Sveiki, ņemot vērā, ka es esmu nopircis avio no Maskavas uz Austrāliju un atpakaļ, gribēju palūgt jūsu padomu, vai ir vērts cerēt uz zemāku cenu par ~200 eiro avio maršrutā Rīga - Maskava - Rīga. Datumi un laiki ir diezgan strikti: 29.novembrī man no Maskavas SVO pēc pulksten 18:00 atiet lidojums, bet ielidoju atpakaļ 23.decembrī aptuveni pulksten 17:00. Būtībā visiem šiem kritērijiem atbilst tikai viens reiss no Rīgas uz SVO, lai izvairītos no tranzītvīzas nepieciešamības:
29.novembris: Rīga-Maskava (SVO) 11:05-13:35, 23.decembris Maskava (SVO)-Rīga 22:35-23:20 ar Aeroflot.
Pašreizējā lētākā cena, ko atradu ar Kayak, ir 209 eiro, lētāk nekādīgi nesanāk. Tripot, kaijot vai trikot nemāku - vēl nav pieredzes. :) Man būs arī lielā bagāža, taču saprotu, ka bagāža cenā Aeroflot pēc noteikumiem jau ir iekļauta. Paskatījos airBaltic - attiecīgajā dienā uz SVO neviena derīga reisa man nav, atpakaļ varētu lidot 23.decembrī 21:50-22:35 par 99 eiro, bet tas jau nav nekāds ietaupījums.
Līdz ar to tagad domāju, ko darīt. Cik saprotu, tranzītvīza, ja es gribētu braukt uz Krieviju ar autobusu vai vilcienu, maksā ap 70 eiro - rīt precīzāk uzzināšu Krievijas vīzu centrā. Vai ir cerīgi sagaidīt cenas kritumu? Es skatos, ka šobrīd Aeroflot it kā ir kaut kāda akcija par 113 eiro roundtrip uz Rīgu, bet tikai no Maskavas, kas man neder.
Ja Tev ir divas atsevišķas rezervāvijas, tad Rīgā mēģinot iečekoties Tevi nepieņems lidojuma kamēr nevarēsi uzrādīt derīgu vīzu vai tranzītvīzu, jo kā saproti tad tev Maskavā būtu jāiziet ārā un jācekojās pa jaunu nākamajam lidojumam, ta ka droši vari arī ekonomet un braukt ar Lux vai Ldz.
Ar Ldz braucot diez ko ieekonomēt neizdosies - tur cenas ne visai uzrunājošas.
Ja Tev ir divas atsevišķas rezervāvijas, tad Rīgā mēģinot iečekoties Tevi nepieņems lidojuma kamēr nevarēsi uzrādīt derīgu vīzu vai tranzītvīzu, jo kā saproti tad tev Maskavā būtu jāiziet ārā un jācekojās pa jaunu nākamajam lidojumam, ta ka droši vari arī ekonomet un braukt ar Lux vai Ldz.
Aizgāju uz Krievijas vīzu centru, izstāstīju savu problēmu - man saka, ka laikam vajadzēs tranzītvīzu, acīmredzot divreizējo. Netālu sēdēja sieviete, kura, dzirdot mūsu sarunu, iebilda, ka no Rīgas lidostas pēc personīgās pieredzes varot iečekot uzreiz līdz galamērķim, pat ja ir divas atsevišķas rezervācijas un aviokompānijas, tātad Maskavas SVO nevajadzētu pamest tranzītzonu. Nolēmu pārbaudīt informāciju - uzzvanīju Aeroflot ofisam Rīgas lidostā un noskaidroju, ka garantiju nav. Vai nododot bagāžu sistēma pieņemšot pretī iečekošanu līdz galam, iepriekš nevar zināt. Tātad drošības pēc ir jātaisa tranzītvīza, kuru varbūt nemaz arī nevajadzēs. Maksā 56 eiro.
Vispirms gan vajag nopirkt biļetes - ja mēneša laikā neatradīšu neko lētāku, ņemšu to pašu par 200 eiro.
Uztaisīt tranzītvīzu un braukt ar busu, ar visām vīzas izmaksām būs lētāk kā lidojums. Vai arī lidojumu izvēlēties uz citu Maskavas lidostu, tagad starp lidostām ērti pārvietoties ar aeroekspress eļektričkām (caur centru), tikai laiku tam vajag atstāt.
