Sākumā pēc šablona:
1) No Rīgas (VNO, TLL, KUN, PLQ negribētos, bet ja nu kas ļoti īpašs, tad arī derēs)
2) Turp/atpakaļ jūlijā
3) +/- 10-12 dienas. Īpaši nepārsniedzot vai nesamazinot ciparus.
4) Domāju, ka varēs iztikt bez bagāžas.
5) ~200€ bez tripošanas/kaijakošana/jetošanas
6) ~150€ bez tripošanas/kaijakošanas.jetošanas
Tagad sīkāk Ir neķītra doma jūlijā aizrausties uz Portugāli. Pagaidām pats kombinēju ar Ryanair (azair.eu nezkapēc neiet, līdz ar to tā grūtāk salikt visu kopā). Lai vēl vairāk sarežģītu uzdevumu, tad lidojums varētu būt sākumā uz Londonu, tad kādas 2-3 dienas Londonā, no kurienes uz Portugāli (drīzākais Porto), tālāk ar auto uz Faro un pēc kādas nedēļas, kopš ierašanās Portugālē no Faro uz Rīgu. Pagaidām, ko esmu labāko savienojumu atpakaļ atradis ir caur Briseli. Vēl neesmu skatījies Wizzair vai citus lowcosterus. Atapakļceļā uz kādu nakti var droši piestāt kautkur padzert alu
Nu kautkā tā. Ja ir kāda laba ideju - lūdzu studijā
Ja dabūsi labas cenas ar Wizzair uz Barselonu, tad tālāk jau ar roku pastiept, tur daudzi lido — Ryanair, Vueling, Iberia, TAP. Šobrīd uz BCN padārgi, normālos mēnešos ieteiktu gaidīt, lai nokrīt cenas, bet jūlijā visādi var izvērsties. Patīk Tev izdomāt sev grūtus uzdevumus…
05.07.2016 ar Rynair uz Porto caur HHN par 81 € un tad atpakaļ no Faro 14.07.2016 caur CGN par 96 € ,tas bez tripošanām un nebūs jāpavada nakts lidostās.
...uz Portugāli (drīzākais Porto), tālāk ar auto uz Faro un pēc kādas nedēļas, kopš ierašanās Portugālē no Faro uz Rīgu...
Vienvirziena auto īres parasti sanāk ļoti dārgas. Ja vien neesi jau veicis izpēti un atradis kādu labu piedāvājumu. Es labāk apsvērtu turp/atpakaļ no vienas lidostas. 10-12 dienās tā knapi sanāktu pat tikai pusportugāli apskatīt (no lejas līdz Lisabonai, ieskaitot, vai no augšas līdz Lisabonai, ieskaitot).
man azair iet, variantu no VNO ir daudz, šeit nekopēšu , pamēģini ar viņu pacīnīties.
Mēs paveicām līdzīgu ceļojumu, tikai lidojām ar Lufthansu uz Lisabonu un atpakaļ arī no turienes. Bija ļoti ērti. Ar groupon kuponiem man ~150 eur izmaksāja, bet tagad nezinu kā ar Lufthansas akcijām. Nakšņojām Batalha (uz Porto bija 1 dienas brauciens no turienes) - Lagos - Lisbon. Maršruts ir paveicams mierīgi šajā laikā, tikai Porto apkārtnē es labprāt vairāk laika pavadītu.
...uz Portugāli (drīzākais Porto), tālāk ar auto uz Faro un pēc kādas nedēļas, kopš ierašanās Portugālē no Faro uz Rīgu...
Vienvirziena auto īres parasti sanāk ļoti dārgas. Ja vien neesi jau veicis izpēti un atradis kādu labu piedāvājumu. Es labāk apsvērtu turp/atpakaļ no vienas lidostas. 10-12 dienās tā knapi sanāktu pat tikai pusportugāli apskatīt (no lejas līdz Lisabonai, ieskaitot, vai no augšas līdz Lisabonai, ieskaitot).
Ja esi drošs, ka tas vienvirziens ir jau cenā, tad nav slikti. Esmu drusku skeptisks, bet nav tā, ka pilnīgi neticu
Vienvirziena auto īres parasti sanāk ļoti dārgas.
Es nekad neesmu neko piemaksājis par vienvirziena autoīri vienas valsts ietvaros. Kad vēl bija Ryanair sadarbība ar Hertz, tad viņu lapā vispār 100% bija vienādas cenas nododot turpat vai citā vietā tajā pašā valstī. Galvenais, lai abas būtu Ryanair apkalpotās lidostas. Tagad tas ir mainījies, daudzi aģenti tiešām met klāt kaut ko par vienvirzienu, autoeurope / easyterra dod cenu bez drop-off fee, bet tad paziņo, ka tāda tomēr būs un par to paziņos atsevišķi. Bet vienalga, man izdodas atrast vietnes, kas neprasa nekādu drop-off fee un cenas ir līdzīgas kā pie citiem. No šeit retāk pieminētajiem iesaku izmēģināt atlaschoice, bet ir jau vēl daudzi un dažādi, vajag tik rakt.
Liels paldies visiem, vairs nav aktuāli.