Problēma ar rezervāciju booking

25 atbildes [Pēdējā ziņa]
llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Problēma sekojoša: Pirms kādas nedēļas norezervēju caur booking vienu viesnicu Berlīnē uz 2 naktīm martā. Ar bezmaksas atcelšanu. Viņi rezervēja naudu. Un šodien skatos - tā nauda ir novilkta man no konta, kaut rezervācijas apstirpinājumā ir teikts, ka nauda PIRMS tam netiks novilkta. Vēl jo vairāk, ka tā ir rezervācija ar bezmaksas atcelšanu. Un es viņu visticamāk arī būtu atcēlusi, jo visticamāk šis brauciens nenotiks. Viņi tā drīkstēja darīt? Un ko darīt man? Rakstīt bookingam? 

Who lives sees, but who travels sees more. 

Doroteja
Nav tiešsaistē
Kopš: 23/01/2013
Ziņas: 1087
Manīts: pirms 2 gadi

Var rakstīt bookingam, bet, ja grib ātrāk, tad zvanīt. Es pārsvarā esmu zvanījusi, cik atceros, tad viņiem bija bezmaksas tālrunis. 

Ingemaars
Lietotāja Ingemaars attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/04/2010
Ziņas: 2451
Manīts: pirms 7 st
Kur: RIX

Ja tas ir aktuāli, raksti Bookingam uzreiz, ja summas mazas, raksti Bookingam tad, kad reāli atcelsi. Ar naudas atpakaļdabūšanu problēmām nevajadzētu būt. Jāsaka gan, ka bez rakstīšanas viņi paši pēc savas iniciatīvas naudu nesūta.

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Ok, paldies, rakstīšu bookingam. Stulbākais tas, ka es vēl joprojām nezinu, vai braukšu uz turieni (un zināšu tikai kaut kad janvārī/februārī), tāpēc rezervāciju pagaidām gribu saglabāt. Tomēr arī naudu neesmu īsti ar mieru iemarinēt uz vairākiem mēnešiem. Ja es neatceļu rezervāciju, bet prasu atgriezt naudu jo saskaņā ar nosacījumiem, viņiem nebija tiesību to jau tagad paņemt, visam cerams vajadzētu būt ok, t.i., rezervācija tiek saglabāta, bet nauda atgriezta atpakaļ. Man pirmo reizi šitā notiek, līdz šim nekad neviens tā nebija darījis. 

Who lives sees, but who travels sees more. 

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 9 st

Iespējams, ka naudu novilkusi pati viesnīca. Man ar BOOKING līdzīgi ir bijis Filipīnu viesnīcām. Līdz iebraukšanai vēl 3-4 mēn, bet viesnīca jau paņem naudu. Tad jau laikam BOOKING pārņem AGODA-s stilu - AGODA arī bieži paņem naudu pat par atceļamām rezervācijām un pēc rezervācijas atcelšanas skaita atpakaļ. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15314
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Bookings naudu pats nenoņem NEKAD. To var izdarīt tikai viesnīca. Ieejot savā rezervācijā iekš bookinga, ir opcija sakontaktēties ar viesnīcu. Vispirms vari uzrakstīt viesnīcai, ka, saskaņā ar rezervācijas noteikumiem, viņiem nebija tiesību ņemt priekšapmaksu, lai ir tik laipni un atdod atpakaļ. Ja šie neatbild vai atsakās atdot, tad jau sūdzies pašam bookingam.

Bet pirms tam der vēlreiz uzmanīgi izlasīt rezervācijas noteikumus. Bookings parasti visu sīki un smalki apraksta. Principā ir iespējama arī atceļama rezervācija, kas tomēr paredz viesnīcas tiesības paņemt naudu kaut kādā laikā pēc rezervācijas, un, atcelšanas gadījumā atgriezt to atpakaļ.

Tuta2
Nav tiešsaistē
Kopš: 10/04/2013
Ziņas: 76
Manīts: pirms 24 ned

Man ir bijuši gadījumi, kad rezervē drošības naudu. Kā lasīju paskaidrojošā tekstā, ka var tikt rezervēta tāda kā drošības nauda vai klients ir reģistrējies ar reālu naudas karti. Nauda vēlāk tika atskaitīta atpakaļ. Un pilnīgais norēķins veikts pēc viesošanās viesnīcā, pēc pakalpojumu saņemšanas.