Šeit gan jāņem vērā, ka Maskavas Aeroekspress cenas nav pārāk draudzīgas budžeta ceļotājam. Ja ir laiks, tad pārbraukt starp lidostām var vairākas reizes lētāk arī ar sabiedrisko.
Jūtu, ka šeit briest piedzīvojumu stāsts ...
Šeit gan jāņem vērā, ka Maskavas Aeroekspress cenas nav pārāk draudzīgas budžeta ceļotājam.
1000 rubļi par pārbraucienu starp lidostām, šodien tas būtu jau 12.50€.
Pārbraucienam starp lidostām ar Aeroekspress maršruts būs Aeroekspress-metro-Aeroekspress. Kopējais brauciena laiks ~1.5h
Ar sabiedrisko transportu maršruts būs autobuss-metro-autobuss, ja labi paveicās un var iekļauties 90 min. līdz iekāpšanai pēdējā autobusā, tad izmaksas ar 90 min. biļeti būs 60 rubļi jeb 0.75 EUR . Ja 90 minūšu laikā nesanāk paspēt iekāpt pēdējā autobusā, tad papildus viena brauciena biļete 50 rubļi jeb 0.63 EUR. Kopējais brauciena laiks ~2h
Starpība ~10x jeb ~10 EUR. Katrs pats izlemj, vai braukt ērtāk (Aeroekspress) un 0.5h ātrāk, vai neētrāk (autobuss) un 0.5h ilgāk, bet ietaupot ~10 EUR.
Maskava nav Rīga, tur alternatīvas mērīt maciņa plānumā IMHO nav pareizā pieeja. Aeroekspresis šobrīd ir ārpus konkurences ātruma/komforta/precizitātes ziņā. Ar lielu bagāžu lētajā busā (busi starp lidostām, ja tādi saglabājušies, tik lēti nav) es pat nemēģinātu kāpt iekšā. Un 2 h ir ļooooti optimistisks scenārijs, ja Rīgā satiksmes korķu nav kā šķiras, tad Maskavā tie ir monumentāli.
Es nepaļautos uz to, ka kāda sieviete teica, ka viņai vienreiz kaut kas izdevās. Tā nav paredzēts un, ja darbinieki neielaidīs, tu neizcīnīsies, jo viņiem būs taisnība un tajā brīdī arī Austrālijas biļetes būs vējā, ne tikai RIX-SVO.
Nu, vispār es arī esmu tranzītējies Maskavā ar divām dažādām biļetēm bez vīzas. Toreiz to situāciju padziļināti pētīju, un sanāca, ka var. BT Rīgā lidmašīnā laida, laikam jau biju viņiem to iepriekš uzprasījis.
Var kaut kas būt mainījies pa šiem gadiem (es lidoju pirms 3-4 gadiem), jāskatās, kas ar termināliem, bagāžu u.t.t. Bet principā iespējams tas ir.
Skaidrs, ka 56 eiro dēļ es neriskēšu ar visu ceļojumu - paņemšu tranzītvīzu kaut vai sirdsmieram.
Par lētajiem lidostas busiem Maskavā (tā saucamie piepilsētas maršruti ar Nr.949,851, utt.) - lai arī ļoti lēti, darbdienu rītos un vakaros ("pīķa" stundās) to grafiks praktiski nav prognozējams. Maskava nav Rīga un korķi milzīgo sastrēgumu dēļ mēdz veidoties pilnīgi neprognozējami. Ar šāda tipa busiem pārvietojoties uz lidostu, jābūt krietnai laika rezervei (vismaz +1,5 - 2 st.), jo nekad nezini, cikos nonāksi galā.
korķi milzīgo sastrēgumu dēļ mēdz veidoties pilnīgi neprognozējami
Hmm, tas ir kā, korķi veidojas dēļ sastrēgumiem? Es laikam atkal kaut ko nesapratu ?
Tak nē jau, satrēgumi veidojas tāpēc, ka maskavieši bieži uzkāpj uz korķa:)!
Ja esi gatavs iepīt savā ceļojumā Viļņu, tad skyscanner rāda no Viļņas RT 162 EUR ar Aeroflot, VNO-SVO 29.11. 10:35-13:00 (atsevišķi 89 EUR) / SVO-VNO 23.12. 21:40-22:20. (atsevišķi 82 EUR)
Tak nē jau, satrēgumi veidojas tāpēc, ka maskavieši bieži uzkāpj uz korķa:)!
