Lūdzu palīdziet! Vai vēl kādam ir šāds e-pasts? Nezinu kā rīkoties!!!
Thank you for your booking ( rez. nr.) ! We have not issued your tickets yet, as we need some further more documents from you.
For security reasons we implemented standardized checks for specific legs, which in the past years have become known to be prone to fraudulent credit cards. We established a number of security measures to protect you from credit card theft and identity fraud. Please send us a copy of the credit card (both sides) as well as a copy of card holders’ passport (as .jpg or .pdf file), via e-mail or fax to the number/e-mail address stated below. For your own security you can blacken out the credit card number, except the last four digits, and the CVC code. Please note the booking reference on the document to ensure that we can allocate your fax. After checking your data we will shred the fax or delete the email. This is not your first booking on our website? Please reply to this email with the booking reference or invoice number from your previous booking(s). Using these, we can cross check the information, in order to verify your identity. If you are not able to send us the requested data, don’t hesitate to contact us. We will find a solution together. We apologise for any inconvenience caused due to this extra effort, but we would like to point out that this is done to prevent fraud. We appreciate your cooperation and your friendly understanding. Important Information: Air fares are only guaranteed when the tickets are issued. Airlines can change the air fare or fuel surcharges without prior notice, even taxes and airport fees can change at any time. Booking can also be cancelled by the airline, when no tickets are issued. According to our terms and conditions your booking request is therefore only confirmed , once your ticket is issued. We would like to point out that e-mails and attachments sent to us, reach us unencrypted. We therefore recommend sending the requested data via fax. Nevertheless you can send us a photo of the requested documents by email via your smartphone or mobile as well. Should we not receive a reply from your side, the reservation will automatically be cancelled and the reserved seats will be released. Currently this booking is not legally binding. |
No kā tas ir?
Nu nezinu, deverdon. Man kaut kā stipri izskatās vai nu pēc "lohotrona" vai arī pēc kādas indusu kompānijas, kuriem nav servera drošai karšu apstrādei. Indijas TRAVEL aģentūras pirms gadiem pieciem arī sūtīja man līdzīgu "tuftu", lai "droši" apstrādātu manus kredītkartes datus, kuri atsūtīti pa FAKSU. Interesanti, kura kompānija tad šoreiz sūta Tev šādu meilu. Vai atkal tie dīvaiņi - www.airfasttickets.de? Spriežot pēc sūdzībām iekš HOLIDAYPIRATES, sāk izskatīties, ka BA viņiem (airfasttickets.de) vnk neapstiprina lidojumus uz Maiami pa 187 vai 200 EUR. Citiem aģentiem tā pati lidojuma konstrukcija maksā ap 250-260 EUR un ir brīvi pieejama līdz šim.
Man ko līdzīgi prasīja e-dreams pēc vairāku kuponu izmantošanas. Aizsūtīju viņiem pasi un kredītkarti pa e-pastu, abām lielāko daļu aizķēpājot ar melnu. Pēc tam biļeti uzreiz izsniedza.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr airline-direct Serviceteam
Tel.: + 49 (0)30 - 6980249813*
Fax: + 49 (0)30 - 69802207*
E-Mail: kundenservice [at] airline-direct [dot] de
*Anruf in das deutsche Festnetz, Kosten variieren je nach Anbieter.
Mo-Fr: 8:00-22:00 Uhr
Sa, So, Feiertage: 10:00-18:00 Uhr
airline-direct.de
Boppstraße 10
10967 Berlin
http://www.airline-direct.de
Interesanti, checkmytrip.com rāda confirmed, vai un ir arī rezervācijas nr. Vai var būt tā ka tās biļetes atceļ?
Interesantakais, ka iegaju banka un nav nonemta nauda. Tagad vispār nezinu kā rīkoties.
Varbūt man ātri pirkt caur citiem?
