Pirmo reizi notripoju Rīga-Kolombo (340 turp un atpakaļ) pārsēšanās Borispole Kijeva.
Pirmo reizi notripoju Rīga-Kolombo (340 turp un atpakaļ) pārsēšanās Borispole Kijeva.
- ja "nepaspē" nogādās citā veidā... pa 2h nevar uztaisīt "nepaspē". pēdējā laikā PS reti kavējas.
- aviokompānija ir notikusi bagāžas izmērus, kas ir tādi paši ka visiem citiem. B735 ir normāls gaisakugis, jā - varēsi ņemt salonā.
- čekojies lidostā...
Apsveicu ar pirmo ziņu!
InterJa vien nav ZS - Jaungada periods KBP, pa 2 st. vajadzētu paspēt pārsēsties uz iziet atkārtotu drošības kontroli. Ja uz drošības kontroli liela rinda, tad jāmēģina ielīst bez rindas un jābļauj, ka kavējies. Vismaz es Ziemassvētkos paspēju, ielienot bez rindas, kaut arī starp reisiem bija palikušas tikai 55 min. Par check-in - ar ukraiņiem ir baigi dīvaini. Ja starp lidojumiem ir lielāka atstarpe, 23 st. iepriekš čekojoties, vari iečekoties tikai uz pirmo savienoto lidojumu. Viņu CHECK-IN sistēma pēc tam visu sagroza un automātiski ieliek Tevi nākamajā lidojumā pēc pašu izvēlēta algoritma. Katrā gadījumā šiem visās lidostā arī dzīvais CHECK-IN lidostā ir bez maksas. Ja ir tikai rezervācija un nav e-biļetes, tad jāgaida līdz pirmdienai, kamēr Ukrain International izdos e-biļetes. Kamēr nav e-biļešu, lidojums nav CONFIRMED statusā... Vispār jau baigi dīvaini, ka vakar izdevās par šādu cenu norezervēt. Reālā cena šobrīd tuvu 500 EUR.
Ja pirkts vakar un pa 340 EUR, tad iespējams, ka apstiprinājums ar e-biļetēm nemaz neatnāks, jo vakardien no rīta pieejamā cena jau bija ap 500 EUR (nevis 340 EUR). Palasi lietotāja "de" ierakstus sadaļā "Vayama neatsūta apstiprinājuma e-pastu". Lietotājs "de" , cik var saprast, bija norezervējis lidojumu vakar pa 410 EUR, bet WAYAMA un Ukrain International airlines neapstiprināja arī šādu cenu. Ja pirki pagājušajās brīvdienās vai vēl ātrāk, tad cenai vajadzētu būt apstiprinātai un e-biļetēm izsniegtām. Izskatās, ka Ukrain International tagad ļoti rūpīgi monitorē savas cenas un tiklīdz gadās kāda kļūmīte, kuras rezultātā kādā no OTĀ-m "izlec" agrākā zemā cena robežās no 328 līdz 410 EUR, cena vairs netiek apstiprināta.
Esmu vairākas reizes pārsēdies KBP: ja abi starptautiski lidojumi, viss notiek samērā ātri. Tranzīta zonā ir iekšējā drošības pārbaude tranzīta pasažieriem (atšķirībā, piemēram, no RIX), bet tur parasti nav lielu pūļu. Turklāt UAI redz, ka paxis lido tranzītā, un tad parasti kāds darbinieks nāk un bļaustās: Vai šeit nav kāda uz tādu un tādu lidojumu?
Decembrī lidoju RIX-KBP-AMS un AMS-KBP-VIE, vienā reizē starp lidojumiem bija stunda (turklāt pirmais lidojums maķenīt kavējās), otrā - pusotra; abas reizes paspēju bez steigas un satraukuma. Ieteiktu reģistrēties abiem lidojumiem tīmeklī un pašam izdrukāt iekāpšanas kartes: tā var ietaupīt laiku, ka būtu jāpavada pie tranzīta reģistrēšanās galdiņa.
UAI bagāžas pārvadāšanas noteikumi šeit.
Izskatās, ka Ukrain International tagad ļoti rūpīgi monitorē savas cenas un tiklīdz gadās kāda kļūmīte, kuras rezultātā kādā no OTĀ-m "izlec" agrākā zemā cena robežās no 328 līdz 410 EUR, cena vairs netiek apstiprināta.
Es no viena gadījuma (kas tīri varēja būt arī vayama nolaidība vai neizdarība) neizdarītu tik tālejošus un fundamentālus secinājumus.