Tie jau tad ir plosti, nevis sastrēgumi. Plosti veidojas no ķiršiem. Tas ir, ja maskavieši ir ķirsī, veidojas plosti.
Tak nē jau, satrēgumi veidojas tāpēc, ka maskavieši bieži uzkāpj uz korķa:)!
Tie jau tad ir plosti, nevis sastrēgumi. Plosti veidojas no ķiršiem. Tas ir, ja maskavieši ir ķirsī, veidojas plosti.
Paldies Dievam piektdiena ir klāt!
Paldies Dievam piektdiena ir klāt!
Vairs nav! Tagad ir Burkāns.
Kas ir Burkāns?
kā jau pie piektdienas pieņemts, trakulis *caur puķītēm* norāda, ka kroga "Paldies dievam piektdiena ir klāt" kādreizējā atrašanās vietā, tagad ir krogs Burkāns...
nez kā ar biznesu, pēc nosaukuma maiņas?
Tur nav tikai nosaukuma maiņa. Tur ir nopietns rebrendings noticis, kroga vietā ir klasi augstāks iestādījums. Ar biznesu izskatās viss ir ok, publika nāk. Tikai ne tā, kas uz "Piektdienu".
Bikšus aukstā zupa ir excellent.
nu, vēl jāpiebilst, ka 2011.gadā šīs iestādes mainījās....
ātri laiks skrien...
Atgriežoties pie tēmas, es paskatījos airBaltic mājaslapā - attiecīgie reisi, kas man ir nepieciešami, šobrīd tiek tirgoti tikai premium klasē. Basic klase dažuviet ir it kā izpārdota, vai arī nav pieejama. Vai tas nozīmē, ka šīs vietas tiek pietaupītas kaut kādai sagaidāmai izpārdošanai? Es gribu saprast, cik ilgi es vēl drīkstu vilcināties... 200 eiro turp un atpakaļ šobrīd ir konstanta cena un, manuprāt, pilnīgi neadekvāta priekš tik tuva lidojuma.
Paskaties caur aeroflot lapu.
Vismaz vācu kayak.de man rāda, ka 28.11.- 24.12.2015. BT lidojums RIX - Vnukovo - RIX nopērkams pa 142- 148 EUR. Lidojums pa šo cenu nopērkams tieši pie BT:
airBaltic – Flug 418 (economy) Flug wird von airBaltic durchgeführt |
1:40 Std. | ||
6:00 | Sa 28. Nov | RIX Riga, Lettland | |
8:40 | Sa 28. Nov | VKO Moskau, Russland | |
De Havilland Canada DHC-8-400 Dash 8Q (Turboprop-Flugzeug) | 1:40 Std. | |||
Rückflug
Diesen Rückflug wählen →Es gibt 27 Optionen mit diesem Rückflug.
|
1:55 Std. | ||
airBaltic – Flug 419 (economy) Flug wird von airBaltic durchgeführt |
1:55 Std. | ||
12:15 | Do 24. Dez | VKO Moskau, Russland | |
13:10 | Do 24. Dez | RIX Riga, Lettland | |
De Havilland Canada DHC-8-400 Dash 8Q (Turboprop-Flugzeug) | 1:55 Std. |
Tur jau tā lieta, ka man vajag tieši Sheremetyevo, nevis Vnukovo - transfērs starp lidostām tāpat kaut ko izmaksās abos virzienos, turklāt turp vajag 29.novembrī, bet atpakaļ 23.decembrī. Iekšēji esmu nolēmis ar LuxExpress nekrāmēties un ņemt avio - jo ar LuxExpress izbraukt vēl iepriekšējā dienā, brauciens visu nakti, tad Maskavā meklēt transfēru uz Sheremetyevo, vai arī ar citu avio nakšņošana lidostā, lai ietaupītu kādus 40 eiro, manuprāt nav tā vērts. Tāpat atpakaļ gribēsies lidot ar avio 23.decembra vakarā, lai ātrāk varu mājās pie ģimenes.
Aeroflot piedāvā 2% kuponu jeb 4 eiro ietaupījumu - sliktākajā gadījumā to paņemšu.