Ir divas dažādas lietas - rezervācijas numurs un elektroniskās biļetes numurs. Rezervāciju viņi var mierīgi kādu laiku pieturēt, droši ir tad, kad izsniegta arī elektroniskā biļete. Vai to zem checkmytrip redzi? Tā parasti parādās zem MR. DEVERDON SURNAME sadaļas un lauks saucas E-Ticket number.
PNR ir 6 simbolu virknējums, bet e-biļete ir ap 13 cipariem.
Ieteiktu rīkoties kā Juris (aizķēpā ar melnu pēc iespējas vairāk, bet ne pārāk daudz, ja svarīgi, lai izsniedz biļetes) vai arī piezvanīt. Man bija līdzīgi ar edreams. Piezvanīju šiem pa telefonu un nosaucu visu, kas vajadzīgs, un momentā izsniedza biļeti. Nevēlējos vienkārši pa epastu sūtīt tik daudz sensitīvas informācijas.
Nav e- ticket nr., un galvenais, ka nauda nav noņemta.
Ja nav e-ticket, tad nav arī biļetes. Ja citur cena tāda pati un tā jūties drošāk, tad vari mēģināt nopirkt citur. Gan jau varēsi pieteikt chargeback, ja tomēr airline-direct izdomās noņemt naudu. Ja izlemsi palikt pie airline-direct, tad vai nu zvani vai sūti datus. Kaktu kantoris nav, par to vari nesatraukties.
Paldies! Rīt zvanīšu, cenas citur ir augstākas.
Ir 2 jautājumi.
Pirmais. Šie visi biļešu andeles kantori. Kas viņi ir un no kurienes viņi rodas? Līgums+%-iņš no darījuma?
Otrais. Konkrētajā gadījumā? Noraustījās, ka fenderēta karte? Tak ne jau Etiopijas Kaupenbanda grib izkrāpt svaigi drukātus EUR-us! Normāli latviešu čaļi grib ceļot un viss!
Es a-priori vienmēr pieņemu, ka visi ir godīgi, ar daļu skepses, ka tomēr var aplauzties! Varbūt tāpēc arī pārbauda?
Otrais. Konkrētajā gadījumā? Noraustījās, ka fenderēta karte? Tak ne jau Etiopijas Kaupenbanda grib izkrāpt svaigi drukātus EUR-us! Normāli latviešu čaļi grib ceļot un viss!
Ja atmiņa neviļ, tad te reizēm tiek pieminēti "normāli latviešu čaļi", kuri piedāvā aviobiļetes stipri zem tirgus cenas. Un parasti secina, ka viņi visticamāk izmanto zagtas kredītkartes.
Eiropā tiem kantoriem, kas ar naudu ņemās, ir jāveic pasākumi noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanai. Papildus identifikācija ir viens no tiem. Viņi jau neprasa pilnu kartes numuru vai CVV.
Eiropā tiem kantoriem, kas ar naudu ņemās, ir jāveic pasākumi noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanai. Papildus identifikācija ir viens no tiem. Viņi jau neprasa pilnu kartes numuru vai CVV.
nespēju noturēties. osvald, tevis rakstītais ir absolūtas muļķības - šim gadījumam nav pilnīgi nekāda sakara ar aml!
te vienkārši nostrādāja fraud detection filtri tirgotāja galā. jebkuram merchantam ar reģistrētu pos termināli (gan fizisku, gan virtuālu) ir tiesības pieprasīt kartes lietotājam identificēt sevi, bet jebkuram lietotājam - tāds pats pienākums šo prasību izpildīt. latvijā to bieži praktizē veikalos, kur ir noteikums uzrādīt id, ja norēķinās ar karti, šķiet, vairāk par 150 eur.
aml, savukārt, nav nekāda īpaša sakara ar eiropu, visā pasaulē šī padarīšana ir visnotaļ līdzīga, jo bīdīta tiek no amīšu puses. labs un uzskatāms piemērs: pašreizējās batālijas ar bnp paribas potenciālo sodu (un hsbc sods pirms tam).
juriss — tiem, kas nestrādā finansu jomā — kas ir aml? Anti money laundering? Jeb kas cits?
yup. anti money laundering, kas gan ir umbrella term, jo nebūt neaprobežojas ar naudas atmazgāšanu.
