums ir no Londonas, bet no Rīgas uz Londonu es lidoju tajā rītā ar wizzair un mainu lidostas. Būtu lidojusi ar ryanair, bet nobijos, ka 1:30h līdz nākamajam lidojumam būs par “īsu”. Tā kā līdz lidošanai vēl ilgi un viņi vienkārši nomainījuši lidojuma laiku, sanāk, ka esmu bezspēcīga, ja? Respektīvi, varu prasīt vienkārši atgriezt naudu? Bet arī tas man nav izdevīgi. Jo lidojumu iegādājos cenas dēļ. Man nevajag atpakaļ naudu par lidojumu, man vajag nonākt konkrētajā datumā laicīgi tur, kur man jānonāk. Sajūta briesmīga, godīgi sakot!
Tas ir kā spēlējot acīti. Tev vienkārši nav paveicies. Nekas cits nelido tajā laikā no Londonas tur kurp Tev ir jānonāk. Vienkāršākā opcija ir saņemt atpakaļ naudu un plānot ko citu.
Kāda mārrutka pēc vispār aviokompānijas maina laikus? Ir saraksts un pēc tā arī jālido.
Paldies, propers par “tev vienkārši nav paveicies”! No Londonas lido, bet kā savienotie reisi no citām lidostām un ne ryanair. Vienkāršākā opcija man neder, jo tie savienotie reisi maksā daudz dārgāk + kā jau minēju, man tajā pēcpusdienā ir jānonāk galamērķī, lai turpinātu ceļu, kurš jau ir saplānots tālāk, ieskaitot vienu neatceļamu naktsmītnes rezervāciju. Ja ielidoju 7h vēlāk, tas izjauc visus manus tālākos plānus, par daļu no kuriem ir jau samaksāts.
Eh. Nevar jau nekādus variantus piedāvāt ja neko nezin. Par citu lidojumu no Londonas it kā var pieprasīt lai apmaksā Ryanair. Es gan neko nezinu pie kādiem nosacījumiem var pieprasīt lai Ryanair apmaksā to lidojumu ar citu aviokompāniju. Labprātīgi gan viņi to nedarīs. Manuprāt tas būtu vieglāk, ja būtu pamainītas lidojuma dienas. Parasti pret šādām šaizēm nodrošinās ar apdrošināšanu.
Man ir SWED zelta kredītkarte, attiecīgi pieļauju, ka ir spēkā arī viņu ceļojuma apdrošināšana. Bet, vai tas nozīmē, ka varu pirkt jaunu lidojumu un viņi man to apmaksās? Zvanīšu rīt uz swed laikam un jautāšu, jo, ja godīgi, nav tā, ka baigi labi saprotu visas šīs apdrošināšanu/tiesību lietas.
Cikos bija vecais lidojums un cikos jaunais?
Atcelšana nav vienīgā iespēja, vari lūgt alternatīvu lidojumu.
Iesaku papētīt lidojumu sarakstu, paskatīties, kas der un sazināties čatā. Uzraksti situāciju, pajautā, ko viņi piedāvā, ierosini, lai iedod Tev piemērotas biļetes Rīga-Londona. Tev jau nav obligāti jāpiekrīt visam, ja kaut kas nepatīk, aiziej prom no čata un pēc laika sazinies vēlreiz, iespējams kāds cits darbinieks iedos variantu, kas Tev der. Tev taču nākamnedēļ nav jālido, attiecīgi bez stresa pāris dienas pazondē, kas varētu izdoties.
Man vairākas reizes šādi ticis reiss pārcelts, vienu reizi, kad nepaņēmu naudu, iedeva alternatīvus lidojumus no Rīgas uz citas valsts lidostu, kas man bija vēl ērtāk.
Juris - vecais bija 13:30, jaunais 19:00. 5,5h, nevis 7h, ātrumā nepareizi saskaitīju, jo paskatījos ielidošanas laiku galamērķī. Bet nu tik un tā man tas ir par vēlu + visu dienu jānīkst stanstedā, kur no LTN ierodos ap 11 no rīta. Reāli pirmo reizi šitāda šaize. Aktīvi ceļoju jau kādus gadus 5, nekad nav bijušas tādas izmaiņas, lai nobruktu viss pārējais.
Es vairāk paļautos uz to Swed zelta kartes apdrošināšanu. Izpētītu variantus kā saglābt situāciju un uzzvanītu Swed par apdrošināšanas iespējām.