Smaidi un pasaule plašāka vērsies:)

kas bijis, tas bijis skaisti

vic
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/12/2014
Ziņas: 560
Manīts: pirms 2 d

llbb rakstīja:

Problēma sekojoša: Pirms kādas nedēļas norezervēju caur booking vienu viesnicu Berlīnē uz 2 naktīm martā. Ar bezmaksas atcelšanu. Viņi rezervēja naudu. Un šodien skatos - tā nauda ir novilkta man no konta, kaut rezervācijas apstirpinājumā ir teikts, ka nauda PIRMS tam netiks novilkta. Vēl jo vairāk, ka tā ir rezervācija ar bezmaksas atcelšanu. Un es viņu visticamāk arī būtu atcēlusi, jo visticamāk šis brauciens nenotiks. Viņi tā drīkstēja darīt? Un ko darīt man? Rakstīt bookingam? 

Ir gadījies pie identiskiem apstākļiem.

Uz jautājumu, vai viesnīca tā drīkstēja rīkoties, atbilde ir - nedrīkstēja. To atzina booking.com.

Manā gadījumā saziņa ar viesnīcu sekmīga nebija. Pēc booking.com iesaistes un apstipirnājuma, ka viesnīcai nauda ir jāatmaksā, viesnīca naudu arī atmaksāja (kādu mēnesi pēc tam, kad booking.com apstiprināja, ka viņi ir sazinājušies ar viesnīcu un vienojušies, ka viesnīca iekasēto naudu atmaksās).

infests
Nav tiešsaistē
Kopš: 24/05/2011
Ziņas: 3610
Manīts: pirms 1 ned
Kur: Stokholma

Šī iemesla dēļ es parasti booking.com viesnīcas bez priekšapmaksas rezervēju viesnīcu ar nederīgu kredītkarti (tādu, no kuras nevar noņemt naudu vai kurai beidzies termiņš, termiņu pamainot uz derīgu). Ja viesnīca mēģina autorizēt karti, bet nesekmīgi, tad atnāk booking.com paziņojums, lai ievada jaunu kredītkarti. 90% gadījumu gan tas nekad nav vajadzīgs. Ja prasa, tad izlemju, vai gribu dot, vai labāk paņemu citu viesnīcu.

DJ
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/01/2013
Ziņas: 432
Manīts: pirms 26 ned
Kur: Rīga

Klientu apkalpošana angliski: 8000 4464

Klientu apkalpošana krieviski: 8000 4475

Tie ir booking.com klientu apkalpošanas bezmaksas numuri.

orsons21 #5 visu ļoti precīzi pateica.

Booking.com ir tikai Jūsu kredītkaršu informācijas pārmijnieks, kurš tos nodod tālāk hostiem, kuri tālāk nepārbauda, vai pārbauda un noskaita kādu centu, vai par pirmo nakti, vai kādu %, vai visus100%, kas atkarīgs no hosta rezervāciju politikas, kura ir aprakstīta booking.com konkrētas naktmītnes lapā un būtu obligāti jāizlasa PIRMS rezervācijas veikšanas, tā aiztaupot savu un hosta laiku, iespējams, arī resursus Smile

Lei Fengs
Lietotāja Lei Fengs attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/07/2013
Ziņas: 11340
Manīts: pirms 3 d

infests rakstīja:

Šī iemesla dēļ es parasti booking.com viesnīcas bez priekšapmaksas rezervēju viesnīcu ar nederīgu kredītkarti (tādu, no kuras nevar noņemt naudu vai kurai beidzies termiņš, termiņu pamainot uz derīgu). Ja viesnīca mēģina autorizēt karti, bet nesekmīgi, tad atnāk booking.com paziņojums, lai ievada jaunu kredītkarti. 90% gadījumu gan tas nekad nav vajadzīgs. Ja prasa, tad izlemju, vai gribu dot, vai labāk paņemu citu viesnīcu.

 Kaut kā bišķi kautrējos šo piedāvāt! Kāpēc svešiem ļaužiem jārakņājas pa Jūsu kabatām? Man par 5 EUR uz booking kartes nekad vairāk nav bijis. Viņu bizness ir viņu bizness, manas intereses ir manas intereses. 

