Pārcelts Ryanair lidojums

10 atbildes [Pēdējā ziņa]
artursp
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/11/2012
Ziņas: 436
Manīts: pirms 1 d

Meklēšanā īsti neko līdzīgu neatradu, tāpēc gribēju apjautāties, vai kādam nav bijusi pieredze ar pārceltu Ryanair lidojumu.

Izlidošana pēc mēneša, šodien pienāk e-pasts, ka lidojums (uz LIS) pārcelts par 4,5 h agrāk (no 17:30 uz 13:00). It kā jau būtu sīkums, bet tas ir BGY un no Rīgas pēc grafika ielidoju 5 minūtes pirms jaunā izlidošanas laika (12:55). Tā kā tas ir turpceļš, tad, protams, viss plāns pajūk...

Kādas ir iespējas no viņiem izspiest "savienoto" lidojumu (cik saprotu, to var tikai no BGY, vai ne?) vai, teiksim, nākamās dienas lidojumu tajā pašā laikā? Uz viesnīcu jau laikam tādā gadījumā nevar cerēt?

Naudas atmaksu gribētos kā beidzamo variantu, jo tie 27 eur man neko daudz nepalīdzēs...

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Lidojumu nākamā dienā var mēģināt izspiest. Atsūtītajā e-pastā nebija kādas saites, kur to izvēlēties? Protams vienmēr pastāv variants zvanīt.

DJ
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/01/2013
Ziņas: 432
Manīts: pirms 26 ned
Kur: Rīga

No FR izspiest savienoto reisu Smile))), arī atcelta reisa gadījumā ir fantāzija. Zvanot uz Īriju dabūt atceltā/pārceltā reisa vietā reisu uz nākošajā dienā ir reāli. FR darbiniekam RIX kasē iespējams nebūs pielaides to darīt, jo viņiem parādas īpašas pilnvaras tikai plašāku notikumu gadījumā(vulkāns, sniegputenis...etc.) un arī tikai reisiem no RIX.

artursp
Nav tiešsaistē
Kopš: 09/11/2012
Ziņas: 436
Manīts: pirms 1 d

Nē, tikai šis:

ryanair rakstīja:

PLEASE CLICK HERE TO ACCEPT THIS FLIGHT CHANGE ONLINE:

saite (izņēmu)

If the above link has wrapped onto a second line please copy and paste it into the address bar of your browser.

Refunds
As your flight time change is over 2 hours you may cancel your flight and apply for a refund please click on the link below and enter the required details.

saite (izņēmu)

Applications for refunds must be submitted before the flight departure date.

Please note that Ryanair are not liable for any prepaid expenses directly or indirectly related to your booking as a result of this schedule change.

Alternatively if you wish to contact Ryanair regarding this flight time change - Click on the below link

http://www.ryanair.com/en/questions/contacting-customer-service

Protams, ja tuvākajā laikā nebūs labāku opciju, mēģināšu zvanīt. Aizrakstīju arī viņiem e-pastu, bet pieļauju, ka atbilde nebūs pārāk zibenīga.

Juris
Nav tiešsaistē
Kopš: 29/10/2008
Ziņas: 20447
Manīts: pirms 10 ned
Kur: RIX

Ja zvani, tad vislētāk no Skype, te vari sameklēt Ryanair tālruņa numurus bez paaugstinātas maksas: http://www.saynoto0870.com

maikijs24
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/10/2012
Ziņas: 187
Manīts: pirms 1 ned

Bijušais darba biedrs strādā Ryanair, pēc viņa teiktā palūgt, lai šajā situācijā pārliek uz nākamo reisu nevejadzētu būt nekādām problēmām!

bambasso
Nav tiešsaistē
Kopš: 07/07/2012
Ziņas: 469
Manīts: pirms 2 gadi
Kur: Latvija

Esmu Ryanair fans (tas tā). Bet - noteikti ieteiktu zvanīt uzreiz. Arī reiz bija jārisina problēma ar reisiem (kaut kādas problēmas ar kļūdām vārdos/uzvārdos laikam), un sarakstē īsti nevedās. Sazvanoties visu nokārtoja nekavējoties. Un, kā vienmēr, cilvēciskais faktors - negruzīt, bet laipni mēģināt panākt sev vēlamo variantu Smile

Viestursp1
Nav tiešsaistē
Kopš: 25/02/2013
Ziņas: 8825
Manīts: pirms 5 st

Es arī ieteiktu zvanīt, jo tad labāk varēsi izteikt savas vajadzības un piemeklēt jēdzīgāko variantu. Ja RYANAIR strādā tādi paši atbilžu roboti kā Air Baltic, tad sarakste ir tukša laika tērēšana.

Dunduri
Nav tiešsaistē
Kopš: 26/05/2010
Ziņas: 811
Manīts: pirms 2 d

Varu apliecināt, ka sarunā Ryanair darbinieki ir tiešām laipni - reizes 3 ir nācies zvanīt.

Pēdējo reizi bija diezgan kuriozi - biju aizmirsusi, ka esmu nopirkusi biļetes atpakaļ uz Rīgu no Islandes ceļojuma. Nopirku vēlreiz. Interesanti, ka 1 dienu pirms lidojuma atnāca paziņojums, ka neesmu reģistrējusies lidojumam. Tikai tad apjēdzu, ka esmu 2x nopirkusi biļetes uz šo reisu. Rakos viņu info lapā, lai saprastu, vai varu ko darīt - izrādījās, ka ir pat cancellation forma ar iemeslu Double booking. To aizpildot, gan atnāca automātiskā atbilde: zvaniet uz mūsu tel.

tā nu zvanīju, pie kam laika starpības un iepriekšējā lidojuma dēļ zvanīt varēju tikai 3h pirms reisa (viņu telefons strādā tikai darba laikā). Un.... (te pieaug spriedze)........ lai cik tas neticami neliktos, viņi atmaksāja 100% summu. Pat nekādas komisijas netika ieturētas.

Nesalīdzināju gan cenas - vai atceltais bija dārgāks vai lētāks, jo man nebija variantu - vienam jau biju iečekojusies. Bet vispār interesanti - varbūt kādreiz šo double booking var izmantot, ja cena pamatīgi nokrīt pēc biļetes nopirkšanas

mazais74
Lietotāja mazais74 attēls
Nav tiešsaistē
Kopš: 03/11/2011
Ziņas: 915
Manīts: pirms 4 st

Ideāla pieredze attiecībā uz Ryanair double booking, vajadzēs notestēt, paldies.

Māris
Nav tiešsaistē
Kopš: 08/04/2009
Ziņas: 4153
Manīts: pirms 1 st

Dunduri rakstīja:

Bet vispār interesanti - varbūt kādreiz šo double booking var izmantot, ja cena pamatīgi nokrīt pēc biļetes nopirkšanas

Iespējams, ka viņiem noteikumos kaut kur ir punkts, ka atceļ par tādu pašu cenu vai lētāko, vismaz es tā viņu vietā darītu.