Pec tam kadBoeing samazinaja B747 razosanas jaudu no 1,5 uz 1,3 vienibam menesi un iespejamu razosanas partrauksanu 2017, Airbus CFO Harald Wilhelm pazinojis, ka izskata iespeju partraukt A380 razosanu A380, ja neizdosies atrast vel 900 pircejus un vienoties par ekonomiskaku dzineju piegadi.
seattletimes.com/html/businesstechnology/2025206352_airbusa380xml.html
airFrance grib atteikties no pedejiem 2 piegadajamiem A380
Bet otra iespeja tas ir kads melnais PR?
Airbus izlemusi ka A350-8 nemaz nesaks razot un visiem kas to gribeja iegadaties bus jasamierinas ar A330neo vai japiemaksa par A350-9. Ari A350-11 ir nolikts uz ledus un tikai iespejams ja B777X bus palak labi panakumi tas atkal varetu klut aktuals.
Betvispar 2014 esot Boeing vislabakais tirdzniecibas gads
723 vairak ka 60 lidmasinas ik menesi par 12% pieaugums un 114 gandriz katrs 6 ir B787 "Dreamliner"
1432 jauni pasutijumi no kuriem 280 B777X
Airbus ari nevarot sudzeties jo busot piegadajis ap 626 lidmasinam, kas ir lidzigi ka 2013.gada
kopejais pasutijumu skaits pieaudzis par 1031
http://www.reuters.com/article/2015/01/06/us-airbus-group-orders-idUSKBN...
Laikam A380 tuvākajos 20 gados necer gūt peļņu ar A380, tāpēc pazeminājusi VLA ietilpību, lai cerība ka A350 to aizstās un varēs vismaz kaut ko likt pretī B777X 400-500 vietīgajai lidmašīnai
http://newsroom.aviator.aero/nearly-37-400-new-aircraft-valued-at-us-5-8...
Laikam ka kravas B747 ražos vēl ilgi, bet Emirati pēdejo A380plus reālo 20 pasūtījumus grib asaukt jo A380plus ir kļuvis par minus un daudz neatšķiroties no 10 gadus vecā modeļa. Ne Airbus ne R&R nespēj/nevēlas tērēties nodrošināt Emiratiem solītos degvielas patēriņa un citus uzlabojumus, nelīdz arī airbus mājaslapa, kur bezmaz tiek tirgotas A380 biļetes, lai kaut kā veicinātu noietu
www.bloomberg.com/news/articles/2018-10-08/airbus-a380-saving-emirates-d...
Runā ka rīt Airbus paziņos par A380 beigām, jo pēc gandrīz 10 gadiem to vairs nevienam nevajag un kravas versijas ka B747 tamarī anv
Arī Qatar negrib vairs redzēt 10 A380, pat A350 šiem neesot vēl nobriedis lai pirktu un A380 aizstās ar 60 B777X
https://aviationanalyst.co.uk/2019/02/12/exclusive-boeing-777x-will-repl...
Arī Emirati atteikušies papildus no A380 kopā 39 un Etihad ir paziņojuši ka atsakās no 42 A350
A380 vieta emirati ņems 30 etihad A350 un 40 A330. Tā turpinot emirati drīz lidos ar A220.
Airbusam un AAE tāda lavinveida atteikumu sērija.
Airbuss mierina akcionārus ka viss esot OK.
https://www.air101.co.uk/2019/02/2018-was-year-of-challenges-for-airbus.html
Aši jāuzspēj ar A380 palidināties, kamēr vēl ir!