 Tāpēc par slikto nevajag kļūt! Saprātīga sadarbība. Mazinot risku. Pagaidām saprotamies!Smile

 

 

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

Par izlasīšanu - izlasīju, izlasīju visu PIRMS. Arī to, ka viesnīca atsevišķos gadījumos var veikt kartes priekšautorizāciju, bet tas, cik sapratu, izpaustos kā rezervēta nauda kontā nevis reāli novilkta nauda. Nav jau tā summa milzīga, bet kaut kā nepatīkami tomēr, par cik nebija plānots šo naudu "iesaldēt", kur nu vēl samaksāt PIRMS, kas ir tieši tas, kas ir noticis, jo nauda ir reāli novilkta.

You'll pay when you stay at ...

Prepayment:

No deposit will be charged.

Payment will be taken directly by the property. In some cases, prior to your arrival, they may pre-autohrise your card to confirm that your card is valid and hasn’t been lost or stolen. This can appear as a temporary reduction in your balance, but is not the actual charge.

Pre-authorisations are common but are often confused with actual charges. While in-store purchases are immediately charged and deducted from your available balance, pre-authorisations are temporary holds.

Viesnīca pagaidām uz epastu neatbild. Ja pa nākamās nedēļas sākumu neatbildēs, kontaktēšos ar booking. Un mēnesi gaidīšu savu naudu atpakaļ. Nu nekas, būs mācība.

Paldies par idejām izmantot nederīgas kartes, doma laba, tikai diemžēl man pagaidām tādu nav un tuvākos 2 gadus arī nebūs. Vispār ir tikai viena, to arī izmantoju. Neprofesionāls ceļotājs you know. Grin

Who lives sees, but who travels sees more. 

orsons21
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/01/2009
Ziņas: 15314
Manīts: pirms 7 st
Kur:

Tev taisnība, prasi naudu atpakaļ.

Vari derīgai kartei norādīt nepareizu CVC kodu, un arī derīguma termiņu. Zinātāji pakomentēs, manuprāt ar to pietiek, lai no kartes neko nevarētu izdabūt. Var arī ievadīt pilnībā sadomātu karti, bet tad internetā jāmeklē, kādiem numuriem tur būtu jābūt. Gluži kaut ko uz dullo neņems pretī.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Tukšas vai nederīgas kartes izmantošana man pēdējā laikā ar booking un līdzīgām rezervācijām neiet cauri, praktiski vienmēr atraksta, ka nav laba, lai dodu citu, ja nevēlos, lai atceļ rezervāciju. Var jau saprast viesnīcniekus — ja cilvēks norezervē numurus, tādēļ tie atteikts citiem gribētājiem un beigās pirmais neierodas, un no viņa kartes nevar noņemt soda maksu, tad tas nav īsti taisnīgi.

Tīklos, kur man ir statuss, gan varu kartes laukā rakstīt ko gribu, nekad netrobelē, vai nu neparbauda, vai arī, ja pārbauda, tad uzticas, ka tik biežs un ilglaicīgs klients uzvedīsies godprātīgi un vai nu tiešām ieradīsies, vai laikus atcels.

llbb
Lietotāja llbb attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 28/10/2014
Ziņas: 468
Manīts: pirms 6 ned

No vienas puses var saprast, jā, bet nu tad lai netaisa atceļamas rezervācijas vai lai ļauj atcelt bez maksas līdz tādam datumam, kas netraucē viņu biznesam, un nepiedāvā maksāšanu ierodoties. Kas bija tieši šis gadījums. Ir taču daudz tādu viesnīcu, kur rezervācija nav atceļama vai/un jāveic priekšapmaksa. Sanāk, ka viņi grib, lai rezervē tieši viņus, jo piedāvā elastīgu rezervāciju, bet paši pēc tam neievēro piedāvātās rezervācijas nosacījumus. Tas man šoreiz kā taisnīgai būtnei tomēr šķiet netaisnīgi. Bet nu kopumā jau, protams, no big deal, jo kā jau minēju, summa nav ļoti liela. Vienkārši pirmo reizi šāda situācija, līdz šim nekad neviens tā nebija darījis, kaut caur booking diezgan daudz esmu rezervējusi. Wink

Who lives sees, but who travels sees more. 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Es pavisam netaisījos aizstāvēt viesnīcniekus, kas paši nepilda savus rezervācijas noteikumus. Smile Tikai tos, kas pārbauda manu tukšo karti.