Ok, paldies par info. Tā arī mēģināšu darīt. Mani gan māc šaubas par daļu Rīga-Londona, jo tā man ir ar wizzair, nevis ryanair, viņiem tak vienalga, ka es no Rīgas lidoju, no viņiem esmu pirkusi lidojumu Londona - ...
Bet pamēģināšu aprunāties čatā, jā. Zaudēt jau nav ko!
Ieteiktu koncentrēties uz galamērķi nevis visādiem starpposmiem. Iespējams, ka nebūs tik ļauni. Bez informācijas gan neviens neko neieteiks.
Es nezinu kā notiek ja ceļojums nav līdz galam izplānots, bet ir apdrošināts. Bet līdz galam izplānotam ceļojumam es meklētu lētāko sakarīgo risinājumu kā visu kopumā saglābt. Vēršanās pie Ryanair nevar nodrošināt lētāko risinājumu, bet tikai nogādāšanu no Londonas uz X par jebkuru cenu un ar pamatīgu kašķi un bez garantēta pozitīva rezultāta.
Ja precīza informācija kādam palīdz man palīdzēt..
Jānonāk galamērķī, kas ir Biarritz (BIQ), 12.05.2020. ne vēlāk kā plkst. 16:30/17:00. Lidoju RIX-LTN (jau iegādāts) agro reisu tajā dienā, esmu LTN plkst. 07:15, tālākais plāns bija pārbraukt ar autobusu uz STN (jau iegādāts), lai 13:30 lidotu uz BIQ. Un še tev nu bija.
Es pagaidām tikai ļoti mazohistisku risinājumu atradu. Apmainīt STN - BIQ biļeti uz 12.maijā rīta reisu 6.40 un pirkt jaunu biļeti uz Londonu 11.maijā RIX - STN 21.55 par 21.30 EUR. Smaga nakts Stanstedā. Ja apdrošināšana apmaksā, tad ņemtu viesnīcu Stanstedā - Holiday Inn Express London Stansted par 69 EUR. Tur var ātri kājām aiziet.
propers - Man 12.05. Ryanair lapā STN-BIQ vispār citus reisus nerāda, izņemot to, kas tagad ir 19:00. Un RIX-STN vakara reiss par 21.30Eur ir 12.05. vakarā, 11.05. vakarā ir 22:50 par 45Eur. 13.05. uz BIQ lidot man ir par vēlu. Man 13.05. rītā sākas viena maza pastaiga uz 40 dienām no Saint-Jean-Pied-de-Port. Tas arī iemesls, kāpēc man neder nokļūt BIQ 12.05. tik vēlu. Man nebūs, kā tikt līdz SJPdP. Vai, ja būs, tad ļoti dārgi (taxi). Plus, protams, visu dienu nīkt STN pirms šāda ceļojuma ir tikpat mazohistiski, kā pavadīt tur nakti. Iet man ir jāsāk noteikti 13.05., jo ir jau norezervēta neatmaksājama naktsmītne no 13.-14.05. Vēl ir variants palikt pa nakti no 12.-13.05. Biarritz, nevis SJPdP, un braukt uz SJPdP agri no rīta un sākt vnk iet. Bet arī tas visu jūtami sadārdzina + nu f***, arī konkrēti izjauc visu, kā biju plānojusi to visu darīt. Bet nu redzēs, jādomā varianti, nav jau baigi izvēles. Un es tev totāli piekrītu - man vienkārši nepaveicās vai pareizāk - smagi nepaveicās (facepalm).
Pag, šodien grūti pielec, bet vai tad, ja atceļ reisu, aviokompānijai nav jānogādā galamērķī jebkuriem citiem līdzekļiem?
Un, ja ir 7 stundas, tad taču izmaiņas, kas pielīdzināmas paredzētā reisa atcelšanai. Tādā gadījumā - jākrata no FR nogādāšana galamērķi ar citu avio vai citu transportu.
Jā. Kaut kā neritīgie datumi man tur sanākuši. BIQ 12.05 lido no Dublinas un Briseles Charleroi. Var 11.maijā lidot uz Charleroi no Rīgas 26 EUR un 12.maijā uz BIQ 22eur.
Un, ja ir 7 stundas, tad taču izmaiņas, kas pielīdzināmas paredzētā reisa atcelšanai.
Piecarpus stundas, un pielīdzināt to atcelšanai ir ļoti liels lēciens spriedumā, kam citas puses nepiekritīs.
Pielīdzināšana atcelšanai ir tikai kompensāciju izmaksas sakarā, kas, savukārt, šeit vispār nav aktuāli, jo paziņots ir ļoti laicīgi.
