Pilnā cena 272 EUR, džetojot (it -> edreams ar Amex) 243 EUR.
Piemēram 17.—23. aprīlis: https://www.kayak.de/flights/RIX-PVG/2018-04-17/2018-04-23
T klase http://www.wheretocredit.com/latviesu/sas-scandinavian-airlines/t
Biļetes pārdošanā no 13. līdz 19. februārim.
Ceļošana no 10. aprīļa līdz 14. jūnijam (izlidošana), jāatgriežas lidz 17. jūnijam.
1 bezmaksas stopover (Area 3 — Āzijā), otrs par maksu.
Uz Šanhaju no Rīgas 253 EUR ar SAS; aprīlis - maijs.
https://travelfree.info/wow-cheap-flights-european-cities-shanghai-e247-...
Cik saprotu, atgriežoties, piemēram, uz Viļņu (+/- tā pati cena), var dabūt arī bezmaksas tranzīta vīzu.
Cik saprotu, atgriežoties, piemēram, uz Viļņu (+/- tā pati cena), var dabūt arī bezmaksas tranzīta vīzu.
Ja pareizi saprotu, tad viss atkarīgs no savienojuma pilsētas. RIX-CPH-PVG-ARN-RIX būs bezmaksas tranzīta vīza, RIX-CPH-PVG-CPH-VNO - manuprāt, nebūs
Un jā, max 6 dienas var tur uzturēties.
un uz HKG par 340 eur, protams nav tāda super cena nekā uz PVG, bet ir laba.
Pekina arī akcijā, pilnā cena 282 EUR, džetojot 256 EUR.
Piemēram 9.—23. maijs https://www.kayak.de/flights/RIX-PEK/2018-05-09/2018-05-23
Pieļaujams arī viens bezmaksas stopover, var sakombinēt iekšā abas pilsētas (piestāt Pekinā, pa ceļam uz Šanhaju).
Uz Honkongu pilnā cena 373 EUR (džetojot 344 EUR, piem 3.—14. maijs), visi pārējie akcijas noteikumi tādi paši:
Pieļaujams arī viens bezmaksas stopover, var sakombinēt iekšā abas pilsētas (piestāt Pekinā, pa ceļam uz Šanhaju).
Jā, uz Šanhaju ar piestāšanu Honkongā lētāk kā vienkārši uz Honkongu. Turklāt HKG-PVG posmu izpilda Cathay Pacific:
Jā, uz Šanhaju ar piestāšanu Honkongā lētāk kā vienkārši uz Honkongu. Turklāt HKG-PVG posmu izpilda Cathay Pacific
Turklāt var iztikt bez vīzas
Star Alliance jūdzes čupām vien var iegrābt...
Jautājums par to tranzītvīzu - kā viņi skaita tās 144 stundas. Ja ies ielidoju 1. oktobrī 13:00, tad man ir jāizlido vēlākais 7. oktobrī 13:00?
Šanhajā 144 stundu atskaite sākas no pusnakts uz nākamo dienu.
Labots — arī Pekinā un citur, kur ķīnieši pieļauj bezvīzu tranzītu.
Tad, vai pareizi saprotu, ka reāli var izvilkt arī līdz pat 167 stundām un 59 minūtēm?
Jā, tam būtu jāiet cauri. Pēc tam pastāsti.
Kas nav bijis nevienā un ja tas palīdz izvēlēties — es teiktu, ka Pekinā ir daudz vairāk ko darīt kā Šanhajā.
Es neesmu bijis nevienā. Varētu paķert abas, bet nepatīk ar to vīzu krāmēties. Arī izmaksas ap 60 EUR liekas lielas, ja brauc tikai uz kādām 10-12 dienām, tāpēc apsveru domu uz Šanhaju caur Honkongu, kur arī varētu piestāt uz pāris dienām, lai arī ir jau būts.
Gribētos apskatīties varenos Ķīnas dabas parkus, bet tad laikam labāk lidot uz Chongqing vai Chengdu vai arī jābrauc uz 2-3 nedēļām. Kā vispār uz viņiem parasti nokļūst - grupās, organizētais transports vai ar sabiedrisko arī var aizbraukt?
Vai tā ir, ka Ķīnas vīza maksā 86 eur? Ja saprotu pareizi, tad ja ielidoju Šanhajā pa ceļam uz Honkongu, tad varu tur uzturēties tās 144h bez vīzas?
Jā, tam būtu jāiet cauri. Pēc tam pastāsti.
Ja lidošu, tad neriskēšu - ņemšu maksimums 144 stundas
Star Alliance jūdzes čupām vien var iegrābt...