Piektdien lidmašīna no Rīgas KBP ielidoja ar aptuveni 40 min. kavēšanos - transfēra pasažieri bija aptuveni puse no visiem, visi nervozēja, jo connection time vairumam bija ap stundu. Nākamās UIA lidmašīnas gaidīja, lai transfēra pasažieri paspētu, stjuarte arī teica, ka KBP parasti gaida transfēra pasažierus. Atkārtoto drošības kontroli varēja iziet aptuveni 10 minūtēs
Paldies par izsmeļošiem komentāriem. Biļetes pirku 11.04, un ir atsūtītas elektroniski. Reisi ir no 08.11 līdz 24.11. Tagad mēģināšu vākt info, pieredze par ceļošanu uz tāliem austrumiem ir no "Skaistajiem" PSRS laikiem uz Kamčatku, kur vajadzēja vīzu.
Atradu atbilstošu tēmu -
Cik reāli ir paspēt 50 min pārsēšanos lidojot RIX>KBP un pēc tam KBP > DXB? Atpakaļ ceļš tāpat, bet 1st 15 min? Vai arī jāpērk rīta lidojums un pēc tam vakara? Ukraiņu mājas lapā protams var salikt kopā šos lidojumus tikai par 3x lielāku maksu nekā pērkot atsevišķi.
Ir kādam pieredze 2017.gadā?
Ir interese nopirkt uz 2019.gada sākumu biļetes, bet gribu sarpast vai labāk nesarežģīt un pirkt rīts/vakars lidojumus vai tomēr šī mazā starpība būs ok un viņi tur sagaida tos kas ir transērā. Ceļot plānojam 4 gab (2 pieaugušie + 2 bērni) un atpakaļ ceļš kur starp lidojumiem ir 1h15min tas būtu pavisam nelietderīgi pavadīt vēl 12h Kijevā.
Ja viņi piedāvā šos reisus kā savienotos (tikai 3x dārgāk), tas nozīmē, ka teorētiski paspēt var. Tikai ja kaut kas kavēsies, tad savienoto reisu gadījumā jūs iespējams pagaidīs un ja pilnīgi nobruks, tad vienalga nogādās galamērķī. Ja pašu veidots savienojums nobruks, tad esat ieberzušies un pašiem jādomā un jārisina, kā nokļūt tālāk.
Es šādu īsu savienojumu pats diez vai riskētu taisīt.
Savienotos reisos viņi vienmēr gaida... nesavienotos reāli var ieberzties un lidosta nav no tām, kurā es gribētu uzkavēties ilgāk kā vajag... Varbūt kāda cita lapa piedāvā iegādāties savienotos reisus par normālu cenu?
Pērkot tik tālu uz priekšu, pastāv liela iespēja, ka reisu laiki pamainīsies, bet no otras puses viņi nedarīs tā, lai nesanāk labs savienojums uz RIX.
Viņi taču nepiedāvātu šos pašus lidojumus kā savienotos, ja to nevarētu izpildīt. Protams, ja ir kaut kāda būtiska nobīde/problēma, tad tie kam ir savienotais reiss, gan jau tiktu automātiski pārlikti uz vakara reisu. Ar atsevišķi pirktām biļetēm laikam tā būtu problēma.
Dažas stundas lidostā būtu vienalga, bet šobrīd sanāk vairāk ka 11 stundas pa vidu, ja pērk rīts>vakars lidojumus.
Viņi arī šobrīd (2018.g februārī) piedavā lidojumus tieši ar šādiem lidojumu laikiem. Pieņemu ka šie laiki ir copy/paste nākošajam gadam.
Ja lidojums no RIX kavēsies, tad KBP-DXB saprātīgi īsu laiku pagaidīs — ja Tev paveiksies un kāds Tavā reisā būs nopircis pa dārgo šādu savienojumu. Bet var nepaveikties.
Agrāk ukraiņiem bija fantastisks vakara savienojums no Rīgas uz Stambulu piektdienās, ar aptuveni 50 minūtēm KBP. Lidmašīnas, cik izmantoju šo savienojumu, vienmēr bija pilnas, bet tik un tā mainīja/atcēla laikus un piektdienas vakarā tagad nokļūt Stambulā par saprātīgu cenu ir krietni sarežģīti, lai neteiktu neiespējami ... tāpēc ieteiktu nesteigties ar atsevišķu biļešu pirkšanu.
Un jāņem vērā, ka ar reisiem uz (no) RIX ukraiņi visu laiku eksperimentē laiku ziņā. Mans KBP- RIX - pārcelts no pēcpusdienas uz rīta pusi. Piektdienas reiss RIX-KBP, kurš pirkšanas brīdī bija paredzēts vakara pusē, tagad pārcelts uz 11.40. Gada laikā nesavienotajiem reisiem uz DXB viss var mainīties. Ieteiktu tomēr vismaz turpceļam likt lielāku spraugu, ja reiz reisi nav savienotie.
