Nopirku biļeti pa 137EUR uz februārī. Ar sēdvietām uzauga līdz 180E. Soc. laika angļu valoda stipri klibo. Bakstos ar Google. Man ir biļete Low Fare. Daži jautājumi:
Rokas bagāža 55x40x23, ja viens vai divi cm par daudz vienā izmērā neliks maksā?
Nevaru saprast vai ēdiens vēl klāt jāpērk, vai cenā ietilpst. Vienā ailē figurēja cenas par ēdieniem 35EUR.
Vai Stockholm pietiks ar 1,2 st pārskriet no vienas lidmašīnas uz otru.
Kāda laba cena varētu būt februāra beigās uz mājām, un kādu kompāniju sk.?
Kādas akcijas cenas ir Uzbekiem? Tagad virs 300. Vai var Taškentā pieķert pāris dienas pamielot acis un apēst kādu meloni un garšīgu plovu?
Vai arī es iegrābos ar Norvēģiem? Varbūt vajadzēja gaidīt Ukraiņu atlaides uz februāri. Sezona, diez vai būs...
Vienvirziena biļete? Varētu būt problemas Bangkokā, jo laikam tie prasa Return bileti
Singepura - Londona ar Norwegian piemeram
Es vel meginaju to Rainbow PL 77 eur Vjetnama - Varšava bileti nokert bet nesanaca
Ēdiens jāpērk klāt vai jāēd sava "paika" uz borta. Ja ir savienotais reiss, tad par pārskriešanu no vienas lidmašīnas uz otru nevajadzētu uztraukties. Esmu Helsinkos paspējis pārskriet 50 min. uz Bangkokas reisu. Uzbekiem akcijas praktiski nemēdz būt. Ja gribi ietaupīt uz lidmašīnas biļetes rēķina, tad ieteiktu skatīties atpakaļ ar to pašu NORWEGIAN no Puketas, Krabi vai BKK uz ARN vai OSL. No Stokholmas var lēti atbraukt ar prāmi, pērkot kruīza biļeti uz Rīgu un atceļu neizmantojot. No OSL ziemā ir lētas biļetes uz RIX, jo ziemā mazs pieprasījums uz OSL. Ja TAS grib iziet ārā uz pāris dienām, tad atkal vajadzīga Uzbekistanas vīza jau iepriekš. E-viza tagad maksā 40 EUR.
Vai arī es iegrābos ar Norvēģiem? Varbūt vajadzēja gaidīt Ukraiņu atlaides uz februāri. Sezona, diez vai būs...
Pagaidām vienvirziena biļešu cenu struktūra ir tāda, ka tomēr labāk pirkt atpakaļ līdz RIX. Lētākie varianti ap 316 EUR. Pērkot līdz Skandināvijas pilsētām, cena ap 296 EUR. 20 EUR ekonomijas dēļ nav vērts lidot līdz Skandināvijai, jo dārgā Skandināvija noēdīs visu ietaupīto.
Vai arī es iegrābos ar Norvēģiem? Varbūt vajadzēja gaidīt Ukraiņu atlaides uz februāri. Sezona, diez vai būs...
Neķer kreņķi. Jācer, ka kādā brīdī NORWEGIAN "nometīs" cenu arī atceļam. Šī brīža situācija gan ir tāda, ka arī FEBRUĀRIM ir pieejami lidojumi uz BKK ar Aeroflot, bet abos virzienos, turklāt ar īsiem gaidīšanas laikiem Maskavā, iekļautu lielo bagāžu un ēdināšanu ar cenu ap 470 EUR. Vienvirziena tālo lidojumu biļetes, nezinot cik maksās atceļš, vienmēr ir liels izaicinājums ar nezināmu rezultātu. Ar to ir jārēķinās. Cenas divvirzienu tālajiem lidojumiem parasti ir lētākas nekā vienvirziena, ja lido ar tā saucamajām tradicionālajam kompānijām.
Caur Dubaiju ari ir lidojumi vienmer, var uztaisit pauziti
Var majas braukt ar transsibirijas dzelzcelju
Var majas braukt ar transsibirijas dzelzcelju
Manuprāt februārī, kad vilciena logi aizsvīduši vai stikli slikti caurskatāmi (temperatūras starpību dēļ starp iekšu un āru) un Sibīrijas pilsētās ap -30-35 gradi mīnusā, nav tas prātīgākais variants vazāt ar NORWEGIAN uz BKK par pamatīgu samaksu milzu koferus ar siltajām ziemas drēbēm, kuras Taizemē būs par traucēkli.
Februari vispar nav jega braukt atpakalj uz LV, vismaz marta
Paldies par izsmeļošām atbildēm. Mācīties nekad nav par vēlu.
Sedvietas bez maksas var dabut lidosta vieta kur uz tavu lidojumu pienjem bagazu.
Vienigi izveleties vares no atlikusajam brivajam.