Ja rezervējot bija rakstīts, ka depozītu neņems, tad Tev ir visas tiesības viņus saukt pie atbildības.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

orsons21 rakstīja:

Vari derīgai kartei norādīt nepareizu CVC kodu, un arī derīguma termiņu. Zinātāji pakomentēs, manuprāt ar to pietiek, lai no kartes neko nevarētu izdabūt.

Manuprāt naudas nonemšanai pietiek ar kartes numuru un beigu datumu. CVC nav obligāts.

annele18
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/03/2015
Ziņas: 25
Manīts: pirms 4 ned

Šodien rezervēju caur booking.com viesnīcu Berlīnē- bezmaksas atcelšana līdz konkrētam datumam, bez priekšapmaksas, bet vienalga viesnīca novilka uzreiz 5 eiro, ko pēc 5 minūtēm atgrieza atpakaļ kontā. 

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Nu bet tas taču normāli, ka pārliecinās, vai karte ir īsta… Iebildumi tēmas autorei ir par to, ka noņēma pilnu summu, nevis uz mirkli pārbaudīja kartes stāvokli.

Šādās tēmās vienmēr jāuzmanās ar pārsteidzīgu secinājumu izdarīšanu, jo 90% cilvēku nav skaidra atšķirība starp priekšautorizāciju / kartes pārbaudi un reālu naudas noņemšanu. llbb šo atšķirību izskatās ka zina. No Tevis, annele18, teiktā gan 100% nav skaidrs, vai tiešām reāli noņēma 5 EUR, jeb tikai norezervēja uz mirkli.

annele18
Nav tiešsaistē
Kopš: 18/03/2015
Ziņas: 25
Manīts: pirms 4 ned

Man pie rezervācijas tika novilkta nauda, ko nebūtu pamanījusi, ja neatnāktu SMS, ka atgriezta nauda par pirkumu.

Mazafeja
Nav tiešsaistē
Kopš: 02/02/2013
Ziņas: 64
Manīts: pirms 5 ned

Sveiki, Vai nav kāds mēģinājis pēdējās dienās rezervēt viesnīcu Booking.com? Es kā mēģinu rezervēt, man rāda kļūdu e-pastā. Kaut gan esmu rezervējusi desmitiem reižu ar reģistrētu profilu, profilā tieku, viss ok, bet uzrāda, ka kļūda e-pastā, it kā uzrakstu vēlreiz, pat ieliek zaļo ķeksi, ka viss ok, bet kā spiežu rezervēt, tā atkal rāda to pašu. Mēģināju no 3 dažādiem datoriem, jau trešo dienu neko nevar norezervēt.

Bzh
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/12/2012
Ziņas: 1750
Manīts: pirms 1 d

Mazafeja rakstīja:

Sveiki, Vai nav kāds mēģinājis pēdējās dienās rezervēt viesnīcu Booking.com? Es kā mēģinu rezervēt, man rāda kļūdu e-pastā. Kaut gan esmu rezervējusi desmitiem reižu ar reģistrētu profilu, profilā tieku, viss ok, bet uzrāda, ka kļūda e-pastā, it kā uzrakstu vēlreiz, pat ieliek zaļo ķeksi, ka viss ok, bet kā spiežu rezervēt, tā atkal rāda to pašu. Mēģināju no 3 dažādiem datoriem, jau trešo dienu neko nevar norezervēt.

Nedēļas sākumā viss vēl bija ok.

Šis viedoklis ir mans un attiecas uz mani, pat, ja reizēm tas ir uzrakstīts vispārējā formā :)

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 9 st

Ieteiktu pārbaudīt, vai nav pilna e-pasta kastīte.

Ingemaars
Lietotāja Ingemaars attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 27/04/2010
Ziņas: 2451
Manīts: pirms 7 st
Kur: RIX

Tikko eksperimenta nolūkos rezervēju caur Booking.com viesnīcu (atceļamu):

Congratulations! Your booking is now confirmed.

Apstiprinājums atnāca arī uz e-pastu.

Rezervēju gan caur PINS e-veikalu.

RX
Lietotāja RX attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 04/07/2009
Ziņas: 3950
Manīts: pirms 3 st
Kur:

Arī šodien caur Pins e-veikalu veiksmīgi norezervēju. Ceru saņemt virs 700pins. 

jtt
Nav tiešsaistē
Kopš: 15/11/2014
Ziņas: 4784
Manīts: pirms 17 st

Arī šodien viss notiek. Pa tiešo.