Es pat īsti nesaprotu, par ko ir jautājums. Nemāki ieskenēt pasi? Vai arī šo ir atsūtījis kantoris, no kura tu neesi pēdejās pāris dienās neko rezervējis?
Man domāt, ka jautājums ir — vai tāda prasība ir pamatota, izplatīta un vai klausīt. Ļoti labi, ka cilvēks pēc pirmā pieprasījuma uzreiz nesūta apkārt pasi un kredītkarti, bet padomā un pakonsultējas ar citiem.
Absolūti vispārinātā gadījumā, protams, Tev taisnība. No otras puses, ja šo viņam ir atsūtījis kantoris, kuram jau visi personiskie un kredītkartes dati jau tikko iedoti, tad es nesaprotu, kāds ir risks nosūtīt tos arī skenētā veidā, visu aizkrāsojot.
Arī tāds varētu būt deverdon jautājums — kāpēc viņiem to visu vajag, ja šie visi datu jau ir elektroniski iedoti. Un vai ir kāds risks, par ko pati nav iedomājusies.
Manuprat vienīgais risks ir, ka nepietiekoši aizkrāsotu karti varētu kāds pa ceļam piefiksēt. Risks zems, bet nav izslēdzams.
Nu un protams aizkrāsoto karti vajadzētu noglabāt pareizajā formātā. (Atvainojos par offtopiku, bet atļaušos sajā sakarā mūžvecu citātu.)
====================
Катя: привет,я с уга вернулась!
Ромка: прив!как оно там?
Катя: да замечательно!прикинь,я на нудистском пляже загорала!!!У меня даже фотка одна есть...
Ромка: вах)))Фстудию!
Катя: АГА!Хитрец!Ну ладно,я щас только все прикрой черными квадратиками!!!
Ромка: Ну давай...
Катя: Слуш,я тут не до конца с фотошопом разобралась...В какой формат лучше сохранить?
Ромка: Ну...Конечно же в PSD
Катя: А,хорошо,щас кину!!!
Ромка: Давай,жду с нетерпением!!!!!
====================
Labs vakariņš! Paldies visiem par padomiem,padalīšos kā tos izmantoju. Drošības labad zvanīju uz norādīto nr., kur operators ilgi runāja vācu mēlē, tad atskanēja mūzika( diezgan pailgi), pēc tam pievienojās sieviete, kura angļu valodā paziņoja, ka bija jānospiež galā cipars -viens. Visu to atkārtoju., ar gala ciparu -1 ) sekoja viss tas pats, bet par cik šoreiz notika arī saruna, tad otrs zvans kopā aizņēma 12 min. Paziņoja, tieši to pašu, ko rakstīja e-mailā. Drošibas nolūkos aizlīmējiet ciparus, un sūtiet pases kopiju ar kredītkartes kopiju uz norādīto e-pastu. Domāts- darīts!Par cik cenas jau palikušas augstākas, un sāk mākt bažas vai nebūs dārgāk jāmaksā (jau minēju, ka nauda netika iepriekš rezervēta)tad lai par visu būtu skaidrība, zvanīju atkal. Ilgi meklēja un pārbaudīja manis sūtito e-pastu, kā beigās paziņoja, ka pusstundas laikā būs e-biļetes un rezervēta nauda. Viss beidzās jauki, tik neskaidrība paliek par kādu tarifu diezin, šīs sarunas (kopā 34 min.)tiks piestādītas ))??? ., bet galvenais taču lai jauks mums un Jums ceļojums uz ilgi kāroto Kanjonu!!!
Apsveicu ar (cerams) veiksmīgu nobeigumu!
Zvanīt par pēc iespējas zemāku tarifu protams paša zvanītāja ziņā… Es izmantoju Skype. 2,3 ASV centi minūtē uz Vāciju.
Ромка: Ну...Конечно же в PSD
Labs, pārsmējos