Ieteiktu maksimāli izdrebināt apdrošināšanu, ko no šiem var izspiest. No Ryanair neko citu kā naudas atmaksu vai lidojumu dažas dienas ātrāk / vēlāk ar viņu pašu reisiem nedabūsi.
Jā, jautāšu apdrošinātājiem un arī ryanair. Tīri, lai apskatītos, ko piedāvā. Ja vispār piedāvā. Šobrīd visvairāk "sāp" pat nevis tas, ka nokavēšu pēdējo vilcienu uz SJPdP (jo nu teorētiski varu palikt arī Biarritz un braukt uz SJPdP agri no rīta, lai arī tas izmaksās vairāk), bet tas, ka oriģināli no Rīgas gribēju lidot uz STN ar ryanair 11:30, nevis ar wizz uz LTN 6:15 un mainīt lidostas, bet par cik tādā veidā būtu riskējusi nokavēt lidojumu STN-BIQ, nācās izvēlēties garāku un neērtāku ceļu uz BIQ. Kas tagad ir kļuvis vēl garāks un neērtāks.
Es būtu ņēmis 1 h 30 min savienojumu Stanstedā. Swedbank apdrošināšanai to vajadzētu segt.
Wizzair arī var kavēties 3-4 h, un tad vēl potenciālie sastrēgumi - šis variants nemaz nav labāks.
Es būtu ņēmis 1 h 30 min savienojumu Stanstedā. Swedbank apdrošināšanai to vajadzētu segt.
Wizzair arī var kavēties 3-4 h, un tad vēl potenciālie sastrēgumi - šis variants nemaz nav labāks.
Var arī gadīties migla gan RIX gan STN un citi neparedzēti ārkārtas gadījumi. Personīgi es nesaprotu, ja vajag konkrētā vietā un laikā būt, kāpēc jālido "stundu pirms tam".
Es būtu ņēmis 1 h 30 min savienojumu Stanstedā. Swedbank apdrošināšanai to vajadzētu segt.
Ir kaut kāds jēdzīgs pamatojums, kādēļ Swedbankai vajadzētu segt šādu savienojumu? Varbūt kādam ir pieredze, kur Swedbanka sedz arī "ciešākus" savienojumus?
P.S. Pamatojums, kāpēc nemaksāt - Ryanair iesaka, ka lidostā jābūt vismaz 2h pirms reisa.
Pačatoju ar Klari no Ryanair, kura pārlikt uz 11.05. RIX-STN-BIQ neparakstījās nekādā veidā. Piedāvāja tikai STN-BIQ 11.05. Tas, ka es neesmu Londonā tik ātri, protams, viņiem pie kājas, un tā arī droši vien jābūt. Palikšu pie "smagi nepaveicās" un lidošu tā, kā šobrīd ir, ar visām no tā izrietošajām neērtībām un sekām, jo, lai arī man tik lielas ciešanas, kādas man rada šīs izmaiņas, šķiet netaisnīgas (cilvēki tomēr rezervē to un tā, kā izdomājuši sev par derīgu un ar to rēķinās), tajā pašā laikā nav jau ryanair objektīva iemesla man iedot vēl klāt RIX-STN. Refund man totāli neder, jo lidojums maksāja vien 25Eur, arī Rīga-Londona 11.05. cenas jau ir pamatīgi sakāpušas virs tā, par cik pirku vai gribētu pirkt šobrīd. Kā īsts latvietis vienkārši samierināšos un cietīšu, ko citu! Es īsti arī neredzu, kā man swed apdrošināšana varētu līdzēt šajā gadījumā? Piemēram, ja es piekristu tam ryanair STN-BIQ 11.05. vai tad man swed atdotu naudu par zaudēto wizz lidojumu 12.05. rītā + vēl apmaksātu jauna lidojuma iegādi (piem RIX-STN 11.05.)? Man nekad vēl nav bijis apdrošināšanas gadījums manā ceļošanas mūžā, lasu tos noteikumus, bet nav tā, ka 100% skaidrs tas viss.
Bet kā tad ar viesnīcu? Tā iet zudībā? Pie Swed tomēr painteresējies vai nevar Tev apmaksāt citu viesnīcu BIQ un vilciena biļeti, ja tā jau ir nopirkta. Vai arī taksi līdz viesnīcai. Kas nu tur lētāk un ērtāk sanāk.
Uz 11 (10) no LTN var paspēt, gan ne ar autobusien, bet vilcieniem. Sarakstu pašlaik neskatos, vai zvaigznes sakrīt. Protams, biļetes maksās nopietnāk kā ar busu.