Ar rokas bagāžu varbūt šis iet cauri (100 gadus neesmu bijis KBP, tāpēc aktuālā sistēma man nezināma), citādāk atlidot, iziet pasu kontroli, saņemt bagāžu, nodot bagāžu, iziet drošības kontroli, pasu kontroli. Ja pirmais lidojums nekur neko nekavē.
Viestur, kādi varētu būt eksperimenti, ja viņi sobrīd paši piedāvā savienotos reisus ar tieši šādiem starplaikiem? Ja es šodien nopirktu savienoto reisu ar šiem pašiem starplaikiem vai tiešām viņi eksperimentētu un samazinātu starplaikus?
Ok, turpceļam vēl tās 11h kaut kā varētu paciest, bet atpakaļceļā savienojuma 1h15min vietā 11 stundas nīkt Kijevā izlidojot agri no rīta no DXB un pēc tam tikai pirms 23 ielidot RIX būtu mokoši.
protams, runa ir tikai par rokas bagāžu
Nav nekāda iemesla, lai viņi nepārliktu bagāžu paši uz savu nesavienoto reisu, ja tāda būtu.
Bet jā, pirkt nesavienotos reisus ar tādiem starplaikiem tomēr nav īsti prātīgi jebkurā gadījumā. Teorētiski Swedbank apdrošināšanai to vajadzētu segt, bet tā ir tikai ceļakājiešu interpretācija, ka viņa darbojas, ja savienojuma laiks ir lielāks vai vienāds ar MCT.
Tā ir loģiska interpretācija. Vienīgā, kurā katrai lidostai parādās kāds precīzs minūšu skaits, cik jāievero starp reisiem.
Protams, būtu labāk, ja Svedbanka uzrakstītu mazāk izplūdušus apdrošināšanas noteikumus, kur prasības būtu precīzāk definētas.
Nav nekāda iemesla, lai viņi nepārliktu bagāžu paši uz savu nesavienoto reisu, ja tāda būtu.
Bet jā, pirkt nesavienotos reisus ar tādiem starplaikiem tomēr nav īsti prātīgi jebkurā gadījumā. Teorētiski Swedbank apdrošināšanai to vajadzētu segt, bet tā ir tikai ceļakājiešu interpretācija, ka viņa darbojas, ja savienojuma laiks ir lielāks vai vienāds ar MCT.
Vai tad uz tā bagāžas kupona neparādās rezervācijas nr/e-biļetes nr? Viņi vispār var tur norādīt citu rezervēšanas nr. un vai lidosta neapjuks, kur tā soma ir jāsūta?
Un MCT, manuprāt, tomēr attiecas uz aviokompāniju savienotajiem reisiem - tb bez bagāžas izņemšanas un otrreizējās čekošanās Resp., pārskriet no vienas izejas uz citu.
Ja ir paša veidots savienojums, tad tur var parādīties daudz citu laika zagļu - divreizēja dokumentu pārbaude, bagāžas sagaidīšana, iečekošanās utmldz Ja nemaldos, tad pie nesavienotajiem reisiem (resp., paša veidotu savienojumu) skatījās laiku, kāds ir noteikts minimālais laiks uz ierašanos lidostā pirms reisa (parasti 2h pirms lidojuma)
Vai tad uz tā bagāžas kupona neparādās rezervācijas nr/e-biļetes nr? Viņi vispār var tur norādīt citu rezervēšanas nr. un vai lidosta neapjuks, kur tā soma ir jāsūta?
Klasiskajām aviokompānijām (pie kurām teorētiski ukraiņi būtu pieskaitāmi) ir tā, ka bagāžu var iečekot uz vairākiem nesavienotiem reisiem, ar noteikumu, ka aviokompānijas sadarbojas. Esmu čekojis, piemēram BT + KLM nesavienotos reisus bez problēmām. Nu, un pati ar sevi gan jau, ka aviokompānija sadarbojas.
Šis gan nav pilnīgi 100% muļķudrošs gadījums, ir reizes, kad lidostas aģents nemāk, vai izliekas, ka nemāk to izdarīt, un tad nākas būt uzstājīgam, prasīt priekšniecību vai lūgt iesaistīties palīdzību no blakus lodziņa. Bet princips ir tāds pats kā savienotajiem reisiem, tikai jārāda otrā biļete un jālūdz reģistrēt līdz galam. Starpsavienojuma lidosta neapjuks, jo birka izskatīsies tieši tāpat, kā savienoto reisu gadījumā.