RIX-CPH-PVG-CPH-RIX ir aptuveni 11 200 jūdzes, biļetes cena 234 EUR = 2,17 centi par jūdzi, lētāk kā daudzas aviosabiedrības pārdod jūdzes (bez lidojuma).
Ķīnā vēsi visu var izbraukt paši, tikai ieejas biļetes nav no lētā gala.
Vai tā ir, ka Ķīnas vīza maksā 86 eur? Ja saprotu pareizi, tad ja ielidoju Šanhajā pa ceļam uz Honkongu, tad varu tur uzturēties tās 144h bez vīzas?
Ķīnas vīza maksā 60 EUR: http://lv.chineseembassy.org/eng/lsyw/lsyw/sbfy/
Jā, Honkonga tranzītvīzas izpratnē tiek uzskatīta par atsevišķu valsti, un vari turp doties, pa ceļam piestājot 144h Šanhajā vai Pekinā ar tanzītvīzu, ko izsniegs uz vietas.
Ķīnā mierīgi var pārvietoties ar sabiedrisko, tikai jārēķinās ka kādi 99% vietējo runā tikai savā valodā. Bet nav problēmu visu sarunāt žestu valodā
Mēs pirms 10 gadiem iemēģinājām vilcienu, autobusu, avio un kruīza kuģi pa Jandzi. Uz kuģa bija jautri - no kādiem 400 paxiem visi pārējie bija vietējie
Kāds var vienkāršoti pastāstīt par to vīzu (bezmaksas variantu) ?
1) Ja ņem šo https://www.kayak.de/flights/RIX-PVG/2018-04-16/2018-04-23/3adults?sort=...
Tur lidojums ir RIX-ARN-CPH-PVG; PVG-ARN-RIX. Tad jāpēr Ķīnas vīza, tā?
2) Ja nopērk atsevišķi lidojumu līdz Hong Kong, bet atpakaļ no PVG, kas notiek ar vīzu ? (starp pilsētām tad ar kādu vietējo reisu, kas nebūtu uz tās pašas biļetes)
Jā, ja lidoju Šanhaju vai Pekinu turpatpakaļ, tad vajag vīzu.
2) Ja nopērk atsevišķi lidojumu līdz Hong Kong, bet atpakaļ no PVG, kas notiek ar vīzu ? (starp pilsētām tad ar kādu vietējo reisu, kas nebūtu uz tās pašas biļetes)
Nesarežģī un nesamežģī bez vajadzības. Šis tarifs pieļauj bezmaksas stopover, kādēļ neizmantot to, ja vēlies? Nav vajadzības piepirkt papildus biļeti.
Pērc visu vienā biļetē, maksās aptuveni 300 EUR, piemēram šāda kombinācija: https://www.kayak.de/flights/RIX-PVG/2018-04-27/PVG-HKG/2018-05-01/HKG-R...
Star Alliance jūdzes čupām vien var iegrābt...
RIX-CPH-PVG-CPH-RIX ir aptuveni 11 200 jūdzes, biļetes cena 234 EUR = 2,17 centi par jūdzi, lētāk kā daudzas aviosabiedrības pārdod jūdzes (bez lidojuma).
Juri kur liekot sanāk šāds? Aegan? man Asiana dod tikai 50%
Ar Aegan izskatās ka vispār var dabūt 100% par T klasi. So ja uz HKG caur Pekinu izlaizh.
http://www.wheretocredit.com/latviesu/sas-scandinavian-airlines/t
Aegean, COPA, Avianca…
Aegean no šīm visticamāk, ka kāds krāj.
(P.S. Izlaboju savus aprēķinus par centiem un jūdzēm, tur bija pārāk optimistisks novērtējums.)
Nu, pie turkiem diez ko daudz nepelna. Tā jau varētu palidināties.
2) Ja nopērk atsevišķi lidojumu līdz Hong Kong, bet atpakaļ no PVG, kas notiek ar vīzu ? (starp pilsētām tad ar kādu vietējo reisu, kas nebūtu uz tās pašas biļetes)
Nesarežģī un nesamežģī bez vajadzības. Šis tarifs pieļauj bezmaksas stopover, kādēļ neizmantot to, ja vēlies? Nav vajadzības piepirkt papildus biļeti.
Pērc visu vienā biļetē, maksās aptuveni 300 EUR, piemēram šāda kombinācija: https://www.kayak.de/flights/RIX-PVG/2018-04-27/PVG-HKG/2018-05-01/HKG-R...
Juri ir šāds salikums iespējams septembrī? par 300 eiro