Un MCT, manuprāt, tomēr attiecas uz aviokompāniju savienotajiem reisiem - tb bez bagāžas izņemšanas un otrreizējās čekošanās Resp., pārskriet no vienas izejas uz citu.
Ja ir paša veidots savienojums, tad tur var parādīties daudz citu laika zagļu - divreizēja dokumentu pārbaude, bagāžas sagaidīšana, iečekošanās utmldz Ja nemaldos, tad pie nesavienotajiem reisiem (resp., paša veidotu savienojumu) skatījās laiku, kāds ir noteikts minimālais laiks uz ierašanos lidostā pirms reisa (parasti 2h pirms lidojuma)
Nu bet, ja nav bagāžas, vai tā ir sākumpunktā reģistrēta līdz galam, tad ''laika zagļi'' ir tieši tie paši, kas savienoto reisu gadījumā - proti, pasažieris mēro to pašu ceļu, ko savienoto reisu pasažieri. Ja ir dokumentu pārbaude un drošības pārbaude, tad visiem, ja nav, tad nav.
Un 2 h ir atruna vairumam apdrošinātāju, Swedbank jau ir pārbaudīts, ka der arī mazāk, un vairākkārt ceļakājā par to runāts. Bet es nekādā gadījumā neaģitēju par konkrēto savienojumu pirkšanu, ukraiņi tomēr ir specifiska aviokompānija un KBP ir specifiska lidosta, tas gan. Un arī Swedbankas pieeja nav precīzi definēta apdrošināšanas noteikumos.
Bzh, MCT rēķina kā nokļušanu no vienas lidmašīnas līdz otrai ar visām nepieciešamajām formalitātēm, ieskaitot drošības pārbaudes, bagāžas izņemšanu un nodošanu, ja tas viss ir nepieciešams arī savienotajam reisam (piemēram ielidojot ASV). Protams, ja cilvēks tērē laiku lietām, ko savienotajā reisā viņam nebūtu jādara, un tādēļ nokavē, tad apdrošinātājam par to nebūtu jāmaksā.
Ja Swedbanka grib, lai cilvēki nelieto MCT (ko es, kā jau teicu, uzskatu par loģisku noteikumu izpratni) bet kādu citu laiku, tad viņiem tas jānorāda noteikumos. Ja viņi to nedara, tad iedarbojas princips, ka neskaidrības jāinterpretē par labu klientam.
Zinot, cik bieži ukraiņi maina savu sarakstu, es Raicha vietā neriskētu vismaz turpceļā. Vakara reisam uz KBP ir tendence nedaudz kavēt. Precīzi neatceros, cik īsti bija bija pārsēšanās laiks manam beidzamajam savienotajam reisam RIX-KBP-DXB Ziemassvētkos (liekas, ap 50 min.), bet viss notika skriešus, grūstoties un vicinot pirms transfēra geita "SECURITY CHECK" savu iekāpšanas karti. Nebūtu skrējis, nebūtu paspējis. Biju pārsteigts, ka mans reiss uz DXB izkustējās precīzi pēc saraksta un es iekāpu lidmašīnā viens no beidzamajiem. Pamatā visi PAX-i no RIX reisa steidzās uz BKK reisu, jo tas bija paredzēts vēl 15 min. pirms reisa uz DXB. Uz DXB izskatījās, ka bijām tikai divi PAX-i no Rīgas reisa. Vienvirziena lidojuma cena KBP-DXB, pērkot dienu iepriekš - ap 200 EUR.
Es tā teoretizēju - zinot cik UIA mainās reisu laiku un cik viegli var samainīt pēc tam uz izdevīgākiem vienkārši zvanot uz Lietuvas biroju, es riskētu un ņemtu biļetes cerībā ka ar viņiem pēc tam varēs sarunāt, varbūt pat biļetes apvienot?..
Bet KBP 1,5 stundas laikā paspējām gan iziet drošības kontroli, gan izdrukāt jaunas biļetes pie transit desk, gan paēst kafejnīcā.
Es par palikšanu Kijevā! Tur var iegūt labu skolu turpmākajai dzīvei. Ir vērts apmeklēt viena krepkā hozjaistveņņika (saimniecisks kungs) pieticīgo sētu. Tiesa, pats jau sen Rostovas apgabalā, bet viņa sarūpētais vēl joprojām priecē ļaudis.
Secinājums: Uzvaras dzīvē ir nepieciešamas. Tās var dot mums atspērienu un laimīgu dzīvi. Tikai jāatceras, ka uzvaru nepanākt bez cīņas. Esi stiprs un nepadodies!
Pamatīgas aizdomas, ka Janukovičkungs studējis Raiņa daiļradi!